Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3098 posts, 846636 views
📖 Pagination options
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
hADRIAN
254 a fost cosmetizat la exterior si a primit noi blocuri optice. Același model de stopuri le au mai primit zilele acestea 141 si 301. Imi cer scuze ca am prins doar o parte din tramvai....stopurile vroiam sa le surprind in special...
254 a fost cosmetizat la exterior si a primit noi blocuri optice. Același model de stopuri le au mai primit zilele acestea 141 si 301. Imi cer scuze ca am prins doar o parte din tramvai....stopurile vroiam sa le surprind in special...
IMG_20180213_101548.jpg (853.71 KB; downloaded 1943 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Puss in Boots
Totusi problemele de la Bucurestii Noi in ce gama se inscriu? Daca stiti, evident. Nu ma intereseaza termeni tehnici ca nu ma pricep, dar vreau sa stiu daca din cele 25 de tramvaie plus minus care stau imobilizate cate chiar sunt atat de problematice incat nu se poate lucra pentru activarea lor? Intrebarea e si teoretica, practic probabil nu se doreste si se merge pe principiul, pica unul dai drumul la altul etc. Si asta nu stiu daca neaparat din lipsa de bani. Poate managementul e defectuos.
Eu unul in activarea tuturor acestor tramvaie (sau trolee, aceeasi poveste) as investi. Cumpararea de tramvaie noi e o himera. E eterna fata morgana. Plus ca nu sunt deloc convins de capacitatea de intretinere corespunzatoare. Iar tramvaiele noi sunt cam prea high-tech pentru meseriasii nostri obisnuiti cu cutiile de tabla "accesorizate".
Totusi problemele de la Bucurestii Noi in ce gama se inscriu? Daca stiti, evident. Nu ma intereseaza termeni tehnici ca nu ma pricep, dar vreau sa stiu daca din cele 25 de tramvaie plus minus care stau imobilizate cate chiar sunt atat de problematice incat nu se poate lucra pentru activarea lor? Intrebarea e si teoretica, practic probabil nu se doreste si se merge pe principiul, pica unul dai drumul la altul etc. Si asta nu stiu daca neaparat din lipsa de bani. Poate managementul e defectuos.
Eu unul in activarea tuturor acestor tramvaie (sau trolee, aceeasi poveste) as investi. Cumpararea de tramvaie noi e o himera. E eterna fata morgana. Plus ca nu sunt deloc convins de capacitatea de intretinere corespunzatoare. Iar tramvaiele noi sunt cam prea high-tech pentru meseriasii nostri obisnuiti cu cutiile de tabla "accesorizate".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
ByOnu
Efectiv, tramvaiele noi vor putea sta doar la Alexandria, Dudesti, Giurgiului sau Militari, fiind singurele modernizate la ora actuala. Si nici acestea nu cred sa fie cine stie ce tehnologizate. Daca se vor lua intr-adevar tramvaie noi, cel putin un depou ar trebui updatat.
Efectiv, tramvaiele noi vor putea sta doar la Alexandria, Dudesti, Giurgiului sau Militari, fiind singurele modernizate la ora actuala. Si nici acestea nu cred sa fie cine stie ce tehnologizate. Daca se vor lua intr-adevar tramvaie noi, cel putin un depou ar trebui updatat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Puss in Boots
Auzisem ceva de depoul Titan pe lista proiectelor Primariei. Dar o lista in Romania e doar o lista.
Auzisem ceva de depoul Titan pe lista proiectelor Primariei. Dar o lista in Romania e doar o lista.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
V2A
A revenit la traseu LF-ul 410. Conform "calculelor" mele mai este un singur LF indisponibil: 413.
A revenit la traseu LF-ul 410. Conform "calculelor" mele mai este un singur LF indisponibil: 413.
- Gabi23
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
vl273
Acum vreo 10-15 minute , 154 se indrepta spre depou fara calatori , cu luminile stinse si cu boghiul din spate lasand un mare nor de fum in urma sa..
Acum vreo 10-15 minute , 154 se indrepta spre depou fara calatori , cu luminile stinse si cu boghiul din spate lasand un mare nor de fum in urma sa..
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
Gabi23
De la Bucureștii Noi l-au resuscitat după o absență de câteva săptămâni pe #080, care între timp a fost la mici cosmetizări pe la Atelierele Centrale...
De la Bucureștii Noi l-au resuscitat după o absență de câteva săptămâni pe #080, care între timp a fost la mici cosmetizări pe la Atelierele Centrale...
- shoppy
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
CA 205
Pai este si normal sa circule, mai ales tinand cont de faptul ca a fost modernizat la URAC in anul 2005.
Pai este si normal sa circule, mai ales tinand cont de faptul ca a fost modernizat la URAC in anul 2005.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
CA 205
Astazi l-am vazut pe 3003 intrand defect in depoul Militari, tractat de un Faur(nu i-am putut observa numarul).
Astazi l-am vazut pe 3003 intrand defect in depoul Militari, tractat de un Faur(nu i-am putut observa numarul).
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor RATB
V2A
I-au fost revopsite mai multe zone ale caroseriei (şi partea gri, spatele, etc.) şi, de asemenea, a primit noul model de stopuri.
V2A wrote:
A revenit 096. E în 27. I-a fost revopsită partea frontală.
I-au fost revopsite mai multe zone ale caroseriei (şi partea gri, spatele, etc.) şi, de asemenea, a primit noul model de stopuri.
📖 Pagination options