Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1396212 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Apropos, minidepoul va beneficia de 4 sau 5 linii ? ( In schitele aparute sunt 5 ) Plus cele 2 linii de "statie" unde noaptea pot fi garate 2 garnituri, evident. Deci strict depoul, 4 sau 5 ? Numai daca se poate raspunde.
Recunosc ca sunt cu o bere alaturi, totusi...
Apropos, minidepoul va beneficia de 4 sau 5 linii ? ( In schitele aparute sunt 5 ) Plus cele 2 linii de "statie" unde noaptea pot fi garate 2 garnituri, evident. Deci strict depoul, 4 sau 5 ? Numai daca se poate raspunde.
subway guru wrote:
patru statii de corespondenta!
Hasdeu (M4), Universitate (M2), Mosilor (M7), Iancului (M1)...plus Eroilor (M1+3)!
Recunosc ca sunt cu o bere alaturi, totusi...
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
pantograful
Nu am zis ca va fi imposibl, doar mai greu decat in Drumul Taberei.
Despre cele 'patru' statii de corespondenta, chiar se va construi ceva din start pentru a facilita lucrarile viitoare (M4/6&7), de exemplu o mica portiune de PM (sa se poate sub/supra-traversa usor) sau doar se va lasa loc... pe hartie ?
Despre faptul ca ea va fi 'distribuitor' de calatori in retea, asa cred si eu, va fi axa E-V cea mai importanta, iar portiunea centrala va avea un trafic foarte important. Nici comparatie, de exemplu, cu traseul chinuit ale M1/3 de la Eroilor la Dristor (asta mai mult e o eroare a istoriei).
Nu am zis ca va fi imposibl, doar mai greu decat in Drumul Taberei.
Despre cele 'patru' statii de corespondenta, chiar se va construi ceva din start pentru a facilita lucrarile viitoare (M4/6&7), de exemplu o mica portiune de PM (sa se poate sub/supra-traversa usor) sau doar se va lasa loc... pe hartie ?
Despre faptul ca ea va fi 'distribuitor' de calatori in retea, asa cred si eu, va fi axa E-V cea mai importanta, iar portiunea centrala va avea un trafic foarte important. Nici comparatie, de exemplu, cu traseul chinuit ale M1/3 de la Eroilor la Dristor (asta mai mult e o eroare a istoriei).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Consultati si voi o harta a Bucurestiului din anii 83 - 85, practic de la Dristor la Unirii nu aveai pe unde sa strecori metroul decat pe traseul actual.
Singura statie "subtire" de pe traseu e Mihai Bravu, dar bine ca e. Mai rau ar fi fost daca n-ar fi existat.
Ar fi de rasu / plansu daca nu s-ar gandi de pe acum la viitoarele corespondente. Tot am o obsesie, la Universitate cat de lat va fi pasajul ?
Consultati si voi o harta a Bucurestiului din anii 83 - 85, practic de la Dristor la Unirii nu aveai pe unde sa strecori metroul decat pe traseul actual.
Singura statie "subtire" de pe traseu e Mihai Bravu, dar bine ca e. Mai rau ar fi fost daca n-ar fi existat.
pantograful wrote:
Despre cele 'patru' statii de corespondenta, chiar se va construi ceva din start pentru a facilita lucrarile viitoare (M4/6&7), de exemplu o mica portiune de PM (sa se poate sub/supra-traversa usor) sau doar se va lasa loc... pe hartie ?
Ar fi de rasu / plansu daca nu s-ar gandi de pe acum la viitoarele corespondente. Tot am o obsesie, la Universitate cat de lat va fi pasajul ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Asa cum zice amicul #andrei11, am fi de-a dreptul cretini daca n-am gandi pentru viitor...si ne-ar injura urmasii!!!
