Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5579 posts, 1225715 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Intrasem in agitatie.
E puţină ... iluzie optica
E lângă tunele. Am impresia ca peste tunele e totusi ceva, dar mult mai mic si mai usor...
Poate intervine si guru.
Intrasem in agitatie.
E puţină ... iluzie optica
E lângă tunele. Am impresia ca peste tunele e totusi ceva, dar mult mai mic si mai usor...
Poate intervine si guru.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Bine si asa... benzile negre cu leduri portocalii din culoarul dintre Victoriei 1 si 2 afisau niste ip-uri consecutive. Am vazut poza pe telefonul cuiva. Am avut o remarca la care a explodat biroul in rasete, ceva gen... "uiti cu se phUTI".
Tom wrote:
Prestație penibilă a metrorex pe linia din Militari. Astăzi la ora 8:40 deja erau 10 minute de la ultimul tren. Practic trenul a ajuns la ora la care trebuia să vină următorul, iar panoul din stație afișa că ambele trenuri (adică și trenul următor) sunt deja în stație Penibil.
Următorul tren, afișat la 8:46 a venit la 8:45, cu următorul anunțat la 8:46 și din fericire am putut să mă și urc în el.
Bine si asa... benzile negre cu leduri portocalii din culoarul dintre Victoriei 1 si 2 afisau niste ip-uri consecutive. Am vazut poza pe telefonul cuiva. Am avut o remarca la care a explodat biroul in rasete, ceva gen... "uiti cu se phUTI".
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Nu cred ca se construieste ceva de 24 etaje peste tunelul de metrou..
Nu cred ca se construieste ceva de 24 etaje peste tunelul de metrou..
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Radu Stanescu
Daca vorbiti despre noul turn de birouri ce se construieste pe Barbu Vacarescu, iata si o imagine din care veti intelege mai bine situatia. Poza este primita de la un prieten. Nu sunt eu autorul
Galeria de metrou trece printre cele doua constructii. Au stat mai mult pana sa inceapa constructia, tocmai din cauza tunelului de metrou. Spatiul se pare ca o sa fie acoperit cu sticla si nu va fi public. Constructia din dreapta este un nou mega image, iar deasupra va fi parcarea. Poate ati citit deja prin presa de el. Interesant cum un tunel de metrou a dictat volumul unei cladiri.
cos wrote:
Chiar langa Mall Promenada... as vrea si eu mai multe detalii despre subiect...
Daca vorbiti despre noul turn de birouri ce se construieste pe Barbu Vacarescu, iata si o imagine din care veti intelege mai bine situatia. Poza este primita de la un prieten. Nu sunt eu autorul
11127425_949161335116469_1397485820_o.jpg (323.98 KB; downloaded 1815 times)
Galeria de metrou trece printre cele doua constructii. Au stat mai mult pana sa inceapa constructia, tocmai din cauza tunelului de metrou. Spatiul se pare ca o sa fie acoperit cu sticla si nu va fi public. Constructia din dreapta este un nou mega image, iar deasupra va fi parcarea. Poate ati citit deja prin presa de el. Interesant cum un tunel de metrou a dictat volumul unei cladiri.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Este absolut normal ca tunelul sa dicteze ce cladire se face peste el sau langa el.
Pana la urma, singurele constructii peste tunelurile de metrou de la noi raman :
- cantina Turbomecanica
- caminul de la AM catre Eroilor
- casele de pe interstatia Republica-Pantelimon
- casele de la Academia Miltara
- carciuma (sau ce este) de langa Bazilescu.
Primele patru au fost prevazute asa din constructie (adica s-a proiectat si s-a construit metroul pe sub ele), ultima este cam ilegala, construita ulterior peste tunel...
Subtraversari remarcabile raman primele doua, care sunt constructii mai grele. Mai ales cantina Turbomecanica, care nu este neaparat mai grea decat caminul, insa a fost subtraversata cu un tunel sapat "la lopata", cu tehnologia secolului trecut, nu cu TMB-ul.
