MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 454619 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Hai lasa tu zvonurile. Ca astea apar in fiecare an. Si Firea nu o sa fie dictatorul Bucurestiului pe viata, peste 2 ani se cara, nu va mai agitati ca sticlele de pepsi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

http://m.zf.ro/auto/posibile-noi-schimb ... u-17146091

Potrivit Metrorex, în ceea ce priveşte proiectul de investiţii din toate staţiile de metrou, menţionăm că până la acest moment nu s-a demonstrat îndeplinirea condiţiilor necesare care să stea la baza unei decizii de implementare care să arate:
- baza legală pentru constituirea unui obiectiv de investiţii;
- oportunitatea, necesitatea şi mai ales capacitatea de a implementa acest proiect;
- parametrii tehnico-economici necesar a fi realizaţi, efortul financiar estimat, orizontul de timp estimat pentru realizare, eforturi suplimentare necesare pentru exploatare, aspect privind eficienţa, costurile generate de introducerea şi exploatarea acestor echipamente, estimarea valorică a beneficiului;
- metode de recuperare a investiţiei (având în vedere că toate costurile generate de proiect nu sunt direct productive şi conduc implicit la creşterea costului specific per călător transportat);
- gestionarea situaţiilor de urgenţă în condiţiile utilizării porţilor de siguranţă, reautorizarea pentru PSI şi situaţii de urgenţă a tuturor staţiilor pentru noua configurare;
- gestionarea aspectelor care intră în incidenţă cu sistemul de siguranţă a traficului, cunoscând faptul că acesta este la nivel SIL4, ceea ce ar presupune că este necesar ca sistemul de siguranţă al peroanelor să fie proiectat la nivel similar cu sistemul de siguranţă al traficului instalat pe tren;
- implicaţiile datorate înfiinţării suplimentar de formaţii de lucru specilizate, recrutarea de personal specializat pentru întreţinere şi asigurarea finanţării pentru mentenanţă.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Dupa mintea unora nici semnalizarea nu este direct productiva ca doar nu transporta calatori.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

M-am dus stil Gâgă în cele 2 ( două ) stații de metrou de la Victoriei. E clar, cineva e bătut rău de soartă.
Pe ambele scrie Stația Piața Victoriei. Ok, recunosc, o tablă  cu chenar albastru, o tablă cu chenar galben.
Numai în mintea deșteaptă a tăntălăilor  de la Metrorex e clar care e stația Piața Victoriei 1 și care 2. Nu era mai simplu să spună Stația Piața  Victoriei / M 2 ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Andrei,ce sa facem daca la noi nu se denumesc statiile ca Statia X M y? Luam ca atare faptul ca la noi se nuneroteaza dupa ordinea constructiei. Asta este si nu se va schimba.... Noi stim care este PV1 si care este PV2. Iar pe cei care citesc stirea nu stiu cat ii intereseaza, mai ales ca nu este o certitudine ca se va instala vreo poarta. :)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

andrei11 wrote:
Numai în mintea deșteaptă a tăntălăilor  de la Metrorex e clar care e stația Piața Victoriei 1 și care 2. Nu era mai simplu să spună Stația Piața  Victoriei / M 2 ?


Eu nu sunt convins ca ei au totul clar in mintea lor...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Metrorex, despre montarea unor uşi de protecţie pe peroane: Au fost stabilite contacte cu două firme din UE

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2 ... me-din.htm

Sistemele de montare a uşilor de protecţie la peron sunt complexe şi rare, iar până în acum au fost stabilite contacte cu două firme din Europa, care ar putea furniza României astfel de sisteme, a declarat, pentru Mediafax, directorul general Metrorex, Dumitru Șodolescu.

„Referitor la montarea de uşi de protecţie la peron este important de înţeles că acestea nu pot fi doar nişte simple uşi, ci constituie un sistem complex, aplicat la acest moment, în cateva țări din Europa”, a precizat pentru Mediafax Dumitru Șodolescu.

Potrivit directorului general Metrorex, sistemul de montare a paravanelor din sticlă incasabilă din stațiile de metrou „presupune construirea unor uşi robuste cu sistem de acţionare şi înzăvorâre acţionat la nivel centralizat pe câte o magistrală de metrou în strânsă corelaţie cu circulaţia trenurilor de călători şi cu sistemul de control a acestora, atât la nivelul poziţiei, cât şi în ceea ce priveşte acţionarea uşilor şi îndeplinirea condiţiilor de mers”.