@pantograful:
axa est-vest la suprafata e 'foarte subtire' din punct de vedere trafic...e primul bulevard major trasat prin Bucuresti, la inceput de secol si la gandirea de atunci...atat cat a putut Pache Protopopescu la timpul respectiv si cat a putut si el suporta 'blestemele babelor habotnice'...o axa puternica de metrou e singura solutie de 'corectare' a impotentei istorice urbanistice mostenite...
Asa cum zice amicul #andrei11, am fi de-a dreptul cretini daca n-am gandi pentru viitor...si ne-ar injura urmasii!!!
@pantograful:
axa est-vest la suprafata e 'foarte subtire' din punct de vedere trafic...e primul bulevard major trasat prin Bucuresti, la inceput de secol si la gandirea de atunci...atat cat a putut Pache Protopopescu la timpul respectiv si cat a putut si el suporta 'blestemele babelor habotnice'...o axa puternica de metrou e singura solutie de 'corectare' a impotentei istorice urbanistice mostenite...
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
pantograful
Off : Stiu ca atunci nu era alta varianta pentru Eroilor-Dristor. Totusi erau atatea alte posibilitati, Eroilor-Iancului (via Universitate), Eroilor-Muncii (via Splai si Calarasilor). Si totusi iti reaminesc ca inca in planul din 1953 era prevazuta o linie Grivita Rosie - Gara - Cismigiu - Centru vechi - actuala zona Dristor - Viitorul Port. Asa ca dea atunci inca s-a considerat ca era posibila o linie intre centru si Dristor, cu traseu direct, eventual pe sub cladiri. Probabil tovarasu a stiut mai bine pe unde trebuia metrou, si a trantit o linie Semanatoarea-Timpuri Noi via splai cand erau atatea legaturi mult mai interesante.
Scuze de off, daca va intereseaza sa vorbim despre toate astea, ne putem muta la 'File de poveste'
Revenind la M5, vrea sa spun ca traseul sau linear si logic va face de ea o magistrala mult mai folositoare decat M1/3, chiar daca unele zone sunt mai putin interesante (Mosilor/Traian in loc de Timpuri Noi, cartierul Pantelimon fata de Balta Alba).
Axa est-vest Eroilor - Iancului evident e una 'din alta epoca', dar totusi ramane cea mai importanta, si M5 tocmai va corecta faptul ca e sub-dimentionata.
Pentru viitorul, tot nu am inteles, se va face ceva fizic pentru a ajuta la M4/7, sau doar in plan se va lasa spatiu ? (sau mai probabil nu se stie inca )
Off : Stiu ca atunci nu era alta varianta pentru Eroilor-Dristor. Totusi erau atatea alte posibilitati, Eroilor-Iancului (via Universitate), Eroilor-Muncii (via Splai si Calarasilor). Si totusi iti reaminesc ca inca in planul din 1953 era prevazuta o linie Grivita Rosie - Gara - Cismigiu - Centru vechi - actuala zona Dristor - Viitorul Port. Asa ca dea atunci inca s-a considerat ca era posibila o linie intre centru si Dristor, cu traseu direct, eventual pe sub cladiri. Probabil tovarasu a stiut mai bine pe unde trebuia metrou, si a trantit o linie Semanatoarea-Timpuri Noi via splai cand erau atatea legaturi mult mai interesante.
Scuze de off, daca va intereseaza sa vorbim despre toate astea, ne putem muta la 'File de poveste'
Revenind la M5, vrea sa spun ca traseul sau linear si logic va face de ea o magistrala mult mai folositoare decat M1/3, chiar daca unele zone sunt mai putin interesante (Mosilor/Traian in loc de Timpuri Noi, cartierul Pantelimon fata de Balta Alba).
Axa est-vest Eroilor - Iancului evident e una 'din alta epoca', dar totusi ramane cea mai importanta, si M5 tocmai va corecta faptul ca e sub-dimentionata.
