Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 498050 views
📖 Pagination options
- siciltir
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
siciltir
Cu alte cuvinte, astia au mai multe drepturi decat noi!!! Bleah!!!
Cu alte cuvinte, astia au mai multe drepturi decat noi!!! Bleah!!!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Goldmund
In anul in care vor iesi in Piata Victoriei 100 mii de bucuresteni, o saptamana-doua-noua la rand, doar pentru infrastructura si pentru a face ca un guvern sa aloce in acelasi an cateva sute de milioane euro(poate unul-doua miliarde euro!) pentru un DNCB la nivel de autostrada a trei benzi/sens, banda de refugiu, intersectii pe trei/patru nivele(, sau desfiintarea inelului CF care a stat bine-mersi cateva decenii nefolosit si nimeni nu a plans si care arata in parte cam asa : https://www.google.de/maps/@44.3595441,...312!8i6656
https://www.google.de/maps/@44.4064085,...312!8i6656
https://www.google.de/maps/@44.3955456,...312!8i6656
si pentru care nu se pot realiza niciodata intersectii normale intre DNCB si autostrazi/ DN-uri)
atunci vom mai vorbi despre modernizarea Romaniei rutiere...
Oamenii ies in strada si e bine ca o fac, dar in afara de politic, Romania mai are nevoie de milioane de oameni care ar alege un partid pentru ca acel partid doreste in primul rand investitii uriase in infrastructura(fara de care nici scolile si nici spitalele nu vor fi la un nivel decent, pentru ca nimic nu e la un nivel decent, daca avem si vom ramane cu o infrastructura inapoiata.
In anul in care vor iesi in Piata Victoriei 100 mii de bucuresteni, o saptamana-doua-noua la rand, doar pentru infrastructura si pentru a face ca un guvern sa aloce in acelasi an cateva sute de milioane euro(poate unul-doua miliarde euro!) pentru un DNCB la nivel de autostrada a trei benzi/sens, banda de refugiu, intersectii pe trei/patru nivele(, sau desfiintarea inelului CF care a stat bine-mersi cateva decenii nefolosit si nimeni nu a plans si care arata in parte cam asa : https://www.google.de/maps/@44.3595441,...312!8i6656
https://www.google.de/maps/@44.4064085,...312!8i6656
https://www.google.de/maps/@44.3955456,...312!8i6656
si pentru care nu se pot realiza niciodata intersectii normale intre DNCB si autostrazi/ DN-uri)
atunci vom mai vorbi despre modernizarea Romaniei rutiere...
Oamenii ies in strada si e bine ca o fac, dar in afara de politic, Romania mai are nevoie de milioane de oameni care ar alege un partid pentru ca acel partid doreste in primul rand investitii uriase in infrastructura(fara de care nici scolile si nici spitalele nu vor fi la un nivel decent, pentru ca nimic nu e la un nivel decent, daca avem si vom ramane cu o infrastructura inapoiata.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
panzer01
Nu va mai agiatati degeaba. Este un articol de anul trecut, adica vechi de 10 luni. In zona cu pricina deja este largit la 2 benzi pe sens. S-a largit vizavi de casele acelea.
Asta e cu WEBul versul presa scrisa: pe web poti sa scrii ce vrei si sa nu pui data. Poti si sa nu te semnezi. Doar scrii ceva si lumea o ia de buna. Nu e chiar asa.
Nu va mai agiatati degeaba. Este un articol de anul trecut, adica vechi de 10 luni. In zona cu pricina deja este largit la 2 benzi pe sens. S-a largit vizavi de casele acelea.
Asta e cu WEBul versul presa scrisa: pe web poti sa scrii ce vrei si sa nu pui data. Poti si sa nu te semnezi. Doar scrii ceva si lumea o ia de buna. Nu e chiar asa.
- TibiV
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
- Boggy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Boggy
Se referea la protest de 100.000 oameni, strict pentru infrastructura.
Se referea la protest de 100.000 oameni, strict pentru infrastructura.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Goldmund, ai reusit sa dai link-uri doar cu zonele folosite din inelul feroviar, adica fix bucata care nu se poate desfiinta.
