Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1395514 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Sa [bip] eu daca-mi pica fisa cu legatura "Favorit". Nu prea vad legatura intre Favorit si Fac de Instalatii. Poate Favorit si Mosilor, si nici macar Mosilor ( M 5 ) ci Mosilor ( M 7 ).
Solutie clasica la Instalatii...
Poate maine, sper sa visez ceva noaptea asta, observ de la o vreme ca am numai cosmare cu M 5 noapte de noapte.
O fi intrat "microbul" in mine ?
Sa [bip] eu daca-mi pica fisa cu legatura "Favorit". Nu prea vad legatura intre Favorit si Fac de Instalatii. Poate Favorit si Mosilor, si nici macar Mosilor ( M 5 ) ci Mosilor ( M 7 ).
Solutie clasica la Instalatii...
Poate maine, sper sa visez ceva noaptea asta, observ de la o vreme ca am numai cosmare cu M 5 noapte de noapte.
O fi intrat "microbul" in mine ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Am spus asta in sensul ca (citindu-te) chestiunea de locatie este ca si transata, ramane la instalatii, ca la nevoie exista spatiu gramada in incinta institutiei si de un acces si de utilaje si de altele si o lasam la urma discutiilor doar pentru stampila de ok.
"Bucurestiul nostru de cosmar"...
subway guru wrote:
Nici-o 'problema' ne e de 'lasat in urma', trebuie toate puse in balantza...cu greutatea specifica respectiva...
Oricum...mai discutam...
Am spus asta in sensul ca (citindu-te) chestiunea de locatie este ca si transata, ramane la instalatii, ca la nevoie exista spatiu gramada in incinta institutiei si de un acces si de utilaje si de altele si o lasam la urma discutiilor doar pentru stampila de ok.
andrei11 wrote:
Sa [bip] eu daca-mi pica fisa cu legatura "Favorit". Nu prea vad legatura intre Favorit si Fac de Instalatii. Poate Favorit si Mosilor, si nici macar Mosilor ( M 5 ) ci Mosilor ( M 7 ).
Solutie clasica la Instalatii...
Poate maine, sper sa visez ceva noaptea asta, observ de la o vreme ca am numai cosmare cu M 5 noapte de noapte.
O fi intrat "microbul" in mine ?
"Bucurestiul nostru de cosmar"...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Hai sa nu dam cu oistea-n gard inutil...am facut comparatia cu Favorit in sensul ca nu e doar o statie scurta, are si bretea...ca sa poata prietenul andrei11 sa puna pe harta lungimea totala reala...nu doar 120m...
Seara buna!
Hai sa nu dam cu oistea-n gard inutil...am facut comparatia cu Favorit in sensul ca nu e doar o statie scurta, are si bretea...ca sa poata prietenul andrei11 sa puna pe harta lungimea totala reala...nu doar 120m...
Seara buna!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
andrei11
Corectia Nr 1 - 232 m.
"Solutie clasica"... Nu stiu, o sa incerc, desi imi scapa destule aspecte...
Din discutiile de pe forum rezulta ca tronsonul pana la Iancului / ( Pantelimon ) e deja in lucru la proiectare, poate chiar definitivat in mare masura.
Daca e bretea la Instalatii ( spre centru ) inseamna ca sunt pereti mulati, ca altfel chiar mi-e greu sa-mi imaginez, adica fara P.M.
Vorba ta, pentru astazi e deajuns. Maine oricum se coboara si al doilea cap al celui de-al doilea TBM, ne "mutam" cu totii la Academia Militara.
Subway, ajuta-ma si tu macar cu un indiciu, macar unul. La cati metri de cladire poti sa faci un perete mulat ?
subway guru wrote:
...de ce nu incerci sa incepi de la o 'solutie clasica'???...si acolo e ca la...Favorit...e statie plus bretea spre centru...
Corectia Nr 1 - 232 m.
"Solutie clasica"... Nu stiu, o sa incerc, desi imi scapa destule aspecte...
Din discutiile de pe forum rezulta ca tronsonul pana la Iancului / ( Pantelimon ) e deja in lucru la proiectare, poate chiar definitivat in mare masura.
