Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
830 posts, 319471 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Dr2005
Păi s-a externalizat serviciul de spălătorie.
Stai să vezi distracţie, că s-a externalizat şi motorina şi se vor apuca să demonteze pompele proprii. Parcă văd că în 2 - 3 ani o să facă autobuzele coadă pe la vreo benzinărie a firmei care o câştiga licitaţia.
Utilizator anonim wrote:
da o posirca de apa cu ceva detergent sa nu aiba sa spele grajdu ala macar odata pe saptamana deja e prea de tot...
Păi s-a externalizat serviciul de spălătorie.
Stai să vezi distracţie, că s-a externalizat şi motorina şi se vor apuca să demonteze pompele proprii. Parcă văd că în 2 - 3 ani o să facă autobuzele coadă pe la vreo benzinărie a firmei care o câştiga licitaţia.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Utilizator anonim
Esti in urma, a fost externalizat, apoi a fost reziliat contractul iar acum se face nu stiu ce negociere, pana vine firma se ocupa angajatii RATB de spalare...
Esti in urma, a fost externalizat, apoi a fost reziliat contractul iar acum se face nu stiu ce negociere, pana vine firma se ocupa angajatii RATB de spalare...
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
3mil
Andrei, esti super optimist... Odata pe an daca s-ar spala scaunele si tot ar fi mare lucru...
Utilizator anonim wrote:
Curate poate in cabina, ca in salon e ca la porci, am mers mai devreme cu un 136 (nu dau numar ca e deja generala situatia si nu numai la autobuze) in care mi se lipea mana de barele din interior iar scaunele au un strat gros de jeg. Hai, piese nu sunt, cauciucuri nu sunt, da o posirca de apa cu ceva detergent sa nu aiba sa spele grajdu ala macar odata pe saptamana deja e prea de tot...
Andrei, esti super optimist... Odata pe an daca s-ar spala scaunele si tot ar fi mare lucru...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Victor92
Stai asa ca nu i-ai vazut interiorul , nu e de mirare de ce autobuzul este repartizat zilnic pe 141/220. Pe 126 nu ar avea "curaj" Ferentariul sa-l trimita .
Gabi23 wrote:.
4408
Stai asa ca nu i-ai vazut interiorul , nu e de mirare de ce autobuzul este repartizat zilnic pe 141/220. Pe 126 nu ar avea "curaj" Ferentariul sa-l trimita .
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Axel
4174 si 4175 sunt legendele liniei 335 si primele masini venite in vara anului 2006 pentru a scolariza soferii de DAC-uri si Ikarus-uri.
Decand au intrat in exploatare aceste masini se descurca minunat in conditiile grele din trafic, soferii lor avand grija de ele.
Ambele masini nu au avut nici o tamponare pana acum.
In prezent sunt titulare pe linia 311.
4174-311,13.08.2012 by axel4955, on Flickr
4174 si 4175 sunt legendele liniei 335 si primele masini venite in vara anului 2006 pentru a scolariza soferii de DAC-uri si Ikarus-uri.
Decand au intrat in exploatare aceste masini se descurca minunat in conditiile grele din trafic, soferii lor avand grija de ele.
Ambele masini nu au avut nici o tamponare pana acum.
In prezent sunt titulare pe linia 311.
4174-311,13.08.2012 by axel4955, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Axel
4103 si 4105 de la Autobaza Alexandru Obregia sunt mai speciale in interior.
4103 si 4105 de la Autobaza Alexandru Obregia sunt mai speciale in interior.
4105-Interior-381,05.09.2012.jpg (54.42 KB; downloaded 4857 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Rathgeber2523
#4509 la Sura Mare
#4509 la Sura Mare
Image00021 (Large).jpg (114.09 KB; downloaded 4803 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Axel
Respectul meu soferilor titulari pentru ce au facut lui 4189.
4189 este una din cele mai ingrijite masini de la Autobaza Titan.
Respectul meu soferilor titulari pentru ce au facut lui 4189.
4189 este una din cele mai ingrijite masini de la Autobaza Titan.
Interior 4189.jpg (83.64 KB; downloaded 4649 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Axel
Aceste autobuze cand au fost comandate trebaiau sa fie comandate fara acele geamuri despartitoare din interior deoarece in unele masini acestea au fost sparte de calatorii ca nu stiu sa se tina de bara.
Bine nu asta e problema grava ci faptul ca in autobuzele fara acele geamuri calatorii sta cu picioarele intinse de atunci cand soferul da comanda de inchis/deschis usa ei scot chederul usii de nu se mai inchide.
Ma intreb de ce oare nu au fost puse placi de carton ca la Euro 4 de la inceput.
Bine ca cei de la OBREGIA le-au aranjat pe 4103 si 4105.
