Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 498009 views
📖 Pagination options
- Shogom
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Shogom
Util, cu conditia sa rezolve trecerea pe sub DN1.Altfel, coada, care acum cand beneficiaza de "filtrarea"rondului de la Mogosoaia, e kilometrica, va creste substantial.Ma refer la sensul Mogosoaia-Otopeni.
Util, cu conditia sa rezolve trecerea pe sub DN1.Altfel, coada, care acum cand beneficiaza de "filtrarea"rondului de la Mogosoaia, e kilometrica, va creste substantial.Ma refer la sensul Mogosoaia-Otopeni.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
danielstan
Iar dupa ce se va finaliza centura cu 2 benzi pe sens, nu-i asa ca va fi nevoie de 3 benzi pe sens?
Centura de capitala de tara membra UE, nu te joci!
Iar dupa ce se va finaliza centura cu 2 benzi pe sens, nu-i asa ca va fi nevoie de 3 benzi pe sens?
Centura de capitala de tara membra UE, nu te joci!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Indiferent ce facelift fac astia la DNCB, A0 tot trebuie.
Indiferent ce facelift fac astia la DNCB, A0 tot trebuie.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Dar si facelift-ul este necesar, cu să-i fără A0.
Așa cum lărgirea la 3 benzi pe sens a DN1 a fost necesară ca aerul (și tot e înghesuială pe timpul zilei), chiar dacă era și A3 în planuri.
Dar si facelift-ul este necesar, cu să-i fără A0.
Așa cum lărgirea la 3 benzi pe sens a DN1 a fost necesară ca aerul (și tot e înghesuială pe timpul zilei), chiar dacă era și A3 în planuri.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
A0 e absolut necesar, problema e ca vor mai trece multi ani de zile pana va fi functional. Daca CNADNR ar incepe procedurile pentru caietul de sarcini al studiului de fezabilitate (SF) acum, anul viitor abia daca va putea lansa licitatia pentru (SF). Dupa atribuire, e posibil sa vina un val de contestatii ( vezi situatia Pasajului Domnesti) + cele 12-18 luni necesare efectiv pentru realizarea SF. Intr-o varianta optimista in 2019 am putea avea gata doar SF. Apoi licitatile pentru lucrarile de constructie + contestatile + executia ne duc undeva dupa 2025. Iar costurile sunt semnificative. Personal nu cred ca va fi gata mai devreme de 2030.
Deja devin offtopic.
A0 e absolut necesar, problema e ca vor mai trece multi ani de zile pana va fi functional. Daca CNADNR ar incepe procedurile pentru caietul de sarcini al studiului de fezabilitate (SF) acum, anul viitor abia daca va putea lansa licitatia pentru (SF). Dupa atribuire, e posibil sa vina un val de contestatii ( vezi situatia Pasajului Domnesti) + cele 12-18 luni necesare efectiv pentru realizarea SF. Intr-o varianta optimista in 2019 am putea avea gata doar SF. Apoi licitatile pentru lucrarile de constructie + contestatile + executia ne duc undeva dupa 2025. Iar costurile sunt semnificative. Personal nu cred ca va fi gata mai devreme de 2030.
Deja devin offtopic.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Si cand va fi gata va fi deja depasit de trafic la fel cu cel de la Chitila. Dar degeaba imi rup eu gura. Ne e nimeni la CNADNR sa auda.
abc_XC wrote:Multumim de informatie. Eu tot nu inteleg de ce este nevoie de un nou proiect. Si daca tot fac un nou proiect de ce nu il fac denivelat pe 3 nivele sau macar cu posibilitatea de a il denivela ulterior? Ceva gen: centura la -1, girtoriu la 0 si cu posibilitatea de a construi un denivelat simplu pe directia DN1A - Bucurestii Noi mai traziu.