Este absolut normal ca tunelul sa dicteze ce cladire se face peste el sau langa el.
Pana la urma, singurele constructii peste tunelurile de metrou de la noi raman :
- cantina Turbomecanica
- caminul de la AM catre Eroilor
- casele de pe interstatia Republica-Pantelimon
- casele de la Academia Miltara
- carciuma (sau ce este) de langa Bazilescu.
Primele patru au fost prevazute asa din constructie (adica s-a proiectat si s-a construit metroul pe sub ele), ultima este cam ilegala, construita ulterior peste tunel...
Subtraversari remarcabile raman primele doua, care sunt constructii mai grele. Mai ales cantina Turbomecanica, care nu este neaparat mai grea decat caminul, insa a fost subtraversata cu un tunel sapat "la lopata", cu tehnologia secolului trecut, nu cu TMB-ul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Mai sunt unele subtraversari interesante...
6) M 1 / 3 si M 2 la Piata Unirii.
7) M 1 si M 4 la Podul Grant.
8) M 3 / Pasajul rutier de la Lujerului.
9) M 2 si Pasajul pietonal de la Universitate.
_____________________
Stimate colegRadu Stanescu din prezentarea dvs am inteles ca sunteti arhitect.
Ca si inginer ( nu inginer contructor...) sunt extrem de curios cum se va comporta nodul de cadru de la nivelul parterului cu etajul 1 al cladirii prezentate de dvs. Nu cred ca este o iluzie optica. Stiu ca o sa-mi spuneti ca a fost corect dimensionat si materialele sunt de calitate, absolut corect. E totusi chestie de intuitie, nimic mai mult.
Oare de ce copacii cresc vertical ? O fi tot treaba de intuitie ?
Cu respect, ing Andrei Ciocan. Politehnist. Inginer mecanic, repet, nu constructor. Intrebare de amator. Daca doriti o minima lamurire din partea dvs, avem rubrica la Cutremure. E o chestiune care ma preocupa. Cel putin o cladire inalta mai este construita in acest mod, cladirea cu probleme juridice de langa Catedrala Catolica, acolo stalpii se opresc la etajul I si legatura cu parterul se face cel putin curios. Din punctul de vedere al inginerului ( chit ca este inginer mecanic ). Nu si al arhitectului.
Mai sunt unele subtraversari interesante...
6) M 1 / 3 si M 2 la Piata Unirii.
7) M 1 si M 4 la Podul Grant.
8) M 3 / Pasajul rutier de la Lujerului.
9) M 2 si Pasajul pietonal de la Universitate.
_____________________
Stimate colegRadu Stanescu din prezentarea dvs am inteles ca sunteti arhitect.
Ca si inginer ( nu inginer contructor...) sunt extrem de curios cum se va comporta nodul de cadru de la nivelul parterului cu etajul 1 al cladirii prezentate de dvs. Nu cred ca este o iluzie optica. Stiu ca o sa-mi spuneti ca a fost corect dimensionat si materialele sunt de calitate, absolut corect. E totusi chestie de intuitie, nimic mai mult.
Oare de ce copacii cresc vertical ? O fi tot treaba de intuitie ?
Cu respect, ing Andrei Ciocan. Politehnist. Inginer mecanic, repet, nu constructor. Intrebare de amator. Daca doriti o minima lamurire din partea dvs, avem rubrica la Cutremure. E o chestiune care ma preocupa. Cel putin o cladire inalta mai este construita in acest mod, cladirea cu probleme juridice de langa Catedrala Catolica, acolo stalpii se opresc la etajul I si legatura cu parterul se face cel putin curios. Din punctul de vedere al inginerului ( chit ca este inginer mecanic ). Nu si al arhitectului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Asa ar mai fi si subtraversarea M1-M3 de la Eroilor, dar eu m-am referit doar la cladirile care se afla la ora actuala peste tunelurile de metrou.
