Topic: Ikarus 415T
1701 posts, 540879 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
Posibil să fi fost lăsat deschis pentru o mai bună ventilare a echipamentelor?
Posibil să fi fost lăsat deschis pentru o mai bună ventilare a echipamentelor?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
andrei11
Niciun poducător din lumea serioasă când calculează răcirea echipamentelor nu prevede să se deschidă uşi, ferestre pentru a realiza acest deziderat !
Niciun poducător din lumea serioasă când calculează răcirea echipamentelor nu prevede să se deschidă uşi, ferestre pentru a realiza acest deziderat !
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
De acord. Dar noi vorbim despre... întreținerea de care au parte aceste vehicule cu peste 20 de ani vechime...
De acord. Dar noi vorbim despre... întreținerea de care au parte aceste vehicule cu peste 20 de ani vechime...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Acolo sunt bateriile, ceva siguranțe/relee și generalul, ca la Ikarus 260. Deci nu prea are ce să ventileze, e lăsat deschis din cauză că încuietoarea e defectă sau lipsește (nu s-a făcut nici măcar o încuietoare stil românească, adică să sudezi 2 piulițe și să pui un șurub să nu se tot trântească, ori un lacăt, dacă e atât de greu să-i faci yala lui). Problema este că dacă e deschisă și are telescoapele bune (deși nu cred), te poți trezi cu trapa larg deschisă după vreun balans sau să atingă vreo mașină ori pe cineva.
Nu e normal nici de ar fi ultima zi de circulație, mai ales că a trecut totuși de un RK (teoretic). STB ori nu mai are codurile de piese ori nu-i interesează.
Acolo sunt bateriile, ceva siguranțe/relee și generalul, ca la Ikarus 260. Deci nu prea are ce să ventileze, e lăsat deschis din cauză că încuietoarea e defectă sau lipsește (nu s-a făcut nici măcar o încuietoare stil românească, adică să sudezi 2 piulițe și să pui un șurub să nu se tot trântească, ori un lacăt, dacă e atât de greu să-i faci yala lui). Problema este că dacă e deschisă și are telescoapele bune (deși nu cred), te poți trezi cu trapa larg deschisă după vreun balans sau să atingă vreo mașină ori pe cineva.
Nu e normal nici de ar fi ultima zi de circulație, mai ales că a trecut totuși de un RK (teoretic). STB ori nu mai are codurile de piese ori nu-i interesează.
- Buzu46
-
Posted:
-
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Xandru
Parca se lauda URAC ul intr-un video pe Youtube ca are cabina pentru vopsit in camp electrostatic, cuptor etc.
https://www.youtube.com/watch?v=BSmeBpdoISA
Parca se lauda URAC ul intr-un video pe Youtube ca are cabina pentru vopsit in camp electrostatic, cuptor etc.
https://www.youtube.com/watch?v=BSmeBpdoISA
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Sigurantele se bazeaza pe efectul termic al curentului electric si din ce tineam minte temperatura coductorului T = R * I ^ 2, deci daca iti creste temperatura iti creste si curentul, si daca se incinge prea tare iti ia foc izolatia, deci ar avea sens sa se chinuie sa raceasca partea electrica.
Sigurantele se bazeaza pe efectul termic al curentului electric si din ce tineam minte temperatura coductorului T = R * I ^ 2, deci daca iti creste temperatura iti creste si curentul, si daca se incinge prea tare iti ia foc izolatia, deci ar avea sens sa se chinuie sa raceasca partea electrica.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cezar210
Astra Ikarus 415T 5167 al Depoului Vatra Luminoasă, după "RK", in circulație pe linia 62.
Astra Ikarus 415T 5167 al Depoului Vatra Luminoasă, după "RK", in circulație pe linia 62.
Astra Ikarus 415T 5167 - Calea Plevnei - Linia 62.png (1.67 MB; downloaded 3612 times)
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
STB Spotting 21
Tot din a treia zi de circulatie a troleibuzului Astra Ikarus 415T 5167, vin si eu cu o captura efectuata (banuiesc) cu o cursa inaintea colegului @Cezar210, tot din linia 62, la iesirea din statia "Witing".
Tot din a treia zi de circulatie a troleibuzului Astra Ikarus 415T 5167, vin si eu cu o captura efectuata (banuiesc) cu o cursa inaintea colegului @Cezar210, tot din linia 62, la iesirea din statia "Witing".
IMG-20220728-WA0115.jpg (191.01 KB; downloaded 3561 times)
- ADK
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
shoppy
Iar panoul este tot deschis, chiar cu lipsa incuietorii gravitatia l-ar inchide, deci este intentionat blocat deschis cu limba incuietorii vreun "distantier" manufacturat prin depou.
Iar panoul este tot deschis, chiar cu lipsa incuietorii gravitatia l-ar inchide, deci este intentionat blocat deschis cu limba incuietorii vreun "distantier" manufacturat prin depou.
- Xandru
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Xandru
Sunt obosite si afumate atat oglinzile stopurilor/semnalizarilor cat si dispersoarele.
Sunt obosite si afumate atat oglinzile stopurilor/semnalizarilor cat si dispersoarele.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Costin
Va rog pastrati discutia relevanta si nu o duceti in derizoriu cu discutii despre becuri si alte luminite. Credeam ca acelea erau pasiunea doar unui anume *fost* coleg de forum.
Va rog pastrati discutia relevanta si nu o duceti in derizoriu cu discutii despre becuri si alte luminite. Credeam ca acelea erau pasiunea doar unui anume *fost* coleg de forum.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
1689
URAC nu si-a dezmintit nici de data asta renumele.
Doua troleibuze iesite la interval de citeva luni din RK (care s-a dorit a promova noua identitate vizuala a STB) si care arata diferit.
Am spus-o de nenumarate ori si am sa o repet de cite ori e cazul: in URAC se lucreaza in bataie de joc, cu metode arhaice si in majoritatea covirsitoare a cazurilor la standarde de calitate calitate extrem de joase.
URAC nu si-a dezmintit nici de data asta renumele.
Doua troleibuze iesite la interval de citeva luni din RK (care s-a dorit a promova noua identitate vizuala a STB) si care arata diferit.
Am spus-o de nenumarate ori si am sa o repet de cite ori e cazul: in URAC se lucreaza in bataie de joc, cu metode arhaice si in majoritatea covirsitoare a cazurilor la standarde de calitate calitate extrem de joase.
📖 Pagination options