Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
1830 posts, 557997 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Gabi23
La semafoarele din pasajul Lujerului lucrează acum 2 muncitori. Sensul spre Ghencea e funcțional, dar cel spre Presei este intermitent.
La semafoarele din pasajul Lujerului lucrează acum 2 muncitori. Sensul spre Ghencea e funcțional, dar cel spre Presei este intermitent.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Mariusv
Care mai este situatia la parc Drumul Taberei? Este posibil sa revina 41 la peroanele originale in prima jumatate a acestui an ?
Care mai este situatia la parc Drumul Taberei? Este posibil sa revina 41 la peroanele originale in prima jumatate a acestui an ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
andrei11
Nu cred. Vezi discuţiile de la M 5 / Parc Drumul Taberei.
Nu cred. Vezi discuţiile de la M 5 / Parc Drumul Taberei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Nicio sansa, ca mai sunt doar 3(luni) pana la finele semestrului I 2022 ca, aici, se misca totul cu-ncetinitorul!
Mariusv wrote here:
Care mai este situatia la parc Drumul Taberei? Este posibil sa revina 41 la peroanele originale in prima jumatate a acestui an ?
Nicio sansa, ca mai sunt doar 3(luni) pana la finele semestrului I 2022 ca, aici, se misca totul cu-ncetinitorul!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Valentin
Avand in vedere schimbarea semaforizarii de la intersectia Str.Brasov x Bd. 1 Mai, am observat (e mai veche situatia) ca cel putin la orele de varf se strang cate 2-3 tramvaie din cauza timpilor, inainte erau 3 secvente, acum sunt 4 (1 per directie), analizand putin situatia de la firul ierbii as zice ca se poate umbla putin la semaforizare astfel incat, pentru fiecare secventa de verde pe directia Str. Brasov, sa avem si o secventa verde pentru tramvaie (actual exista o singura secventa / tot ciclul, eu propun 2 secvente / ciclu), iar in cazul asta ar exista 2 variante:
1. S1: Verde 41(dublu sens) + delay auto directia Parc -> Ghencea dupa S2: Verde 41 (dublu sens) + delay auto directia Ghencea -> Parc;
2. S1: Verde 41(dublu sens) + delay auto directia Parc -> Ghencea dupa S2: Verde auto directia Ghencea -> Parc - rosu auto = verde 41 (dublu sens) - verde directia perpendiculara;
Argumente pro&contra:
V1: - pare natural si logic, n-ar trebui sa existe conflicte auto-tramvai;
- se deblocheaza linia mai repede;
- principalul contra argument ar fi ca in cazul aglomerarii sau altor situatii (care implica cresterea timpiilor de stationare in statia imediat urmatoare semaforului) exista sansa fie ca tramvaiul sa nu treaca, fie daca nu e atent se poate trezii in mijlocul intersectiei.
V2: - rezolva problema de la V1;
- creste riscul aparitiei unui conflict auto-tramvai (stim cu totii cum se forteaza galbenul...);
In concluzie:
- e nevoie de asa ceva, mai ales la orele de varf, nu stiu daca e cazul pe intervalele dintre acestea;
- se poate implementa usor doar prin semaforizare, nu cred ca e nevoie de alte investitii;
# personal, mie imi pare ca am asteptat mai mult sa trec de intersectia asta decat de cea de la piata (al treilea tramvai din coloana).
Avand in vedere schimbarea semaforizarii de la intersectia Str.Brasov x Bd. 1 Mai, am observat (e mai veche situatia) ca cel putin la orele de varf se strang cate 2-3 tramvaie din cauza timpilor, inainte erau 3 secvente, acum sunt 4 (1 per directie), analizand putin situatia de la firul ierbii as zice ca se poate umbla putin la semaforizare astfel incat, pentru fiecare secventa de verde pe directia Str. Brasov, sa avem si o secventa verde pentru tramvaie (actual exista o singura secventa / tot ciclul, eu propun 2 secvente / ciclu), iar in cazul asta ar exista 2 variante:
1. S1: Verde 41(dublu sens) + delay auto directia Parc -> Ghencea dupa S2: Verde 41 (dublu sens) + delay auto directia Ghencea -> Parc;
2. S1: Verde 41(dublu sens) + delay auto directia Parc -> Ghencea dupa S2: Verde auto directia Ghencea -> Parc - rosu auto = verde 41 (dublu sens) - verde directia perpendiculara;
Argumente pro&contra:
V1: - pare natural si logic, n-ar trebui sa existe conflicte auto-tramvai;
- se deblocheaza linia mai repede;
- principalul contra argument ar fi ca in cazul aglomerarii sau altor situatii (care implica cresterea timpiilor de stationare in statia imediat urmatoare semaforului) exista sansa fie ca tramvaiul sa nu treaca, fie daca nu e atent se poate trezii in mijlocul intersectiei.
V2: - rezolva problema de la V1;
- creste riscul aparitiei unui conflict auto-tramvai (stim cu totii cum se forteaza galbenul...);
In concluzie:
- e nevoie de asa ceva, mai ales la orele de varf, nu stiu daca e cazul pe intervalele dintre acestea;
- se poate implementa usor doar prin semaforizare, nu cred ca e nevoie de alte investitii;
# personal, mie imi pare ca am asteptat mai mult sa trec de intersectia asta decat de cea de la piata (al treilea tramvai din coloana).
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Mai pe scurt...
Erau 4(patru) timpi in aceasta intersectie:
1.1Tramvai (independent)
1.2 circulatie pe str. Brasov (spre/dinspre PDT)
1.3 circulatie spre 1 Mai/strand
1.4 circulatie cu viraj la stanga spre PDT (dinspre strand), respectiv spre Ghencea (dinspre 1 Mai).
au devenit 5(cinci):
2.1Tramvai (independent)
2.2 circulatie pe str. Brasov spre PDT
2.3 circulatie pe str. Brasov spre Ghencea
2.4 circulatie spre 1 Mai si spre PDT
2.5 circulatie spre strand si spre Ghencea.
3. Vrei sa spui, cred eu, ca sa se uneasca timpii de acces in intersectie ai tramvaiului cu cei ai autovehiculelor de pe Brasov pe ambele faze de tranzit adica:
3.1 Faza PDT-Brasov sa treaca tramvaiele si autovehiculele in acelasi timp, cu prioritatea de rigoare in favoarea tramvaielor;
3.2 Faza Brasov-PDT sa treaca tramvaiele si autovehiculele in acelasi timp, cu prioritatea de rigoare in favoarea tramvaielor.
Am inteles corect?!
Mai pe scurt...
Erau 4(patru) timpi in aceasta intersectie:
1.1Tramvai (independent)
1.2 circulatie pe str. Brasov (spre/dinspre PDT)
1.3 circulatie spre 1 Mai/strand
1.4 circulatie cu viraj la stanga spre PDT (dinspre strand), respectiv spre Ghencea (dinspre 1 Mai).
au devenit 5(cinci):
2.1Tramvai (independent)
2.2 circulatie pe str. Brasov spre PDT
2.3 circulatie pe str. Brasov spre Ghencea
2.4 circulatie spre 1 Mai si spre PDT
2.5 circulatie spre strand si spre Ghencea.
3. Vrei sa spui, cred eu, ca sa se uneasca timpii de acces in intersectie ai tramvaiului cu cei ai autovehiculelor de pe Brasov pe ambele faze de tranzit adica:
3.1 Faza PDT-Brasov sa treaca tramvaiele si autovehiculele in acelasi timp, cu prioritatea de rigoare in favoarea tramvaielor;
3.2 Faza Brasov-PDT sa treaca tramvaiele si autovehiculele in acelasi timp, cu prioritatea de rigoare in favoarea tramvaielor.
Am inteles corect?!
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
Valentin
3.1+3.2 = V1
V2 = V1 putin ajustat
In esenta la asta m-am referit.
3.1+3.2 = V1
V2 = V1 putin ajustat
In esenta la asta m-am referit.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
FabiM
Au început sa fie revopsite gardurile de la Ghencea spre Presei.
Au început sa fie revopsite gardurile de la Ghencea spre Presei.
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
Se auzea ca vor fi inlocuite total (cu modelul arc de cerc) nu smacuite cele vechi!
Se auzea ca vor fi inlocuite total (cu modelul arc de cerc) nu smacuite cele vechi!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
andrei11
Aşa, de amorul artei, puteau fi revopsite gardurile lui 41 de la Ghencea spre altă direcţie ?
PaulM wrote here:
Au început sa fie revopsite gardurile de la Ghencea spre Presei.
Aşa, de amorul artei, puteau fi revopsite gardurile lui 41 de la Ghencea spre altă direcţie ?
- messe
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
messe
Hai ca aici ai fost carcotas, omul a fost extrem de explicit; daca scria pur si simplu ca au inceput sa vopseasca gardurile aferente liniei 41 sigur ai fi intrebat unde si in ce sens. Era posibil sa le vopseasca doar in terminal, era vreo problema?
Hai ca aici ai fost carcotas, omul a fost extrem de explicit; daca scria pur si simplu ca au inceput sa vopseasca gardurile aferente liniei 41 sigur ai fi intrebat unde si in ce sens. Era posibil sa le vopseasca doar in terminal, era vreo problema?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
subway guru
Eu am inteles ca trebuie lungite peroanele pentru noile tramvaie nu vopsit gardul (inautru-i leopardul!).
Eu am inteles ca trebuie lungite peroanele pentru noile tramvaie nu vopsit gardul (inautru-i leopardul!).
- orex
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
orex
La 2(doua), din cele trei statii ramase pe calapodul initial e cam cotoioasa (dificila) treaba! Tot de latimea unei rigle de 50 cm vor ramane!
La 2(doua), din cele trei statii ramase pe calapodul initial e cam cotoioasa (dificila) treaba! Tot de latimea unei rigle de 50 cm vor ramane!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea
ByOnu
Sper ca tot in galben, nu?
PaulM wrote here:
Au început sa fie revopsite gardurile de la Ghencea spre Presei.
Sper ca tot in galben, nu?
📖 Pagination options