Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1490200 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Dr2005
Acum câteva zile întorceau din scurt după refugiul (fostei) liniei 44.
Acum câteva zile întorceau din scurt după refugiul (fostei) liniei 44.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Utilizator anonim
Unii din ei asa intorceau, dar acum este imposibil fiindca dupa trecerea pe sub pasaj este sens unic spre Giulesti pana la maternitate.
Dr2005 wrote:
Acum câteva zile întorceau din scurt după refugiul (fostei) liniei 44..
Unii din ei asa intorceau, dar acum este imposibil fiindca dupa trecerea pe sub pasaj este sens unic spre Giulesti pana la maternitate.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
DeSimon
Foarte pacat pentru acesta linie... 133. Pana in 2006 linia era foarte utila si foarte bun traseul. Acum e bataie de joc... Chiar nu s-ar putea sa aiba capat la gara, ca 182/205 ? Si asa degeaba merge spre Plevnei/Basarab. Pentru 635 nu e problema : niciodata nu a fost utila si e o linie "aiurea" ale RATB.
Foarte pacat pentru acesta linie... 133. Pana in 2006 linia era foarte utila si foarte bun traseul. Acum e bataie de joc... Chiar nu s-ar putea sa aiba capat la gara, ca 182/205 ? Si asa degeaba merge spre Plevnei/Basarab. Pentru 635 nu e problema : niciodata nu a fost utila si e o linie "aiurea" ale RATB.
- dot com
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
dot com
Afisajul autobuzelor 601 era azi modificat cu noul capat "Fluviului", dar nu era niciun afisdaj ca circula deviat. M-am urcat azi in 601 de la Eroilor si la prima statie a facut dreapta comun cu linia 123, l-am intrebat pe sofer daca mai ajunge pe straseul normal (cumva) :d, si mi-a raspuns ca a a nuntat la Piata Rosetti ca circula deviat. Eu unul, dupa ce am stat 30 de minute sa il astept, nici nu m-am uitat sa vad ce scrie pe afisajul autobuzului. Si nici cei care s-au urcat odata cu mine.
Asadar, macar prin statii sa mai puna un afis ceva, nu toti se uita pe net sau tv.
Cu respect!
Utilizator anonim wrote:
Modificare traseu linia 601
Marti, 07 Septembrie 2010
Incepand cu data de 7.09.2010, ora 10:30, ca urmare a restrictionarii traficului rutier in zona Podului Grozavesti, autobuzele liniei 601 vor circula pe sensul catre Semanatoarea pe un traseu modificat de la intersectia Splaiul Independentei/Strada Constantin Noica, pe Calea Plevnei, Strada Barierei, pana la terminalul Fluviului. Pe sensul Piata Rosetti, autobuzele vor circula pe Strada Fluviului, B-dul Dinicu Golescu, Strada Witting, Calea Plevnei, Strada Constantin Noica, Pod Cotroceni, Splaiul Independentei, apoi pe traseul de baza.
Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri in statiile liniei 123.
Afisajul autobuzelor 601 era azi modificat cu noul capat "Fluviului", dar nu era niciun afisdaj ca circula deviat. M-am urcat azi in 601 de la Eroilor si la prima statie a facut dreapta comun cu linia 123, l-am intrebat pe sofer daca mai ajunge pe straseul normal (cumva) :d, si mi-a raspuns ca a a nuntat la Piata Rosetti ca circula deviat. Eu unul, dupa ce am stat 30 de minute sa il astept, nici nu m-am uitat sa vad ce scrie pe afisajul autobuzului. Si nici cei care s-au urcat odata cu mine.
Asadar, macar prin statii sa mai puna un afis ceva, nu toti se uita pe net sau tv.
Cu respect!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Azi dimineaţă, la ora 6, comunicatul nu era postat pe site... logic că nimeni nu a avut cum să afle.
Azi dimineaţă, la ora 6, comunicatul nu era postat pe site... logic că nimeni nu a avut cum să afle.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Pai solutia de blocare totala a traficului a aparut abia ieri la pranz, altfel nu se putea respecta termenul de 15 septembrie pentru zona Grozavesti. A fost ultima solutie posibila.
