Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 496267 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) freyutz

Din ce an este harta pe care au facut proiectul, din moment ce Bd Iuliu Maniu este trecut ca si Bd Armata Poporului / Bd Pacii??  :o  :shock:  :o

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) Nightwolf

Din 1978 incolo poa` sa fie harta, e f buna, limitele sunt aceleasi nu s-a schimbat nimic :)

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

uvictor wrote:
„Lucrează Delta ACM, care s-a remobilizat, a fost o perioadă în care s-au sistat lucrările. În 2016 vom finaliza şi bucăţica asta de centură la patru benzi”, a spus Iulian Matache, ministrul Transporturilor, pentru adevarul.ro.


Da, da, remobilizarea fuse si se duse...

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) Chev Celios

S-a ales praful de proaspata asfaltare facuta pe acest tronson. De la Popesti pana dupa Jilava au reaparut sleaurile. :cry:  :cry:  :cry:

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) zapacitu

Problema e fundatia... sau lipsa ei.

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) shoppy

Nu e fundatia, daca zilnic ai coloana de camioane care abia se taraste mai ales vara atunci apar sleauri.

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) andrei11

Daca proiectul e bun inseamna ca realizarea lasa de dorit. Mai ales ca se stie ca pe acolo circula camioane care "se târăsc".

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) shoppy

Ce proiect, ce realizare?
O data la 2-3 ani drumul se distruge, incepe un scandal mosntru, vin televiziunile etc., si dupaia dupa cateva luni fara reactie se apuca pompieristic si de urgenta sa rezolve problema, si se trezesc ca niciun constructor nu vrea sa lucreze noaptea, materialul disponibil este mediu spre prost iar etapele normale nu se pot respecta, si din nou pompieristic se asfalteaza, dar fara pasaje si trecerile la nivel ca acolo e nevoie de alte autorizatii, logic rezultatul este o porcarie, se mai carpeste pe alocuri si in 2-3 ani iar este totul totalmente distrus, si se ia de la capat.

 


Re: Tronsonul Glina - Jilava (SUD) bekxy

E corectă ordinea prezentată de tine, dar ai uitat să inserezi şi câteva decese datorate în mod clar stării drumului.
Ultima asfaltare pompieristică s-a făcut ca urmare a acestui accident: http://spynews.ro/actualitate/accident-...71283.html
Ghinionul lor a fost că accidentul a fost filmat şi este evidentă vina stării carosabilului. De aia s-au grăbit, ca să acopere urmele şi să împiedice viitoarele expertize.
Sper ca rudele răposatului să ia pielea de pe ei şi să îi bage în puşcării. Lângă vecinul Oprescu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alex230ro

alex230ro wrote:
Am avut zilele astea ceva treaba pe centura,la fel de prost se merge,pentru inca 1 metru care trebuie latit se face coloana de pe DN1 zona scoala Franceza.o poza pentru a exemplifica ceea ce zic,Loganul facea stanga,iar breteaua de stanga suporta maxim 3 masini ,noi faceam dreapta spre centura,cu un SUV cred ca se putea urca pe bordura.E de latit cu inca 1 metru si distanta e de 35 metri maxim,loc precum se vede ar fi destul.lucrare de 2-3 zile.Am facut si o sesizare CNADR,desi nu imi e clar daca apartine sau nu de ei acel sector.

Primit raspuns de la CNADR ,pe scurt se face studiul de fezabilitate urmand ca in 2016 sa fie propus ca si lucrare.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

ddrraagos wrote:
02.10.2015, ora 08.10

Super pozele, se pare ca au gasit niste coloane forate de cand s-a construit pasajul, si o sa faca radier, deci asa era proiectul de la inceput, probabil ca sa economiseasca spatiu.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) TibiV

ddrraagos, mulţumim şi bine ai venit pe forum !.

alex230ro wrote:
alex230ro wrote:
Am avut zilele astea ceva treaba pe centura,la fel de prost se merge,pentru inca 1 metru care trebuie latit se face coloana de pe DN1 zona scoala Franceza.o poza pentru a exemplifica ceea ce zic,Loganul facea stanga,iar breteaua de stanga suporta maxim 3 masini ,noi faceam dreapta spre centura,cu un SUV cred ca se putea urca pe bordura.E de latit cu inca 1 metru si distanta e de 35 metri maxim,loc precum se vede ar fi destul.lucrare de 2-3 zile.Am facut si o sesizare CNADR,desi nu imi e clar daca apartine sau nu de ei acel sector.

Primit raspuns de la CNADR ,pe scurt se face studiul de fezabilitate urmand ca in 2016 sa fie propus ca si lucrare.

Adica breteaua din DN1 spre DNCB de la vechiul pod Otopeni...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Am facut ordine, mesajele s-au impartit astfel:

-despre baze si unitati, la Sa scriem corect romaneste.
-discutiile despre diverse tronsoane din centura fara referire la lucrari de modernizare au fost mutate in acest topic. Am editat cateva mesaje si am dat quote la mesajul la care s-a raspuns, ca sa se inteleaga discutiile (erau cam amestecate). O consecinta este ca subiectul dedicat tronsonului de sud a ramas gol... pentru ca inca nu sunt lucrari de modernizare pe tronsonul de sud!
-despre accidentul controversat de pe tronsonul de sud, la Siguranta rutiera.


Sub-forumul acesta e atipic pentru ca a stat foarte mult timp sub forma de subiect unic. Acum vreo 2 ani am facut separarea pe tronsoane in sub-forum dedicat (eu personal am facut asta si mi-a luat doua zile). Din pacate nu cred ca cineva din echipa are timp sa trieze si topicul de discutii (peste 100 de pagini) pe tronsoane, deci revenim cu rugamintea sa puneti aici discutiile si impresiile indiferent de tronsonul la care fac referire. Puteti include in mesaj un link sau o nota din care sa se inteleaga asta. In topicele pe tronsoane puneti doar noutati de pe teren (foto sau nu). Iar la stiri si articole din presa... puneti stiri si articole din presa. Multumesc 8-)

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) captiva

shoppy wrote:
La Petrom s-a balastat si s-a asfaltat ce era sapat dar a aparut o noua problema, circulatia a fost deviata pe sensul nou pentru ca se sapa pentru inlocuirea unui canal, curba este foarte din scurt si e si un stalp acolo, deci inca un loc de blocaj, dupa cum a spus Adrian, evitati bucata asta de centura.

Pentru rampa Chitila, doua poze si de la nivelul solului.


Multumim!
Crezi ca ai mai putea reprezenta pe o harta stadiul proiectului pe zone, ca in trecut (asfaltat, terasament, excavat, neatacat etc.)?  :D

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433740 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use