Topic: V3A-93-CH-PPC
2502 posts, 787467 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
reiny2000
In poze se mai observa si un ecran montat la mijlocul tramvaiului pentru informarea calatorilor. Ah si parca se vad si niste prize USB sub validatoare.
In poze se mai observa si un ecran montat la mijlocul tramvaiului pentru informarea calatorilor. Ah si parca se vad si niste prize USB sub validatoare.
- ByOnu
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
WT_fan06
De ce se pompează atâția bani în proiectul CA? S-a mai discutat de multe ori pe forum - acest proiect NU pare că livrează așa cum ar trebui: tramvaiele stau foarte mult timp în uzină ca apoi să iasă doar cu o motorizare mai eficientă și o podea parțial coborâtă (restul salonului fiind tot cu dotări minime pentru pasageri), apoi tramvaiele modernizate stau mai mult pe dreapta pentru piese. Investiția este foarte mare, iar câștigurile par mici prin comparație.
Atunci, ce s-ar putea face cu banii? Câteva idei
- reactivarea celor nu știu câte tramvaie V3A-93 care zac prin depouri, în timp ce București are nevoie disperată de tramvaie și continuă să închidă linii de tramvai din lipsă de parc circulant.
- toate tramvaiele care intră la reparație capitală să fie dotate obligatoriu cu podea parțial coborâtă, adică să fie transformate în V3A-93-PPC. Acest proces nici nu presupune o imobilizare mai mare decât durata unui RK, din moment ce se pot lua lejer segmente de mijloc de pe tramvaiele din parcul rece și aceste segmente pot fi modernizate înainte ca tramvaiul de reparat să intre în RK. Astfel am fi avut o flotă de tramvaie mult mai accesibilă. Accesibilitatea e criteriul minim al transportului public și ar fi trebuit să fie o strategie și o prioritate pentru PMB și STB.
Utilizator anonim wrote:De acord, dar revenim la vechea discuție, ne învârtim în cerc.
Mai mult de atata nici nu poti face pe V3A, e mai mult decat ok, era bine daca scoteau asa CH PPCurile din 2006, dar pe vremea aia fostii oameni din URAC si RATB erau inca reticenti si la chopper.
Toate CH PPC ale liniei 41 vor fi asa, de mult timp stau 4002, 4020 si 224 din care minim 2 sunt in uzina.
De ce se pompează atâția bani în proiectul CA? S-a mai discutat de multe ori pe forum - acest proiect NU pare că livrează așa cum ar trebui: tramvaiele stau foarte mult timp în uzină ca apoi să iasă doar cu o motorizare mai eficientă și o podea parțial coborâtă (restul salonului fiind tot cu dotări minime pentru pasageri), apoi tramvaiele modernizate stau mai mult pe dreapta pentru piese. Investiția este foarte mare, iar câștigurile par mici prin comparație.
Atunci, ce s-ar putea face cu banii? Câteva idei
- reactivarea celor nu știu câte tramvaie V3A-93 care zac prin depouri, în timp ce București are nevoie disperată de tramvaie și continuă să închidă linii de tramvai din lipsă de parc circulant.
- toate tramvaiele care intră la reparație capitală să fie dotate obligatoriu cu podea parțial coborâtă, adică să fie transformate în V3A-93-PPC. Acest proces nici nu presupune o imobilizare mai mare decât durata unui RK, din moment ce se pot lua lejer segmente de mijloc de pe tramvaiele din parcul rece și aceste segmente pot fi modernizate înainte ca tramvaiul de reparat să intre în RK. Astfel am fi avut o flotă de tramvaie mult mai accesibilă. Accesibilitatea e criteriul minim al transportului public și ar fi trebuit să fie o strategie și o prioritate pentru PMB și STB.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Da, are prize USB. Oricum nu cred ca vor iesi mai mult de 2-3 pana la finalul anului ca o parte din piese sunt luate de la restul de CAuri pentru Colentina/Dudesti.
Da, are prize USB. Oricum nu cred ca vor iesi mai mult de 2-3 pana la finalul anului ca o parte din piese sunt luate de la restul de CAuri pentru Colentina/Dudesti.
