Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al STB

314 posts, 125098 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Robert24

Scrie ceva si pe site-ul RATB, dar trebuie sa cauti...

Pentru a asigura condiţii optime de călătorie, în perioada sezonului rece, RATB a decis înlocuirea autobuzelor etajate cu autobuze Mercedes Citaro.
Astfel, turiştii şi toţi cei interesaţi vor putea accesa obiectivele de interes ale Capitalei cu autobuzele liniei 361, care vor circula pe traseul turistic, între Piaţa Presei Libere şi Palatul Parlamentului.
Preţul unei călătorii este similar cu cel practicat în prezent pentru orice linie urbană, respectiv 1,3 lei.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB alchimistul

Dupa multi ani avem o linie RATB pe calea Victoriei :) Nu imi amintesc sa fi vazut autobuze pe calea Victoriei in ultimii (cel putin) 15 ani - exceptand piata Revolutiei. Chiar si cu acest statut de linie semi-turistica, va atrage si trafic non-turistic, daca va fi respectat intervalul de succedare de 15 minute. Abonamentele lunare urbane sunt valabile pe 361 ?

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Axel

Statii.

1.Piata Presei: Legatura cu: 330.
2.Muzeul Satului: Legaturi cu: 131,205,330,331,331BIS,335.
3.Arcul de Triumf.
4.Piata Victoriei.
5.Piata Revolutiei.
6.C.E.C.
7.Palatul Parlamentului.
8.Piata Unirii 2: Legaturi cu: 783,M Piata Unirii.
9.Universitate: Legaturi cu:381,783,M Universitate.
10.Piata Romana: Legaturi cu: 79,86,133,226,300,M Piata Romana.
11.Piata Victoriei:Legaturi cu:122,300,381,783,M Piata Victoriei.
12.Piata Charles de Gaulle: Legatura cu: M Aviatorilor.
13.Parc Herastrau(Arcul de Triumf): Legaturi cu: 131,331,331BIS,335,783.
14.Muzeul Satului: Legaturi cu: 131,205,331,331BIS,335.
15.Piata Presei.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB autob368

alch3mist wrote:
Dupa multi ani avem o linie RATB pe calea Victoriei :) Nu imi amintesc sa fi vazut autobuze pe calea Victoriei in ultimii (cel putin) 15 ani - exceptand piata Revolutiei. Chiar si cu acest statut de linie semi-turistica, va atrage si trafic non-turistic, daca va fi respectat intervalul de succedare de 15 minute. Abonamentele lunare urbane sunt valabile pe 361 ?

Da, atata timp cat pretul unei calatorii va fi cel obinuit, adica 1.3 lei. Cel putin asa e logic...

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Dominatrix

Tariful e cel obisnuit pentru o linie urbana. Cel putin asa scrie pe site'ul RATB.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB alchimistul

Intr-adevar, tariful este de linie urbana, iar abonamentele lunare sunt valabile si pe 361. Singura diferenta intre o linie normala si 361 o constituie "povestile" spuse de doamna de pe "banda" despre fiecare obiectiv turistic pe langa care trece masina. Sotia mea si cu mine am fost singurii calatori intre PPL si Unirii.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB SprinterXP

O problema pe care o mai are aceasta linie (in afara de faptul ca plimba mai mult aer decat calatori) este si timpul prea lung de parcurs. :twisted:

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB alchimistul

Am facut 25 de minute de la PPL la Unirii, cu oprire (degeaba) in toate statiile. Bine, asta in conditiile unui trafic ca de duminica seara...

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Chev Celios

alch3mist wrote:
.. cu oprire (degeaba) in toate statiile....

Tocmai pentru ca e prea mult timp pe semicursa se fac aceste opriri degeaba in toate statiile.

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB alchimistul

Timpul de 25 minute alocat semicursei este rezonabil, zic eu, pentru distanta parcursa si mai ales pentru gradul de aglomerare al arterelor pe care se circula. Parerea mea este ca la orele de varf e foarte greu daca nu aproape imposibil ca soferii sa se incadreze in timpul alocat.

 



Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Axel

Ieri 9.12.2011. am folosit si eu linia 361 intre Piata Presei si Piata Unirii.
Am facut 35 de minute din cauza aglomeratiei de pe Calea Victoriei si Bd.Unirii. :|
Stati linistiti ca o sa inceapa si linia 361 sa fie folosita full, mai va amintiti cum era 780-ul in prima luna de circulatie. ;)
Sunt de parere ca ar trebui sa opreasca si la statia '' Docentilor ''. :roll:

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB linia 69

Stati linistiti ca daca o sa fie full o sa fie pana la vara cand se vor baga probabil din nou cele 4 Volvo la 25 de lei cartela.  ;)  :lol:

 


Re: Traseul turistic cu autobuze Volvo etajate al RATB Robert24

O alta problema mare: programul de circulatie in timpul saptamanii este acelasi cu cel de weekend. Azi de exemplu la ora 15:00 durata unei curse cu stationari era de 85 de minute. Enorm! Am plecat de la Presei exact cand trebuia, nu a depasit 20km/h, a oprit in toate statiile si a ajuns cu 15 min mai devreme la Unirii. Si la intors acelasi lucru.
In fine, inca o problema: am intalnit 2 grupuri de turisti care asteptau linia turistica, prima la Parlament, a doua la Unirii. In statii, nu scrie nicaieri in engleza, si nici macar in romana, ca acea linie nu circula si ca in loc este 361. Cei de la Parlament au incercat sa intrebe soferul cand vine linia turistica, dar fireste ca RATB trimite oferi care habar n-au de engleza, cel de azi din autobuzul in care eram le tot facea semne cu degetul ca... "nu". El stie ce vroia sa le spuna. Dar faptul ca la capitolul informare RATB sta infect de prost nu e nicio noutate...

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2327 forum members have written 424580 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use