Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 454627 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
Sa vedem ce mai cumpara Metrorex:
Patru scari rulante pentru statiile Basarab, Timpuri Noi si Izvor plus copertine noi la Izvor si Timpuri Noi:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006063
Lifturi pentru statiile 1 Mai si Gara de Nord 2:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006051
Sa vedem ce mai cumpara Metrorex:
Patru scari rulante pentru statiile Basarab, Timpuri Noi si Izvor plus copertine noi la Izvor si Timpuri Noi:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006063
Lifturi pentru statiile 1 Mai si Gara de Nord 2:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100006051
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
Da, la Timpuri Noi este modernizat (scară și copertină) doar unul dintre accesuri, cel dinspre benzinărie.
La Izvor unul dintre accesuri nu are deloc scară rulantă.
Da, la Timpuri Noi este modernizat (scară și copertină) doar unul dintre accesuri, cel dinspre benzinărie.
La Izvor unul dintre accesuri nu are deloc scară rulantă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
La ce-ți mai trebuie o scară rulantă la Izvor ? De facto la Izvor e un singur acces, nu sunt două. Mai degrabă la Izvor cred că trebuie înlocuită actuala scară rulantă. În partea cealaltă îți trebuie practic două scări rulante, n-ai ce face cu una singură. La subtraversarea liniilor există rulantă ? Poate s-a defectat aceea.
La ce-ți mai trebuie o scară rulantă la Izvor ? De facto la Izvor e un singur acces, nu sunt două. Mai degrabă la Izvor cred că trebuie înlocuită actuala scară rulantă. În partea cealaltă îți trebuie practic două scări rulante, n-ai ce face cu una singură. La subtraversarea liniilor există rulantă ? Poate s-a defectat aceea.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
punmeister
Pai asta e si ideea, aceste 4 scari rulante noi le vor inlocui pe cele vechi cehoslovace, idem si lifturile noi le vor inlocui pe cele vechi de la UTI Italia.
Pai asta e si ideea, aceste 4 scari rulante noi le vor inlocui pe cele vechi cehoslovace, idem si lifturile noi le vor inlocui pe cele vechi de la UTI Italia.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
La Izvor exista o singura scara rulanta catre exterior, care este veche si functioneaza foarte greu. Probabil nu era amortizata de tot, de nu au inlocuit-o in programul recent. Ea este situata in accesul acoperit, iar copertina este destul de recenta.
La cealalta iesire nu se poate monta rulanta, scarile fixe fiind destul de inguste. Chiar daca s-ar monta (prin demolarea partiala a scarilor fixe- gen Tineretului - acces nou), mai raman cele cateva scari fixe din interior (cele de pana la usa), deci nu se rezolva nimic.
La subtraversare nu exista rulanta la peronul catre Eroilor, doar lift si patru scari fixe. Si nici nu au unde sa monteze vreo rulanta decat daca demoleaza vreo scara fixa.
In schimb, au montat rulanta la subtraversare sub peronul catre Unirii, daca nu ma insel cu ocazia programului recent de inlocuire a scarilor rulante. Practic scarile fixe aveau zone adiacente prevazute din proiect pentru scari rulante, dar erau acoperite cu tabla.
Sincer, nu prea inteleg proiectul de la Izvor, in care ai scari rulante doar pe jumatate ,cand urci/cobori sub peron, dar nu ai si la peronul celalalt. Posibil ca scarile fixe de pe centru sa fi fost zone prevazute initial pentru rulante si transformate in scari fixe din "ieconomie". Altfel avem de-a face cu un proiect extrem de ciudat. Bine, oricum este o statie ciudata, un experiment, unde cobori ca sa ai de unde sa urci... Ca la noi...Cred ca doar la Berceni mai avem subtraverare, dar acolo, fiind statie la sol, este de inteles.
La Izvor exista o singura scara rulanta catre exterior, care este veche si functioneaza foarte greu. Probabil nu era amortizata de tot, de nu au inlocuit-o in programul recent. Ea este situata in accesul acoperit, iar copertina este destul de recenta.
La cealalta iesire nu se poate monta rulanta, scarile fixe fiind destul de inguste. Chiar daca s-ar monta (prin demolarea partiala a scarilor fixe- gen Tineretului - acces nou), mai raman cele cateva scari fixe din interior (cele de pana la usa), deci nu se rezolva nimic.
La subtraversare nu exista rulanta la peronul catre Eroilor, doar lift si patru scari fixe. Si nici nu au unde sa monteze vreo rulanta decat daca demoleaza vreo scara fixa.
In schimb, au montat rulanta la subtraversare sub peronul catre Unirii, daca nu ma insel cu ocazia programului recent de inlocuire a scarilor rulante. Practic scarile fixe aveau zone adiacente prevazute din proiect pentru scari rulante, dar erau acoperite cu tabla.
Sincer, nu prea inteleg proiectul de la Izvor, in care ai scari rulante doar pe jumatate ,cand urci/cobori sub peron, dar nu ai si la peronul celalalt. Posibil ca scarile fixe de pe centru sa fi fost zone prevazute initial pentru rulante si transformate in scari fixe din "ieconomie". Altfel avem de-a face cu un proiect extrem de ciudat. Bine, oricum este o statie ciudata, un experiment, unde cobori ca sa ai de unde sa urci... Ca la noi...Cred ca doar la Berceni mai avem subtraverare, dar acolo, fiind statie la sol, este de inteles.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Cele 4 scări fixe de la Izvor ( peronul spre Eroilor ) nici nu sunt egale ca și lățime, aproape sigur două ( cele înguste ) au fost gândite ca și rulante.