Daca e bretea la Instalatii ( spre centru ) inseamna ca sunt pereti mulati, ca altfel chiar mi-e greu sa-mi imaginez, adica fara P.M.
Vorba ta, pentru astazi e deajuns. Maine oricum se coboara si al doilea cap al celui de-al doilea TBM, ne "mutam" cu totii la Academia Militara.
Corectia Nr 1
corectia 1.jpg (187.11 KB; downloaded 1869 times)
Subway, ajuta-ma si tu macar cu un indiciu, macar unul. La cati metri de cladire poti sa faci un perete mulat ?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Eroilor - Iancului
133 313
La suficienti cat sa mai incapa si devierile de utilitati ce alimenteaza/deservesc bulevardul si racordurile? Imi si imaginez o carcasa de armatura cum coboara prin dreptul unui geam al unui imobil de pe Protopopescu. Repet, ma concentrez in special pe problema canalizarii, restul pot sa mearga si aerian temporar.
andrei11 wrote:
Subway, ajuta-ma si tu macar cu un indiciu, macar unul. La cati metri de cladire poti sa faci un perete mulat ?
La suficienti cat sa mai incapa si devierile de utilitati ce alimenteaza/deservesc bulevardul si racordurile? Imi si imaginez o carcasa de armatura cum coboara prin dreptul unui geam al unui imobil de pe Protopopescu. Repet, ma concentrez in special pe problema canalizarii, restul pot sa mearga si aerian temporar.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@andrei11:
ia si tu o 'statie chioara'...sa zicem DT34...dupa care incercam sa 'rafinam'...
@andrei11:
ia si tu o 'statie chioara'...sa zicem DT34...dupa care incercam sa 'rafinam'...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Mi se pare logic sa aiba bretea statia de pe Pache si nu o alta invecinata, avand in vedre ca intre Matasari si Scoala Iancului (intersectie cu Matei Voievod) intalneste doar stradute care dau foarte bine si in Ferdinand, inconvenient major... necesita devierea utilitatilor pe o lungime mai mare, in contextul ingustimii bulevardului. Deci daca ne zici sa ne gandim particularitati, gen bretea, probabil si tronsonul asta are deja un contur...
Mi se pare logic sa aiba bretea statia de pe Pache si nu o alta invecinata, avand in vedre ca intre Matasari si Scoala Iancului (intersectie cu Matei Voievod) intalneste doar stradute care dau foarte bine si in Ferdinand, inconvenient major... necesita devierea utilitatilor pe o lungime mai mare, in contextul ingustimii bulevardului. Deci daca ne zici sa ne gandim particularitati, gen bretea, probabil si tronsonul asta are deja un contur...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Poti fi sigur de asta...dar e deocamdata doar la nivel de 'proiect tehnic preliminar'...
Poti fi sigur de asta...dar e deocamdata doar la nivel de 'proiect tehnic preliminar'...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Acum poate ma bag aiurea in discutie, dar ma intreb totusi de ce trebuie atatea bretele?!
Cata vreme va exista depoul Pantelimon, spatiul de "depozitare" nu mi se pare esential...
Poate mai degraba chestiunea ipotetica in care se strica cate un tren...
Initial trebuie sa recunosc ca si pe tronsonul actualmente in lucru am zis ca e cam mult sa fie 2 statii cu bretea laterala de "stocare", Parc si Favorit...
E o chestiune de prudenta, de norma de proiectare, ori de ce?
Pentru ca, de ex., daca comparam DT35 cu Favorit, vom vedea ca ultima e de vreo 2 ori mai mare...deci durata de executie mai lunga, spatiu ocupat enorm etc.
Acum poate ma bag aiurea in discutie, dar ma intreb totusi de ce trebuie atatea bretele?!
Cata vreme va exista depoul Pantelimon, spatiul de "depozitare" nu mi se pare esential...
Poate mai degraba chestiunea ipotetica in care se strica cate un tren...
Initial trebuie sa recunosc ca si pe tronsonul actualmente in lucru am zis ca e cam mult sa fie 2 statii cu bretea laterala de "stocare", Parc si Favorit...
E o chestiune de prudenta, de norma de proiectare, ori de ce?