Pai solutia de blocare totala a traficului a aparut abia ieri la pranz, altfel nu se putea respecta termenul de 15 septembrie pentru zona Grozavesti. A fost ultima solutie posibila.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Punem pariu că tot nu se va respecta termenul? Cel mult va fi o inaugurare ,,provizorie", deci un slalom printre gropi şi şanţuri, ,,da' io am zis că deschid şi am deschis" o să zică doctoraşu'.
Punem pariu că tot nu se va respecta termenul? Cel mult va fi o inaugurare ,,provizorie", deci un slalom printre gropi şi şanţuri, ,,da' io am zis că deschid şi am deschis" o să zică doctoraşu'.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Se va respecta in ciuda comentariilor pesimistilor si carcotasilor !
P.S. Si nu este ambitia doctorului ci a constructorului sa redeschida traficul pe 15.
Se va respecta in ciuda comentariilor pesimistilor si carcotasilor !
P.S. Si nu este ambitia doctorului ci a constructorului sa redeschida traficul pe 15.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
aztec
Sper sa nu ma insele memoria, dar prin anii 88-90 eu faceam cu tramvaiul 41 de la Tricodava pana la Manastirea Casin in medie 27 min.
Stiu ca atata cam luam in calcul mergand spre liceu liceu, pt ca schimbam si 2 autobuze , 168 si 331(parca)
Sper sa nu ma insele memoria, dar prin anii 88-90 eu faceam cu tramvaiul 41 de la Tricodava pana la Manastirea Casin in medie 27 min.
Stiu ca atata cam luam in calcul mergand spre liceu liceu, pt ca schimbam si 2 autobuze , 168 si 331(parca)
- dot com
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
dot com
Salut! Nu era o idee mai buna ca sa fie o singura linie pe directia Piata Rosetti - Semanatoare, adica 601 sa mearga normal de la Rosetti pana la Piata Operei si apoi pe noul traseu al liniei 607 pana la Semanatoarea?? Acum pe directia asta, trebuie sa taxezi 2 (doua) bilete.
Personal pe aceasta directie, mai bine iau metrou, decat sa astept autobuzele acestor linii.
Cu respect!
Salut! Nu era o idee mai buna ca sa fie o singura linie pe directia Piata Rosetti - Semanatoare, adica 601 sa mearga normal de la Rosetti pana la Piata Operei si apoi pe noul traseu al liniei 607 pana la Semanatoarea?? Acum pe directia asta, trebuie sa taxezi 2 (doua) bilete.
Personal pe aceasta directie, mai bine iau metrou, decat sa astept autobuzele acestor linii.
Cu respect!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Utilizator anonim
Miercuri sau cel tarziu joi linia 601 revine pe traseul ei normal din anul 2009.
Miercuri sau cel tarziu joi linia 601 revine pe traseul ei normal din anul 2009.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Stie cineva - care este cat de cat in tema - URAC - ul cate tramvaie reuseste sa fabrice intr-un an ?. Tare ma tem ca in curand va fi criza evidenta de tramvaie.
Si apropo de Pasajul Basarab, o informatie care din pacate nu o pot da ca certa este desfiintarea tramvaiului 34 si reinfiintarea liniei circulare 26.
Desi nici aceasta schimbare - daca se va efectua - nu o sa dureze mult, odata cu inceperea lucrarilor la Pasajul Berceni se vor face modificari majore in circulatia tramvaielor. Care mai mult ca sigur vor intoarce la BIG Berceni, evident ca inainte de santierul pasajului. Care santier daca va dura 10 ani pe putin inseamna ca vom iesi noi la pensie si nu vom vedea rezolvata circulatia la Piata Sudului.
Am uitat si de Pasajul Hurmuzachi ( Muncii ), cand vor incepe lucrarile acolo practic tramvaiul 34 se va limita de la "Romprim" la Dristor. In schimb linia 46 va beneficia de tramvaie mai multe, care linie 46 va "escalada" Pasajul Basarab.
Mi-e imposibil sa anticipez ce schimbari vor fi facute la nivelul depourilor de tramvaie. Oricum odata cu deschiderea celor 2 statii de metrou de pe M 4 ( Pajura si Parc Bazilescu ) tramvaiul care circula la "Laminorului" se va desfiinta. Informatia este aproape sigura.
Stie cineva - care este cat de cat in tema - URAC - ul cate tramvaie reuseste sa fabrice intr-un an ?. Tare ma tem ca in curand va fi criza evidenta de tramvaie.
Si apropo de Pasajul Basarab, o informatie care din pacate nu o pot da ca certa este desfiintarea tramvaiului 34 si reinfiintarea liniei circulare 26.
Desi nici aceasta schimbare - daca se va efectua - nu o sa dureze mult, odata cu inceperea lucrarilor la Pasajul Berceni se vor face modificari majore in circulatia tramvaielor. Care mai mult ca sigur vor intoarce la BIG Berceni, evident ca inainte de santierul pasajului. Care santier daca va dura 10 ani pe putin inseamna ca vom iesi noi la pensie si nu vom vedea rezolvata circulatia la Piata Sudului.
Am uitat si de Pasajul Hurmuzachi ( Muncii ), cand vor incepe lucrarile acolo practic tramvaiul 34 se va limita de la "Romprim" la Dristor. In schimb linia 46 va beneficia de tramvaie mai multe, care linie 46 va "escalada" Pasajul Basarab.
Mi-e imposibil sa anticipez ce schimbari vor fi facute la nivelul depourilor de tramvaie. Oricum odata cu deschiderea celor 2 statii de metrou de pe M 4 ( Pajura si Parc Bazilescu ) tramvaiul care circula la "Laminorului" se va desfiinta. Informatia este aproape sigura.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
rosetti61
Uite 4 nu e 4; nu se pot hotari odata sa faca 4+19 pentru totdeauna?
Ca si chestia cu 601=607+601
Utilizator anonim wrote:
Liniile 7, 19, 27, 32, 232, 303 vor fi modificate, linia 4 se suspenda iar liniile naveta 627 si 632 se desfiinteaza
Joi, 09 Septembrie 2010
Incepand cu data de 11.09.2010, ca urmare a finalizarii lucrarilor derulate in intersectia Strada Dr. Constantin Istrate/Strada 11 Iunie, mai multe linii RATB vor avea trasee modificate, dupa cum urmeaza:
Linia 7 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, intre CFR Progresul si terminalul Depoul Alexandria, pe Soseaua Giurgiului, Soseaua Viilor, Strada Dr. Constantin Istrate, Strada 11 Iunie, B-dul Regina Maria, B-dul George Cosbuc, Calea Rahovei, Soseaua Alexandriei.
Linia 19 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, intre Complex RATB Titan si Zetari, pe traseul: B-dul Theodor Pallady, B-dul 1 Decembrie 1918, Strada Liviu Rebreanu, B-dul Camil Ressu, Soseaua Mihai Bravu, Calea Vitan, B-dul Octavian Goga, Strada Nerva Traian, B-dul Gheorghe Sincai, Calea Serban Voda, Soseaua Giurgiului, Strada Anghel Alexandru, Strada Zetarilor.
Linia 27 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, intre Complex RATB Titan si Sura Mare, pe traseul: B-dul Theodor Pallady, B-dul Camil Ressu, Calea Dudesti,B-dul Octavian Goga, B-dul Marasesti, Parcul Carol I, Strada Dr. Constantin Istrate, Soseaua Viilor, apoi pe traseul de ducere.
Linia 32 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, intre Depoul Alexandria si terminalul Sura Mare, pe Soseaua Alexandriei, Calea Rahovei, B-dul George Cosbuc, B-dul Regina Maria, Strada 11 Iunie, Strada Dr. Constantin Istrate, Soseaua Viilor, Soseaua Oltenitei, Strada Sura Mare, cu intoarcere prin Soseaua Giurgiului, Soseaua Viilor, apoi pe traseul de ducere.
Linia 232 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Real Berceni si intersectia Strada Dr. Constantin Istrate /11 Iunie, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Strada 11 Iunie, B-dul Regina Maria, Piata Unirii, cu intoarcere prin Strada Bibescu Voda, Aleea II, B-dul I.C.Bratianu, Strada Halelor, Aleea III, Strada Bibescu Voda, B-dul Regina Maria, apoi pe traseu de ducere.
Linia 303 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Depoul Alexandria si statia Pecinisca, pe traseul Soseaua Alexandria, Soseaua Magurele, pana la intersectia cu Strada Pecinisca.
Linia 4 se suspenda.
Liniile 627 si 632 se desfiinteaza.
Uite 4 nu e 4; nu se pot hotari odata sa faca 4+19 pentru totdeauna?
Ca si chestia cu 601=607+601
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
rosetti61
Daca ar face racordarile la Gara de Nord s-ar realiza legaturi mai facile cu troleibuzul intre anumite zone: Pajura-Rosetti (65), Straulesti-Alexandria (96/97, depinde), Dr. Taberei-Pajura (?), Pajura/Gara de Nord- Piata Romana-Fundeni (67 - e fezabila o astfel de linie? doar trebuie niste racorduri la Eminescu/Mosilor).
Cand vor incepe lucrarile la Muncii, 34 cu parcul actual nu va putea suferi o "deviatie" prin Iancului-Chisinau-Basarabia-1 Decembrie-L. Rebreanu-Camil Ressu cu reintrare in Mihai Bravu? Asa se evita ciuntirile. Sunt autobuzele 135 si 311 care sa compenseze lipsa tramvaiului in zona. O sa fie afectate 40 si 56 care ori se deviaza ori una din ele ramane "de naveta" Pasaj Muncii-Republica. Cand se va da drumul pe Basarab, se pot face n combinatii de trasee, numai utile sa fie; putin probabil ca ceva de pe pasaj sa circule spre/dinspre Bucurestii Noi, Piata Presei. Printr-un studiu adecvat al fluxurilor de calatori se va decide ce si cum. Cel mai plauzibil poate fi un 35 Depou Militari-Lacul Tei, care sa mai preia din traficul lui 41, calatorii care aleg metroul de la Crangasi pana la Pipera. La parcul actual de tramvaie aparitia unei linii noi inseamna afectarea alteia (12 si 35 pun in balanta existenta lui 25, nu stiu daca se simte utilitatea lui 47)
Ce se va intampla cu 20, 24, 42 si 45 dupa deschiderea pasajului - se pune problema daca va mai exista bucla de la Banu Manta, in caz ca va ramane va fi terminus pentru o linie sau doua, ceva local. Liniile 20 si 24 sunt atat de atrofiate dupa scurtarea din anii 80 incat slabe sanse sa depaseasca zona Garii, nu stiu de 45. care din start a fost o linie locala, ce potential are in viitor. 42 ar fi un vis sa circule intre capetele fostului 3 Ghencea-Piata Presei.
Daca ar face racordarile la Gara de Nord s-ar realiza legaturi mai facile cu troleibuzul intre anumite zone: Pajura-Rosetti (65), Straulesti-Alexandria (96/97, depinde), Dr. Taberei-Pajura (?), Pajura/Gara de Nord- Piata Romana-Fundeni (67 - e fezabila o astfel de linie? doar trebuie niste racorduri la Eminescu/Mosilor).
Cand vor incepe lucrarile la Muncii, 34 cu parcul actual nu va putea suferi o "deviatie" prin Iancului-Chisinau-Basarabia-1 Decembrie-L. Rebreanu-Camil Ressu cu reintrare in Mihai Bravu? Asa se evita ciuntirile. Sunt autobuzele 135 si 311 care sa compenseze lipsa tramvaiului in zona. O sa fie afectate 40 si 56 care ori se deviaza ori una din ele ramane "de naveta" Pasaj Muncii-Republica. Cand se va da drumul pe Basarab, se pot face n combinatii de trasee, numai utile sa fie; putin probabil ca ceva de pe pasaj sa circule spre/dinspre Bucurestii Noi, Piata Presei. Printr-un studiu adecvat al fluxurilor de calatori se va decide ce si cum. Cel mai plauzibil poate fi un 35 Depou Militari-Lacul Tei, care sa mai preia din traficul lui 41, calatorii care aleg metroul de la Crangasi pana la Pipera. La parcul actual de tramvaie aparitia unei linii noi inseamna afectarea alteia (12 si 35 pun in balanta existenta lui 25, nu stiu daca se simte utilitatea lui 47)
Ce se va intampla cu 20, 24, 42 si 45 dupa deschiderea pasajului - se pune problema daca va mai exista bucla de la Banu Manta, in caz ca va ramane va fi terminus pentru o linie sau doua, ceva local. Liniile 20 si 24 sunt atat de atrofiate dupa scurtarea din anii 80 incat slabe sanse sa depaseasca zona Garii, nu stiu de 45. care din start a fost o linie locala, ce potential are in viitor. 42 ar fi un vis sa circule intre capetele fostului 3 Ghencea-Piata Presei.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination