Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 269950 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructia de parcari in Bucuresti Goldmund

@francezu72 scrie:
"in si eu cu o chestie...
m-am intors decurand din statele unite si am vazut acolo cateva chestii care ar putea rezlva problemele orasului nostru
in legatura cu parcarile, acolo fiecare unitate comerciala,magazine,service,spital,etc au propria parcare pana si un magazin amarat are o mica parcare si am aflat ca prin lege patronii sunt obligati daca deschid o chestie de genu sa asigure niste locuri de parcare. auzisem de chestia asta si in romania da nu vad ca se practica. ar fii tarziu oricum sa faci asta in bucuresti dar am putea de acum inainte sa lucram pe princpiul acesta."
Eu as lua exemplul Germaniei, care este total diferita de USA(USA sunt o alta lume, un alt continent) Orasele si comunele aproba cat mai multe proiecte de genul "Parcarea Piata Universitatii"
sub forma "Proiect parteneriat public-privat", comuna/orasul concesionand pe mai multi ani terenul iar firma privata face parcarea(de obicei subterana)Astfel orasele germane au destule locuri de parcare, chiar si Stuttgartul cu cele 7.4 milioane turisti inoptari an- nr. celor care intra zilnic in Stutgart este mult mai mare)
Nu ar fi mai simplu?!

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Dominatrix

Goldmund wrote:
Nu ar fi mai simplu?!
Parcarile subterane anuntate se vor construi in regim PPP. Cel putin asa se vrea.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Goldmund

OK, Domi,
sa intre si in "cartierele-dormitor" cu aceste parcari PPP,unde pot face si Parkhaus, pe mai multe etaje. Bun, e doar inceputul si dupa cum bine stim, inceputul e mai dificil...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Dominatrix

Nu exista nici un plan de realizare de parcari in sistem PPP in cartiere!

Parcarile aflate in vizor sunt:

  • Universitate
  • Edgar Quinet
  • Aviatorilor
  • Walter Maracineanu
  • Dorobanti
  • Alba Iulia
  • Gara de Nord
  • Spitalul Coltea


La astea se adauga parcarea din centrul istoric (se afla la faza de SF, sunt probleme cu spatiul mic disponibil in zona) si asa-zisa parcare din caseta subterana a metroului la Piata Victoriei, care ramane de vazut daca se mai face sau nu.

In afara de asta, se are in vedere amenajarea a 3 parcari de tip Park&Ride la Baneasa (capatul tramvaiului 5), in Pantelimon si la capatul Bd. Liviu Rebreanu. Sigura e doar prima, fiindca celelalte 2 investitii se pare ca se amana iar.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Lutyk

pe site-ul PMB se afla in dezbatere publica PUZ-ul pentru parcarea din Dorobanti.

http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/02_20110511.pdf

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti subway guru

Parcare subterană de 5.000 de metri pătrați, la Piața Dorobanți VEZI PROIECTUL
12 mai, 10:21 / Nicoleta Vieru
Primăria Capitalei a lansat în dezbatere publică Planul Urbanistic Zonal privind Parcarea subterană și pasajul pietonal de la Piața Dorobanților. Municipalitatea vrea să construiască în următorii ani în Capitală nouă parcări subterane și supraterane.
http://b365.ro/news/parcare ... e-publica/
Parcarea subterană și pasajul pietonal de la Piața Dorobanților vor fi construite pe o suprafață de aproximativ 5.058 de metri pătrați. Parcarea va avea două niveluri și va asigura 254 de locuri pentru autoturisme, dintre care 123 de locuri la primul nivel și 131 locuri la cel de-al doilea. Intrarea în parcare se va face de pe Calea Dorobanților, din lateral, de pe ambele sensuri. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.

Primăria Capitalei are în plan construirea altor opt parcări în Capitală. Astfel, momentan este în lucru parcarea de la Universitate care va avea aprox. 380 de locuri. Termenul de finalizare al lucrării este martie 2012. În următorii ani vor mai fi realizate parcări subterane și la Piața Charles de Gaulle (603 locuri), Edgar Quinet (380 de locuri), Walter Mărăcineanu (240 de locuri), Piața Alba Iulia (1496 locuri), Centrul Istoric (800 de locuri), Gara de Nord (1.100 locuri) și Piața Victoriei (500 de locuri).

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti ViitorulPrimar

Goldmund wrote:
OK, Domi,
sa intre si in "cartierele-dormitor" cu aceste parcari PPP,unde pot face si Parkhaus, pe mai multe etaje. Bun, e doar inceputul si dupa cum bine stim, inceputul e mai dificil...

