Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461564 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Nu poți compara 97, care merge kilometri buni autonom pe o porțiune, cu 61, care are câteva cioturi lipsă. Din datele de acum, soluția ideală pare să se implementeze acel proiect de acum câțiva ani de extindere a rețelei de troleibuze și să completeze rețeaua spre Apusului, plus, eventual, rețea nouă pe Splai spre Universitate (care ar fi benefică și pentru 90).
69 circulă pe Sanitari de la intersecția cu Eroilor doar pe un sens, celălalt nu e acoperit. Rețeaua abandonată nu ar fi tocmai scurtă, cam de 1,25 km lungime, iar orice argument în favoarea extinderii va fi anulat practic de abandonarea rețelei.
În aceste condiții, deși este un ușor inconvenient pentru utilizatorii care vor să ajungă la Universitar, utilizarea rețelei de pe Sanitari e, obiectiv, cea mai etică soluție pentru a nu dărâma argumentele în favoarea extinderii rețelei.
Nu poți compara 97, care merge kilometri buni autonom pe o porțiune, cu 61, care are câteva cioturi lipsă. Din datele de acum, soluția ideală pare să se implementeze acel proiect de acum câțiva ani de extindere a rețelei de troleibuze și să completeze rețeaua spre Apusului, plus, eventual, rețea nouă pe Splai spre Universitate (care ar fi benefică și pentru 90).
69 circulă pe Sanitari de la intersecția cu Eroilor doar pe un sens, celălalt nu e acoperit. Rețeaua abandonată nu ar fi tocmai scurtă, cam de 1,25 km lungime, iar orice argument în favoarea extinderii va fi anulat practic de abandonarea rețelei.
În aceste condiții, deși este un ușor inconvenient pentru utilizatorii care vor să ajungă la Universitar, utilizarea rețelei de pe Sanitari e, obiectiv, cea mai etică soluție pentru a nu dărâma argumentele în favoarea extinderii rețelei.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosminduru
Da, este preluat și de Cotidianul. Sunt articole de campanie electorală, presa vândută scrie la comandă asemenea articole pentru a murdări un candidat.
Ce oroare, merg pe jos. Să ia metroul.
Deci la dus luau 336 să coboare la spital? Și la întors? 336 nu mergea pe traseul actual al lui 61? Bolnavii se duceau pe jos și se întorceau cu taxiul?
În această perioadă vor apărea tot felul de astfel de mizerii de presă.
PTMZ wrote here:
În plus, cunoscând România Liberă și ce înclinații politice au, nu m-ar mira să fie doar un articol propagandistic ieftin de campanie, vădit împotriva administrației actuale, și care încearcă doar să valorifice câțiva nemulțumiți.
Da, este preluat și de Cotidianul. Sunt articole de campanie electorală, presa vândută scrie la comandă asemenea articole pentru a murdări un candidat.
Ce oroare, merg pe jos. Să ia metroul.
Deci la dus luau 336 să coboare la spital? Și la întors? 336 nu mergea pe traseul actual al lui 61? Bolnavii se duceau pe jos și se întorceau cu taxiul?
În această perioadă vor apărea tot felul de astfel de mizerii de presă.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Absolut mizerabil acel articol. Bine că TPBI nu pune botul la asemenea lucruri.
Absolut mizerabil acel articol. Bine că TPBI nu pune botul la asemenea lucruri.
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
@SirVlady nu am primit răspuns. Ce facem?
SirVlady wrote here:
O să răspundă în termen de 30 de zile, însă nu îți face speranțe că o să primești un răspuns favorabil, același lucru cu reînființarea liniei 181 l-am propus și eu în septembrie anul trecut, însă pe un traseu mai scurt, pornind de la C.E.T. Sud. Problema e că TPBI se chinuie de vreo 2 ani cu Primăria Sectorului 3 pentru amplasamentele viitoarelor stații de pe Râmnicu Sărat și Râmnicu Vâlcea, iar în stilul clasic al Primăriei Sector 3 de a tărăgăna procedurile pentru amplasamentele stațiilor, vedeți stația Laborator aferentă liniei 10 în 2020-2021, care dacă nu mă înșeală memoria a stat cam un an închisă pentru a fi reabilitată, nu mai are rost să zic de cea de la Ikea Pallady care stă și aceea de aproape un an, sau chiar amplasamentele de pe porțiunea nouă a liniilor 253/330 unde a tras TPBI-ul ca de câini morți de Primăria Sector 3 să facă amplasamentele stațiilor…
În fine, iată răspunsul primit de mine de la TPBI:
@SirVlady nu am primit răspuns. Ce facem?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
1689
Banuiesc ca TPBI/STB/PMB tac precum pestele cind vine vorba despre planurile de a moderniza transportul electric in Sud (de exemplu linia 73 sau orice alt plan initial pentru Solaris-uri in Berceni) ?
Sau - pentru ca nu-i intreaba nimeni, nu trebuie sa raspunda nimic….
Banuiesc ca TPBI/STB/PMB tac precum pestele cind vine vorba despre planurile de a moderniza transportul electric in Sud (de exemplu linia 73 sau orice alt plan initial pentru Solaris-uri in Berceni) ?
Sau - pentru ca nu-i intreaba nimeni, nu trebuie sa raspunda nimic….
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
În Berceni nu ai suficient curent decât pentru linia 76. Când se va îmbunătăți situația poate că vor fi schimbări.