Cele 4 scări fixe de la Izvor ( peronul spre Eroilor ) nici nu sunt egale ca și lățime, aproape sigur două ( cele înguste ) au fost gândite ca și rulante.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
sab wrote:Și la Apărătorii Patriei este subtraversare (momentan închisă, dar am prins-o și deschisă).
Cred ca doar la Berceni mai avem subtraverare, dar acolo, fiind statie la sol, este de inteles.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Și la ce ți-a folosit subtraversarea de la Apărători ? Acea subtraversare ar fi de folos dacă s-ar deschide accesul lui Piedone...
Și la ce ți-a folosit subtraversarea de la Apărători ? Acea subtraversare ar fi de folos dacă s-ar deschide accesul lui Piedone...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
TibiV
Haideti sa definim notiunea de subtraversare...
Eu stiu ca o subtraversare subtraverseaza o cale rutiera/feroviara pe dedesubtul caii respective....
Ce subtraversare avem la Apărătorii Patrridoriei ?!...
Un coridor in lungul statiei/paralel cu statia nu poate fi considerat "subtraversare".
Subtraversare ar fi fost daca ai fi avut un acces pe partea cu "universitatea" care sa te duca in statia de metrou....
Dar NU ai.
Dar poate nu inteleg eu prea bine despre ce vorbiti voi....
Haideti sa definim notiunea de subtraversare...
Eu stiu ca o subtraversare subtraverseaza o cale rutiera/feroviara pe dedesubtul caii respective....
Ce subtraversare avem la Apărătorii Patrridoriei ?!...
Un coridor in lungul statiei/paralel cu statia nu poate fi considerat "subtraversare".
Subtraversare ar fi fost daca ai fi avut un acces pe partea cu "universitatea" care sa te duca in statia de metrou....
Dar NU ai.
Dar poate nu inteleg eu prea bine despre ce vorbiti voi....
- GPS
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
GPS
La Apărători exista subtraversare in capătul opus scărilor (spre IMGB, Dimitrie Leonida), aceasta face legătura între peroanele 1 și 2.
La Apărători exista subtraversare in capătul opus scărilor (spre IMGB, Dimitrie Leonida), aceasta face legătura între peroanele 1 și 2.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
TibiV
NU subtraverseaza Sos.Berceni, Iriceanu sau Turnu Magurele.
Deci nu putem vorbi de subtraversari.
Sunt doar niste galerii de trecere in cadrul statiei...
Subtraversare este aia de la M2 Unirii pana la Hanul lui Manuc.
Sau alea de la 1 Decembrie pe partea cealalta a bulevardului Pallady...
Sau n-shpe alte sub-traversari, stim cu totii reteaua...
La Aparatori NU exista subtraversari.
NU subtraverseaza Sos.Berceni, Iriceanu sau Turnu Magurele.
Deci nu putem vorbi de subtraversari.
Sunt doar niste galerii de trecere in cadrul statiei...
Subtraversare este aia de la M2 Unirii pana la Hanul lui Manuc.
Sau alea de la 1 Decembrie pe partea cealalta a bulevardului Pallady...
Sau n-shpe alte sub-traversari, stim cu totii reteaua...
La Aparatori NU exista subtraversari.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
TibiV wrote:#sab s-a referit la „subtraversări” ale liniilor ferate de metrou (cum sînt la Izvor, Apărătorii Patriei și IMGB - depou), ceea ce corespunde cu definiția propusă chiar de tine. În sensul ăsta am folosit termenul de „subtravesare” (nu de subtraversare a orașului, ci a liniilor de metrou). Nu văd unde e contradicția cu definiția ta.
Haideti sa definim notiunea de subtraversare...
Eu stiu ca o subtraversare subtraverseaza o cale rutiera/feroviara pe dedesubtul caii respective....
Ce subtraversare avem la Apărătorii Patrridoriei ?!...
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Corect, GPS, exista si la Aparatori, numai ca nu este "activa" si nu stiu daca a fost folosita vreodata de catre calatori.
Sincer, eu nu stiu care este rolul subtraversarii de la Aparatori. Doar daca a fost gandita in perspectiva deschiderii unui acces si in acea parte, iar "ceva" impiedica o coborare normala , direct la fiecare peron (precum este in celalat capat).
Corect, GPS, exista si la Aparatori, numai ca nu este "activa" si nu stiu daca a fost folosita vreodata de catre calatori.
Sincer, eu nu stiu care este rolul subtraversarii de la Aparatori. Doar daca a fost gandita in perspectiva deschiderii unui acces si in acea parte, iar "ceva" impiedica o coborare normala , direct la fiecare peron (precum este in celalat capat).
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
MikeT
La Aparatori probabil au considerat ca nu este suficient trafic de calatori in partea respectiva si au renuntat la finalizarea investitiei. Era mai greu de mentinut un acces finalizat, probabil.
La Aparatori probabil au considerat ca nu este suficient trafic de calatori in partea respectiva si au renuntat la finalizarea investitiei. Era mai greu de mentinut un acces finalizat, probabil.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination