Topic: V3A-93-PPC
370 posts, 149608 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Rathgeber2523
164
164
164.JPG (208.54 KB; downloaded 6515 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Utilizator anonim
164 si 008
164 si 008
DSC_4947.JPG (181.11 KB; downloaded 6470 times)
DSC_4969.JPG (175.09 KB; downloaded 6462 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
164
164
164 - 41 - 20.06.2013.jpg (490.38 KB; downloaded 6407 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Rathgeber2523
008
008
008.JPG (228.29 KB; downloaded 6377 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Rathgeber2523
164 si 008
164 si 008
164.jpg (207.5 KB; downloaded 6247 times)
008.jpg (237.58 KB; downloaded 6251 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Utilizator anonim
164 a cazut ieri, se pare ca o sa lipseasca minim o saptamana, azi titularii erau cu #129.
164 a cazut ieri, se pare ca o sa lipseasca minim o saptamana, azi titularii erau cu #129.
DSC_3238.JPG (195.13 KB; downloaded 6125 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Nu a avut ceva dificil şi azi a reapărut la traseu la loc pe linia 41 .
Nu a avut ceva dificil şi azi a reapărut la traseu la loc pe linia 41 .
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Iar în urmă cu vreo 45 de minute, motorul lui 164 s-a impilat, făcând o blocare sadică pe linia 41, în zona Ciurel .
Iar în urmă cu vreo 45 de minute, motorul lui 164 s-a impilat, făcând o blocare sadică pe linia 41, în zona Ciurel .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Utilizator anonim
164 este cazut de cateva luni iar 008 a fost retras din cauza problemelor la rulmenti si a bandajelor uzate, mici sanse sa il vedem anul asta la traseu, avand in vedere ca URACul nu are cam nimic pentru el, iar setul de boghiuri nu a plecat la rebandajat.
164 este cazut de cateva luni iar 008 a fost retras din cauza problemelor la rulmenti si a bandajelor uzate, mici sanse sa il vedem anul asta la traseu, avand in vedere ca URACul nu are cam nimic pentru el, iar setul de boghiuri nu a plecat la rebandajat.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Rathgeber2523
Iar 181 si 206 au boghiurile la RK
Utilizator anonim wrote:
164 este cazut de cateva luni iar 008 a fost retras din cauza problemelor la rulmenti si a bandajelor uzate, mici sanse sa il vedem anul asta la traseu, avand in vedere ca URACul nu are cam nimic pentru el, iar setul de boghiuri nu a plecat la rebandajat.
Iar 181 si 206 au boghiurile la RK
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
DAF SB220
181 a fost tras in faţă. Înseamnă că i-au adus boghiurile?
181 a fost tras in faţă. Înseamnă că i-au adus boghiurile?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
#008 este primul din cele 4 vagoane, care a revenit în circulație. A stat imobilizat din toamna anului 2013, deci aproximativ 2 ani pentru... a primi doar un set de rulmenți noi. Totuși este incredibil cum, după ce că a fost imobilizat enorm de mult 2 ani, un vagon care ar trebui să aibă cea mai mare prioritate la reparații și să circule cât se poate de mult pe liniile depoului Bucureștii Noi, datorită secțiunii PPC (alături de #164), n-au fost în stare să-i facă o reparație generală a trenului de rulare, care să includă schimbarea elementelor uzate și clar bandaje noi . Realmente, este o mare bătaie de joc! Să-l vedem cât va rezista...
#008 este primul din cele 4 vagoane, care a revenit în circulație. A stat imobilizat din toamna anului 2013, deci aproximativ 2 ani pentru... a primi doar un set de rulmenți noi. Totuși este incredibil cum, după ce că a fost imobilizat enorm de mult 2 ani, un vagon care ar trebui să aibă cea mai mare prioritate la reparații și să circule cât se poate de mult pe liniile depoului Bucureștii Noi, datorită secțiunii PPC (alături de #164), n-au fost în stare să-i facă o reparație generală a trenului de rulare, care să includă schimbarea elementelor uzate și clar bandaje noi . Realmente, este o mare bătaie de joc! Să-l vedem cât va rezista...
Șos. Virtuții
008 - 41 - 13.10.2015.JPG (115.5 KB; downloaded 5210 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
shoppy
Normal ar fi ca nici un CA, Ch sau PPC sa nu stea pe bara, si daca e unul picat atunci sa se canibalizeze un 93 clasic ca sa reintre imediat in circulatie. Doar ca la RATB e lege vointa sefului de depou si a titularilor, in locul criteriilor economice si a confortului calatorilor.
Normal ar fi ca nici un CA, Ch sau PPC sa nu stea pe bara, si daca e unul picat atunci sa se canibalizeze un 93 clasic ca sa reintre imediat in circulatie. Doar ca la RATB e lege vointa sefului de depou si a titularilor, in locul criteriilor economice si a confortului calatorilor.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-PPC primele tramvaie PPC produse de URAC
Gabi23
Are reparat pana la urma trenul de rulare? Ca acesta era motivul initial pentru care stationa...
Are reparat pana la urma trenul de rulare? Ca acesta era motivul initial pentru care stationa...
📖 Pagination options