Aceste autobuze cand au fost comandate trebaiau sa fie comandate fara acele geamuri despartitoare din interior deoarece in unele masini acestea au fost sparte de calatorii ca nu stiu sa se tina de bara.
Bine nu asta e problema grava ci faptul ca in autobuzele fara acele geamuri calatorii sta cu picioarele intinse de atunci cand soferul da comanda de inchis/deschis usa ei scot chederul usii de nu se mai inchide.
Ma intreb de ce oare nu au fost puse placi de carton ca la Euro 4 de la inceput.
Bine ca cei de la OBREGIA le-au aranjat pe 4103 si 4105.
DSC08668.jpg (51.09 KB; downloaded 4524 times)
DSC08671.jpg (68.24 KB; downloaded 4523 times)
DSC08676.jpg (51.45 KB; downloaded 4524 times)
DSC08678.jpg (58.88 KB; downloaded 4523 times)
4105-Interior-381,05.09.2012.jpg (54.42 KB; downloaded 4526 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Gabi23
4135 face parte din primul lot, alcatuit din 13 Mercedes Citaro, sosit la Autobaza Militari in vara anului 2006, initial pentru linia 601. Autobuzul este fabricat in Germania, la Mannheim la 10.05.2006. Este foarte fiabil, avand peste 350000 km fara probleme tehnice, stationariile avandu-le foarte rar, doar anul trecut avand coltarul cu numarul de parc inlocuit in urma unui incident. Autobuzul este titular pe linia 137, si foarte foarte rar ajunge sa circule pe o alta linie (in urma cu vreo 2 saptamani a iesit la sch2 pe linia 178 pentru ca era 4816 defecta si asta era disponibila in garaj).
4135 - 137 - 06.03.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
4135 face parte din primul lot, alcatuit din 13 Mercedes Citaro, sosit la Autobaza Militari in vara anului 2006, initial pentru linia 601. Autobuzul este fabricat in Germania, la Mannheim la 10.05.2006. Este foarte fiabil, avand peste 350000 km fara probleme tehnice, stationariile avandu-le foarte rar, doar anul trecut avand coltarul cu numarul de parc inlocuit in urma unui incident. Autobuzul este titular pe linia 137, si foarte foarte rar ajunge sa circule pe o alta linie (in urma cu vreo 2 saptamani a iesit la sch2 pe linia 178 pentru ca era 4816 defecta si asta era disponibila in garaj).
4135 - 137 - 06.03.2013 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Axel
Tot amintiri...
4536 in anul 2008 cand facea parte din masinile de elita ale liniei 783.
Tot amintiri...
4536 in anul 2008 cand facea parte din masinile de elita ale liniei 783.
4536-783,05-02-08.jpg (26.37 KB; downloaded 4398 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Utilizator anonim
Hai sa pun si eu o poza cu el, pe 18 mai 2007, se observa strada Apusului cand inca avea doar 2 benzi, in prezent are 4 benzi si spatiu verde pe mijloc.
Hai sa pun si eu o poza cu el, pe 18 mai 2007, se observa strada Apusului cand inca avea doar 2 benzi, in prezent are 4 benzi si spatiu verde pe mijloc.
4135-336-02.JPG (224.96 KB; downloaded 5150 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Utilizator anonim
Pe 1 iulie 2006 la autobaza Titan au sosit primele doua autobuze Citaro, 4174 si 4175.
Pe 1 iulie 2006 la autobaza Titan au sosit primele doua autobuze Citaro, 4174 si 4175.
4174-DEP-01.JPG (392.2 KB; downloaded 5178 times)
4174-DEP-03.JPG (235.71 KB; downloaded 5177 times)
4175-DEP-01.JPG (233.75 KB; downloaded 5177 times)
4175-DEP-02.JPG (404.22 KB; downloaded 5184 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro 1 (euro 3)
Gabi23
Că tot se pomeneşte atâta de 4210, să o vedem în câteva poze din anul 2009 când era titulară pe linia 102. Face parte din primul lot de autobuze Mercedes Citaro sosit la Autobaza Titan în vara anului 2006 pentru linia 335. A circulat foarte bine până pe 16 decembrie 2010, când avea la bord aproximativ 239000 km.
P.S. Astăzi se împlinesc 7 ani de la intrarea Mercedesurilor pe linia 131
Că tot se pomeneşte atâta de 4210, să o vedem în câteva poze din anul 2009 când era titulară pe linia 102. Face parte din primul lot de autobuze Mercedes Citaro sosit la Autobaza Titan în vara anului 2006 pentru linia 335. A circulat foarte bine până pe 16 decembrie 2010, când avea la bord aproximativ 239000 km.
P.S. Astăzi se împlinesc 7 ani de la intrarea Mercedesurilor pe linia 131
4210.jpg (446.92 KB; downloaded 5571 times)
📖 Pagination options