Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 629559 views
📖 Pagination options
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
t530
http://m.digi24.ro/stiri/economie/trans...eni-754967
Drum lung până la finalizarea lucrărilor la metroul spre aeroportul Otopeni
Lucrările la metroul spre aeroportul Otopeni ar putea începe cel mai devreme în septembrie anul viitor şi să fie finalizate cel mai devreme în 2022, potrivit unui document al Ministerului Transporturilor. Până atunci trebuie rezolvată problema finanţării.
În prezent, un împrumut de la japonezi acoperă doar un sfert din banii necesari. Restul fondurilor ar putea veni de la Bruxelles, prin fondurile de dezvoltare regională. Pentru asta însă Metrorex trebuie să depună în această lună o cerere de finanţare.
Peste un miliard 300 de milioane de euro vor intra în săparea tunelurilor lungi de 14 kilometri, în construcţia celor 12 staţii, dar şi în achiziţia de trenuri.
Potrivit Ministerului Transporturilor, licitaţia pentru lucrări va fi demarată cel mai probabil la jumătatea lunii septembrie, însă contractul de lucrări s-ar putea semna abia în iulie anul viitor, ceea ce înseamnă că şantierul se va deschide abia în toamna lui 2018. Şi cum lucrările sunt estimate să dureze patru ani, înseamnă că abia în 2022 vom merge cu metroul la aeroport, adică cu doi ani după Campionatul European de Fotbal.
Pentru ca Bucureştiul să găzduiească meciuri din campionatul de fotbal, UEFA a cerut României o legătură rapidă între oraş şi aeroport.
Şefii Metrorex declarau anul trecut că lucrările la metroul spre aeroport vor fi gata în 2021. Termenele s-au decalat deja cu un an şi cel mai probabil vor mai fi întârzieri la fel cum s-a întâmplat şi cu magistrala cinci, care abia anul viitor ar urma să fie dată în folosinţă.
http://m.digi24.ro/stiri/economie/trans...eni-754967
Drum lung până la finalizarea lucrărilor la metroul spre aeroportul Otopeni
Lucrările la metroul spre aeroportul Otopeni ar putea începe cel mai devreme în septembrie anul viitor şi să fie finalizate cel mai devreme în 2022, potrivit unui document al Ministerului Transporturilor. Până atunci trebuie rezolvată problema finanţării.
În prezent, un împrumut de la japonezi acoperă doar un sfert din banii necesari. Restul fondurilor ar putea veni de la Bruxelles, prin fondurile de dezvoltare regională. Pentru asta însă Metrorex trebuie să depună în această lună o cerere de finanţare.
Peste un miliard 300 de milioane de euro vor intra în săparea tunelurilor lungi de 14 kilometri, în construcţia celor 12 staţii, dar şi în achiziţia de trenuri.
Potrivit Ministerului Transporturilor, licitaţia pentru lucrări va fi demarată cel mai probabil la jumătatea lunii septembrie, însă contractul de lucrări s-ar putea semna abia în iulie anul viitor, ceea ce înseamnă că şantierul se va deschide abia în toamna lui 2018. Şi cum lucrările sunt estimate să dureze patru ani, înseamnă că abia în 2022 vom merge cu metroul la aeroport, adică cu doi ani după Campionatul European de Fotbal.
Pentru ca Bucureştiul să găzduiească meciuri din campionatul de fotbal, UEFA a cerut României o legătură rapidă între oraş şi aeroport.
Şefii Metrorex declarau anul trecut că lucrările la metroul spre aeroport vor fi gata în 2021. Termenele s-au decalat deja cu un an şi cel mai probabil vor mai fi întârzieri la fel cum s-a întâmplat şi cu magistrala cinci, care abia anul viitor ar urma să fie dată în folosinţă.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
TibiV
t530 wrote:
... cel mai probabil vor mai fi întârzieri la fel cum s-a întâmplat şi cu magistrala cinci, care abia anul viitor ar urma să fie dată în folosinţă.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
Crezi?
Eu ma rog sa prind metroul si sa nu ies la pensie din drumurile cu avionul pana sa-l vad facut. Oricum, pentru Euro 2020 ne-am lins pe bot. Oameni de cuvant ce suntem noi romanii.
Crezi?
Eu ma rog sa prind metroul si sa nu ies la pensie din drumurile cu avionul pana sa-l vad facut. Oricum, pentru Euro 2020 ne-am lins pe bot. Oameni de cuvant ce suntem noi romanii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Victor92
Nu stiu daca a fost postata aceasta stire, dar partea interesanta va fi infiintarea unei linii RATB ...