Pentru ca, de ex., daca comparam DT35 cu Favorit, vom vedea ca ultima e de vreo 2 ori mai mare...deci durata de executie mai lunga, spatiu ocupat enorm etc.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Banuiesc ca termenul de "bretea" se poate referi si la caseta cu jonctiuni intre firele de circulatie din continuarea peronului nu la o linie de rezerva paralela cu peronul... Unde sa intre pe Pache trei linii in paralel? O linie suplimentara pe directia peronului in continuarea acestuia?
Banuiesc ca termenul de "bretea" se poate referi si la caseta cu jonctiuni intre firele de circulatie din continuarea peronului nu la o linie de rezerva paralela cu peronul... Unde sa intre pe Pache trei linii in paralel? O linie suplimentara pe directia peronului in continuarea acestuia?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
@George:
Si daca se arunca-n 'limba' o 'stressata sinucigasa'...dintr-aia impinsa de Uciga-l Toaca!...sau daca se defecteaza un tren...cum procedam???...oprim metroul???...ca atat asteapta...Scaraotzchi...ca sa-si rada de noi...
In principiu (repet...in principiu...), din trei in trei statii ar trebui sa avem macar o 'diagonala' ca sa nu blocam circulatia...
si asta cred ca poate pune 'o tzara' pe ganduri si 'propunerile' cu linii 'suprapuse'...avem un traseu...e clar...dar...'cum procedam' dragi prieteni???
@George:
Si daca se arunca-n 'limba' o 'stressata sinucigasa'...dintr-aia impinsa de Uciga-l Toaca!...sau daca se defecteaza un tren...cum procedam???...oprim metroul???...ca atat asteapta...Scaraotzchi...ca sa-si rada de noi...
In principiu (repet...in principiu...), din trei in trei statii ar trebui sa avem macar o 'diagonala' ca sa nu blocam circulatia...
si asta cred ca poate pune 'o tzara' pe ganduri si 'propunerile' cu linii 'suprapuse'...avem un traseu...e clar...dar...'cum procedam' dragi prieteni???
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
George
Sunt de acord in principiu si sunt sigur ca voi, proiectantii, vedeti chestiunea mult mai bine decat "noi", nespecialistii de pe margine...
Dar ma intreb care este frecventa in practica a folosirii acestor bretele...
Resortul comentariului nu e ca n-as vrea un lucru bine facut - bineinteles ca e preferabil sa construim metrou "ca la carte" - ci ca, gandindu-ma la ingustimea altor metrouri (Londra, Paris) cred ca noi facem o mica risipa de spatiu, deci "lux" in toata regula, ceea ce la Favorit chiar e posibil (spatiul fiind enorm), dar in centru, chiar nu mai e cazul...
Si atunci, decat sa demolez sau sa ma intind prea mult cu lucrari intr-o zona foarte sensibila sub toate aspectele, cred ca m-as rezuma la statii la minimul necesar...adica mai multe DT35 decat Favorit...
Sunt de acord in principiu si sunt sigur ca voi, proiectantii, vedeti chestiunea mult mai bine decat "noi", nespecialistii de pe margine...
Dar ma intreb care este frecventa in practica a folosirii acestor bretele...
Resortul comentariului nu e ca n-as vrea un lucru bine facut - bineinteles ca e preferabil sa construim metrou "ca la carte" - ci ca, gandindu-ma la ingustimea altor metrouri (Londra, Paris) cred ca noi facem o mica risipa de spatiu, deci "lux" in toata regula, ceea ce la Favorit chiar e posibil (spatiul fiind enorm), dar in centru, chiar nu mai e cazul...
Si atunci, decat sa demolez sau sa ma intind prea mult cu lucrari intr-o zona foarte sensibila sub toate aspectele, cred ca m-as rezuma la statii la minimul necesar...adica mai multe DT35 decat Favorit...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
133 313
Deci in principiu ceva in genul asta...
Deci in principiu ceva in genul asta...
Pache.jpg (46.64 KB; downloaded 2471 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
subway guru
Alea...'e' metrouri de secol 19...acum suntem in secolul 21...
Alea...'e' metrouri de secol 19...acum suntem in secolul 21...
📖 Pagination options