Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1488177 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 106 107 108 109 110 111 112  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Trole

Nu inteleg de ce nu s-a adoptat urmatoarea varianta de deviere.
Iar prostia colosala e ca azi nu s-a lucrat nimic in mijlocul strazii. Autoturismle treceau in voie iar autobuzele ocoleau degeaba aproximativ 2 km !!! (masurat cu Google Earth)
Deviere Berzei.JPG (59.11 KB; downloaded 1960 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Utilizator anonim wrote:
Incepand de luni, 02.04.2012, liniile 122, 126, 137, 138, 168, 178, 226, 268 şi 368 vor functiona pe trasee modificate

În scopul continuării lucrărilor la obiectivul “Dublarea diametralei Nord-Sud, etapa I, tronsonul Buzeşti – Berzei - Vasile Pârvan”, începând din data de 02.04.2012, se restricţionează traficul rutier în intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei.

Din această cauză, liniile de autobuze 122, 126, 137, 138, 168, 178, 226, 268 şi 368 vor funcţiona pe un traseu modificat pe sensul spre centrul Capitalei, de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Vasile Pârvan, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Pod Izvor, Bd. Schitu Măgureanu, Str. Ştirbei Vodă, urmând apoi a reveni pe traseele de bază. Celălalt sens nu se modifică.

Pe traseul modificat, autobuzele liniilor amintite vor efectua opriri pe artera Splaiul Independenţei în staţia ,,Pod Haşdeu’’.


Ieri, 4 Martie 2012. Nimic nou.Autobuzele ocolesc degeaba...si cu sediul RATB la 2 pasi...Halal conducere !
DSC_0389.jpg (170.03 KB; downloaded 1886 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective George

V2A wrote:
Traseul liniei de autobuze 668 va fi prelungit până la Piaţa Operei

Pentru îmbunătăţirea transportului public în cartierul Drumul Taberei, începând cu data de 06.04.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va extinde traseul liniei navetă de autobuze 668,  de la actualul capăt de linie ,,Orizont’’ până la Piaţa Operei.

Autobuzele acestei linii vor circula de la terminalul Valea Oltului, pe Str. Valea Oltului, Str. Valea Argeşului, Drumul Taberei, Răzoare, Şos. Panduri, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei până la ,,Opera Naţională’’ (Podul Operei), cu întoarcere prin Splaiul Independenţei, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, Şos. Pandurilor, Bd. Geniului, Răzoare, apoi traseul iniţial până la Valea Oltului.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor opri în staţii, comun cu cele ale liniilor 122, 126, 137, 138, 168, 226, 268 şi 368, precum şi în staţia ,,Opera Naţională’’ comun cu cele ale liniei 123.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=219



IN SFARSIT!!!  :o

@Dominatrix, ai dreptate, ne punem pe ei cu petitii pana cand vedem tramvai de la CET Vest pe Basarab!  8-)

 


Re: Stiri, noutati, perspective radu73

George wrote:
IN SFARSIT!!!  :o

@Dominatrix, ai dreptate, ne punem pe ei cu petitii pana cand vedem tramvai de la CET Vest pe Basarab!  8-)



Succes ... insa nu cred ca au de gand sa mai duca ceva pe Pasaj in afara de linia 1 ...

In plus, chiar daca ma repet, una din liniile 8, 25 sau 35 trebuie mutata pe CET Vest ...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Eu tot nu inteleg ce e asa o mega necesitate sa circule un tramvai spre CET VEST? Acolo sunt arhisuficiente liniile 136 si 221. Se "cara" pe portiiunea respectiva la anumite ore cand ies oamenii de la firmele din zona... Sa care ce cu tramvaiul? 2 boschetari cu peturi si 2 rataciti  :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Utilizator anonim

Spre CET Vest nu va mai circula tramvai decat dupa modernizarea liniei si prelungirea acesteia cu doua statii spre centura.

 


Re: Stiri, noutati, perspective georgica2704

Cea mai buna solutie ar fi redirectionarea lui 8 la Gara Basarab apoi la Vasile Parvan pe trasul Zetarilor -Vasile Parvan ,linia 35 pe traseul Dep Militari - Lacul Tei cu ture de la dep Victoria daca vor sa nu circule Tatre pe Basarab si 46 Granitul -CET Vest  ;)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

radu73 wrote:
In plus, chiar daca ma repet, una din liniile 8, 25 sau 35 trebuie mutata pe CET Vest ...
Singurul avantaj daca s-ar muta un traseu la Cet Vest ar fi descongestionarea capatului de la Depoul Militari, in sensul ca nu exista decat doua linii in bucla, si astfel ar ramane doar doua trasee fiecare cu linia lui, deci nu s-ar mai incurca unul de altul. Tramvaiul spre Cet Vest, din punct de vedere al cererii de transport, nu s-a justificat niciodata din anii '80 de cand s-a bagat tramvai pe acolo.
Utilizator anonim wrote:
Spre CET Vest nu va mai circula tramvai decat dupa modernizarea liniei si prelungirea acesteia cu doua statii spre centura.
In indicatorii tehnico-economici ai strapungerii Bd. Timisoara nu se mentioneaza nimic de nici o linie de tramvai: nici modernizarea celei existente, nici o eventuala prelungire...

 


Re: Stiri, noutati, perspective WAYNEN

Utilizator anonim wrote:
Spre CET Vest nu va mai circula tramvai decat dupa modernizarea liniei si prelungirea acesteia cu doua statii spre centura.

Si cand vor incepe lucrarile la modernizarea liniei de tramvai care duce la CET VEST?

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

Poimartzi! 8-)

 


Re: Stiri, noutati, perspective rosetti61

Asa cum au regandit in cazul lui 668 ar trebui sa ia la revizuit si ocolul ineficient al liniilor din zona Berzei (pentru bucatica aia de linie cand se apuca totusi "de joaca" si cat se vor juca? sa vedem cum le mai deviaza cand intra in celelalte intersectii...)

 


Re: Stiri, noutati, perspective WAYNEN

Ar fi fot bine sa fie deviate pe Calea Plevnei,Strada Sfantul Constantin,Strada Ionel Perlea,Bulevardul Schitu Magureanu,Strada Stirbei Voda si apoi traseele de baza.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

Mut aici o discutie pornita in alt topic despre linia de tramvai spre CET VEST si zic si eu ca si alti colegi de forum ca spre CET VEST in momentul de fatza e clar ca nu-si are rostul sa fie dus vreun traseu de tramvai, nu are ce sa care. Ramane de vazut daca si in viitorul indepartat se mai justifica, chiar prelungita pana la linia de centura.  
Sincer si eu vad linia 8 dusa dupa terminarea lucrarilor pana la Vasile Parvan via Gara Basarab dar nu e traditionala pe acolo in logica RATB-ista.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Da...si parca 1 e "traditional" pe traseul inelar pe care il are acum. Sau 47 la Unirii. Sau 202 pe traseul Cet Sud - CFR Progresul.
Este destul de limpede ca toata argumentatia asta cu liniile "traditionale" este servita de catre RATB in functie de interesele de moment ale unor varii indivizi.
In realitate, cand vine vorba de traditie, isi amintesc ce le convine, cand le convine.

 


Go to page:  1  ... 106 107 108 109 110 111 112  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433467 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use