Ieri am vazut un Parkhouse de 5 etaje inaltime  in Ghencea,pe strada Tolbei-Aleea Meseriasilor

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Dominatrix

Alea sunt Smart-Parking'urile facute din bugetul Primariei Sectorului 6 inca din 2009-2010. Sunt mai multe, am vazut si in Militari printre blocuri in zona Apusului si Lujerului. Parcarile in sistem PPP care vor fi realizate sunt cu totul alta mancare de peste.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti telvanni

Vad ca nu s-a mai discutat nimic de multicel pe aici.
Am gasit un articol:
sursa: http://b365.ro/news/parcari ... -generali/
Parcările subterane de la Cișmigiu și Dorobanți au fost aprobate de CGMB.
27 iul, 16:36 / Nicoleta Vieru
Consiliul General al Municipiului București a aprobat în ședința de miercuri Planurile Urbanistice Zonale pentru parcările subterane de la parcul Cișmigiu și din Piața Dorobanți. Consilierii au respins însă proiectul parcării supraetajate din centrul vechi și cel al Penetrației Splai Independenței – Ciurel – A1.
Share.




Conform proiectului, parcarea subterană de la Piața Dorobanți ar avea o suprafață de aproximativ 5.058 de metri pătrați și ar costa aproximativ 9 milioane de euro. Parcarea este prevăzută cu două niveluri și o capacitate de 254 de locuri pentru autoturisme, dintre care 123 de locuri la primul nivel și 131 locuri la cel de-al doilea. Intrarea în parcare se va face de pe Calea Dorobanților, din lateral, de pe ambele sensuri. Proiectul parcării cuprinde și realizarea unui pasaj pietonal. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.

Parcarea de la Walter Mărăcineanu ar urma să deservească zona parcului Cișmigiu. Lucrarea a fost proiectată tot cu două nivele și o capacitate de 240 de locuri. Costul estimat al parcării este de 8,46 de milioane de euro. Deasupra acesteia va fi amenajată o piațetă de 4.000 de metri pătrați, după modelul celei de la Universitate.

Primăria Capitalei intenționează să construiască parcarea de la Walter Mărăcineanu printr-un parteneriat public-privat. Termenul de execuție al lucrării este de 12-18 luni.

Respinse: Parcarea din Centrul Vechi și Penetrația Splai Independenței – Ciurel – A1

Consilierii generali nu au fost de acord însă cu proiectele primarului Sorin Oprescu din Centrul Vechi și din vestul Capitalei. Astfel, Planul Urbanistic Zonal pentru parcarea din Centrul istoric a fost respins. Primăria Capitalei vrea să construiască acolo o parcare cu 5 etaje și 800 de locuri. Parcarea supraetajată ar fi construită în zona străzilor N.Tonitza – Franceză – Splaiul Independenței. Accesul în noua parcare se va face cu mașina de pe Splaiul Independenței. Șoferii vor avea însă acces pietonal, pentru a-și recupera mașina, și din străzile Filitti și Franceză.

Noua construcție ar fi amplasată într-o zonă protejată, mai exact zona Stavropoleos – cartier bancar și de afaceri specific secolului al XIX-lea, unicat în București, cu valoare de raritate în România, având grad maxim de protecție. De altfel clădirea nouă va fi chiar lipită de un monument istoric, situat pe Splaiul Independenței nr. 2J.

Proiectul Penetrația Splaiul Independenței – Ciurel – A1 prevede un drum expres și un pod care să lege autostrada Pitești-București de Splaiul Independenței. Lucrarea, începută deja de anul trecut de Primăria Capitalei nu este însă deloc pe placul societății civile.

“Proiectul are câteva dezavantaje serioase: aduce un flux uriaș de mașini din autostrada Pitești – București în centrul orașului prin Splaiul Independenței, mașinile care vin din autostrada Pitești – București și merg în autostrada București – Constanța sunt practic invitate să tranziteze centrul Bucureștiului pe Splaiul Independenței, are un cost uriaș, întrucât este nevoie de expropieri consistente și nu rezolvă problema de trafic a locuitorilor din zona Drumul Taberei – Militari. Soluții mult mai ieftine permit conectarea acestor cartiere cu șoseaua de centură”, susține Nicușor Dan, de la Asociația Salvați Bucureștiul.

Întreaga lucrare Penetrație Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești, cu o lungime de 8,3 kilometri, va costa 580 milioane de lei (138 milioane de euro), va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Şos. Virtuţii și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens, şi va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi realizate mai multe noduri rutiere denivelate la intersecţia Şos. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, la intersecţia Penetraţia A1 – Bd. Uverturii, dar şi la intersecţia cu şoseaua de centură şi în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.

 



Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

Parca-l si vad pe mazare, ca ala se da mare macho soldat  :lol:  :lol:  :lol: .
Serios acum, la noi nu mai bine zici ca tai toate gratuitatile de la pensionari decat sa zici asa ceva :mrgreen: .

