Topic: Transportul public din Sinaia
146 posts, 63408 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
Andrei98
Opresti la bordura in alveolele care iti si permit asta, nu unde ai alveole foarte scurte sau unde ai stalpi si indicatoare lipite de bordura pe care risti sa le atingi.
WT_fan06 wrote here:
O mostră de "profesionalism" și de la Sinaia, unde șoferul știe să oprească la 1-1.5 metri de bordură. Nu se gândește că transportă copii, aceștia fiind mai predispuși la accidentări în timpul îmbarcării și debarcării dacă diferența de nivel este ridicată. În schimb, îi pune să se dea jos pe stradă, apoi să urce bordura.
În țările civilizate, șoferii opresc la bordură și folosesc funcția kneeling pentru o urcare / coborăre cât mai ușoară, cu diferență minimă de nivel. În țara noastră e bine că există acest serviciu de autobuz pentru elevi.
Opresti la bordura in alveolele care iti si permit asta, nu unde ai alveole foarte scurte sau unde ai stalpi si indicatoare lipite de bordura pe care risti sa le atingi.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
WT_fan06
Din imagine nu îmi dau seama dacă acea configurație a stației permitea alinierea corectă sau nu. Eu nu am văzut o problemă și de aceea am comentat. Dacă îmi arătați că în stație nu se putea, atunci fair play. Îmi retrag comentariul și voi presupune că șoferul s-ar fi încadrat corect cu autobuzul său de 10m, dacă ar fi putut.
"Teoria alveolei" o știu foarte bine. Știu și cât de "des" opresc șoferii la bordură în linie dreaptă, fără niciun obstacol lângă stație.
Din imagine nu îmi dau seama dacă acea configurație a stației permitea alinierea corectă sau nu. Eu nu am văzut o problemă și de aceea am comentat. Dacă îmi arătați că în stație nu se putea, atunci fair play. Îmi retrag comentariul și voi presupune că șoferul s-ar fi încadrat corect cu autobuzul său de 10m, dacă ar fi putut.
"Teoria alveolei" o știu foarte bine. Știu și cât de "des" opresc șoferii la bordură în linie dreaptă, fără niciun obstacol lângă stație.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
cris_m
La scoala e statia cu pricina. Asta e o alveola generoasa pentru Sinaia, sunt altele in care abia intra 2 masini normale (aproximativ 8 metri), cum e la cazino. Ei le-au construit ca pentru BMC-uri, nu pentru Citaro... Fenomenul se vede foarte bine aici, unde a oprit un Citaro K (10 metri).
La scoala e statia cu pricina. Asta e o alveola generoasa pentru Sinaia, sunt altele in care abia intra 2 masini normale (aproximativ 8 metri), cum e la cazino. Ei le-au construit ca pentru BMC-uri, nu pentru Citaro... Fenomenul se vede foarte bine aici, unde a oprit un Citaro K (10 metri).
- ghermanlucadanny
-
Posted:
-
Transportul public din Sinaia
ghermanlucadanny
In ultima săptămână am făcut fotografii cu asta!
PH 34 TUS, Linia T1 - 18 Aprilie 2024
PH 36 TUS, Linia T3 - 17 Aprilie 2024
PH 39 TUS, Linia T3 - 18 Aprilie 2024
PH 41 TUS, Linia T2 - 18 Aprilie 2024
In ultima săptămână am făcut fotografii cu asta!
PH 34 TUS, Linia T1 - 18 Aprilie 2024
PH 36 TUS, Linia T3 - 17 Aprilie 2024
PH 39 TUS, Linia T3 - 18 Aprilie 2024
PH 41 TUS, Linia T2 - 18 Aprilie 2024
- TPB
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
TPB
Sambata trecuta am ajuns in Sinaia si am fotografiat cateva dintre autobuzele Mercedes-Benz Citaro. Cum spunea si @Andi_C intr-un mesaj anterior, doar 4/11 autobuze circula zilnic. In ziua in care fusesem, am dat de urmatoarele:
- PH 40 TUS pe T1, cu care am mers de la un capat la altul in aproximativ 20 de minute;
- PH 31 TUS pe T2;
- PH 33 TUS pe T3. Atunci cand am calatorit cu el, din centru pana la telegondola, era foarte aglomerat. La finalul calatoriei, o doamna controlor mi-a atras atentia in legatura cu filmatul, de parca as fi facut ceva rau;
- PH 38 TUS pe T4 si T5.