Cat despre structura aceea cu stalpi inclinati...mentionez doar ca in alte tari sunt multe astfel de exemple, nu suntem noi pionieri in domeniu... Arhitectii au prins curaj si viseaza. Cum se vor comporta...vedem.
Asa ar mai fi si subtraversarea M1-M3 de la Eroilor, dar eu m-am referit doar la cladirile care se afla la ora actuala peste tunelurile de metrou.
Cat despre structura aceea cu stalpi inclinati...mentionez doar ca in alte tari sunt multe astfel de exemple, nu suntem noi pionieri in domeniu... Arhitectii au prins curaj si viseaza. Cum se vor comporta...vedem.
- Radu Stanescu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Radu Stanescu
Arhitectii au avut tot timpul curaj, numai ca nu ei realizeaza structura, ci inginerul structurist. Cat despre cladirea cu pricina, si eu sunt curios cum se comporta la un cutremur. Daca si-au luat avizele...treaba alora care le-au avizat!
Arhitectii au avut tot timpul curaj, numai ca nu ei realizeaza structura, ci inginerul structurist. Cat despre cladirea cu pricina, si eu sunt curios cum se comporta la un cutremur. Daca si-au luat avizele...treaba alora care le-au avizat!
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
misterr
sab wrote:
Pana la urma, singurele constructii peste tunelurile de metrou de la noi raman :
- cantina Turbomecanica
- caminul de la AM catre Eroilor
- casele de pe interstatia Republica-Pantelimon
- casele de la Academia Miltara
- carciuma (sau ce este) de langa Bazilescu.
sab wrote:Ai uitat exact de complexul comercial de la Apărătorii Patriei...
m-am referit doar la cladirile care se afla la ora actuala peste tunelurile de metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Aceea e o cladire usoara asa cum e si cea din Crangasi. Asa cum e si Mc Donald's - ul de la Dristorului...Si oricum la Aparatori si Crangasi ce e construit e construit peste statie, nu peste tunele. Iar statiile au rezerve de rezistenta imense. Sa nu uitam de o bretea a podului Basarab care e fix peste statie, a fost nevoie de marirea diametrului stalpilor respectivi.
Aceea e o cladire usoara asa cum e si cea din Crangasi. Asa cum e si Mc Donald's - ul de la Dristorului...Si oricum la Aparatori si Crangasi ce e construit e construit peste statie, nu peste tunele. Iar statiile au rezerve de rezistenta imense. Sa nu uitam de o bretea a podului Basarab care e fix peste statie, a fost nevoie de marirea diametrului stalpilor respectivi.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
survola
De ceva vreme, la casieriile Metrorex există aparate cu UV pentru verificarea bancnotelor.
Cică ar fi avut probleme cu banii falși. Oare să fi fost așa gravă situația?
De ceva vreme, la casieriile Metrorex există aparate cu UV pentru verificarea bancnotelor.
Cică ar fi avut probleme cu banii falși. Oare să fi fost așa gravă situația?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Sau cineva avea nevoie sa mai ia o spaga si a gasit solutia cumpararii de aparate UV ?
Sau cineva avea nevoie sa mai ia o spaga si a gasit solutia cumpararii de aparate UV ?
- iliutu
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
133 313
Pai da, ca au cam inceput sa circule. Cat a fost managementul traficului picat cate flagranturi prin trafic nu s-or fi ratat. Dar de cand e traficul blocat si risti sa te salte... pietonii... probabil ca se mai da mita si prin transportul in comun. Sa vedem traseul mitei "de criza".
Pai da, ca au cam inceput sa circule. Cat a fost managementul traficului picat cate flagranturi prin trafic nu s-or fi ratat. Dar de cand e traficul blocat si risti sa te salte... pietonii... probabil ca se mai da mita si prin transportul in comun. Sa vedem traseul mitei "de criza".
📖 Pagination options