MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5585 posts, 1235372 views
 
Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 399
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex Costin

Am mutat aici discutiile despre transport de noapte la Metrorex si alte subiecte mai mult sau mai putin conexe. Va rog sa continuati discutiile numai in masura in care puteti sa contraargumentati obiectiv si sa nu va atacati personal. "Aprecieri" de genul "numai prostii" nu sunt deloc ok, va rog sa nu lasati discutiile sa degenereze.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Goldmund

Este clar ca daca sunteti intamplator la "Sudului" dupa ora 23 riscati sa ajungeti pe mana taximetristilor "de noapte" care au alte tarife(adica esti terminat!) pentru ca nici un tren de metrou nu mai circula. E incredibil intr-o capitala europeana turistica ca la ora 23 totul sa se topeasca ...in noapte...Tramvaiele le-am incercat si pe ele tot pe la 23 in Piata Unirii, degeaba. Germanii mei(trei cunoscuti din Stuttgart) doreau mai mult sa circule cu transportul in comun(aveam doi ecologisti printre noi, Scheiße!) care mi s-au destainuit la sfarsit de mini concediu ca in Bucuresti transportul in comun nu e dezvoltat si cand va ajunge la normalitate, vin inapoi.
Parerea mea:
programul de vara(6 luni) ar trebui ca metroul si RATB sa functioneze cel putin pana la  ora 24, ca nu e greu, mai multe pliante cu planurile RATB si legaturile cu MB si invers, cu tot ce poate fi vazut in capitala si de turisti

Apropo de harta(noaptea peste Europa) prin satelit
Valea Prahovei la o ora de seara duminica arata trist, prafuit, practic mai mult in intuneric, in afara de Sinaia care straluceste si despre care germanii au exclamat ca e "ca in Elvetia"-singura data cand m-am simtit placut surprins..Faptul ca oraselele tarii stau in intuneric(aproape ca inainte de 1985, ca dupa era doar intuneric!), ca intersectiile de pe soselele importante(DN1 si A3) care stau in intuneric, cu toate ca s-au ridicat sute de stalpi de iluminat, sau periferiile locale care si ele se afla in intuneric. E normal ca Romania sa arate ca o pata de intuneric, inca..

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex 133 313

Urcat cu nemtii in RATB? In metrou la Sudului?  :twisted: Suntem la ora de adormit copii? Si n-au fugit pana acum? Sau sunt sasi?
In Citarourile nepoluante i-ai urcat?  :twisted:
Dragilor, Romania (si Europa in general) se confrunta efectiv cu niste chestii nasoale AZI. Si trebuie prioritizate anumite chestiuni. Nu putem trai din imaginatie. M-as gandi ca la o vizita in Romania a diasporei i-ar schimba pe loc prioritatile. La izbirea de realitate. Aparent nu?
De curiozitate. Unde aveati de gand sa ajungeti de la Unirii, la Depoul Alexandria?  :twisted: Imi pare rau, daca sunt indiscret si imi cer scuze, dar pe bune ca ma omora curiozitatea. Ca bucurestean almost day by bay nu mi se aprinde beculetul, nu se leaga evenimentele.
Eu nu cred ca un diasporean vrea sa-si traumatizeze gazdele sau sa isi saboteze viitorul dezvaluindu-si originea. Voluntar. Daca la prima mentiune (in forum) am ignorat, la a doua nu am cum.
Doresc sa nu fie luat drept atac sau afront, dar simt ca mi se jigneste common sense-ul. Ca o vizita in Romania nu schimba prioritati pe loc.
Stau eu prost cu sensibilitatea la neadevar. E un "defect" personal.  :)
Deci militatul pentru metrou de noapte cand la 08:30 nu te poti urca in tren mi se pare exact in categoria cu common sense-ul.
Militatul pentru lumina cand lucrarile publice mai nou reduc din punctele luminoase (complet opus a ce s-a intamplat dupa 1990, in premiera, vezi Pantelimon) din nou este tardiv. Militatul pentru aparente de INSELAT lumea, cu APARENTE, in contextul actual (de AZI) mi se pare o ipocrizie.
Imi pare rau, ca e o chestiune de club. Daca o masina scumpa nu poate respecta legislatii, cum poate una ieftina , cu tehnologie invechita? Tema de gandire, pentru cine are minim un neuron.
Nu stiu unde trebuie sa ajunga povestioarele cu nemti, dar in contextul zilei de azi... este eronat si inadecvat din start. Daca domnii nemti nu recunosc ce au facut in realitate in privinta embargourilor comune cu americanii, nu vom mai avea o Europa despre care sa vorbim.
Repet, nu reactionez la primul semn de neregula, dar e al doilea post (in forum) cu... povestea.
Imi cer scuze de offtopic dar i've lost it la faza "a zis neamtu' ca Sinaia e ca Elvetia". Si la partea cu taximetristii pe care sper ca ati explicat-o nemtilor.  :twisted: Ca noi riveranii nu suntem straini de situatie.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Goldmund

Este clar ca tu nu-i cunosti pe germanii normali.

Daca vii din Centrul Vechi si doresti sa ajungi la coltul Fabrica de Chibrituri cu Parcul Carol, sau pe Aleea Suter(doua hoteluri mici, dar faine) nu trebuia sa-i scot pe Sos. Alexandria(?) pe care nu prea o cunsc(am locuit in Buc. 28 de ani, doar in Cotroceni) Poate doar directia aia o cunosti tu din Bdul Regina Maria.

