MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 311865 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 119
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Ca sa se facă asta, trebuie cineva sa recunoască imbecilitatea de concepție, adică faptul ca nu este ok sa faci o magistrala bifurcata, cu o ramura având o singura stație,in condițiile in care distanta intre stații la M5 este cat o stație de autobuz. Adică, așa cum spui si tu, nu era o tragedie sa se meargă puțin pe jos, iar VI rămânea un simplu depou. Dar "conceptul Pantelimon", acela al stației pe linia către depou încă bântuia bine printre proiectanți, așa ca au pus-o de o stație si in depoul VI.

Repet ce am mai spus prin alte locuri, rațiunea bifurcației este si sa se poată asigura o frecventa mare pe M5. Azi nu este nevoie, vedem in viitor daca se va justifica așa ceva.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului aztec

Aproape 20 min la Brâncuși.
Atata ai de asteptat.
Intr-o seara am pierdut metroul la fix ..
Urmatorul la 21.19 min.
M-am intors acasa, am luat masina si am ajuns la aviatorilor la 21.25.
Daca stateam la metrou, probabil as fi ajuns la 22.00
Deci...inteleg ca atata se poate acum...dar tare mi-e frica ca asa ramane si mai departe.
Era simplu de facut o naveta cu IVE pe Romancierilor -V.Ialomitei si restul relocate pe tronsonul mai lung

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului ByOnu

Nu desfiinteaza nimeni statii de metrou, cu atat mai mult unele noi, realizate pe fonduri nerambursabile europene. Hai sa revenim cu rotile pe linii.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului Chev Celios

Hai sa va zic o treaba cu statia Pantelimon. Toata lumea care vine cu 4XX in Bucuresti 70% coboara la Metrou Pantelimon ( catre metrou si 246), restul coboara la Granitu. De acolo masinile merg goale pana la Republica.La fel si la plecarea din Bucuresti. Grosul de pasageri se urca de la Metrou Pantelimon venind de la 246 si metrou. Nu degeaba toate liniile regio care trec pe acolo in afara de 454 fac statie si cand vin de la Republica si cand vin de la Granitu. De la Republica se urca pasageri veniti de la 103.  Deci eu cred ca statia Pantelimon isi justifica frecventa.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Frecventa...poate, ca este rar metroul pe acolo. Existenta nu prea... :lol:
Adică ce s-a cheltuit cu construcția si echiparea stației si ce se cheltuiește cu exploatarea, versus cat produce stația. Acei oameni ar putea sa coboare foarte bine la Republica si poate ar fi mult mai bine pentru ei. Aceeași linie de metrou, frecventa mult mai buna. Dar romanul cobora "la prima" din obișnuință.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului cris_m

Coboara pentru ca pe Dudesti-Pantelimon stai o eternitate dimineata (si cam la orice ora). Timpul de asteptare la Pantelimon, timpul de interstatie clar sunt mai mici decat pe la suprafata...

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului shoppy

Problema este ca nu se afiseaza programul de circulatie ca sa stii cand sa te duci in statie, aceeasi problema si la Pantelimon, sau o fii ca la STB sa fie doar pe site si gata, directiva europeana indeplinita.
Trebuie facut scandal la Metrorex si TPBI(stiu ca sunt doar "parteneri") sa se afiseze programul de circulatie in statii.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului BGP2597

Din ce știu, atât la Pantelimon, cât și la RD și VI sunt afișate orele de plecare pe niște A4 lipite în dos pe cabina controlorului de la acces pe unde s-a mai găsit loc pe geam. Știu, nu e o situație ideală, mai ales că nici nu ai cum să știi asta, decât dacă te lovești accidental de acele tabele, dar trebuie insistat la MTX pentru afișarea unor panouri suficient de mari și la loc suficient de vizibil în stații, dincolo de faptul că suntem la jumătatea lui 2023 și ei încă bagă pe gât intervale în loc să publice pe site orarele clare cu oră și minut pe care le au din livrete, că trenurile nu circulă după cum bate vântul.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului reiny2000

Programul de circulație afișat în InfoTB are vreo problemă?

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului BGP2597

Cel puțin pe M1 nu face diferența dintre trenurile care circulă până la Republica și cele care circulă până la Pantelimon. Pe M5 cele două ramuri sunt trecute distinct ca 2 linii diferite, iar orarul lor pare ok.

De asemenea, pe toate magistralele programul de pe InfoTB are trecut dimineața devreme și trenurile de control care circulă înainte de ora 5 fără călători și garniturile goale care mai circulă la final de program. De exemplu de la Dristor 2 ultimul tren cu călători pleacă la 23:00 spre Pantelimon, apoi până pe la 23:45 mai pleacă 3 garnituri care circulă până la Gara de Nord / Crângași pentru remizare, din care cel puțin ultimele 2 circulă fără călători, dar pe info TB apar în program ca circulând până la Pantelimon.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

aztec wrote here:
Aproape 20 min la Brâncuși.
Atata ai de asteptat.
Intr-o seara am pierdut metroul la fix ..
Urmatorul la 21.19 min.
Deci...inteleg ca atata se poate acum...dar tare mi-e frica ca asa ramane si mai departe.
Era simplu de facut o naveta cu IVE pe Romancierilor -V.Ialomitei si restul relocate pe tronsonul mai lung

Nicidecum stimabile, si daca erau disponibile 6(sase) BM1, pe zi, programul standard, cu plecare din RD, intre orele 21-22, era 21:12, 21:30, 21:48.
PS
Acum, din pacate ruleaza doar 4(patru) toata ziua, 2(doua) RD, 2(doua) VI, asa cum era/este de obste-n weekend!
Cauza o stii, nu?! ;)

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului shoppy

Bine, au si ei dreptatea lor cu intervalul de succedere, la sistemele mass transit unde ai intervale de succedere mici cerinta este mentinerea intervalului de succedere iar activitatea este concentrata pe asta si nu pe programului de circulatie, aici programul de circulatie apare ca o consecinta a intervalului de succedere si a disponibilitatii trenurilor si mecanicilor.
Insa cand intervalul de succedere depaseste 5min atunci devine suparator sa astepti aiurea prin statie si atunci trebuie afisat programul de circulatie, mai ales daca vrem sa atragem calatori noi care sa renunte la taxi/uber sau masina personala.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului BGP2597

De acord. Cunosc de altfel autorități de transport care atunci când anunță intrarea programului de vacanță la metrou spun "intervalul de urmărire pe magistrala X crește de la 110 la 150 de SECUNDE". Cu toate acestea, tot au un orar disponibil stație cu stație și cu mențiuni în dreptul traselor care nu circulă de-a lungul întregii magistrale.

La noi, cu intervalele date e obligatoriu să existe și un orar publicat, mai ales la ce intervale avem off-peak și în zilele nelucrătoare.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului shoppy

La intervale de succedere mici este un pic pe dos, dispeceratul anunta depoul ca intr-un anumit interval trebuie sa introduca in circulatie trenuri cu o anumita frecventa si depoul, luand in seama cerintele astea si restrangerile sale de disponibilitate trenuri si mecanici, va face un program in care scrie ca la o anumita ora la semnalul de iesire din depou o sa fie prezent trenul x cu mecanicul y, si de aici rezulta si programul de miscare in depou si, in prima speta, orele exacte la care o sa treaca trenurile prin statii.

 


Go to page:  1  ... 107 108 109 110 111 112 113  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use