Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 756614 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 103 104 105 106 107 108 109  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Toate 46 CH PPC vor trece prin RK cu upgrade in urmatorii ani.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

A și declarat Hazem ca ramane la Dudesti...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 3mil

Utilizator anonim wrote:
Ar fi ceva sa il vedem pe 1, dupa sabotajul cu 320 la Colentina.

Confirm ca este pe linia 1 în serviciu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4036 a fost predat de URAC si cel mai proabil ca fi utilizat de Dudesti pana la sosirea aerului conditionat care va fi montat diferit in interior, iae aerul conditionat se monteaza la Dudesti. Ma gandesc ca asa va circula pana la alegeri ca "sa se vada", pentru aerul conditionat fiind necesara o imobilizare serioasa. Iar pentru 320 singura explicatie este ca pe 55ul normal va fi Colentina si cu CAuri, el fiind predat la Dudesti acum doua zile, unde ii e si locul :roll:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Upgrade la ce? Vopsea? Ca pana una alta inteleg ca tot Chopper a ramas...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pai principala modificare e blocul logic nou, apoi aer conditionat si scaunele ergonomice. In rest mare lucru nu ai ce face la el. Au incercat asincron dar nu ai aer, asta e V3Aul cu limitarile lui, mai mult nu ai ce sa ii faci.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati WT_fan06

Observ însemnele Universității Politehnice din București pe tramvai. Ea ce rol a avut?  :ugeek:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Din ce tin minte, tractiunea cu Chopper a fost proiectata de profesori si studenti de la Transporturi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La proiectul actual designul si implementarea aerului conditionat au fost realizate cu UPB.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati gexge

Poate schema de culoare, ca designul sigur e facut de URAC, e identic cu un CA clasic.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4036 ramane la Dudesti si va circula pe 1 si 10, fiind mai vizibil in oras pe traseele astea. Alexandria urmeaza sa primeasca tot ceva nou la schimb cu el.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Utilizator anonim wrote:
...fiind mai vizibil in oras pe traseele astea...


:applause: STB! Tramvai planificat pentru 41.

Doar imaginea este de actuala administratie. Sa fie vizibil, sa dea bine, sa para ca se face, desi modernizam mai putine CA-uri si facem mai putine RK-uri amarate decat numarul de tramvaie pe care le construiam de la zero pana in 2010. Este un regres imens.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Update, Alexandria nu primeste nimic, 4036 fiind detasat doar o perioada la Dudesti, cel mai probabil doar luna asta.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

ByOnu wrote:
:applause: STB! Tramvai planificat pentru 41.s.


Adevarul este ca, pe cat de mare e nevoie de un refresh pe linia 41, ca promovare cel mai vizibil e pe 1/10.

 


Go to page:  1  ... 103 104 105 106 107 108 109  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430475 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use