- 1689
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Tramvaiul nu arată foarte rău, din punctul meu de vedere. Mă ”oftică” ca și în cazul noilor mașini de poliție, de ce trebuie să-i ”copiem” pe alții...
Tramvaiul nu arată foarte rău, din punctul meu de vedere. Mă ”oftică” ca și în cazul noilor mașini de poliție, de ce trebuie să-i ”copiem” pe alții...
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
CA trebuia sa aiba din 2006.
Scaune de plastic avea si inainte.
Bare si tavan avea si inainte.
Ca li s-a schimbat culoarea sau decorul nu e progres, nici imbunatatire, e doar campanie electorala sa arate poporului ca URACul lucreaza. Nici bine, nici in interesul poporului, doar lucreaza si atat. Sa aratam lumii ca "se face".
Singura imbunatatire reala pentru calator e plata cu cardul, care putea fi implementata si fara celelalte brizbrizuri. Altminteri, calitate URAC garantata 100% cu suruburi diferite si vopsea peste ele
CA trebuia sa aiba din 2006.
Scaune de plastic avea si inainte.
Bare si tavan avea si inainte.
Ca li s-a schimbat culoarea sau decorul nu e progres, nici imbunatatire, e doar campanie electorala sa arate poporului ca URACul lucreaza. Nici bine, nici in interesul poporului, doar lucreaza si atat. Sa aratam lumii ca "se face".
Singura imbunatatire reala pentru calator e plata cu cardul, care putea fi implementata si fara celelalte brizbrizuri. Altminteri, calitate URAC garantata 100% cu suruburi diferite si vopsea peste ele
- dimitryyyy
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
IK4
Aerul conditionat ar fi fost singura dotare utila pentru confortul calatorilor, in rest putea sa arate fix ca originalul din anii 70 cu conditia sa fie si curat.
Degeaba are buline rosii pe tavan si prize USB, fara aer conditionat la calatori este tot un cazan spoit care nu ar trebui sub nicio forma sa fie receptionat si acceptat la plata de PMB in anul 2020.
Aerul conditionat ar fi fost singura dotare utila pentru confortul calatorilor, in rest putea sa arate fix ca originalul din anii 70 cu conditia sa fie si curat.
Degeaba are buline rosii pe tavan si prize USB, fara aer conditionat la calatori este tot un cazan spoit care nu ar trebui sub nicio forma sa fie receptionat si acceptat la plata de PMB in anul 2020.
- aztec
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
aztec
Inelul ăla metalic de la articulație are folie pe el sau...așa de vălurit este?
Sau nu vad eu bine in poza....că pare făcut din ciocan...
Inelul ăla metalic de la articulație are folie pe el sau...așa de vălurit este?
Sau nu vad eu bine in poza....că pare făcut din ciocan...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
anndrei
Pana la urma are sau nu Aer Conditionat in salonul calatorilor?
Pana la urma are sau nu Aer Conditionat in salonul calatorilor?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
PaulIP
Atat de reticenti incat deja aveau peste 230 de troleibuze cu chopper in circulatie.
Utilizator anonim wrote:
dar pe vremea aia fostii oameni din URAC si RATB erau inca reticenti si la chopper.
Atat de reticenti incat deja aveau peste 230 de troleibuze cu chopper in circulatie.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Linia 43
Si ,cand sa vina astazi Firea la URAC sa lanseze tramvaiul cu buline rosii pe dinauntru a venit Nicusor sa-i strice bucuria ,amenintand-o cu DNA-ul pentru favorizarea turcaletilor in licitatii .
Asa ca ,astazi,Firea ioc! Lansare tramvai spoiala model toamna 2020 ioc!
Si ,cand sa vina astazi Firea la URAC sa lanseze tramvaiul cu buline rosii pe dinauntru a venit Nicusor sa-i strice bucuria ,amenintand-o cu DNA-ul pentru favorizarea turcaletilor in licitatii .
Asa ca ,astazi,Firea ioc! Lansare tramvai spoiala model toamna 2020 ioc!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
#4036 a început sa faca probe. Tocmai a trecut pe la Iancului...
#4036 a început sa faca probe. Tocmai a trecut pe la Iancului...
📖 Pagination options