Pentru viitorul, tot nu am inteles, se va face ceva fizic pentru a ajuta la M4/7, sau doar in plan se va lasa spatiu ? (sau mai probabil nu se stie inca )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
"In plan se va lasa spatiu" este echvalent cu "se va face ceva fizic"
Intrebare ( pentru pantograful )
La Mosilor, poti spune tu acum pe unde va veni M 7 ( pe orizontala si pe verticala ) ?
Deci daca faci ceva fizic foarte concret ( de exemplu chiar o subtraversare pentru M 7 ) la Mosilor, si cei care vor construi M 7 vor veni pe alt traseu atat orizontal cat si vertical ?
Nu e chiar asa de usoara decizia.
De exemplu. Pache, ca tot a fost vorba de el, daca stia ca in 2015 se va construi metrou nu facea bulevardul de 40 metri latime ? ( in loc de 18 cat are acum ).
"In plan se va lasa spatiu" este echvalent cu "se va face ceva fizic"
Intrebare ( pentru pantograful )
La Mosilor, poti spune tu acum pe unde va veni M 7 ( pe orizontala si pe verticala ) ?
Deci daca faci ceva fizic foarte concret ( de exemplu chiar o subtraversare pentru M 7 ) la Mosilor, si cei care vor construi M 7 vor veni pe alt traseu atat orizontal cat si vertical ?
Nu e chiar asa de usoara decizia.
De exemplu. Pache, ca tot a fost vorba de el, daca stia ca in 2015 se va construi metrou nu facea bulevardul de 40 metri latime ? ( in loc de 18 cat are acum ).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Hai sa-l lasam pe Ceashca, e de domeniul trecutului, avem ce avem si trebuie sa dezvoltam ca avem in mod 'congruent'!!!
Pe M5 se va face tot asa cum s-a facut si pe celelalte magistrale, sa dam posibilitatea generatiilor viitoare sa dezvolte in continuare, ca lumea nu a inceput cu noi si nici nu se va sfarsi cu noi! si o vom face cu siguranta!!!
La Mosilor se va face ceva fizic.
P.S.
Saracul Pache, daca ati sti voi cat l-au blestemat babele habotnice ca a 'demolat' ce a reusit si el sa demoleze pentru aceasta axa est-vest...eu il admir pentru curajul pe care l-a avut...si sunt convins ca toate 'blestemele tampite' il vor ajuta sa ajunga in paradis, ca binefacator al Bucurestilor...
Hai sa-l lasam pe Ceashca, e de domeniul trecutului, avem ce avem si trebuie sa dezvoltam ca avem in mod 'congruent'!!!
Pe M5 se va face tot asa cum s-a facut si pe celelalte magistrale, sa dam posibilitatea generatiilor viitoare sa dezvolte in continuare, ca lumea nu a inceput cu noi si nici nu se va sfarsi cu noi! si o vom face cu siguranta!!!
La Mosilor se va face ceva fizic.
P.S.
Saracul Pache, daca ati sti voi cat l-au blestemat babele habotnice ca a 'demolat' ce a reusit si el sa demoleze pentru aceasta axa est-vest...eu il admir pentru curajul pe care l-a avut...si sunt convins ca toate 'blestemele tampite' il vor ajuta sa ajunga in paradis, ca binefacator al Bucurestilor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Pentru intersectia M5/M7 nu-l lua la intrebari pe #pantograf, nu e treaba lui, e treaba altora...si e stabilita...
Pentru intersectia M5/M7 nu-l lua la intrebari pe #pantograf, nu e treaba lui, e treaba altora...si e stabilita...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
E bine ca e stabilita, eu oricum miros ca M 5 va fi peste M 7.
In alta ordine de idei, si legat de M 5, am mai ratat o intersectie, amandoi. Acum mi-a picat fisa. La Parc Dr. Taberei chiar aveti in proiect o amorsa sa se construiasca.
Deci in final vor fi vreo 6 intersectii cu M 5.
E bine ca e stabilita, eu oricum miros ca M 5 va fi peste M 7.
