MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5585 posts, 1235321 views
 
Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 399
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF mcosmin

freyutz wrote:
Deci am fost cat se poate de aproape cu cele 12 ale mele :) Oricum, cu cele 8 trenuri CAF ce trebuie sa vina, s-ar rezolva situatia si pe M5. Oricum nu va ingrijorati, sunt suficiente trenuri IVA disponibile in caz ca nu exista alt material rulant la indemena. Ce zice ministrul ca trenurile alea vechi nu mai functioneaza este total fals. In dep. Industriilor exista 5 trenuri IVA ce sunt oprite ca rezerve (atentie! nu retrase!), conectate la retea si aprinse de mai bine de un an ce sunt gata in orice moment sa intre in traseu. Mai adaugam aici si trenurile care sunt acolo abia retrase si ar putea fi readuse la viata, si mai adaugam si trenurile care stau ca rezerve in celelalte depouri :)



Putin probabil sa vedem IVA pe M5, poate doar la inaugurare. Nu cred ca vor instala sisteme de semnalizare compatibile cu IVA acolo. Poate sa bage IVA pe M3 si sa mute BM-uri de acolo, dar sper sa nu faca asta...

 


Re: Trenurile CAF Costin

IVA sunt compatibile doar cu M4 (si nici acolo nu cred ca toate), in rest sunt imcompatibile cu toata reteaua (M1-2-3), asa ca... de ce sa nu bage pe M5, doar au circulat si pe M1 si pe M3 pana acum 1-2 ani bine-mersi? Mai degraba le baga pe M5 ca sa nu deranjeze traficul pe celelalte magistrale, M5 fiind cat de cat izolata, inclusiv cu acces/retragere.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Nu o sa fie nici un acces / retragere, toate metrourile vor sta pe M 5. Incap 15 metrouri cu tot cu liniile de rezerva, cu tunelele spre PSS Opera.

 


Re: Trenurile CAF freyutz

Sisteme de semnalizare compatibile cu IVA adica care? IVA are nevoie doar de INDUSI la semnale, ceea ce cred ca se va instala oricum atata timp cat locomotivele de manevra ale Metrorex folosesc INDUSI. Atata timp cat semnalizarea va fi indentica cu M1/2/3, vor putea circula si pe M5 bine mersi :)

Legat de M4, toate trenurile care circula acolo sunt echipate cu instalatie Dimetronic!

Nu cred ca se vor parca trenuri spre pe tunelele dinspre PSS Opera. Situatia ar fi cam aceiasi cu statia Parc Bazilescu, unde se prefera pastrarea trenurilor la peron (nu s-a garat niciodata in tunelul de dupa statie)

 


Re: Trenurile CAF oache81

subway guru wrote:
ByOnu wrote:
Deci exclus sub orice forma ca BM-urile sa fieimpinse pe M4. 8-)

Exclus din cauza de incompatibilitate ATP/ATC/ATO bombardier/dimetronic...sunt destule IVA echipate cu dimetronic pentru M4 (chiar prea multe)!
:ugeek:
aztec wrote:
Ramane stirea cu pernele de aer precum si cea cu trenurile prea late...?
Banuiesc ca vor fi mentionate si in  urmatoarea stire negativa...

Aia cu trenurile prea late e tot un partz...poate cu peroanele prea late!
:o
Drept pentru care...s-a scurtat...coada vulpii!
:mrgreen:



Era o poza cu un CAF la statia Parc Bazilescu.
Daca se vrea se poate.Dar conduse manual.
Teoretic noile statii de pe M4 trebuie echipate cu ambele sisteme.Sau vor fi doar cu sistemul actual?.

Nu stiu daca incapea un tren intreg in tunelul de dupa statia Bazilescu (posibil sa nu aiba curent pana foarte departe de capatul statiei) dar pe M5 s-au prevazut destule locuri de parcare pentru cate trenuri vor fi acolo.

 


Re: Trenurile CAF freyutz

Curent ar avea dupa Bazilescu, de incaput incape un tren iar CAF-ul pe care l-ai vazut in poze a facut doar probe de gabarit pe M4

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Asa la cale libera, la fanion, in mod exceptional poate sa circule orice dracovenie, dar nu in regim curent de exploatare...
Pentru regim normal, trebuie ATC/ATP/ATO.
A-ul ala inseamna Automatic...nu Lucru Manual!
:ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

shoppy wrote:
nu e vina Metrorex ca aia se inghesuie ca orbetii pe o magistrala deja saturata.

