Topic: Stiri, noutati, perspective
265 posts, 138036 views
📖 Pagination options
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
micutzu
Oare pentru ce mai vor sa cumpere aceste SH-uri?Deja au curtea plina de Maz-uri 103.
Oare pentru ce mai vor sa cumpere aceste SH-uri?Deja au curtea plina de Maz-uri 103.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
deprodio
Sa inlocuiasca maxi taxi-urile.MAZ-urile nu pot merge pe stradutele alea.
Sa inlocuiasca maxi taxi-urile.MAZ-urile nu pot merge pe stradutele alea.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
NU vor fi SH! Motivul pentru care le vor atat de repede este evident... (chiar daca s-au prelungit mandatele, ei sa fie siguri ca au cu ce defila). Au anuntat cu surle si trambite ca bugetul alocat acestei achizitii va fi de 10 milioane de RON, dar se pare ca circa 1,6 milioane de lei s-au evaporat.
Oricum, dincolo de aceste detalii e bine ca incet-incet se renunta la ideea de "cotețe".
Apropo, cam cat costa un Karsan Atak? Dar un Isuzu Novociti Life?
NU vor fi SH! Motivul pentru care le vor atat de repede este evident... (chiar daca s-au prelungit mandatele, ei sa fie siguri ca au cu ce defila). Au anuntat cu surle si trambite ca bugetul alocat acestei achizitii va fi de 10 milioane de RON, dar se pare ca circa 1,6 milioane de lei s-au evaporat.
Oricum, dincolo de aceste detalii e bine ca incet-incet se renunta la ideea de "cotețe".
Apropo, cam cat costa un Karsan Atak? Dar un Isuzu Novociti Life?
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Stiri, noutati, perspective
Andrei Andraș
Karsan-ul e undeva între 95.000 - 105.000 euro, depinde de dotări.
Karsan-ul e undeva între 95.000 - 105.000 euro, depinde de dotări.
- Vatmanul constanțean
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Vatmanul constanțean
Consultare publică
CT BUS te invită să decizi pentru orașul tău!
Constanța este un oraș viu, în permanentă schimbare, iar transportul public trebuie să țină pasul. Din 2019, transportul în comun oferit constănțenilor a intrat într-un proces ce include modernizarea flotei de autobuze și a stațiilor, extinderea rețelei de transport public, dezvoltarea unei aplicații pentru planificarea călătoriei și dezvoltarea unor noi soluții pentru achiziționarea titlurilor de călătorie.
Modernitatea înseamnă schimbare, astfel că sunt necesare actualizări privind denumirea traseelor și a stațiilor, cât și înființarea de trasee noi, în concordanță cu modificările urbane din municipiului Constanța.
Vă invităm să vă exprimați opinia asupra a trei obiective majore:
ÎNFIINȚAREA, ÎN MUNICIPIUL CONSTANȚA, A 7 TRASEE NOI:
1. TRASEUL 13: Km 5 - Soveja - Carrefour
2. TRASEUL 14: Zona Industrială - Sat Vacanță - VIVO
3. TRASEUL 15: Gara C.F.R. - Baba Novac - City Park
4. TRASEUL 16: Gara C.F.R. - Eliberării – Boema
5. TRASEUL 17: Gara C.F.R. - I.C. Brătianu – Boema
6. TRASEUL 18: Km 5 - Aurel Vlaicu – Pescărie
7. TRASEUL 19: Poarta 1 - Sat Vacanță - Stațiunea Mamaia
Hărțile traseelor pot fi consultate la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Fiecare traseu are atașat un link pentru vizualizarea în detaliu cu ajutorul Google Maps.
REDENUMIREA ȘI RECODIFICAREA TRASEELOR de transport public.
Lista cu propuneri poate fi consultată la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
REDENUMIREA STAȚIILOR de îmbarcare-debarcare.
Harta cu denumirile stațiilor poate fi consultată la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Fiecare locație are atașat un link pentru vizualizarea în detaliu cu ajutorul Google Maps.