Pana la urma inelul feroviar este plasat foarte bine, incompetenta autoritatilor il face sa nu fie folosit la valoarea sa adevarata, dar este o prostie sa-l desfiintezi; pana la urma centura nu este autostrada, nu a fost gandita ca autostrada si nu s-a incercat niciodata transformarea ei in autostrada, daca ar disparea inelul feroviar tot nu s-ar putea transforma centura in autostrada, deci intersectii tot o sa aiba, si daca autoritatile continua cu incompetenta atunci tot proaste or sa fie.
Goldmund, ai reusit sa dai link-uri doar cu zonele folosite din inelul feroviar, adica fix bucata care nu se poate desfiinta.
Pana la urma inelul feroviar este plasat foarte bine, incompetenta autoritatilor il face sa nu fie folosit la valoarea sa adevarata, dar este o prostie sa-l desfiintezi; pana la urma centura nu este autostrada, nu a fost gandita ca autostrada si nu s-a incercat niciodata transformarea ei in autostrada, daca ar disparea inelul feroviar tot nu s-ar putea transforma centura in autostrada, deci intersectii tot o sa aiba, si daca autoritatile continua cu incompetenta atunci tot proaste or sa fie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Mi-e teama ca dca nu ar fi existat CF de centura atunci nu am fi avut pasaje denivelate peste DNCB nici la Andronache si nici la Pipera-Tunari,,,
Tranteau baietii niste giratorii faine si gata...
Mi-e teama ca dca nu ar fi existat CF de centura atunci nu am fi avut pasaje denivelate peste DNCB nici la Andronache si nici la Pipera-Tunari,,,
Tranteau baietii niste giratorii faine si gata...
- zapacitu
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
Da, dar "mai hacana"....
Daca lasau si bariere la CF... Cosmar perpetuum!
Da, dar "mai hacana"....
Daca lasau si bariere la CF... Cosmar perpetuum!
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
zapacitu
S-a mai avansat pe undeva cu lucrarile? Am vazut ca e ceva mai bine pe segmentul Chitila - Centura. La Centura au tras giratoriile?
S-a mai avansat pe undeva cu lucrarile? Am vazut ca e ceva mai bine pe segmentul Chitila - Centura. La Centura au tras giratoriile?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Goldmund
Pai sa-ti spun ceva:
pe mine nu ma intereseaza ca o suta de trenuri nu au intarziere, ma intereseaza trenul in care sunt si care...are intarziere. Cei de la CFR ar spune ca e o exceptie, dar nu este chiar asa, ne intereseaza ce nu merge deloc, ceea ce este efectiv inapoiat. Un inel nu-l pozezi unde iti convine, ci repari exact partea care iti produce dureri(asta doar apropo de ceea ce am pus eu adresele respective)
Eu nu am mai vazut nicaieri in lumea avasanta(spune-le olandezilor urbanizati care nu au nicaieri o centura CF in jurul unui oras ca habar nu au de ei) o astfel de aberatie, cf-ul functioneaza pe gari si directii diferite, restul face simplu, ieftin si mult mai rapid conainerele pe rutier...mai ales cand sunt autostrazi intre triaje
Acum, eu am expus cele doua alternative clare la problema data:
1-desfiintezi inelul cf(cand, cine il foloseste? e rentabil? - totul in comparatie cu o autostrada care ar schimba viata bucurestenilor radical in bine... )
ori
2-construiesti intersectii pe mai multe niveluri(cel putin pe patru niveluri!)
Dar sa lasi asa precum au "modernizat" "expertii" in nord, e o bataie de joc la adresa omului, o nerusinare la rabdarea romanului, o necunoastere si subapreciere a inteligentei bucuresteanului si a celui care ar dori sa treaca pe acolo.
shoppy wrote:
Goldmund, ai reusit sa dai link-uri doar cu zonele folosite din inelul feroviar, adica fix bucata care nu se poate desfiinta.
Pana la urma inelul feroviar este plasat foarte bine, incompetenta autoritatilor il face sa nu fie folosit la valoarea sa adevarata, dar este o prostie sa-l desfiintezi; pana la urma centura nu este autostrada, nu a fost gandita ca autostrada si nu s-a incercat niciodata transformarea ei in autostrada, daca ar disparea inelul feroviar tot nu s-ar putea transforma centura in autostrada, deci intersectii tot o sa aiba, si daca autoritatile continua cu incompetenta atunci tot proaste or sa fie.