„De asemenea, nu trebuie neglijat modul în care pot fi soluţionate problemele care apar în situaţii de urgenţe tehnice sau medicale, ce presupun evacuarea călătorilor din tunel. Avand în vedere raritatea unor astfel de sisteme, până în prezent au fost stabilite contacte cu două firme din Europa care ar putea furniza astfel de sisteme”, precizează directorul general, la solicitarea Mediafax.

La sfârșitul lunii decembrie 2017, fostul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, declara că în trimestrul al doilea din 2018 vor fi montate sistemele de siguranță a călătorilor de la metrou.

„Am avut o discuție foarte aplicată cu conducerea Metrorex și am stabilit un plan de măsuri care să sporească siguranța călătorilor. Căutăm o sursă de finanțare și estimez că în trimestrul II 2018 vom monta noile sisteme”, spunea Felix Stroe, la ședința de audiere pentru adoptarea bugetului pe 2018, în cadrul Comisiilor reunite pentru buget-finanțe din Parlament.

Un tânăr de 30 de ani a murit, luni seară, după ce a fost lovit de tren în stația de metrou Nicolae Teclu.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

„Referitor la montarea de uşi de protecţie la peron este important de înţeles că acestea nu pot fi doar nişte simple uşi, ci constituie un sistem complex, aplicat la acest moment, în cateva țări din Europa”

Mai exact unde reteaua este pe GoA4, unde PSD-urile devin obligatorii, singurele exceptii la ora actuala fiind Nürnberg (U2 si U3) si Budapesta (M4).

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

M5 nu ar trebui sa fie "GoA4-ready"? Adica daca am avea trenuri cu asa ceva ar trebui sa fie plug&play problema...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

In teorie da.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

In teorie da, in practica...nu!
:bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Logic, ca Mrex nu renunta asa usor la GoA2 :))))

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou thor5

Poate reuseste cineva sa repare validatorul/usa de acces defect/a de la statia Lujerului-accesul dinspre Pasajul Lujerului. E penibil ca un asemenea aparat sa se fi stricat la cateva luni de la punerea in functiune. Oare nu are perioada de garantie si mentenanta asigurata? Si chiar daca ar fi "dauna totala" tot nu ar putea fi o scuza din moment ce la o distanta mai mica de 50 metri de el exista un lot intreg de asemenea aparate infoliate care zac nefolosite. Singura "dauna totala" e buzunarul calatorului, "beneficiarul" profesionalismului Metrorex si al UTI. E informatie de notorietate publica ca tot sistemul electronic de acces la metrou e furnizat de profesionistii de la UTI. Atat de "profesionisti" incat au uitat sa adauge si modulul de autodiagnoza si legatura la serverul central aferente respectivei porti de acces. Oare cum contorizeaza numarul de calatori si incasarile pe intervale orare?
Modificarea orarului de calatorie al trenurilor in mod dinamic si in timp real in functie de numarul de calatori inregistrati de catre portile de acces este (doar) o poveste science-fiction pentru Metrorex. Astea "e" basme japoneze din secolul 22, "Nu se poate de'astea in Romania, sefu'!"
Probabil din acelasi motiv nu vor sa introduca nici plata cu cardul, ca ar trebui sa contorizeze automat absolut TOATE calatoriile platite. E usor sa inregistrezi vanzari de cartele magnetice de hartie, ca nu poate nimeni sa verifice cate si cand anume au fost folosite. Ca biletele la meciurile de fotbal de pe stadioane, v-ati prins? Noi am vandut 'nspe mii de bilete la meciul cu Steaua, dar n-a venit lumea pentru ca .... motive (ploaie, vant, zapada, soare, cutremur, eclipsa, Becali, etc, etc).
Ma mir ca SRI are ceva numai impotriva cartelelor de telefon preplatite anonime, dar nu are nimic impotriva cartelelor de metrou anonime. Oare cum ar putea identifica in timp util un posibil atentator "anonim"? Desigur ca orice cartela poate fi falsificata/copiata/furata/clonata, dar oricum este o masura mai buna decat anonimitatea totala. As sugera si montarea unor detectoare de explozibili in portile individuale de acces, dar deja m-ar acuza lumea ca m-am uitat prea mult la Total Recall-ul lui Schwarzenegger.

P.S. Ca sa nu ma acuze lumea ca sunt hater Metrorex, as dori sa apreciez public si un fapt (foarte) pozitiv de la aceeasi statie/acelasi acces, anume: montarea usilor anti-panica pentru calatori la nivelul vestibulului in locul celebrelor usi masive de fier stil ceausist. Sper ca Metrorex sa faca o treaba absolut normala si sa monteze astfel de usi la toate accesele statiilor (vechi sau noi).

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Vorbeste cu @Zoli ca el se ocupa de porti...

 


Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433233 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use