Opiniile / sugestiile vor contine:
1 – datele de identificare a semnatarului;
2 – Propunerile:
2.1. - pentru TRASEELE NOI:
- numărul traseului;
- denumirea traseului și propunerea;
Ex: Traseul nr.13 - Km5 - Soveja – Carrefour: autobuzele să oprească și la Aqua Magic
2.2. – pentru REDENUMIREA ȘI RECODIFICAREA TRASEELOR:
- numărul curent din listă și propunerea;
Ex: nr.crt: 10 – traseul 6V: Gară - Centru - VIVO.
2.3. - pentru REDENUMIREA STAȚIILOR:
- numărul curent din listă și propunerea;
Ex: nr.crt: 344 - Nicolae Milescu.
Așteptăm opiniile și sugestiile dumneavoastră în scris, până pe data de 8 iunie 2020, la adresa de e-mail: consultarepublica@ctbus.ro sau prin intermediul formularului ce poate fi accesat la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Sursa: www.ctbus.ro/comunicate/#20200528-0
Consultare publică
CT BUS te invită să decizi pentru orașul tău!
Constanța este un oraș viu, în permanentă schimbare, iar transportul public trebuie să țină pasul. Din 2019, transportul în comun oferit constănțenilor a intrat într-un proces ce include modernizarea flotei de autobuze și a stațiilor, extinderea rețelei de transport public, dezvoltarea unei aplicații pentru planificarea călătoriei și dezvoltarea unor noi soluții pentru achiziționarea titlurilor de călătorie.
Modernitatea înseamnă schimbare, astfel că sunt necesare actualizări privind denumirea traseelor și a stațiilor, cât și înființarea de trasee noi, în concordanță cu modificările urbane din municipiului Constanța.
Vă invităm să vă exprimați opinia asupra a trei obiective majore:
ÎNFIINȚAREA, ÎN MUNICIPIUL CONSTANȚA, A 7 TRASEE NOI:
1. TRASEUL 13: Km 5 - Soveja - Carrefour
2. TRASEUL 14: Zona Industrială - Sat Vacanță - VIVO
3. TRASEUL 15: Gara C.F.R. - Baba Novac - City Park
4. TRASEUL 16: Gara C.F.R. - Eliberării – Boema
5. TRASEUL 17: Gara C.F.R. - I.C. Brătianu – Boema
6. TRASEUL 18: Km 5 - Aurel Vlaicu – Pescărie
7. TRASEUL 19: Poarta 1 - Sat Vacanță - Stațiunea Mamaia
Hărțile traseelor pot fi consultate la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Fiecare traseu are atașat un link pentru vizualizarea în detaliu cu ajutorul Google Maps.
REDENUMIREA ȘI RECODIFICAREA TRASEELOR de transport public.
Lista cu propuneri poate fi consultată la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
REDENUMIREA STAȚIILOR de îmbarcare-debarcare.
Harta cu denumirile stațiilor poate fi consultată la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Fiecare locație are atașat un link pentru vizualizarea în detaliu cu ajutorul Google Maps.
Opiniile / sugestiile vor contine:
1 – datele de identificare a semnatarului;
2 – Propunerile:
2.1. - pentru TRASEELE NOI:
- numărul traseului;
- denumirea traseului și propunerea;
Ex: Traseul nr.13 - Km5 - Soveja – Carrefour: autobuzele să oprească și la Aqua Magic
2.2. – pentru REDENUMIREA ȘI RECODIFICAREA TRASEELOR:
- numărul curent din listă și propunerea;
Ex: nr.crt: 10 – traseul 6V: Gară - Centru - VIVO.
2.3. - pentru REDENUMIREA STAȚIILOR:
- numărul curent din listă și propunerea;
Ex: nr.crt: 344 - Nicolae Milescu.
Așteptăm opiniile și sugestiile dumneavoastră în scris, până pe data de 8 iunie 2020, la adresa de e-mail: consultarepublica@ctbus.ro sau prin intermediul formularului ce poate fi accesat la adresa: https://www.ctbus.ro/ConsultarePublicaTraseeConstanta/
Sursa: www.ctbus.ro/comunicate/#20200528-0
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
stefan_br
A durat cativa ani pana sa le vina ideea de a schimba numerele traseelor. Nu stiu de ce nu dau numere fara litere la trasee precum 6V, 10C, 10M.
A durat cativa ani pana sa le vina ideea de a schimba numerele traseelor. Nu stiu de ce nu dau numere fara litere la trasee precum 6V, 10C, 10M.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Probabil ca sa le diferentiezi, dar eu ma gandesc la o varianta mai buna: 16, 26, 36, cifra din fata fiind capatul de linie. E adevarat ca si literele ajuta cumva, dar atata timp cat ai afisaj digital se poate face cum am zis.
Probabil ca sa le diferentiezi, dar eu ma gandesc la o varianta mai buna: 16, 26, 36, cifra din fata fiind capatul de linie. E adevarat ca si literele ajuta cumva, dar atata timp cat ai afisaj digital se poate face cum am zis.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
BGP2597
Literele pot avea logică dacă sunt folosite cu cap. Constanța e unul din puținele orașe care are o logică în numerotarea cu litere, chiar dacă la prima vedere pare o codificare ciudată. Acestea sunt în special folosite la traseele care ajung la mall-uri și supermarketuri: 100C - 100 prelungit la Carrefour, 101M - 101 prelungit la Maritimo (actual Vivo), etc.
E un lucru bun că se întâmplă această renumerotare. Poate iau și alte orașe exemplul și îndrăznesc să facă într-un final mișcarea asta.
Literele pot avea logică dacă sunt folosite cu cap. Constanța e unul din puținele orașe care are o logică în numerotarea cu litere, chiar dacă la prima vedere pare o codificare ciudată. Acestea sunt în special folosite la traseele care ajung la mall-uri și supermarketuri: 100C - 100 prelungit la Carrefour, 101M - 101 prelungit la Maritimo (actual Vivo), etc.
E un lucru bun că se întâmplă această renumerotare. Poate iau și alte orașe exemplul și îndrăznesc să facă într-un final mișcarea asta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Dar nu ar fi mai logic sa fie un singur traseu din start mai lung? Ma refer la cele direct pana la centrele comerciale.
Dar nu ar fi mai logic sa fie un singur traseu din start mai lung? Ma refer la cele direct pana la centrele comerciale.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Andi_C
Făcând legătură cu traseele de microbuze din Constanța, putem observa că anumite linii sunt asemenea traseelor de microbuz, de exemplu, linia 13 are actualul traseu al liniei 305.
În altă ordine de idei, linia către Mamaia ajută oamenii care locuiesc si inafara sezonului estival in stațiune. Acum intrebarea este dacă vor aloca destule autobuze pentru noile trasee.
Făcând legătură cu traseele de microbuze din Constanța, putem observa că anumite linii sunt asemenea traseelor de microbuz, de exemplu, linia 13 are actualul traseu al liniei 305.
În altă ordine de idei, linia către Mamaia ajută oamenii care locuiesc si inafara sezonului estival in stațiune. Acum intrebarea este dacă vor aloca destule autobuze pentru noile trasee.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
BGP2597
Nu întotdeauna cererea este suficientă pe toata lungimea traseului cât să justifice unul singur mai lung. Aici vorbesc la modul general, nu cunosc specific care e situația la Constanța și dacă nu cumva există o cerere mai mare spre centrele comerciale care ar putea fi acoperită cu prelungirea permanentă a liniei, în loc să existe doar anumite curse.
Pot în schimb să îți dau exemplul traseelor 2 și 2B din Ploiești. Cerere pe relația Vest - Hipodrom există doar la orele la care intră și ies elevii de la liceele din Bariera București, momente în care există curse prelungite la Hipodrom care circulă cu indicativul 2B. În rest circulă traseul 2 până la Gara de Sud.
cris_m wrote:
Dar nu ar fi mai logic sa fie un singur traseu din start mai lung? Ma refer la cele direct pana la centrele comerciale.
Nu întotdeauna cererea este suficientă pe toata lungimea traseului cât să justifice unul singur mai lung. Aici vorbesc la modul general, nu cunosc specific care e situația la Constanța și dacă nu cumva există o cerere mai mare spre centrele comerciale care ar putea fi acoperită cu prelungirea permanentă a liniei, în loc să existe doar anumite curse.