Staţia de metrou Pipera va fi ÎNCHISĂ pentru modernizare. În ce perioadă NU vor avea acces la metrou CĂLĂTORII
Staţia de metrou Pipera va fi închisă în perioada 15-17 iulie 2017 pentru modernizarea sistemului de control acces, în această perioadă trenurile de metrou vor circula cu călători doar până la/de la staţia Aurel Vlaicu, potrivit unui comunicat transmis, marţi, de Metrorex.
RATB va înfiinţa nouă linii-navetă de autobuze care vor circula la un interval de 2-3 minute în zilele de lucru, respectiv 3-4 minute în zilele de sărbătoare, pentru asigurarea transportului călătorilor de la staţiile de metrou închise la cele învecinate de pe aceeaşi magistrală, se arată într-un răspuns transmis la solicitarea MEDIAFAX.
Metrorex precizează că a informat autorităţile locale şi RATB cu privire la desfăşurarea proiectului de modernizare, precum şi a modificărilor apărute în graficul de execuţie, şi a solicitat sprijin pentru preluarea călătorilor cu ajutorul transportului în comun de suprafaţă, pentru perioadele în care se vor desfăşura lucrări în staţiile cu un singur acces.
Sursa: http://www.mediafax.ro/economic/statia-...i-16582052
Nu stiu daca a fost postata aceasta stire, dar partea interesanta va fi infiintarea unei linii RATB ...
Staţia de metrou Pipera va fi ÎNCHISĂ pentru modernizare. În ce perioadă NU vor avea acces la metrou CĂLĂTORII
Staţia de metrou Pipera va fi închisă în perioada 15-17 iulie 2017 pentru modernizarea sistemului de control acces, în această perioadă trenurile de metrou vor circula cu călători doar până la/de la staţia Aurel Vlaicu, potrivit unui comunicat transmis, marţi, de Metrorex.
RATB va înfiinţa nouă linii-navetă de autobuze care vor circula la un interval de 2-3 minute în zilele de lucru, respectiv 3-4 minute în zilele de sărbătoare, pentru asigurarea transportului călătorilor de la staţiile de metrou închise la cele învecinate de pe aceeaşi magistrală, se arată într-un răspuns transmis la solicitarea MEDIAFAX.
Metrorex precizează că a informat autorităţile locale şi RATB cu privire la desfăşurarea proiectului de modernizare, precum şi a modificărilor apărute în graficul de execuţie, şi a solicitat sprijin pentru preluarea călătorilor cu ajutorul transportului în comun de suprafaţă, pentru perioadele în care se vor desfăşura lucrări în staţiile cu un singur acces.
Sursa: http://www.mediafax.ro/economic/statia-...i-16582052
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
O sa fie dragut cu 9 linii naveta intoarcerea la Pipera. Probabil vor proceda ca autobuzele de la diferitele Business Park-uri din zona Sincer, pentru o singura zi cu adevarat importanta (una!) puteau pune naveta doar intre Aurel si Pipera si atat. Pana la urma nu vorbim de o inchidere a metroului, sau vreo greva. Lumea poate veni in mod normal cu metroul si pentru ultima statie se pune o naveta si gata. 9 mi se pare urias tinand cont de infrastructura strazii in zona Pipera si nu numai. Inca o data se vede ca unirea celor doua tramvaie din zona este necesara pentru situatii de genul asta.
O sa fie dragut cu 9 linii naveta intoarcerea la Pipera. Probabil vor proceda ca autobuzele de la diferitele Business Park-uri din zona Sincer, pentru o singura zi cu adevarat importanta (una!) puteau pune naveta doar intre Aurel si Pipera si atat. Pana la urma nu vorbim de o inchidere a metroului, sau vreo greva. Lumea poate veni in mod normal cu metroul si pentru ultima statie se pune o naveta si gata. 9 mi se pare urias tinand cont de infrastructura strazii in zona Pipera si nu numai. Inca o data se vede ca unirea celor doua tramvaie din zona este necesara pentru situatii de genul asta.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
9 linii vor fi pentru cele 9 statii inchise...
La Pipera va fi o singura linie. Iar luni sigur nu va circula la 2-3 minute la ce ambuteiaje sunt pe D. Pompeiu, Str. Gara Herastrau etc.
9 linii vor fi pentru cele 9 statii inchise...
La Pipera va fi o singura linie. Iar luni sigur nu va circula la 2-3 minute la ce ambuteiaje sunt pe D. Pompeiu, Str. Gara Herastrau etc.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Victor92
Eu nu cred ca e un capat de tara ca pentru o zi lucratoare, cei care lucreaza in zona sa plece mai devreme de casa cu cateva minute si sa mearga 5-10 minute pe jos (o statie de metrou) ...
