Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5579 posts, 1225699 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Vezi ca "Utilajul" se vede numai cand vii dinspre Crangasi spre Petrache Poenaru, si e din ala baban, e ceva de genul din poza. Bine, cel din poza e "De tip CFR", dar alta poza n-am gasit, vreau sa spun ca nu e o simpla drezina.
La macaze mergi pe mâna mea, sunt fix cum le-am desenat eu si cum sunt in schema cu albastru.
Vezi ca "Utilajul" se vede numai cand vii dinspre Crangasi spre Petrache Poenaru, si e din ala baban, e ceva de genul din poza. Bine, cel din poza e "De tip CFR", dar alta poza n-am gasit, vreau sa spun ca nu e o simpla drezina.
La macaze mergi pe mâna mea, sunt fix cum le-am desenat eu si cum sunt in schema cu albastru.
11-5-2015 7-59-05 PM.png (131.24 KB; downloaded 2073 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
sab
Sa se revizuiasca, primesc, dar cum ??
Acel macaz era acolo initial 100%, numai ca niste "isteti" au vrut sa prelungeasca magistrala cu tronsonul spre Victoriei. Si a iesit rahatul care a iesit, ca avem un semi-inel foarte aglomerat si un tronson de la Crangasi catre Unirii unde cam "bate vatul".
In mod cert, daca se putea pastra acel macaz dupa modificarea proiectului, iti dai seama ca se facea. Mai ales ca GdN a fost pentru vreo 2 ani capat de linie si era mai simplu sa se faca rebrusarea in remiza (gen Republica). Apropo, cum se facea rebrusarea in acea perioada ? Se sosea si se pleca de la acelasi peron ? Sau trenul sosea, se golea, pleca din statie si se intorcea pe linia cealalta in statie utilizand macazul dinspre Basarab ?
oache81 wrote:
Sa se faca macaz de la Gara sa se poata iesi din remiza direct si nu pe contrasens
Sa se revizuiasca, primesc, dar cum ??
Acel macaz era acolo initial 100%, numai ca niste "isteti" au vrut sa prelungeasca magistrala cu tronsonul spre Victoriei. Si a iesit rahatul care a iesit, ca avem un semi-inel foarte aglomerat si un tronson de la Crangasi catre Unirii unde cam "bate vatul".
In mod cert, daca se putea pastra acel macaz dupa modificarea proiectului, iti dai seama ca se facea. Mai ales ca GdN a fost pentru vreo 2 ani capat de linie si era mai simplu sa se faca rebrusarea in remiza (gen Republica). Apropo, cum se facea rebrusarea in acea perioada ? Se sosea si se pleca de la acelasi peron ? Sau trenul sosea, se golea, pleca din statie si se intorcea pe linia cealalta in statie utilizand macazul dinspre Basarab ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Trenul sosea, se golea, pleca din statie si se intorcea pe linia cealalta in statie utilizand macazul dinspre Basarab.
Trenul sosea, se golea, pleca din statie si se intorcea pe linia cealalta in statie utilizand macazul dinspre Basarab.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Dar cred ca trenurile existente pot fi "upgradate" la noul sistem. Sistemul este modular.
sab wrote:
Pai s-a discutat ca pe M5 se vor achizitiona trenuri cu sistemul de siguranta adus "la zi" . Asta inseamna ca nu vor mai avea actualul sistem de la Bombardier si ca atare va fi imposibil sa se inaugureze racordul cu trenuri Bombardier sau CAF...Doar sa circule " la cale liberă"...
Dar cred ca trenurile existente pot fi "upgradate" la noul sistem. Sistemul este modular.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nu stiu daca este vorba de un simplu "upgrade" sau de alt sistem, complet diferit. Vom vedea. Oricum nu este de dorit sa ai trenuri "incompatibile" intre ele, asa cum se intrevede...Dar depinde si de sumele necesare.
Nu stiu daca este vorba de un simplu "upgrade" sau de alt sistem, complet diferit. Vom vedea. Oricum nu este de dorit sa ai trenuri "incompatibile" intre ele, asa cum se intrevede...Dar depinde si de sumele necesare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Nu e un banal upgrade...
Sitemul actual M1+2+3 e 'distance to go', sistemul M5 va fi 'communications based train control', prescurtat CBTC
Principiile de functionare sunt diferite...
Nu e un banal upgrade...