Vesti bune, CNADNR si-a amintit ca la intersectia DN1A cu DNCB este nevoie de un pasaj suprateran peste DN1A. Se fac pasi mici, s-a lansat licitatia pentru:Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340.
Sursa informatiei este site-ul CNADNR:http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=935
Si cand va fi gata va fi deja depasit de trafic la fel cu cel de la Chitila. Dar degeaba imi rup eu gura. Ne e nimeni la CNADNR sa auda.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Categoric trebuie facut pe 3 nivele. Altfel ne aflam in treaba. Spre Mogosoaia este trafic mai tot timpul. Nu e ca la Stefanesti / Tunari.
Categoric trebuie facut pe 3 nivele. Altfel ne aflam in treaba. Spre Mogosoaia este trafic mai tot timpul. Nu e ca la Stefanesti / Tunari.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Multumim. Nu-l stiam. Hihihi! Iata catva pasaje partiale din studiul minunatului SEARCH:
Cum sa executi asa ceva? Sa mai zica cineva ca IPTANA s-a transformat in SEARCH si a mai si ramas ceva bun din fostul institut? Din pacate cum spune si colegul abc_XC singurul pasaj s-a transformat tot in giratoriu.
abc_XC wrote:
Am gasit studiu de fezabilitate executat de firma Search Corporation pentru tronsonul A1- DN7. Contine informatii interesante, despre structura drumului, pasajele ce ar fi trebuit sa se construiasca, solutiile de organizare a traficului la intersectii. Am vazut ca nu este la documentatia tehnica si am decis sa-l postez pentru persoanele interesate. Nu cunosc anul studiului.
La intersectia cu Str. Cartierului era prevazut pasaj suprateran (care s-a transformat in giratoriu )
Pasajele necesare in zona apeductelor sunt si ele mentionate in document.
Multumim. Nu-l stiam. Hihihi! Iata catva pasaje partiale din studiul minunatului SEARCH:
INTERSECTIE KM 55+600 – CENTURA RUTIERA CU BRETELELE NODULUI AUTOSTRAZII BUCURESTI-PITESTI
[...]
Intersectia va fi semaforizata si iluminata.
Interesctia de la km 57+600 va fi semaforizata
INTERSECTIE KM 58 -DREAPTA SPRE CHIAJNA SI STANGA SPRE DRAGOMIRESTI
[...]
Aceasta intersectie va fi semaforizata si iluminata
Cum sa executi asa ceva? Sa mai zica cineva ca IPTANA s-a transformat in SEARCH si a mai si ramas ceva bun din fostul institut? Din pacate cum spune si colegul abc_XC singurul pasaj s-a transformat tot in giratoriu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pai pe pasaj este strapungerea Ciurel - A1 si pasajul tine de acel proiect, CB oricum facea giratoriu sub pasaj iar exproprierile pentru acel giratoriu s-au facut.
Pai pe pasaj este strapungerea Ciurel - A1 si pasajul tine de acel proiect, CB oricum facea giratoriu sub pasaj iar exproprierile pentru acel giratoriu s-au facut.
- Shogom
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Shogom
Azi se asternea ultimul strat de asfalt la rondul de la Cartierului, s-a decopertat si sensul spre Dragomiresti de la baza podului pana la rond.
Azi se asternea ultimul strat de asfalt la rondul de la Cartierului, s-a decopertat si sensul spre Dragomiresti de la baza podului pana la rond.
- paca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
paca
Ieri am intrat pe centura la Tunari.
S-a amenajat un mic giratoriu/rond temporar din balize de plastic.
Stie cineva daca e un test sau cum s-a ajuns la asta?
Ieri am intrat pe centura la Tunari.
S-a amenajat un mic giratoriu/rond temporar din balize de plastic.
Stie cineva daca e un test sau cum s-a ajuns la asta?
- zapacitu
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mindmasster
Ieri inca era giratoriul din balize la Tunari.
Ieri inca era giratoriul din balize la Tunari.
📖 Pagination options