Pot în schimb să îți dau exemplul traseelor 2 și 2B din Ploiești. Cerere pe relația Vest - Hipodrom există doar la orele la care intră și ies elevii de la liceele din Bariera București, momente în care există curse prelungite la Hipodrom care circulă cu indicativul 2B. În rest circulă traseul 2 până la Gara de Sud.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Costin
Daca vorbim despre doua versiuni ale aceluiasi traseu, atunci acestea nu trebuie sa aiba indicative diferite. Suntem in 2020 iar vehiculele au afisaje electronice, daca am renunta la prostia de a indica ambele capete pe display si am inlocui-o doar cu capatul spre care vehiculul se indreapta in orice moment dat, atunci nu ai nevoie de doua indicative. Se practica cu succes in Sibiu, ca sa nu ziceti ca va trimit prea departe la vest sau ca "acolo se poate ca sunt alte conditii".
Daca vorbim despre doua versiuni ale aceluiasi traseu, atunci acestea nu trebuie sa aiba indicative diferite. Suntem in 2020 iar vehiculele au afisaje electronice, daca am renunta la prostia de a indica ambele capete pe display si am inlocui-o doar cu capatul spre care vehiculul se indreapta in orice moment dat, atunci nu ai nevoie de doua indicative. Se practica cu succes in Sibiu, ca sa nu ziceti ca va trimit prea departe la vest sau ca "acolo se poate ca sunt alte conditii".
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
BGP2597
Da, cam toată discuția a fost în esență despre versiuni diferite ale aceluiași traseu. Exemplul din Sibiu nu-l știam, dar îmi vin în minte destule exemple de linii din Praga.
Bine spus "DACĂ se renunță la indicarea ambelor capete". Exact prostia asta l-a învățat pe călător să nu citească niciodată mai departe de indicativul de traseu, de aia sunt și de părere că cel puțin în primă fază ar trebui păstrate indicative separate și derulată o campanie de informare etapizată:
1. Renunțarea la afișarea ambelor capete și informarea despre importanța citirii tabelei complete
2. Renunțarea la indicative separate și campanie de informare cu privire la frecvență (ex. fiecare al doilea autobuz circulă prelungit)
Argumentele cu care am venit în mesajele anterioare sunt într-adevăr potrivite doar pentru situația actuală când mai toate orașele inisistă pe afișarea ambelor capete (care de multe ori nici nu se inversează când vehiculul intră pe retur)
Da, cam toată discuția a fost în esență despre versiuni diferite ale aceluiași traseu. Exemplul din Sibiu nu-l știam, dar îmi vin în minte destule exemple de linii din Praga.
Bine spus "DACĂ se renunță la indicarea ambelor capete". Exact prostia asta l-a învățat pe călător să nu citească niciodată mai departe de indicativul de traseu, de aia sunt și de părere că cel puțin în primă fază ar trebui păstrate indicative separate și derulată o campanie de informare etapizată:
1. Renunțarea la afișarea ambelor capete și informarea despre importanța citirii tabelei complete
2. Renunțarea la indicative separate și campanie de informare cu privire la frecvență (ex. fiecare al doilea autobuz circulă prelungit)
Argumentele cu care am venit în mesajele anterioare sunt într-adevăr potrivite doar pentru situația actuală când mai toate orașele inisistă pe afișarea ambelor capete (care de multe ori nici nu se inversează când vehiculul intră pe retur)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
PTMZ
Licitația a trecut ieri în evaluare financiară. Ofertanții nu au fost afișați încă.
PTMZ wrote:
CT Bus a lansat o licitație pentru achiziția a 18 autobuze categoria M2/M3, presupun că second-hand, după bugetul alocat și termenul de livrare cerut. Bugetul alocat este de aproximativ 8,4 milioane RON. Ponderea punctajului:
• 80% preț
• 10% numărul de autobuze livrate în 30 de zile de la semnarea contractului (minim 4 pentru o ofertă conformă)
• 10% procentul de podea joasă (minim 50% pentru o ofertă conformă).
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 10 aprilie, iar cel al evaluărilor 10 iulie. Link SICAP: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100090681
Licitația a trecut ieri în evaluare financiară. Ofertanții nu au fost afișați încă.
📖 Pagination options