Ce mi-a placut: soferii respectau orarele, autobuzele cu care am calatorit erau curate si cu aerul conditionat pornit, tonomatele din statii functionau, iar validatoarele erau setate corespunzator (intrucat pe ele exista si un ecran mai mic ce arata statiile urmatoare de-a lungul calatoriilor, dupa cum vedeti intr-o poza de mai jos).
Ce nu mi-a placut si m-a deranjat:
- intervalele orare foarte mari. Cu doar 1 autobuz pe fiecare traseu, turistii vor prefera in continuare masinile personale, iar cei ce aleg autobuzul fie merg intr-o aglomeratie de nedescris, fie stau cel putin 20 de minute in statie;
- traseele sunt dublate degeaba, in loc sa acopere mai multe zone din Sinaia, avem 3 linii care ajung la Piateta Foisor si 2 in Platoul Izvor, de ce?
- la nu stiu ce ora, T2 ajunge ba in Cumpatu, ba la Sinaia Plaza, ba la un market de pe DN1. Nu inteleg de ce de dimineata pana seara nu sunt 2 capete ,,fixe", fara alte ocoluri, situatie valabila si pentru T4 + T5.
Atasez mai jos cateva poze cu PH 40 TUS, apoi cu celelalte Citaro-uri
Sambata trecuta am ajuns in Sinaia si am fotografiat cateva dintre autobuzele Mercedes-Benz Citaro. Cum spunea si @Andi_C intr-un mesaj anterior, doar 4/11 autobuze circula zilnic. In ziua in care fusesem, am dat de urmatoarele:
- PH 40 TUS pe T1, cu care am mers de la un capat la altul in aproximativ 20 de minute;
- PH 31 TUS pe T2;
- PH 33 TUS pe T3. Atunci cand am calatorit cu el, din centru pana la telegondola, era foarte aglomerat. La finalul calatoriei, o doamna controlor mi-a atras atentia in legatura cu filmatul, de parca as fi facut ceva rau;
- PH 38 TUS pe T4 si T5.
Ce mi-a placut: soferii respectau orarele, autobuzele cu care am calatorit erau curate si cu aerul conditionat pornit, tonomatele din statii functionau, iar validatoarele erau setate corespunzator (intrucat pe ele exista si un ecran mai mic ce arata statiile urmatoare de-a lungul calatoriilor, dupa cum vedeti intr-o poza de mai jos).
Ce nu mi-a placut si m-a deranjat:
- intervalele orare foarte mari. Cu doar 1 autobuz pe fiecare traseu, turistii vor prefera in continuare masinile personale, iar cei ce aleg autobuzul fie merg intr-o aglomeratie de nedescris, fie stau cel putin 20 de minute in statie;
- traseele sunt dublate degeaba, in loc sa acopere mai multe zone din Sinaia, avem 3 linii care ajung la Piateta Foisor si 2 in Platoul Izvor, de ce?
- la nu stiu ce ora, T2 ajunge ba in Cumpatu, ba la Sinaia Plaza, ba la un market de pe DN1. Nu inteleg de ce de dimineata pana seara nu sunt 2 capete ,,fixe", fara alte ocoluri, situatie valabila si pentru T4 + T5.
Atasez mai jos cateva poze cu PH 40 TUS, apoi cu celelalte Citaro-uri
PH40TUS_T1_1.jpg (1.89 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_2.jpg (1.76 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_3.jpg (1.87 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_4.jpg (1.95 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_5.jpg (1.02 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_6.jpg (1.9 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_7.jpg (1.62 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_8.jpg (1.63 MB; downloaded 547 times)
PH40TUS_T1_9.jpg (858.32 KB; downloaded 547 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: Transportul public din Sinaia
TPB
In completare... fotografii cu PH31TUS, PH33TUS si PH38TUS.
In completare... fotografii cu PH31TUS, PH33TUS si PH38TUS.
PH31TUS_T2_1.jpg (1.89 MB; downloaded 513 times)
PH31TUS_T2_2.jpg (1.99 MB; downloaded 513 times)
PH33TUS_T3.jpg (1.6 MB; downloaded 513 times)
PH38TUS_T4.jpg (1.95 MB; downloaded 513 times)
PH38TUS_T5.jpg (1.77 MB; downloaded 513 times)
📖 Pagination options