Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5585 posts, 1235317 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Eu cred ca mai rational era atunci cu platforme industriale la fiecare capat si blocuri la mijloc(de schimbul la Unirii nu ma leg ca este si acum lafel), asa M2 functioneaza la fel de irational ca tot traficul din Bucuresti, adica dimineata spre Nord si seara spre Sud.
Eu cred ca mai rational era atunci cu platforme industriale la fiecare capat si blocuri la mijloc(de schimbul la Unirii nu ma leg ca este si acum lafel), asa M2 functioneaza la fel de irational ca tot traficul din Bucuresti, adica dimineata spre Nord si seara spre Sud.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Statisticile nu includ si numarul mare de chiriasi care nu au viza de flotant dar stau in Bucuresti.
Nici cei care fac naveta din orasele din apropiere. As spune ca in jur de 2 200 000 de oameni zilnic in bucuresti care forfotesc de colo pana colo cu diverse mijloace de transport ar fi o estimare mai realista.
Statisticile nu includ si numarul mare de chiriasi care nu au viza de flotant dar stau in Bucuresti.
Nici cei care fac naveta din orasele din apropiere. As spune ca in jur de 2 200 000 de oameni zilnic in bucuresti care forfotesc de colo pana colo cu diverse mijloace de transport ar fi o estimare mai realista.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Florinds
Este imposibil sa scada populatia din Bucuresti, an de an raman aici studenti din tara si Basarabia + expati. Dimpotriva, cred ca in fiecare an creste.
Este imposibil sa scada populatia din Bucuresti, an de an raman aici studenti din tara si Basarabia + expati. Dimpotriva, cred ca in fiecare an creste.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
mcosmin
Am observat ca mai nou trenurile de la linia 2 Eroilor asteapta calatorii din trenurile de la liniile 1/3 daca intra aproximativ in acelasi timp in statie sau la 1-2 minute distanta.
S-a dat ordin pe unitate sa nu mai inchida usile in fata calatorilor ?
Ieri trenul de D2 a stationat atat de mult asteptand calatorii ca se vedea trenul de Preciziei cum asteapta nerabdator la intrarea in statie
Am observat ca mai nou trenurile de la linia 2 Eroilor asteapta calatorii din trenurile de la liniile 1/3 daca intra aproximativ in acelasi timp in statie sau la 1-2 minute distanta.
S-a dat ordin pe unitate sa nu mai inchida usile in fata calatorilor ?
Ieri trenul de D2 a stationat atat de mult asteptand calatorii ca se vedea trenul de Preciziei cum asteapta nerabdator la intrarea in statie
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Da, posibil sa se fi dat ordin, am observat si la Basarab ca folosesc din nou monitorul de la linia 4 sa vada daca vine tren la linia 2 si sa astepte la legatura, inaintre stateau cu spatele la monitor ca sa fie siguri ca nu-l vad.
Da, posibil sa se fi dat ordin, am observat si la Basarab ca folosesc din nou monitorul de la linia 4 sa vada daca vine tren la linia 2 si sa astepte la legatura, inaintre stateau cu spatele la monitor ca sa fie siguri ca nu-l vad.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Goldmund
Imi pare rau, shoppy , dar datele concrete spun altceva:
250mii azi in loc de 15 mii pe timpul lui ceasca
http://stirileprotv.ro/stiri/social/cal...etrou.html
Si chiar daca nu sunt atatia, in curand vor fi, poate chiar mai multi! Plus ca "satul " Pipera era aproape inexistent, acum locuiesc acolo poate zeci de mii.
De la "Sudului" M2 e mereu agomerat, probat de mine anul acesta, cand inca nu venisera studentii in Bucuresti...
shoppy wrote:
Eu cred ca mai rational era atunci cu platforme industriale la fiecare capat si blocuri la mijloc(de schimbul la Unirii nu ma leg ca este si acum lafel), asa M2 functioneaza la fel de irational ca tot traficul din Bucuresti, adica dimineata spre Nord si seara spre Sud.
Imi pare rau, shoppy , dar datele concrete spun altceva:
250mii azi in loc de 15 mii pe timpul lui ceasca
http://stirileprotv.ro/stiri/social/cal...etrou.html
Si chiar daca nu sunt atatia, in curand vor fi, poate chiar mai multi! Plus ca "satul " Pipera era aproape inexistent, acum locuiesc acolo poate zeci de mii.
De la "Sudului" M2 e mereu agomerat, probat de mine anul acesta, cand inca nu venisera studentii in Bucuresti...
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
PinkyHog
Dupa statia 1 Decembrie 1918, metroul transporta aer. La Anghel Saligny, cred ca erau mai putin de 10 persoane in tren, inclusiv eu.
2015-10-08 14.03.08 by Pinkyhog, on Flickr
Dupa statia 1 Decembrie 1918, metroul transporta aer. La Anghel Saligny, cred ca erau mai putin de 10 persoane in tren, inclusiv eu.
2015-10-08 14.03.08 by Pinkyhog, on Flickr
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Florinds
Asta apropo de cei care spuneau ca pe M1 sunt goale in Grozavesti si Semanatoarea, desi intre Obor si Crangasi stateai inghesuit la momentul discutiei. Parca sab, daca nu ma insel (scuze daca ma insel)... Si spunea ca e normal la capat sa fie goale pe M3.