Pai si cum se facea in vremurile apuse, cand intrau mii de mucitori la IMGB si existau atatea fabrici care functionau ? In ultimii ani, populatia din Bucuresti s-a tot diminuat...

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Eu nu cred ca populatia din Bucuresti a scazut, in fiecare an din ce in ce mai multi oameni se stabilesc aici, in fiecare an se construieste dar nu se demoleaza decat case vechi si nebunii ceausiste nefolosite. Pe de-o parte cifrele din '89 erau umflate de comusti ca sa iesim cu 52% la mediu urban si pe de alta multi care se stabilesc in Bucuresti nu se muta imediat cu buletinul sau sunt inregistrati in Ilfov.
Si nu inteleg intrebarea, cum se facea ce? Cum functiona industria in comunism? Cum se facea economie ca ciripeau unii ca ITB-ul circula gol?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

http://incont.stirileprotv.ro/social/or...adere.html
19. Bucuresti, Romania
Populatia in 1990: 2.040.000
Populatia in 2010: 1.934.000

Eu cred ca populatia a scazut, asa cum a scazut la nivelul intregii tari. Cauzele sunt multiple, tin pe de o parte de migratia multora catre vestul Europei, de fenomenul de dezindustrializare, precum si de "emanciparea" tinerilor, care acum se casatoresc tarziu si nu mai fac copii, sau fac unul singur, pe la 35 ani. Din motive diverse...lipsa locuinta, lipsa bani, cariera pe primul plan. In fine, este off-topic...

Intrebare era cum se facea sa se transporte atunci atatia calatori catre platformele industriale si acum s-a ajuns la saturatia M2 ?...Scuze, am fost cam laconic in exprimare.

 


Re: Trenurile CAF oache81

Ideea e ca de cand cu scumpirea eu am renuntat la metrou.Pentru moment circul cu bicicleta si cand ploua iau masina sau tramvaiul.Sunt destui ca mine care au renuntat.Deasemenea sunt la mare cautare odraslele vecinilor pentru abonamente reduse.Pentru ca e scump ai pentru ca pe mine chiar nu ma intereseaza daca e caf sau nu a devenit prea scump.Nici nu ia conteaza ca aduc sau nu si ce vor baga pe noile trasee.In plus e imposibil sa nu se scumpeasca iar (dar dupa alegeri asta)

 


Re: Trenurile CAF TibiV

Păi vis-a-vis de uzinele IMGB, dincolo de linia şi statia M2, s-a construit şi se construiește în draci.(Staţia IMGB e full tot timpul).
Doar că ăia de acolo au toţi buletin de Ilfov, mai exact de Popesti-Leordeni.
Nu îi mai pun la socoteală pe cei care vin din comuna Berceni, de dincolo de DNCB.

Acum 30 de ani statia IMGB era plină doar când intrau şi când ieșeau muncitorii de la IMGB.
Acum pare să fie utilizată mult mai raţional...

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Am vazut si eu cifrele, tocmai de acea am spus ca cifrele din '90 sunt unflate artificial si cele din 2015 sunt ireal de mici.(Si apoi putini dintre bucuresteni au plecat pe afara, eu ca bucurestean cunoasc doar 2-3.)

Apoi marile platforme industriale de pe M2 erau doar IMGB si Pipera(la limita), celelalte(Industriilor, Semanatoarea, Faur si Republica) nu sunt pe M2. Cat despre cat de bine se mergea pe M2 mai e si propaganda comunista, si intrarea etapizata la tura pentru degrevarea transportului. Acum IMGB a disparut ca destinatie si acum toata lumea de pe M2 vrea sa fie la 9:00 la Pipera.

Oricum, irelevant, tu la cat ai vrea sa se mearga pe M2?, la 60sec? Pai ajungem sa se circula la vedere cu 30 la ora, o sa faci juma de ora de la Uniri la Pipera.

 


Re: Trenurile CAF TibiV

shoppy wrote:
Oricum, irelevant, tu la cat ai vrea sa se mearga pe M2?, la 60sec? Pai ajungem sa se circula la vedere cu 30 la ora, o sa faci juma de ora de la Uniri la Pipera.


Să mă ierţi, eu nu vreau ceva anume în privinţa asta.

Eu doar încercam să spun că, în mod surprinzător, dezvoltarea orașului şi a suburbiilor  a făcut ca M2 să funcționeze mai raţional şi să fie mai util acum, decât atunci când a fost făcut doar pentru schimburile muncitorești de la IMGB.

 


Go to page:  1  ... 98 99 100 101 102 103 104  ... 399
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2438 forum members have written 435663 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use