În Berceni nu ai suficient curent decât pentru linia 76. Când se va îmbunătăți situația poate că vor fi schimbări.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Că tot se vorbește din ce în ce mai mult despre viitoarea linie de tramvai care va avea terminus la Pasajul Domnești, voi ce linie credeți că vor introduce acolo? Eu mă gândeam la un 47 care să devină mai atractiv odată cu noua rețea construită și să aibă traseul Pasaj Domnești - Piața Unirii, cu traseul pe care îl are exact ca acum și doar să i se adauge în plus porțiunea până la Domnești, iar la Ghencea să efectueze stația în terminal, pentru că nu cred că ar fi o problemă asta. Singura problemă ar fi pe direcția către Domnești că la Ghencea ar trebui să introducă o mică porțiune nouă de linie și un macaz ca să poată trece 47-le direct pe rețeaua pe care circulă 41 până la Str. Brașov. Totodată, pe viitorul 47 ar putea să ruleze tramvaie noi, pentru că rețeaua pe care circulă linia, chiar și în prezent, este o rețea destul de ok, majoritar vorbind. Ce păreri aveți?
Că tot se vorbește din ce în ce mai mult despre viitoarea linie de tramvai care va avea terminus la Pasajul Domnești, voi ce linie credeți că vor introduce acolo? Eu mă gândeam la un 47 care să devină mai atractiv odată cu noua rețea construită și să aibă traseul Pasaj Domnești - Piața Unirii, cu traseul pe care îl are exact ca acum și doar să i se adauge în plus porțiunea până la Domnești, iar la Ghencea să efectueze stația în terminal, pentru că nu cred că ar fi o problemă asta. Singura problemă ar fi pe direcția către Domnești că la Ghencea ar trebui să introducă o mică porțiune nouă de linie și un macaz ca să poată trece 47-le direct pe rețeaua pe care circulă 41 până la Str. Brașov. Totodată, pe viitorul 47 ar putea să ruleze tramvaie noi, pentru că rețeaua pe care circulă linia, chiar și în prezent, este o rețea destul de ok, majoritar vorbind. Ce păreri aveți?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
shoppy
Cred ca singura solutie este Domnesti - Ghencea altfel linia ar iesii prea lunga.
Cred ca singura solutie este Domnesti - Ghencea altfel linia ar iesii prea lunga.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
BGP2597
Domnești - Ghencea este prea puțin, ar fi practic un feeder care nu ajunge în vreun loc de interes, altul decât capătul lui 41. Varianta cea mai naturală este Domnești - Piața Unirii, cu modificările aferente ale terminalului încât să se permită trecerea directă dinspre Brașov spre 13 Septembrie și invers și un 47 cu intervale de urmărire bune (6 minute la ore de vârf / 10 minute în afara lor). Se obține o linie radială care te lasă direct în centrul orașului și îți asigură și legături bune cu metroul (M5 la Râul Doamnei și M1/2/3 la Unirii), cu 41, cu 32 și cu inelarul.
Domnești - Ghencea este prea puțin, ar fi practic un feeder care nu ajunge în vreun loc de interes, altul decât capătul lui 41. Varianta cea mai naturală este Domnești - Piața Unirii, cu modificările aferente ale terminalului încât să se permită trecerea directă dinspre Brașov spre 13 Septembrie și invers și un 47 cu intervale de urmărire bune (6 minute la ore de vârf / 10 minute în afara lor). Se obține o linie radială care te lasă direct în centrul orașului și îți asigură și legături bune cu metroul (M5 la Râul Doamnei și M1/2/3 la Unirii), cu 41, cu 32 și cu inelarul.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosminduru
Ar mai putea să circule de la Domnești - Ghencea - 13 septembrie - Răzoare - apoi spre AFI, cu o variantă la Basarab sub pod, alta spre Giulești (16 februarie), sau, de ce nu, când se va face și linia nouă, spre CET Vest (cum erau odată 47/48.
Ar mai putea să circule de la Domnești - Ghencea - 13 septembrie - Răzoare - apoi spre AFI, cu o variantă la Basarab sub pod, alta spre Giulești (16 februarie), sau, de ce nu, când se va face și linia nouă, spre CET Vest (cum erau odată 47/48.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
sorin.niculescu_
Clar refacerea liniei de la CET Vest va trebui să aibă linie de tramvai. Eu aș propune pentru acea porțiune să se reintroducă linia 35 pe traseul CET Vest - Gara Basarab, ca să nu mai stea terminalul ăla nefolosit (mă refer strict la tramvaie).
Clar refacerea liniei de la CET Vest va trebui să aibă linie de tramvai. Eu aș propune pentru acea porțiune să se reintroducă linia 35 pe traseul CET Vest - Gara Basarab, ca să nu mai stea terminalul ăla nefolosit (mă refer strict la tramvaie).
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Nu ar trebui să ne limităm la Gara Basarab pentru 35. Ar putea fi comasat cu 24 via Bd. Dinicu Golescu, până la Cartier Dămăroaia.
Nu ar trebui să ne limităm la Gara Basarab pentru 35. Ar putea fi comasat cu 24 via Bd. Dinicu Golescu, până la Cartier Dămăroaia.
- Luca M.
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Avem 25 cu ~17 km pe sens sau 19 cu aproximativ tot atât. Linia propusă de mine ar avea undeva la 19km pe sens, dar linia traseul ar permite staționare la ambele capete. O astfel de modificare ar fi oportună după modernizarea Bd. Ion Mihalache.
Avem 25 cu ~17 km pe sens sau 19 cu aproximativ tot atât. Linia propusă de mine ar avea undeva la 19km pe sens, dar linia traseul ar permite staționare la ambele capete. O astfel de modificare ar fi oportună după modernizarea Bd. Ion Mihalache.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination