Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces
1845 posts, 449513 views
📖 Pagination options
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Asta am observat și eu la Apărătorii Patriei, unul din validatoare bate cu lipsuri (poate să nu se vadă o cifră etc.), deci nu prea e termic...
Eu am abonament lunar și atunci cînd încep abonamentul încerc să evit acet validator care știu că nu bate bine, pentru că vreau să îmi imprime bine data expirării (nu să o scriu eu cu pixul), de aceea la început de lună îl folosesc pe primul din stînga care știu că întotdeauna bate bine. În restul zilelor îl folosesc pe oricare, pentru că nu mai contează.
Același lucru se întîmpla și la vechile validatoare (cu ace și ribon), primul din stînga bătea întotdeauna bine, iar cel din poziția cu problema bătea prost. Deci problema e transmisibilă!
Asta am observat și eu la Apărătorii Patriei, unul din validatoare bate cu lipsuri (poate să nu se vadă o cifră etc.), deci nu prea e termic...
Eu am abonament lunar și atunci cînd încep abonamentul încerc să evit acet validator care știu că nu bate bine, pentru că vreau să îmi imprime bine data expirării (nu să o scriu eu cu pixul), de aceea la început de lună îl folosesc pe primul din stînga care știu că întotdeauna bate bine. În restul zilelor îl folosesc pe oricare, pentru că nu mai contează.
Același lucru se întîmpla și la vechile validatoare (cu ace și ribon), primul din stînga bătea întotdeauna bine, iar cel din poziția cu problema bătea prost. Deci problema e transmisibilă!
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
bercenicity
In timp se uzează și capetele ala de printare. Mai ales la aparatele cu trafic mare.
In timp se uzează și capetele ala de printare. Mai ales la aparatele cu trafic mare.
- bobby
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
bobby
"VA BIL. NA. LA. 2/0"
misterr wrote:Am observat și eu problema asta că acum 2 săptămâni am inceput un abonament la Obor(a treia poartă din stânga, ieșirea de la tramvai) și scria:
Asta am observat și eu la Apărătorii Patriei, unul din validatoare bate cu lipsuri (poate să nu se vadă o cifră etc.), deci nu prea e termic...
Eu am abonament lunar și atunci cînd încep abonamentul încerc să evit acet validator care știu că nu bate bine, pentru că vreau să îmi imprime bine data expirării (nu să o scriu eu cu pixul), de aceea la început de lună îl folosesc pe primul din stînga care știu că întotdeauna bate bine. În restul zilelor îl folosesc pe oricare, pentru că nu mai contează.
Același lucru se întîmpla și la vechile validatoare (cu ace și ribon), primul din stînga bătea întotdeauna bine, iar cel din poziția cu problema bătea prost. Deci problema e transmisibilă!
"VA BIL. NA. LA. 2/0"
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@ Puss in Boots, misterr:
Sint 101% sigur ca printarea e termica (inclusiv la vechile validatoare):
1) Am un aparat identic la mine pe birou.
Citez din spec-urile aparatului:
"Direct thermal printing on thermal-sensitive surfaces..."
2) Chiar daca nu ai aparatul, poti verifica singur daca apropii bricheta de suprafata termo-sensibila a cartelei.
Daca nici bricheta nu ai, atunci trage rapid cu unghia pe spatele cartelei si te vei convinge singur.
De ce unele nu mai printeaza? Rapsunsul e simplu: de obicei, UZURA.
Doar nu crezi ca o imprimanta termica functioneaza forever?
NB: De obicei, aparatele astea au un MCBF in jurul valorii de 200.000.
Sau - teoretic - mai poate fi: un contact imperfect, un conector defect, etc.
@ Puss in Boots, misterr:
Sint 101% sigur ca printarea e termica (inclusiv la vechile validatoare):
1) Am un aparat identic la mine pe birou.
Citez din spec-urile aparatului:
"Direct thermal printing on thermal-sensitive surfaces..."
2) Chiar daca nu ai aparatul, poti verifica singur daca apropii bricheta de suprafata termo-sensibila a cartelei.
Daca nici bricheta nu ai, atunci trage rapid cu unghia pe spatele cartelei si te vei convinge singur.
De ce unele nu mai printeaza? Rapsunsul e simplu: de obicei, UZURA.
Doar nu crezi ca o imprimanta termica functioneaza forever?
NB: De obicei, aparatele astea au un MCBF in jurul valorii de 200.000.
Sau - teoretic - mai poate fi: un contact imperfect, un conector defect, etc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
subway guru
@misterr
Datorita regulii generale de <circulatie auto pe dreapta> se contamineaza si pietonii si se inghesoaie tot pe mana dreapta, daca vrei sa beneficiezi de zona mai putin uzitata o tii pe mana stanga!
@misterr
Datorita regulii generale de <circulatie auto pe dreapta> se contamineaza si pietonii si se inghesoaie tot pe mana dreapta, daca vrei sa beneficiezi de zona mai putin uzitata o tii pe mana stanga!
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Dacă ar respecta și pietonii pe trotuar regula asta, ce bine ar fi... (sau călătorii de la metrou, pe coridoare)
Nu mai am o cartelă veche, dar țin minte că scrisul era format din puncte, iar imprimanta avea ritmul și sunetul specific.
Dacă ar respecta și pietonii pe trotuar regula asta, ce bine ar fi... (sau călătorii de la metrou, pe coridoare)
Nu mai am o cartelă veche, dar țin minte că scrisul era format din puncte, iar imprimanta avea ritmul și sunetul specific.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
punmeister
AVL - poarta 29 defecta, cel mai probabil s-a stricat cititorul de magnetic.
AVL - poarta 29 defecta, cel mai probabil s-a stricat cititorul de magnetic.
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
SniperGuy
Un articol gasit de @andrei11, care printre altele mentioneaza:
Pentru luna septembrie, directorul general al Metrorex a mai anunțat o investiție, și anume înlocuirea a 141 de instalații de control acces în stațiile de metrou. Club Feroviar a dezvăluit recent că Metrorex are în pregătire documentele necesare pentru a se trece la înlocuirea a 141 de aparate de taxare la metrou. În stațiile de metrou Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu, Anghel Saligny, Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Jiului, Parc Bazilescu funcționează 141 de aprate cu un alt tip de sistem de taxare decât cele cu care ne-am obișnuit în ultimii doi ani pe magistralele 1, 2 și 3.
Sursa: https://clubferoviar.ro/automatizarea-p ... IPfdk2jaFo
Un articol gasit de @andrei11, care printre altele mentioneaza:
Pentru luna septembrie, directorul general al Metrorex a mai anunțat o investiție, și anume înlocuirea a 141 de instalații de control acces în stațiile de metrou. Club Feroviar a dezvăluit recent că Metrorex are în pregătire documentele necesare pentru a se trece la înlocuirea a 141 de aparate de taxare la metrou. În stațiile de metrou Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu, Anghel Saligny, Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Jiului, Parc Bazilescu funcționează 141 de aprate cu un alt tip de sistem de taxare decât cele cu care ne-am obișnuit în ultimii doi ani pe magistralele 1, 2 și 3.
Sursa: https://clubferoviar.ro/automatizarea-p ... IPfdk2jaFo
- sab
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
sab
Gata, se rezolva si "problema" asta majora cu cardurile, ne-am linistit...
Nu prea inteleg ce se intampla cu celelalte 12 statii, de ce nu intra si ele, daca tot se schimba validatoarele, dar probabil dureaza operatiunea si nu vor fi gata in septembrie.
https://www.zf.ro/auto/este-oficial-met ... i-18156311
Gata, se rezolva si "problema" asta majora cu cardurile, ne-am linistit...
Nu prea inteleg ce se intampla cu celelalte 12 statii, de ce nu intra si ele, daca tot se schimba validatoarele, dar probabil dureaza operatiunea si nu vor fi gata in septembrie.
https://www.zf.ro/auto/este-oficial-met ... i-18156311
La nivel de modernizare, Şodolescu susţine că în luna septembrie va fi finalizat un proiect care presupune modernizarea a 41 de staţii cu sisteme bazate pe cartele contactless.
„Din cele 53 de staţii, 41 sunt modernizate şi intră în funcţiune în septembrie. S-a mai întârziat puţin pentru că s-a cerut să fie fiscalizate casele de marcat. Pentru restul staţiilor căutăm finanţare”, spune el.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
cris_m
Pai sa fie 20 de ani impliniti ai secolului 21 pana trecem si noi la tehnologia actuala
Pai sa fie 20 de ani impliniti ai secolului 21 pana trecem si noi la tehnologia actuala
- sab
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
sab
Asta sa fie problema la metrou, ca nu platim cu carduri..
Asta sa fie problema la metrou, ca nu platim cu carduri..
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
Puss in Boots
Corect, eu preferam turnichetele vechi dar pe M5, M6, M7, M8....
Corect, eu preferam turnichetele vechi dar pe M5, M6, M7, M8....
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
Puss in Boots
Posibil sa se mai fi discutat dar nu gasesc acul in carul cu fan, mi se pare doar mie sau la Universitate durata validarii cartelelor e foarte mica prin comparatie cu alte turnichete? Parca ies instantaneu.
Posibil sa se mai fi discutat dar nu gasesc acul in carul cu fan, mi se pare doar mie sau la Universitate durata validarii cartelelor e foarte mica prin comparatie cu alte turnichete? Parca ies instantaneu.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@puss in boots:
Durata validarii cartelei depinde de gradul de uzura a capetelor magnetice.
La o poarta de acces intens utilizata, durata validarii cartelei este mai mare (din cauza retry-urilor).
@puss in boots:
Durata validarii cartelei depinde de gradul de uzura a capetelor magnetice.
La o poarta de acces intens utilizata, durata validarii cartelei este mai mare (din cauza retry-urilor).
📖 Pagination options