Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 180174 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre DN 1 siciltir

Site-ul este Google maps. Daca maresti suficient, se vede clar ca DN 5 ajunge la Universitate. Dar nu ma incapatanez ca ar fi ca mine!

 


Re: Despre DN 1 andrei11

Aici am rezolvat-o si cred ca am dezbatut destul.
a) Kilometrii  in Bucuresti  se masoara de la Piata Sf. Gheorghe si de aici se va masura si in continuare pentru foarte multi ani.
b) Ce spune Google maps este o ineptie, desi  iti marturisesc ca nu stiu cum ai dedus, am marit si eu foarte mult si n-am dedus nimic.
Trecem mai departe, consider subiectul incheiat.

 


Re: Despre DN 1 TibiV

Iar primul indicator pe A2, dupa nodul de la Glina, arata km 12 !
Aici: https://www.google.ro/maps/@44.4073305,26.2348835,3a,22.1y,55.08h,88.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1swELHGMaq-q8qeWf5vphvfg!2e0!7i13312!8i6656
E adevarat, nu spune de la Sf.Gheorghe sau Universitate :lol:

Dar cand mai aruncati din astea cu Universitate sau Unirii incercati sa va documentati nitel inainte sa va incontrati cu incapatanare.

 


Re: Despre DN 1 andrei11

Asta-i de antologie, km 12 acela este inainte de a intra pe autostrada ! E de Gâgă, ce mai  :!:

 


Re: Despre DN 1 TibiV

Exact !...
:lol:  :lol:  :lol:

Acolo daca te prinde radarul cu 131 km/h, iti ia permisul !

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

siciltir wrote:
Km 0 la Universitate nu e gaselnita mea! Asa spune harta Bucurestiului! Pana in 1989, da, era la Sf Gheorghe. Dar cred ca discutia asta e cea mai mica problema a noastra, a contribuabililor.
andrei11 wrote:
Lasa ca ciotul lui A 3 si A 2 tot de la Sf. Gheorghe incep...Deci nici cu capitalistii actuali nu mi-e rusine.
Da, Km 0 al orasului e la Universitate, recunosc, dar treaba asta n-are nici o legatura cu metrii  liniari.

In clipa in care iesi pe A1, la podul peste DNCBM, deja esti la km 13.


Greşit, eşti la 11+250, pasarela peste DNCB este 11+500. Km 13 este la ieşirea Ciorogârla mi se pare.

TibiV wrote:
Iar primul indicator pe A2, dupa nodul de la Glina, arata km 12 !
Aici: https://www.google.ro/maps/@44.4073305,26.2348835,3a,22.1y,55.08h,88.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1swELHGMaq-q8qeWf5vphvfg!2e0!7i13312!8i6656
E adevarat, nu spune de la Sf.Gheorghe sau Universitate :lol:

Dar cand mai aruncati din astea cu Universitate sau Unirii incercati sa va documentati nitel inainte sa va incontrati cu incapatanare.


A2 începe efectiv de la 12+800, după ieşirea DNCB. Între km 11+400 (rond Mol) şi 11+800 (rond Glina-Căţelu-Dr. între Tarlale) este DJ nu-ştiu-care, zona adm-teritorială a com Glina, jud IF. Între 11+800 şi 12+800 este DJ xxx cu regim de A care ţine de jud. IF, zona adm-teritorială a oraşului Pantelimon -- derivat din DN3. Când mai aveţi astfel de nelămuriri vă rog să mă contactaţi. Ştiu la bancuri gen "trage-l draq mai încolo să fie la ăia" din zonele astea de mi s-a luat ...

 


Re: Despre DN 1 werteny

CNADNR anunță că începând din cursul zilei de marti, 07.06.2016, execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de sens pe drumul naţional DN1 se va desfășura și pe timpul nopții.

Programul lucrărilor executate noaptea este de luni până vineri în intervalul orar 22:00 - 05:00.

Programul execuţiei lucrărilor pe timp de zi este după cum urmează:

- Luni – Joi, în intervalul orar 10:00 – 17:00;

- Vineri în intervalul orar 10:00 – 14:00;

- Sâmbătă în intervalul orar 07:00 – 13:00.

Lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale, astfel circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.

Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite restricții de circulație.

Decizia de a se lucra pe timp de noapte a fost luată de către conducerea CNADNR SA pentru creşterea ritmului de montare a separatoarele de sens.

Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației. CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă.
http://roalert.ro/Informativ/Montarea-s...timp_12010

 


Re: Despre DN 1 misterr

Lucrările de montare a parapetelor din beton de tip "New Jersey"...
...vor aparea parapetele de tip New Jersey, de 1,5 metri, pe DN1

?????????
Nici vorbă, se montează doar parapete metalice!

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

Momentan... pe pasarele se va monta NJ!

 


Re: Despre DN 1 TibiV

Hai sa intelegem despre ce este vorba, caci vad ca nu prea a citit nimeni cu atentie anuntul initial:
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2030%2005%202016.pdf

Comunicat de presă
30.05.2016

Astăzi, 30.05.2016, începe execuția lucrărilor de montare a separatoarelor de sens pe DN 1.
Primele lucrări de montare a parapetelor vor începe de la baza rampei podului de pe DN 1, în zona IKEA.
Lucrările vor fi executate după următorul program:
 Luni – Joi, între orele 10.00 – 17.00, pe ambele căi de circulație;
 Vineri între orele 10.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București;
 Sâmbătă între orele 08.00 – 14.00, pe calea 2, pe sensul Ploiești – București
 Duminică între orele 08.00 – 14.00 pe calea 1, pe sensul București – Ploiești.

Precizăm că în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind astfel instituite restricții de circulație.

Aceste lucrări de montare a parapetelor metalice și a celor din beton de tip ”New Jersey” se vor desfășura pe sectorul cuprins între Pasajul Inferior Băneasa, km 8+050 și km 12+868 situat la capătul rampei Otopeni a Pasajului superior peste Centura București.
Acest parapete va separa sensurile de circulație și va împiedica trecerea autovehiculelor de pe o cale de circulație pe alta.
CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă.

CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

Reamintim că în data de 22.04.2016, Compania Națională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. a semnat Acordul-cadru de furnizare având ca obiect “Achiziţia şi transportul parapetelor rigide prefabricate din beton" aferente drumurilor naţionale şi autostrăzilor din administrarea companiei.
Acordul-cadru semnat are o durată de 2 ani și are ca obiectfurnizarea și montarea a unei lungimi de aproximativ 200 km de parapete, finanţarea fiind asigurată de la bugetul de stat şi venituri proprii și va avea la baza contracte subsecvente anuale pentru toate Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri.
Precizăm că procedura de licitaţie aferentă acestui Acord cadru a fost iniţiată încă din anul 2014, dar din cauza unor contestaţii depuse la CNSC, procedura a fost anulată, fiind apoi reluată.

În primă fază s-a stabilit montarea parapetelor de beton pe lucrările de artă (pasaje), pe o lungime de aproximativ 800 ml, pornind de la următoarele poziţii kilometrice:
  • km 8+900
  • km 9+850
  • km 12+384.


După finalizarea amplasării parapetelor pe DN 1 între Băneasa şi Otopeni, procedura va fi continuată tot pe DN 1, pe o distanţă de aproximativ de 35 km, pe sectorul de drum cuprins între km 40 - km 94.

CNADNR solicită tuturor celor implicați în acest proiect să lucreze cât mai bine și rapid, astfel încât traficul să fie afectat cât mai puțin. De asemenea, rugăm conducătorii auto să manifeste înțelegere și să respecte semnalizările și restricțiile impuse pe perioada lucrărilor.

CNADNR SA

Deci in zona Baneasa-Otopeni (4,8 km) va fi mixt, parapet metalic dar si din beton.
Iar in urmatorii 2 ani o sa se tot intinda... Pe inca 200 km in toata tara...
Foarte bine !
Daca le-ar fi montat din 2014, cati oameni ar fi trait astazi Nightwolf ?....

LE
"Acest parapeteva separa sensurile de circulație..." e de la ei, nu de la mine... :D
Asa ca moderatorii sa nu imi programeze meditatii pe topicul "Sa vorbim corect romaneste"...
Dar le pot face programare celor de la CNADNR.... :lol:

 


Re: Despre DN 1 shoppy

Interesant ca lucrarea se face de catre CNADNR, poate vine CNADNR sa ne puna si la Unirii.
Apropo, Nightwolf, daca incerci sa-i raspunzi lui TibiV, poate este usor sa obtii si cifra pentru Pasajul Unirii...

Mai e o duda pe acolo, sunt curios ce este acela un pasaj inferior? Cumva mai nou inferior este sinonim cu subteran iar superior cu suprateran? Si Pasajul Baneasa superior care este?, cel peste CF cu tramvaiul 5 pe el?(nu ca ar strica si acolo niste parapeti...)

 


Re: Despre DN 1 TibiV

shoppy wrote:
sunt curios ce este acela un pasaj inferior? Cumva mai nou inferior este sinonim cu subteran iar superior cu suprateran?

Exact.
Terminologie "standard" CNADNR si constructori.
Asa apare pe toate SF-urile/planurile de autostrazi.

Doar ca inferior nu este neaparat sinonim cu "subteran". Pasajul inferior poate fi la nivelul solului, daca subtravereseaza o autostrada cocotata pe un rambleu.

 


Re: Despre DN 1 TibiV

Astazi veneam dinspre DNCB spre Baneasa.
Era in timpul unei reprize de ploaie torentiala, asa ca am fost complet luat prin suprindere cand inaintea pasajului de la IKEA (repet, venind dinspre DNCB) am vazut muncitori.
Eram pasager in spate, si inca pe partea dreapta, de aceea am reactionat cu intarziere.
Inceputul rampei pasajului IKEA spre Baneasa



Pana am schimbat pozitia... a trebuit sa pozez in urma.



Aproape de KIA Motors...



... dupa KIA



In planul doi stalpii galbeni sunt balizele pistei de la Baneasa, iar in fundal se vede cupola aerogarii.



Aici se termina noul parapet metalic si incepe vechiul parapet de beton (existent de la inceput) al rampei de intrare in pasajul subteran Baneasa. Cupola aerogarii in fundal.




Cine doreste sa vada mai in detaliu, are pozele full aici: http://imgur.com/a/3qSby

 


Re: Despre DN 1 Nightwolf

Este gresit formulat "dacă se montau în 2014". Corect este dacă se montau de atunci de când s-a/am făcut prima solicitare -- dacă nu mă înşeală memoria CRED că era toamna lui 2009. Atunci au râs toţi de mine. Au trecut aproape 7 ani de atunci, iar DN1-Bucureşti a luat peste 25 de vieţi şi a mutilat peste 30 de oameni. Pe răniţi nu-i mai pun la socoteală pt că nu are rost, ei sunt o statistică. Nu mai socotim timpii pierduţi şi avioane decolate fără pasageri. Intră la diverse.

Dar cum niciodată nu e prea târziu... DN1 este exemplul clar al faptul că generaţia noastră TOTUŞI poate schimba ceva. Deşi s-a stat capră, tot ca noi a fost. Chiar dacă unul şi altul îşi arogă meritele, vă garantez că ce se întâmplă acum pe DN1 este rezultatul a 24 de ore de înjurături, plânsete, ură şi neputinţa de a repara ceva. Şi a unei echipe formate ad-hoc pe whatsapp. Iar pentru toate astea, persoanele care trebuie să iasă în faţă şi să le mulţumim sunt doi oameni, dintre care unul are cont aici, iar celălalt e prim-ministrul României. Un prim-ministru, poate primul, care a luat o decizie de PREVENŢIE. Nu ştiu dacă cineva până acum a mai luat aşa repede o decizie. Dar omul chiar a înţeles şi a rezolvat problema. Aşa că să mă lase Vâlvoi şi a lui ONG de fără gropi în pace...

Cât priveşte Splaiul Unirii, am mai explicat că acolo este o problemă administrativ-teritorială. Nu o să se rezove nimic momentan, iar când vor începe veţi fii primii care veţi afla.

Pasajul Unirii a luat în ultimii 7 ani FIX 5 vieţi. În aştia 5 intră şi un pieton aflat pe panta de acces a căii 1. Nu a mutilat niciun om, iar de răniţi au fost, cred, în jur de 20. În ultimii 2 ani am avut 1 mort. Cel de luna trecută. Deci pasajul nu este o problemă. Mediatizarea căcăcioasă este o problemă. Din cei 4 morţi rămaşi, excluzând pietonul, 2 au fost motociclişti, unul a fost conducător auto, iar ultimul a fost pasager dreapta faţă. În TOATE cazurile,din primele cercetări efectuate s-a stabilit faptul că posibilul factor generato a fost viteza excesivă şi neatenţia în conducere. Într-un singur caz, factorul drum a putut influenţa producerea accidentului. Dar nu s-a putut demonstra dpdv tehnic. În acelaşi caz, conducătorul vehiculului nu poseda permis de conducere, iar vehiculul era neînmatriculat.

În momentul de faţă din cele 5 dosare mortale se mai fac cercetări doar în ultimul, primele patru, din câte ştiu, fiind clasate.

Mulţumiţi?

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2311 forum members have written 423627 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use