In alta ordine de idei, si legat de M 5, am mai ratat o intersectie, amandoi. Acum mi-a picat fisa. La Parc Dr. Taberei chiar aveti in proiect o amorsa sa se construiasca.
Deci in final vor fi vreo 6 intersectii cu M 5.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Ai ghicit corect din nou...raspuns afirmativ la ambele intrebari.
Ai ghicit corect din nou...raspuns afirmativ la ambele intrebari.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
aztec
Presupun ca mai toate santierele deschise pe M5 se apropie de finalizarea lucrarilor pe anul acesta si de intrarea in conservare pana.... la un nou buget sau pe termen nedefinit, cu exceptia AM unde se lucreaza inca pt ziua Z ... de unde sa inceapa penalitatile pt stationarae cartitelor.
Oricum vin alegerile, Craciunul, an nou si sf Vasile/ sf Ion...
Presupun ca mai toate santierele deschise pe M5 se apropie de finalizarea lucrarilor pe anul acesta si de intrarea in conservare pana.... la un nou buget sau pe termen nedefinit, cu exceptia AM unde se lucreaza inca pt ziua Z ... de unde sa inceapa penalitatile pt stationarae cartitelor.
Oricum vin alegerile, Craciunul, an nou si sf Vasile/ sf Ion...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Trebuie spus ca atmosfera de santiere parasite de la Romancierilor si Raul Doamnei (la Valea Argesului nu se vede nimic, dar cred ca e la fel), ca si incremenirea de la Piata Dr. Taberei nu sunt deloc de bun augur.
Se iroseste, ca si anul trecut, o luna decembrie uscata.
Pacat. Inteleg ca nu constructorul e de vina, ci Guvernul, care a taiat fondurile (e un fapt - deci nu e nimic "politic" etc.).
Ar fi intr-adevar interesant de aflat cand isi propun constructorii sa revina pe aceste santiere.
Trebuie spus ca atmosfera de santiere parasite de la Romancierilor si Raul Doamnei (la Valea Argesului nu se vede nimic, dar cred ca e la fel), ca si incremenirea de la Piata Dr. Taberei nu sunt deloc de bun augur.
Se iroseste, ca si anul trecut, o luna decembrie uscata.
Pacat. Inteleg ca nu constructorul e de vina, ci Guvernul, care a taiat fondurile (e un fapt - deci nu e nimic "politic" etc.).
Ar fi intr-adevar interesant de aflat cand isi propun constructorii sa revina pe aceste santiere.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
aztec
0-1-2 pana la 4-5 muncitori mai sunt pe fiecare santier(daca nu sunt paznici)adica Romancierilor, Raul Doamnei, Argesului, dar se vede ca nu lucreaza ci mai mult trag de timp. La AM, Favorit si Orizont un de azi mai misca ceva-ceva...
Din pacate acelasi comportament am vazut si la devieri de utilitati unde de ceva zile nu se face nimic, azi se juca table pe senilele excavatorului.(la american beer-house)
0-1-2 pana la 4-5 muncitori mai sunt pe fiecare santier(daca nu sunt paznici)adica Romancierilor, Raul Doamnei, Argesului, dar se vede ca nu lucreaza ci mai mult trag de timp. La AM, Favorit si Orizont un de azi mai misca ceva-ceva...
Din pacate acelasi comportament am vazut si la devieri de utilitati unde de ceva zile nu se face nimic, azi se juca table pe senilele excavatorului.(la american beer-house)
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Pana acum la M5 niciodata nu am numarat trei dorei care stau rezemati in cazma si refuz sa cred ca asa se pune problema...motiv pentru care raman la ce am spus: lucrari (temporar) sistate.
Din pacate...
Pana acum la M5 niciodata nu am numarat trei dorei care stau rezemati in cazma si refuz sa cred ca asa se pune problema...motiv pentru care raman la ce am spus: lucrari (temporar) sistate.
Din pacate...
📖 Pagination options