Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 629442 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
adila
Stai ca mai am si eu una tare: M6 ... lucrarile ar fi gata abia peste 4 ani.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... eni-860665
Stai ca mai am si eu una tare: M6 ... lucrarile ar fi gata abia peste 4 ani.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... eni-860665
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
Topicul asta a inceput sa-l concureze pe cel de "Sa mai si radem...."...
Topicul asta a inceput sa-l concureze pe cel de "Sa mai si radem...."...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Cel putin au avut bunul simt sa nu spuna ca peste 5 ani se dau cu metroul, si mai este ceva, acel metrou nu ar fi cosntruit de MT ci de primarie, o alta mare diferenta.
Cel putin au avut bunul simt sa nu spuna ca peste 5 ani se dau cu metroul, si mai este ceva, acel metrou nu ar fi cosntruit de MT ci de primarie, o alta mare diferenta.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Ba da, vor face zmeie si vor cumpara heliciptere...pe care or sa scrie Mitica e mic copil
Ba da, vor face zmeie si vor cumpara heliciptere...pe care or sa scrie Mitica e mic copil
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Mai facusera unii pasul acesta, parca Timisoara...
In mod normal, la orasele pe care le avem noi in provincie, nu se justifica, dar cine stie...poate vor construi metrou si in provincie. Ar fi o premiera pentru centrul si estul Europei.
Mai facusera unii pasul acesta, parca Timisoara...
In mod normal, la orasele pe care le avem noi in provincie, nu se justifica, dar cine stie...poate vor construi metrou si in provincie. Ar fi o premiera pentru centrul si estul Europei.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
mcosmin
Eu zic ca infrastructura feroviara nu strica sa avem. In afara, majoritatea orașelor mari au linii suburbane, diferenta fiind ca nu este mereu pe sub pamant.
Eu zic ca infrastructura feroviara nu strica sa avem. In afara, majoritatea orașelor mari au linii suburbane, diferenta fiind ca nu este mereu pe sub pamant.
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Bogdan MD
Acum depinde ce inteleg ei prin metrou. Daca e un fel de retea de tramvai rapid, cu statii subterane prin centrul Clujului, acolo unde e nevoie, iar restul traseului sa fie la suprafata, separat de trafic, consider ca e oportun sa se apuce de studiu, ca sa se apuce peste vreo 7-10 ani. Abia ce am fost prin Nisa si am vazut fix ceva de genul asta. Si cate alte orase prin Europa au infrastructura de genul acesta, care nu se ridica la rangul de metrou "greu".
Acum depinde ce inteleg ei prin metrou. Daca e un fel de retea de tramvai rapid, cu statii subterane prin centrul Clujului, acolo unde e nevoie, iar restul traseului sa fie la suprafata, separat de trafic, consider ca e oportun sa se apuce de studiu, ca sa se apuce peste vreo 7-10 ani. Abia ce am fost prin Nisa si am vazut fix ceva de genul asta. Si cate alte orase prin Europa au infrastructura de genul acesta, care nu se ridica la rangul de metrou "greu".
- andrei11
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Ce se întâmplă noaptea la metroul din Capitală. Sute de oameni, mobilizați
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/02/14/61940596-2.mp4
Aproape jumătate din populaţia Capitalei circulă zilnic cu metroul, iar peroanele se transformă încă de la prima oră în adevărate furnicare. Noaptea însă, în staţii bate vântul, dar în galerii se lucrează.
Acolo, o mână de oameni muncesc de zor ca circulaţia trenurilor să se desfăşoare fără probleme întreaga zi.
La miezul nopţii, după ultima cursă din subteran, tensiunea în şina de contact este întreruptă. Doar aşa, muncitorii pot intra în galerii să înceapă lucrul.
Inginer: „Este scoasă de sub tensiune în acest moment, altfel n-am fi fost aici. Sunt închise scurtcircuitoarele pentru protecţia personalului, cât se execută lucrarea.”
Marți seara, echipajul de pe magistralele 1 şi 3 a intrat în tunelul de la staţia Unirii 1 pentru a înlocui un tronson de şină de 120 de metri. Astfel de lucrări au loc frecvent şi totul trebuie să fie gata înainte de sosirea primilor călători.
Metrorex are 520 de angajaţi numai în tura de noapte. Timp de şase ore, aceştia fac mentenanţa infrastructurii de metrou, revizii amănunţite ale trenurilor şi se ocupă de igienizarea garniturilor.
Valentin Niculescu, inginer Metrorex: „Pe această şină a rulat un anumit tonaj. Când tonajul a ajuns la limita superioară, şina trebuie înlocuită.”
Dumitru Ion, maistru Metrorex: „Maxim 10 ani, după 10 ani trebuie să o scoatem din uz.”
Zilnic, în Bucureşti, aproximativ 700.000 de mii de oameni călătoresc cu metroul.
Ce se întâmplă noaptea la metroul din Capitală. Sute de oameni, mobilizați
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/02/14/61940596-2.mp4
Aproape jumătate din populaţia Capitalei circulă zilnic cu metroul, iar peroanele se transformă încă de la prima oră în adevărate furnicare. Noaptea însă, în staţii bate vântul, dar în galerii se lucrează.
Acolo, o mână de oameni muncesc de zor ca circulaţia trenurilor să se desfăşoare fără probleme întreaga zi.
La miezul nopţii, după ultima cursă din subteran, tensiunea în şina de contact este întreruptă. Doar aşa, muncitorii pot intra în galerii să înceapă lucrul.
Inginer: „Este scoasă de sub tensiune în acest moment, altfel n-am fi fost aici. Sunt închise scurtcircuitoarele pentru protecţia personalului, cât se execută lucrarea.”
Marți seara, echipajul de pe magistralele 1 şi 3 a intrat în tunelul de la staţia Unirii 1 pentru a înlocui un tronson de şină de 120 de metri. Astfel de lucrări au loc frecvent şi totul trebuie să fie gata înainte de sosirea primilor călători.
Metrorex are 520 de angajaţi numai în tura de noapte. Timp de şase ore, aceştia fac mentenanţa infrastructurii de metrou, revizii amănunţite ale trenurilor şi se ocupă de igienizarea garniturilor.
Valentin Niculescu, inginer Metrorex: „Pe această şină a rulat un anumit tonaj. Când tonajul a ajuns la limita superioară, şina trebuie înlocuită.”
Dumitru Ion, maistru Metrorex: „Maxim 10 ani, după 10 ani trebuie să o scoatem din uz.”
Zilnic, în Bucureşti, aproximativ 700.000 de mii de oameni călătoresc cu metroul.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
E ok, n-am nimic de reproșat, numai că reportajele acestea sunt de tipul Copy/ Paste. Aceleași lucruri relatate, aceleași cuvinte, eventual aceleași poze.
Presimt încă 3 reportaje :
1) De ce n-a vrut Ceaușescu metrou în Dr. Taberei.
2) De ce n-a vrut Coana Leana stație la ASE.
3) De ce scârțâie șinele la GdN 1.
Au început să-mi iasă pe nas știrile astea, sorry.
E ok, n-am nimic de reproșat, numai că reportajele acestea sunt de tipul Copy/ Paste. Aceleași lucruri relatate, aceleași cuvinte, eventual aceleași poze.
Presimt încă 3 reportaje :
1) De ce n-a vrut Ceaușescu metrou în Dr. Taberei.
2) De ce n-a vrut Coana Leana stație la ASE.
3) De ce scârțâie șinele la GdN 1.
Au început să-mi iasă pe nas știrile astea, sorry.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
shoppy
Este februarie, oamenii isi platesc datoriile de la petrecerile din decembrie iar vremea este caineasca, deci nu mai sunt accidente, babe violate, batai, scandaluri, talharii mai mult sau mai putin nostime, deci ce stiri sa mai dam.
Este februarie, oamenii isi platesc datoriile de la petrecerile din decembrie iar vremea este caineasca, deci nu mai sunt accidente, babe violate, batai, scandaluri, talharii mai mult sau mai putin nostime, deci ce stiri sa mai dam.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
GPS
Eu cred ca doresc (mai cizelat) sa le arate anumitor oameni ca nu pot avea (așa cum doresc ei) metrou Non-stop.
Eu cred ca doresc (mai cizelat) sa le arate anumitor oameni ca nu pot avea (așa cum doresc ei) metrou Non-stop.
📖 Pagination options