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti MetrouFan

:lol:  :lol:  :lol:  
Culmea Bucureștiului: sute de oameni din cartierul Titan refuză locuri de parcare

Aproximativ 650 de locatari din zona Parcului Titan îl acuză pe primarul Sectorului 3, democrat liberalul Liviu Negoiţă, că vrea să distrugă spaţiul verde din jurul blocurilor pentru a construi o parcare supraetajată. În replică, edilul motivează că parcarea de 255 de locuri îi va face pe cetăţeni să traiască “mai bine”.
Parcarea supraterană, cu parter şi un etaj, urmează să fie construită de Primăria Sectorului 3 pe str. Câmpia Libertăţii, între str. Baba Novac şi str. Liviu Rebreanu, vizavi de Parcul Titan.
Potrivit hotărârii de Consiliu Local privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii menţionat, parcarea va avea în total 255 de locuri, din care 132 de locuri la parte şi 123 la etaj. Investiţia este estimată de autorităţi la suma de 3.522.894 euro, aceasta urmând să fie realizată în termen de un an.
Construcţia parcării a stârnit însă nemulţumirea mai multor cetăţeni care locuiesc în apropierea Parcului Titan. Florica Cristea, reprezentanta a 650 de locatari din zonă, a anunţat la ultima şedinţă de Consiliu Local Sector 3 că va strânge semnături pentru a se opune contruirii viitoarei parcări supraetajate. “Noi nu dorim această parcare şi, în sprijinul acestei idei, vom veni cu semnăturile noastre, ale locatarilor. În primul rând, această parcare vreti să o construiţi pe spaţiul verde. Nu suntem de acord cu aşa ceva”, a argumentat bucureşteanca Florica Cristea care a solicitat explicaţii privind locaţia aleasă de autorităţi.
În replică, reprezentanţii administraţiei publice locale susţin că nu va fi distrus spaţiul verde, parcarea urmând să fie amplasată pe un teren deja betonat unde, în urmă cu mai mulţi ani, au existat garaje particulare improvizate. “Prin amenajarea acestei parcări, cu parter şi un etaj, deci nu este un ditamai blocul de parcare care se ridică acolo, se asigură pentru toţi locatarii din zonă, respectiv din blocul în care dumneavoastră locuiţi, locuri de parcare, de resedinţă, iar locurile suplimentare, respectiv, încă un etaj de parcări, va putea fi utilizat de lumea care vine să viziteze Parcul Al.I.Cuza.  Lucrările nu vor afecta niciun metru pătrat de spaţiu verde de acolo, mai mult decât atât, vor contribui la creşterea valorii apartamentelor pentru că veţi avea locuri de parcare în spaţii complet amenajate. Nu vi se aduce lângă bloc niciun fel de nenorocire, distanţa faţă de blocul în care locuiţi dumneavoastră este arhi suficientă, la vreo 17 metri, dacă nu mă înşel, de laterala blocului. Nu se opturează vederea nici unui apartament, nu se taie niciun copac şi este o utilitate civilizată care se aduce în zonă”, a explicat arhitectul-şef al Sectorului 3, Ştefan Dumitraşcu.
Cu toate acestea, bucureşteanca a susţinut că nu doreşte realizarea parcării în cartierul în care ea locuieşte, solicitând să fie schimbat amplasamentul. “Ceea ce spuneţi dumneavoastră sună, într-adevăr foarte frumos, numai că nu este necesar, eu vă spun, că noi nu dorim aşa ceva. Există un complex la Rucăr, un beton nefolosit acolo, care se poate face parcare. De ce să construim într-un loc frumos? Nu este nevoie de aşa ceva. Noi nu ne dorim aşa ceva. Faceţi unde se poate”, a precizat Florica Cristea.
De cealaltă parte, autorităţile locale spun că investiţia se justifică. “Este nevoie de acest lucru pentru că în zona parcului Al.I.Cuza nu există suficiente locuri de parcare. Aveţi încredere că va fi o treabă serioasă, care vă repet, va creşte atât valoarea zonei cât şi valoarea intrinsecă a fiecărui apartament din zonă”, a motivat arhitectul-şef Dumitraşcu.
Proiectul de hotărâre de Consiliu Local Sector 3 privind aprobarea amplasamentului şi a investiţiei în parcarea supraterană din str. Câmpia Libertăţii a fost aprobat cu 16 voturi “pentru”, 7 “împotrivă” şi 1 “abţinere”.


Sursa

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Florica Cristea & CO ( Nicusor Dan, s.a.m.d.) sa se mute un pic mai la tara unde vor ei daca nu le convine. Acolo unde este vorba in reportaj tot timpul e scandal cu locurile de parcare, desi s-au amenajat destule pe partea cu parcul.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti earthchild

Cat mi-as dori ca si Poterasul sectorului 6 sa aiba asemenea initiative si in Crangasiul sufocat de masini... Stimata doamna Cristea, dati-ni-l noua pe Negoita si vi-l dam in schimb pe Poteras, sa planteze panselute!

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use