Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 556154 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
WT_fan06
Au început și Ikarusurile să fie dotate cu noile validatoare "pocket-sized". Cel puțin #5185 și #5194.
Au început și Ikarusurile să fie dotate cu noile validatoare "pocket-sized". Cel puțin #5185 și #5194.
20220620_132908.jpg (702.41 KB; downloaded 4654 times)
- Buzu46
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Axel
Cred ca e vizibil faptul ca zilele urmatoare ies toate troleibuzele de la Vatra cu validator montat... asa la tramvaie am vazut de dimineata majoriatatea vagoanelor de pe liniile 14,36 si 55 cu noul validator montat !
Cred ca e vizibil faptul ca zilele urmatoare ies toate troleibuzele de la Vatra cu validator montat... asa la tramvaie am vazut de dimineata majoriatatea vagoanelor de pe liniile 14,36 si 55 cu noul validator montat !
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Mariusv
5144 are acum alt capac la motor, identic cu cel de pe 5225/5230/5233 (cu grilaje ).
5144 are acum alt capac la motor, identic cu cel de pe 5225/5230/5233 (cu grilaje ).
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Dragos31
5167 - Linia 62 - Bd. Iuliu Maniu (Statia ''Piata Gorjului'') - 25 Iulie 2022
LucaTB wrote here:
5167 a revenit la traseu după RK, este prezent pe linia 62 conform InfoTB.
5167 - Linia 62 - Bd. Iuliu Maniu (Statia ''Piata Gorjului'') - 25 Iulie 2022
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ByOnu
Vehicul iesit de la RK... ultima usa nu se inchide, afisajul lateral e intunecat si nu afiseaza acelasi lucru cu frontalul...
Vehicul iesit de la RK... ultima usa nu se inchide, afisajul lateral e intunecat si nu afiseaza acelasi lucru cu frontalul...
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
TrainWrecker
Din poza se vede ca usa din spate e deschisa putin in timpul mersului... traiasca URAC!
Din poza se vede ca usa din spate e deschisa putin in timpul mersului... traiasca URAC!
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Apoi ăsta nu știu ce RK e, cel mult RG. O reparație capitală serioasă însemna și înlocuirea tuturor motorașelor, nu doar o revopsire cu reparația caroseriei și piese exterioare noi. Ușa 3 are sigur mecanismul mare by 1997 (chiar și de pe alt troleibuz).
Înainte de 2008, până și tablourile de bord erau înlocuite cu cele făcute în URAC (urmând aceeași ordine a butoanelor și ceasurilor, cât și cu mici modificări). Însă chiar și atunci unele elemente erau tot aceleași (spre exemplu unele geamuri erau tot cele zgâriate, vinilinul de la manetă tot același găurit de aveai loc să scapi cheile pe acolo și uleios, plus alte mărunțișuri) și ziceam un RK în proporție de 80-90% maxim, dar azi treaba e cam pe jumătate făcută. Doar la tramvaie ce mi s-a mai părut o treabă, dar în privința troleibuzelor nu am chiar aceeași părere.
Apoi ăsta nu știu ce RK e, cel mult RG. O reparație capitală serioasă însemna și înlocuirea tuturor motorașelor, nu doar o revopsire cu reparația caroseriei și piese exterioare noi. Ușa 3 are sigur mecanismul mare by 1997 (chiar și de pe alt troleibuz).
Înainte de 2008, până și tablourile de bord erau înlocuite cu cele făcute în URAC (urmând aceeași ordine a butoanelor și ceasurilor, cât și cu mici modificări). Însă chiar și atunci unele elemente erau tot aceleași (spre exemplu unele geamuri erau tot cele zgâriate, vinilinul de la manetă tot același găurit de aveai loc să scapi cheile pe acolo și uleios, plus alte mărunțișuri) și ziceam un RK în proporție de 80-90% maxim, dar azi treaba e cam pe jumătate făcută. Doar la tramvaie ce mi s-a mai părut o treabă, dar în privința troleibuzelor nu am chiar aceeași părere.
- bgd70
-
Posted:
-
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
CiprianTRB
...în plus, vitezometrul sta blocat pe 0,cu excepția unor momente în care accelerează sau frânează si ajunge pana la cam 20 km/h. De asemenea, pentru a putea merge drept, volanul trebuie sa fie ținut la cam 40-45°. Daca este ținut in poziție dreapta, troleul merge spre dreapta.
...în plus, vitezometrul sta blocat pe 0,cu excepția unor momente în care accelerează sau frânează si ajunge pana la cam 20 km/h. De asemenea, pentru a putea merge drept, volanul trebuie sa fie ținut la cam 40-45°. Daca este ținut in poziție dreapta, troleul merge spre dreapta.
- Mihnea3010
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Mihnea3010
5167 la datorie pe linia 61,în stația "Universitate".Intre timp,au rezolvat problema cu ultima ușă care nu se inchidea,dar afisajul lateral încă nu afișează același lucru cu frontalul.
27.07.2022
5167 la datorie pe linia 61,în stația "Universitate".Intre timp,au rezolvat problema cu ultima ușă care nu se inchidea,dar afisajul lateral încă nu afișează același lucru cu frontalul.
27.07.2022
IMG_9533-3.jpg (1.73 MB; downloaded 3076 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Aici poate să fie ceasul defect sau alimentarea. Ca fapt-divers are 3 sau 4 borne care se conectează toate cu ajutorul unui cablu, nu sunt individuale cum erau la Roman 112 (cele cu bulină neagră pe centru) ca să fie ușor de pierdut prin bord. Dacă un fir nu face contact cum trebuie sau primește "semnalul" prea târziu (dacă mai are de unde sa primească, că aici e fir electric nu cablu mecanic ca la Dacia 1310), atunci kilometrajul începe să indice brusc de la o anumită viteză sau până într-o anumită viteză, ori kilometrajul fizic e defect.
De reparat nu știu dacă se mai poate repara, că e închis etanș din fabrică și desfacerea e complicată (deși e același cu cel de DAC/Ikarus 2xy, doar că la troleibuze originalele au scris scris jos KMGY iar la autobuze e Made in Romania/Hungary), așa că nu-i greu de găsit dacă se vrea, fiindcă nu ar fi rău să funcționeze.
Volanul e posibil să fi fost schimbat.
CiprianTRB wrote here:
...în plus, vitezometrul sta blocat pe 0,cu excepția unor momente în care accelerează sau frânează si ajunge pana la cam 20 km/h. De asemenea, pentru a putea merge drept, volanul trebuie sa fie ținut la cam 40-45°. Daca este ținut in poziție dreapta, troleul merge spre dreapta.
Aici poate să fie ceasul defect sau alimentarea. Ca fapt-divers are 3 sau 4 borne care se conectează toate cu ajutorul unui cablu, nu sunt individuale cum erau la Roman 112 (cele cu bulină neagră pe centru) ca să fie ușor de pierdut prin bord. Dacă un fir nu face contact cum trebuie sau primește "semnalul" prea târziu (dacă mai are de unde sa primească, că aici e fir electric nu cablu mecanic ca la Dacia 1310), atunci kilometrajul începe să indice brusc de la o anumită viteză sau până într-o anumită viteză, ori kilometrajul fizic e defect.
De reparat nu știu dacă se mai poate repara, că e închis etanș din fabrică și desfacerea e complicată (deși e același cu cel de DAC/Ikarus 2xy, doar că la troleibuze originalele au scris scris jos KMGY iar la autobuze e Made in Romania/Hungary), așa că nu-i greu de găsit dacă se vrea, fiindcă nu ar fi rău să funcționeze.
Volanul e posibil să fi fost schimbat.
- GPS
-
Posted:
-
📖 Pagination options