Nu-ti mai raspund la provocari sau ceea ce crezi tu ca ar putea fi - ca e(sunt) pe langa rau si in general faci de obicei comparatii deplasate rau - asadar poti
sa-mi scrii privat si acolo te voi lamuri. Si nu, dintre germanii pe care i-am adus pana acum in Romania nu e nici unul plecat din tara ca mine, pentru ca aceia pot si singuri sa vina, daca vin, daca mai vin(99% se opresc in Siebenbürgen). Si mai las-o cu geopolitica mondiala unde nu-i cazul, ca e aiurea in ...tramvai.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

In Nemtia metroul merge de la 4 dimineata pana la 12 noaptea (non-stop nu poate merge, trebuie sa aibe lucrari de intretinere).

Dar transportul de suprafata merge non-stop. Chiar imi amintesc cum injuram tramvaiul care trecea pe la fereastra camerei mele de hotel pe la 2-3 noaptea. Ce-i drept merge mai rar, dar tot merge. RATB chiar nu are nici o scuza sa nu functioneze non-stop. Ca sunt ei incompetenti si nu sunt in stare sa asigure un minim de confort si functionalitate asta e altceva...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse despre Metrorex 133 313

Scuza este... avem un buget.  :twisted: "Nemtia" are altul. Sa avem noi cu ce circula ziua si mai vedem. Ca inafara de SuraMare-Razoare unde sunt 3-4 linii de tramvai si vine un vagon la interval foarte decent in rest e jale.
Nici Metrorex nu are trenuri cate ar trebui, a tot cumparat la limita.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

ByOnu wrote:
Deci exclus sub orice forma ca BM-urile sa fieimpinse pe M4. 8-)

Exclus din cauza de incompatibilitate ATP/ATC/ATO bombardier/dimetronic...sunt destule IVA echipate cu dimetronic pentru M4 (chiar prea multe)!
:ugeek:
aztec wrote:
Ramane stirea cu pernele de aer precum si cea cu trenurile prea late...?
Banuiesc ca vor fi mentionate si in  urmatoarea stire negativa...

Aia cu trenurile prea late e tot un partz...poate cu peroanele prea late!
:o
Drept pentru care...s-a scurtat...coada vulpii!
:mrgreen:

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Eu ma gandesc asa: M5 are 10 statii, daca luam dupa modelul vechi 2min/statie(adica super permisiv ca aici statiile sunt scurte) iese o cursa pe un sens la 20min, deci daca pe un sens vrem succedere la 5min ies 4 garnituri pe sens, deci 8 pentru toata magistrala, rebrusarea nu conteaza ca deja am fost permisiv la chestia cu 2min/statie. Rezervele hai sa fie 2, desi e cam mult 2 rezerve blocate exclusiv pentru o magistrala de 10 statii. Deci maxim-maximorum 10 garnituri.
Pe M2 nu se mai pot adauga garnituri, si daca e aglomeratie cred ca nici pe M1, ca se blocheaza la Victoriei, deci degeaba ai garnituri daca sta sa intre in Victoriei, si dupaia mai face si varza la Eroilor.

Bine, ar trebui sa avem mai multe garnituri ca la noi se strica usor si se repara greu, dar mie ca oameni de la Metrorex gandesc cam ca mine...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Imi pare rau, dar pe M2 nu numai ca se pot adauga garnituri, dar este chiar necesar dupa cat s-a construit la Leonida.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Rebrusarea la Berceni e de toata jena, nu stiu ce e asa de greu de montat o bretea in loc de diagonala.
Pe M 5 te pacalesti, adica peracordul M 5, e bine de precizat si de scos in evidenta, trebuie vreo 15 metrouri.
A spus guru pe undeva si-l cred pe cuvant.

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Pai daca pui succederea la 2min cred si eu ca trebuie 16 garnituri, deci la cat punem succederea?
Sab, exista o teorie conform careia limita unei magistrale e egala cu numarul de statii, s-a dovedit deja practic si la 41 si la M2. Ca e cerere de transport da, este, da nu e vina Metrorex ca aia se inghesuie ca orbetii pe o magistrala deja saturata.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

andrei11 wrote:
Rebrusarea la Berceni e de toata jena, nu stiu ce e asa de greu de montat o bretea in loc de diagonala.
Pe M 5 te pacalesti, adica peracordul M 5, e bine de precizat si de scos in evidenta, trebuie vreo 15 metrouri.
A spus guru pe undeva si-l cred pe cuvant.

Au fost doua bretele acolo, le-a desfiintat Mrex si le-a inlocuit cu doua diagonale...
Pentru M5/tronson1 cifra magica cea mai probabila e...13!

 


Re: Trenurile CAF freyutz

Deci am fost cat se poate de aproape cu cele 12 ale mele :) Oricum, cu cele 8 trenuri CAF ce trebuie sa vina, s-ar rezolva situatia si pe M5. Oricum nu va ingrijorati, sunt suficiente trenuri IVA disponibile in caz ca nu exista alt material rulant la indemena. Ce zice ministrul ca trenurile alea vechi nu mai functioneaza este total fals. In dep. Industriilor exista 5 trenuri IVA ce sunt oprite ca rezerve (atentie! nu retrase!), conectate la retea si aprinse de mai bine de un an ce sunt gata in orice moment sa intre in traseu. Mai adaugam aici si trenurile care sunt acolo abia retrase si ar putea fi readuse la viata, si mai adaugam si trenurile care stau ca rezerve in celelalte depouri :)

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Fara sa intru in amanunte, cred ca-i duce capul la o mica planificare. Nici nu e asa de greu.

 


Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 399
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2438 forum members have written 435675 posts in 5431 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use