La Costin Georgian sau Dristor 2 nu am vazut sa fie asa goale nici la orele 22.
Ce ora era, Pinky?
In ultimul timp am vazut si eu ca nu mai e asa aglomeratie pe M1, cu toate ca intervalul e tot de 6 min, chiar am inceput sa merg si eu cu ocazia asta mai des (tinand cont ce e si la suprafata ).
Interesant de analizat totusi de ce era asa gol, cred ca ora sau pretul?
Asta apropo de cei care spuneau ca pe M1 sunt goale in Grozavesti si Semanatoarea, desi intre Obor si Crangasi stateai inghesuit la momentul discutiei. Parca sab, daca nu ma insel (scuze daca ma insel)... Si spunea ca e normal la capat sa fie goale pe M3.
La Costin Georgian sau Dristor 2 nu am vazut sa fie asa goale nici la orele 22.
Ce ora era, Pinky?
In ultimul timp am vazut si eu ca nu mai e asa aglomeratie pe M1, cu toate ca intervalul e tot de 6 min, chiar am inceput sa merg si eu cu ocazia asta mai des (tinand cont ce e si la suprafata ).
Interesant de analizat totusi de ce era asa gol, cred ca ora sau pretul?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Costin
Intre 8.00 si 8.45 si intre 14.30 si 16.30 sunt destul de pline trenurile (vezi ce zicea si andrei11 in alt topic ca s-a mutat Liceul International la Anghel Saligny). Cred ca in primele zile casieritele au avut un soc sa vada puhoiul de copii iesind din metrou...
Intre 8.00 si 8.45 si intre 14.30 si 16.30 sunt destul de pline trenurile (vezi ce zicea si andrei11 in alt topic ca s-a mutat Liceul International la Anghel Saligny). Cred ca in primele zile casieritele au avut un soc sa vada puhoiul de copii iesind din metrou...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
cris_m
Plus ca intre 14:30-16:30 iese lumea de la munca, mai vin copii de la scoala, liceu etc. Spun din experienta ca atat in subteran cat si la suprafata e la fel. Rar cand vezi o minune de tren sau autobuz gol, asta poate din cauza ca au venit unul dupa altul (ma rog mai mult valabil pentru RATB decat pentru metrou)
Plus ca intre 14:30-16:30 iese lumea de la munca, mai vin copii de la scoala, liceu etc. Spun din experienta ca atat in subteran cat si la suprafata e la fel. Rar cand vezi o minune de tren sau autobuz gol, asta poate din cauza ca au venit unul dupa altul (ma rog mai mult valabil pentru RATB decat pentru metrou)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
"Schimbul de noapte" in principiu nu incepe la 2 noaptea nici nu se termina la 4 dimineata. Schimbul de noapte "prinde" RATB / metrou si cand intra in schimb si cand iese din schimb.
subway guru wrote:
Daca lucrezi noaptea, beneficiezi legal de spor de noapte la salarizare tocmai ca sa-ti acopere efortul si cheltuielile suplimentare...
subway guru wrote:
Niciun metrou din lume nu circula non-stop...
Pentru siguranta circulatiei calatorilor pauza de noapte este minimul necesar pentru mentenanta...
Firmele private care au program de noapte au si solutiile potrivite pentru adusul/plecatul angajatilor de acasa la 'fabrica', e obligatia lor...daca nu...e tot treaba lor!
"Schimbul de noapte" in principiu nu incepe la 2 noaptea nici nu se termina la 4 dimineata. Schimbul de noapte "prinde" RATB / metrou si cand intra in schimb si cand iese din schimb.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Da, e ok.
Eu as face altcumva. Transportul cu metroul noaptea e clar ca e si imposibil din motive tehnice e si o fitza.
As da transportul de noapte pe mâna unei firme private. Sunt sigur ca respectivii ar stabili trasee / orare / tarife pentru a iesi in profit. Ce spuneti ?
Da, e ok.
Eu as face altcumva. Transportul cu metroul noaptea e clar ca e si imposibil din motive tehnice e si o fitza.
As da transportul de noapte pe mâna unei firme private. Sunt sigur ca respectivii ar stabili trasee / orare / tarife pentru a iesi in profit. Ce spuneti ?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
bercenicity
Liniile de metrou de noapte din Chicago: http://www.transitchicago.com/assets/1/..._11_24.pdf
Liniile de metrou de noapte din New York: http://web.mta.info/maps/night_map.pdf
Mai e si Philadelphia cu metrou nonstop vineri si sambata noapte
Barcelona merge toata sambata noaptea...
Iar Londra vrea si ea de anul asta sa aiba cateva linii care sa functioneze vineri si sambata noaptea
subway guru wrote:
Niciun metrou din lume nu circula non-stop...
Pentru siguranta circulatiei calatorilor pauza de noapte este minimul necesar pentru mentenanta...
Liniile de metrou de noapte din Chicago: http://www.transitchicago.com/assets/1/..._11_24.pdf
Liniile de metrou de noapte din New York: http://web.mta.info/maps/night_map.pdf
Mai e si Philadelphia cu metrou nonstop vineri si sambata noapte
Barcelona merge toata sambata noaptea...
Iar Londra vrea si ea de anul asta sa aiba cateva linii care sa functioneze vineri si sambata noaptea
📖 Pagination options