Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1479 posts, 306786 views
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

mda clasic romanesc,intrebarea este se termina pe 27 sau  sapt viitoare restrictia asta?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin_obs

OK,vine campania inauguram lucrarea(sa vezi circ cand s-o varsa toata autostrada buc-ploiesti pe-aici)
dar.. de ce mama ma-sii daca au inchis localele n-au lasat sa se circule pe pod(pentru prima data era perfect fezabil)
raspuns..sa nu ne strice surpriza cand o fi totul gata in campanie :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chief

alex230ro wrote:
mda clasic romanesc,intrebarea este se termina pe 27 sau  sapt viitoare restrictia asta?

Intr-adevar....tipic romanesc. Sincer inca doua zile de restrictie sau o saptamna nu mai conteaza...ne-am obisnuit cu restrictii si incompetenta conducatorilor. Prostia e noastra ca nu ii linsam cum ii vedem ca ies la plimbari electorale sa prezinte realizarili..

Pana la urma avem un termen clar de finalizare sau mai urmeaza vreo zece reportaje care sa ne arate ce pod frumos avem?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chief

Robert24 wrote:
A mai mentionat de vreo 2 ori ideea ca sa faca sensuri unice pe Barbu Vacarescu si pe Floreasca intre "Aurel Vlaicu" si Stefan cel Mare. In acest sens ar fi obligatorie mutarea liniei de tramvai pe marginea strazii (gen Trafic Greu).

6 benzi de sens unic pe Barbu Vacarescu? Sper ca nu spre Stefan cel Mare..
Ar tebui  sa se ocupe de lucruri mai realizabile si utile, gen largirea Fabrica de Glucoza la 4 benzi...si reconfigurarea lu' Dimitrie Pompei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chevic

Care 6, mai bine zis 4. Si spre iesire din Bucuresti cum s-a spus nu spre Stefan cel Mare.

Problema e pe care parte se pun liniile de tramvai ca e mare deranj pentru cei care locuiesc sau au firme pe partea respectiva. Nu mi se pare o solutie buna mutarea liniilor de tramvai pe margine. Se pot pastra pe centru chiar daca se face sens unic. Asta atat pentru cei care au nevoie sa opreasca nu parcheze in fata casei cat si pentru faptul ca dezvoltari ulterioare pot schimba sensul unic. In plus trafic pe sens inspre Stefan cel mare pe Floreasca e o gluma. Floreasca e ingusta si nu poate prelua cantitatea mare de masini mai ales la orele la care se iese de la servici. In plus toti cei de platforma Pipera ce sa faca o iau pe Dimitrie Pompei sau Fabrica de Glucoza spre Petricani ca spre Floreasca nu au pe unde.

Sens dublu pe Barbu Vacarescu e solutia optima.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Solutia cu liniile de tramvai pe margine de pe Trafic Greu incurca mult circulatia, daca trece tramvaiul prima banda se blocheaza cu cei care fac dreapta, si cum banda 2 se blocheaza cu cei care fac stanga te trezesti ca trec doar 6 masini pe un verde, daca se nimeresc 2-3 tramvaie unu dupa altu stai si de 5 ori ca sa treci stopul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului fbsoft

ba da idioti mai sunt astia... te pun sa ocolesti 3km DE ORAS, ca sa ajungi in partea de nord... si tinand cont ca se suprapune asta si cu lucrarile la sensul giratoriu de pe centura ... care mai incurca nitzelus... pentru cei ce vor sa ocoleasca pe centura... in loc sa dea drumu la pod ( DOAR PODU', pe langa se putea ocoli si cum se ocolea ca si pana acum pe stradute etc etc ), si pe langa, pe margini puteau sa le inchida si sa lucreze in liniste, la brate, ca nu le scuipa nimeni seminte in cap de sus ca erau prea preocupati soferii cu drumu lin... ca la pod nu mai fac, mai nicio lucrare ( decat alea de hai sa ne prefacem k mai avem de dat o vopsea ici/colo )... ei bine nu... tre sa inchida totu' k noi sa ne facem mai multi nervi...
Oprescule luati'as ... palarie de deschidere sa'ti iau ... credeai ca nu apreciaza lumea asa de mult pasajul, daca nu il deschizi cu totu... acu... pentru incurcatura asta... se vede k nu te doare...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Utilizator anonim wrote:
In scopul continuarii unor lucrari la pasajul suprateran Pipera, se mentine restrictia de circulatie pe locala nord-estica a pasajului, intre str. Barbu Vacarescu si inceputul rampei estice a pasajului, in perioada 25.04.2012 ora 24:00 – 27.04.2012 ora 24:00.
Circulatia autovehiculelor se va desfasura deviat pe sos. Petricani si pe traseul Pipera-Tunari – str. Erou Iancu Nicolae.


A fost M.A. mai rapid ca mine ... in RO niciodata nu se pot respecta termenele ..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului chief

Problema e ca si pe Petricani avem restrictionare la 2 benzi din 4 din cauza unor lucrari ale Apa Nova.
Asta e orasul lu' Papura Voda...nici un pic de consideratie pentru platitorii de taxe..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

Intr-adevar, era buna o bagheta magica.

UPDATE ora 11:00:

- Locala Nusco Tower - 50% din strada la nivel de terasamente (incheiate). Restul 50% se asternea stratul 2 de asfalt
- Pipera - finalizate toate cele 3 straturi
- locala Pasaj peste calea ferata - se asternea stratul 3, se finalizeaza azi
- locala vizavi de Nusco Tower - borduri 80%, canale ridicate, terasamentele pareau finalizate. Mi se pare perfect fezabil sa se dea drumul la circulatie de maine, macar pe primul strat de asfalt

Ce ma ingrijoreaza e gardul de la DRPCIV, de care in continuare nu se atinge nimeni. Sper sa n-avem vreo surpriza sa ramana asa o lunga perioada.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

nu,era bine ca oamenii sa fi terminat la termen acest fabulos pasaj!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

UPDATE:

- localele de la PBA si Lukoil finalizate
- locala Nusco Tower - partea pe care nu se asfaltase - s-a asternut primul strat
- locala vizavi Nusco Tower - primul strat de asfalt

Din punctul meu de vedere, de sambata dimineata se va putea circula la sol peste tot.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Serban

UPDATE:

- localele de la PBA si Lukoil finalizate
- locala Nusco Tower - partea pe care nu se asfaltase - s-a asternut primul strat
- locala vizavi Nusco Tower - primul strat de asfalt

Din punctul meu de vedere, de sambata dimineata se va putea circula la sol peste tot.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului mihai_tomaro

Mi se pare mie sau locala de la Lukoil are o forma cam ciudata? E cumva menita sa fie dublu sens? Cumva sa vii din Pipera si sa faci stanga pe B.V. coborand de pe pod sprea dreapta? altfel nu prea imi explic forma cu deshcidere spre Fabrica de gluzocoza si marcajul de pe aceasta locala.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435744 posts in 5432 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use