Pai sa-ti spun ceva:
pe mine nu ma intereseaza ca o suta de trenuri nu au intarziere, ma intereseaza trenul in care sunt si care...are intarziere. Cei de la CFR ar spune ca e o exceptie, dar nu este chiar asa, ne intereseaza ce nu merge deloc, ceea ce este efectiv inapoiat. Un inel nu-l pozezi unde iti convine, ci repari exact partea care iti produce dureri(asta doar apropo de ceea ce am pus eu adresele respective)
Eu nu am mai vazut nicaieri in lumea avasanta(spune-le olandezilor urbanizati care nu au nicaieri o centura CF in jurul unui oras ca habar nu au de ei) o astfel de aberatie, cf-ul functioneaza pe gari si directii diferite, restul face simplu, ieftin si mult mai rapid conainerele pe rutier...mai ales cand sunt autostrazi intre triaje
Acum, eu am expus cele doua alternative clare la problema data:
1-desfiintezi inelul cf(cand, cine il foloseste? e rentabil? - totul in comparatie cu o autostrada care ar schimba viata bucurestenilor radical in bine... )
ori
2-construiesti intersectii pe mai multe niveluri(cel putin pe patru niveluri!)
Dar sa lasi asa precum au "modernizat" "expertii" in nord, e o bataie de joc la adresa omului, o nerusinare la rabdarea romanului, o necunoastere si subapreciere a inteligentei bucuresteanului si a celui care ar dori sa treaca pe acolo.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Compari mere cu pere, inelul CF cu autostrada, iar centura nu poate fi facuta autostrada nici daca se vrea, tu stii ce curbe are centura?, mai ales ca este delimitata de localitati.
Nu inteleg ce legatura are Olanda, bagi toata Olanda intre Bucuresti si Marea Neagra, hai sa ne limitam doar la orasele din care radiaza cel putin 7 magistrale si nu sunt limitate de munti / fluvii / mari, ca asa nici Venetia nu are inel CF.
Compari mere cu pere, inelul CF cu autostrada, iar centura nu poate fi facuta autostrada nici daca se vrea, tu stii ce curbe are centura?, mai ales ca este delimitata de localitati.
Nu inteleg ce legatura are Olanda, bagi toata Olanda intre Bucuresti si Marea Neagra, hai sa ne limitam doar la orasele din care radiaza cel putin 7 magistrale si nu sunt limitate de munti / fluvii / mari, ca asa nici Venetia nu are inel CF.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
abc_XC
Nu cred ca inelul feroviar impiedica orasul sa aiba o sosea de centura. Principalul vinovat mi se pare CNAIR prin lipsa de interes si finantare fata de acest obiectiv. Intre DN7 si A1 am si uitat de cand se lucreaza iar aceste intarzieri nu pot fi puse pe seama caii ferate, care doar pe o portiune restransa se gaseste langa sosea. Giratoriul suspendat de la Domnesti e blocat din cauza CFR sau din cauza incompetentei din CNAIR, care reevalueaza oferta castigatoare de jumatate de an? Tronsonul A2 - DN2 de ce nu a mai fost relicitat dupa reziliere si e uitat prin sertare de ani de zile? Pasajul de la DN1A de ce nu se mai face, ca acolo nu e cale ferata?
Cat despre autostrada A0, aceasta se va construi pe alt amplasament, mai indepartat de oras si peste un numar necunoscut de ani.
Nu cred ca inelul feroviar impiedica orasul sa aiba o sosea de centura. Principalul vinovat mi se pare CNAIR prin lipsa de interes si finantare fata de acest obiectiv. Intre DN7 si A1 am si uitat de cand se lucreaza iar aceste intarzieri nu pot fi puse pe seama caii ferate, care doar pe o portiune restransa se gaseste langa sosea. Giratoriul suspendat de la Domnesti e blocat din cauza CFR sau din cauza incompetentei din CNAIR, care reevalueaza oferta castigatoare de jumatate de an? Tronsonul A2 - DN2 de ce nu a mai fost relicitat dupa reziliere si e uitat prin sertare de ani de zile? Pasajul de la DN1A de ce nu se mai face, ca acolo nu e cale ferata?
Cat despre autostrada A0, aceasta se va construi pe alt amplasament, mai indepartat de oras si peste un numar necunoscut de ani.
📖 Pagination options