Sitemul actual M1+2+3 e 'distance to go', sistemul M5 va fi 'communications based train control', prescurtat CBTC
Principiile de functionare sunt diferite...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Faptul ca sunt principii de functionare diferite nu inseamna ca nu se poate face un "upgrade". In cel mai nefericit caz se inlocuiesc modulele de control hardware direct. In cel mai fericit caz se rescrie efectiv programul pe modelele existente.
Faptul ca sunt principii de functionare diferite nu inseamna ca nu se poate face un "upgrade". In cel mai nefericit caz se inlocuiesc modulele de control hardware direct. In cel mai fericit caz se rescrie efectiv programul pe modelele existente.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Nu ma pricep deloc, dar am impresia ca e si cum ai vrea sa treci de la filmele clasice de la fostele cinematografe comuniste la filmele 4 D. Practic trebuie sa schimbi absolut totul, sa ramana numai sala ca si cladire...
Nu ma pricep deloc, dar am impresia ca e si cum ai vrea sa treci de la filmele clasice de la fostele cinematografe comuniste la filmele 4 D. Practic trebuie sa schimbi absolut totul, sa ramana numai sala ca si cladire...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Nu schimbi totul.
Pe motor nu il intereseaza de unde primeste comanda.
Pe modulul de control nu il intereseaza daca ai un motor de metrou sau unul din masinuta teleghidata de 1.5V
Totul se face prin interfatari. Interfatarea se poate adapta. Depinde doar de Metrorex daca se va face sau nu.
Nu schimbi totul.
Pe motor nu il intereseaza de unde primeste comanda.
Pe modulul de control nu il intereseaza daca ai un motor de metrou sau unul din masinuta teleghidata de 1.5V
Totul se face prin interfatari. Interfatarea se poate adapta. Depinde doar de Metrorex daca se va face sau nu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Cosmin,
Nu e vorba de upgrade ci de downgrade...
Dar facem discutii tehnice cand de fapt problema, 'buba' e in cronica incapacitate a institutiilor statului de a rezolva chiar si cele mai banale probleme...cum ar fi sa decida odata ce se intampla cu licitatia de trenuri...ca a ramas 'ca-n gara'...suspandata
Cosmin,
Nu e vorba de upgrade ci de downgrade...
Dar facem discutii tehnice cand de fapt problema, 'buba' e in cronica incapacitate a institutiilor statului de a rezolva chiar si cele mai banale probleme...cum ar fi sa decida odata ce se intampla cu licitatia de trenuri...ca a ramas 'ca-n gara'...suspandata
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Ne plac discutiile tehnice. Ca alealalte sunt peste tot.
Ne plac discutiile tehnice. Ca alealalte sunt peste tot.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
La cum se misca lucrurile...
Cred ca mai repede se dadea o ordonanta de guvern sau ceva si se refacea licitatia. Ar fi fost mai rapid.
subway guru wrote:
Cosmin,
Nu e vorba de upgrade ci de downgrade...
Dar facem discutii tehnice cand de fapt problema, 'buba' e in cronica incapacitate a institutiilor statului de a rezolva chiar si cele mai banale probleme...cum ar fi sa decida odata ce se intampla cu licitatia de trenuri...ca a ramas 'ca-n gara'...suspandata
La cum se misca lucrurile...
Cred ca mai repede se dadea o ordonanta de guvern sau ceva si se refacea licitatia. Ar fi fost mai rapid.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Aveti radier la Eroilor, Parc si RD? Sau care-i urgenta...?
Aveti radier la Eroilor, Parc si RD? Sau care-i urgenta...?
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
oache81
Eu vreau IVA pe toate magistralele.
Si sa se faca din nou la Arad altele noi cu motoare updatate si ceva mai usoare (din aluminiu in loc de fier).
Acuma lasand gluma la o parte, daca nu sunt din fonduri UE Metrorex le poate lua de unde are chef si fara licitatie si chiar le poate produce daca are agrement tehnic.Asa ca ar putea sa ia un set de 8 asa de proba.Ca s-or mai gasi vreo cativa ingineri priceputi prin tara asta sa poata asambla niste piese chinezesti intr-o hala.
Eu vreau IVA pe toate magistralele.
Si sa se faca din nou la Arad altele noi cu motoare updatate si ceva mai usoare (din aluminiu in loc de fier).
Acuma lasand gluma la o parte, daca nu sunt din fonduri UE Metrorex le poate lua de unde are chef si fara licitatie si chiar le poate produce daca are agrement tehnic.Asa ca ar putea sa ia un set de 8 asa de proba.Ca s-or mai gasi vreo cativa ingineri priceputi prin tara asta sa poata asambla niste piese chinezesti intr-o hala.
📖 Pagination options