Eu nu cred ca e un capat de tara ca pentru o zi lucratoare, cei care lucreaza in zona sa plece mai devreme de casa cu cateva minute si sa mearga 5-10 minute pe jos (o statie de metrou) ...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Costin
Sunt vreo 15-20 de minute de mers pe jos pe trotuare minuscule sau inexistente, prin soare si caldura (mai ales la plecare). In rest nu e un capat de tara...
Sunt vreo 15-20 de minute de mers pe jos pe trotuare minuscule sau inexistente, prin soare si caldura (mai ales la plecare). In rest nu e un capat de tara...
- Victor92
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Si acum intrebarea de 100 de puncte:
In perioada 15-17 Iulie cand e statia Pipera inchisa, trenurile reburseaza in continuare la Pipera sau merg pe amblele fire (Aviatorilor-Aurel Vlaicu) cum e pe M4 1 Mai-Straulesti?
Si acum intrebarea de 100 de puncte:
In perioada 15-17 Iulie cand e statia Pipera inchisa, trenurile reburseaza in continuare la Pipera sau merg pe amblele fire (Aviatorilor-Aurel Vlaicu) cum e pe M4 1 Mai-Straulesti?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
BodoMinea
Cred că circulația cu călători se va limita la Aurel Vlaicu, dar pentru a nu da peste cap toată circulația se va rebursa rapid în capăt la Pipera fără oprire la peron.
Nu sunt în oraș în perioada 15-17 ca sa testez teoria, dar vă las pe voi
Cred că circulația cu călători se va limita la Aurel Vlaicu, dar pentru a nu da peste cap toată circulația se va rebursa rapid în capăt la Pipera fără oprire la peron.
Nu sunt în oraș în perioada 15-17 ca sa testez teoria, dar vă las pe voi
- Florinds
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Exact.Asa si scrie in comunicat. "Trenurile vor circula cu calatori doar pana la/de la Aurel Vlaicu". Tradus, asta inseamna ca vor circula fara calatori intre Aurel Vlaicu si Pipera.
Ce treaba au trenurile cu turnichetii? Ca nu se inchide statia Pipera pentru schimbarea liniei. Trenurile vor merge goale intre Aurel Vlaicu si Pipera, vor rebrusa si vor reveni goale la Aurel Vlaicu la celalt peron.
BodoMinea wrote:
Cred că circulația cu călători se va limita la Aurel Vlaicu, dar pentru a nu da peste cap toată circulația se va rebursa rapid în capăt la Pipera fără oprire la peron.
Exact.Asa si scrie in comunicat. "Trenurile vor circula cu calatori doar pana la/de la Aurel Vlaicu". Tradus, asta inseamna ca vor circula fara calatori intre Aurel Vlaicu si Pipera.
Ce treaba au trenurile cu turnichetii? Ca nu se inchide statia Pipera pentru schimbarea liniei. Trenurile vor merge goale intre Aurel Vlaicu si Pipera, vor rebrusa si vor reveni goale la Aurel Vlaicu la celalt peron.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Puss in Boots
Mi se pare ca pe foile lipite la Dimitrie Leonida nu se mentioneaza cuvantul "calatori" dar e logic ca se va circula pana la Aurel Vlaicu si apoi se va merge in gol pana la Pipera unde trenurile vor rebrusa. Poate se va micsora intervalul de succedare la orele de varf, vor mai mai multe locuri unde trenurile pot stationa si pleca mai repede in cursa.
Cand va fi inchis Aurel Vlaicu va fi ca de obicei (ca sa zic asa) la Pipera, diferenta fiind ca trenurile vor fi cu calatori de data asta si vor putea stationa la nevoie la Aurel dar fara a deschide usile.
Mi se pare ca pe foile lipite la Dimitrie Leonida nu se mentioneaza cuvantul "calatori" dar e logic ca se va circula pana la Aurel Vlaicu si apoi se va merge in gol pana la Pipera unde trenurile vor rebrusa. Poate se va micsora intervalul de succedare la orele de varf, vor mai mai multe locuri unde trenurile pot stationa si pleca mai repede in cursa.
Cand va fi inchis Aurel Vlaicu va fi ca de obicei (ca sa zic asa) la Pipera, diferenta fiind ca trenurile vor fi cu calatori de data asta si vor putea stationa la nevoie la Aurel dar fara a deschide usile.
📖 Pagination options