Topic: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
404 posts, 156047 views
📖 Pagination options
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
pantograful
"Instant" exagerezi putin, trebuie realizate racordurile de la tunelelul de metrou la vechiul tunel de tramvai, iar daca trebuie sa excavezi un TBM in aceeasi zona devine destul de lung. In sine, n-ar fi chiar greu, dar lung, implicit alte intreruperi de trafic (linia de tramvai), alte intreruperi la traficul auto. De statiile care le folosesti pentru metrou, este adevarat, daca te gandesti bine de la inceput nu e nici o problema. De fapt cel mai greu ar fi sa stim cum s-ar merge intre Carol I si Sf. Vineri, mai special daca s-ar putea pe sub cladiri. Daca se poate, atunci nu prea ar mai fi probleme strict tehince, la Unirii de bine de rau oricum se rezolva (posibil cu adancime foarte mare).
Eu oricum as fi primul sa sustin un acest fel de proiect, totusi daca se merita sau nu e mai greu de spus.
"Instant" exagerezi putin, trebuie realizate racordurile de la tunelelul de metrou la vechiul tunel de tramvai, iar daca trebuie sa excavezi un TBM in aceeasi zona devine destul de lung. In sine, n-ar fi chiar greu, dar lung, implicit alte intreruperi de trafic (linia de tramvai), alte intreruperi la traficul auto. De statiile care le folosesti pentru metrou, este adevarat, daca te gandesti bine de la inceput nu e nici o problema. De fapt cel mai greu ar fi sa stim cum s-ar merge intre Carol I si Sf. Vineri, mai special daca s-ar putea pe sub cladiri. Daca se poate, atunci nu prea ar mai fi probleme strict tehince, la Unirii de bine de rau oricum se rezolva (posibil cu adancime foarte mare).
Eu oricum as fi primul sa sustin un acest fel de proiect, totusi daca se merita sau nu e mai greu de spus.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
133 313
Chiar daca 32 ar ajunge la Sf. Vineri nu poate fi comasat cu 21 nu merge mai departe. Adica nu vor fuziona intr-o linie unica, pur si simplu vor avea capat comun. De ce? Pentru a evita probleme pe care le are si linia 1. Adica daca este blocaj intr-un punct s-a dus tot de rapa. Daca tramvaiele stau blocate in trafic de la 11 Iunie pana la Unirii s-a dus graficul de ajuns in Colentina. In chestiunea subterana nu vreau sa intru pana nu vedem chestiunile supraterane gata.
Chiar daca 32 ar ajunge la Sf. Vineri nu poate fi comasat cu 21 nu merge mai departe. Adica nu vor fuziona intr-o linie unica, pur si simplu vor avea capat comun. De ce? Pentru a evita probleme pe care le are si linia 1. Adica daca este blocaj intr-un punct s-a dus tot de rapa. Daca tramvaiele stau blocate in trafic de la 11 Iunie pana la Unirii s-a dus graficul de ajuns in Colentina. In chestiunea subterana nu vreau sa intru pana nu vedem chestiunile supraterane gata.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
Mircea G
Daca asa gindesc si cei de la ratb , ne-am dus ....
Nu sintem in stare in 2013 sa avem o linie de tramvai Rahova - Colentina ?
Jalnic si paguboasa gindire .
Daca asa gindesc si cei de la ratb , ne-am dus ....
Nu sintem in stare in 2013 sa avem o linie de tramvai Rahova - Colentina ?
Jalnic si paguboasa gindire .
- Buzescu
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
Buzescu
Eu am propus 3 variante la primarie pentru aducerea lui 21 la Unirea.
Eu am propus 3 variante la primarie pentru aducerea lui 21 la Unirea.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
ANTENA
Eu subscriu pentru varianta propusa de userul #Dominatrix.
Are cele mai mari sanse de realizare pe situatia actuala, daca ar exista un minim de vointa.
Eventual fara legatura dintre Marasesti si Bd.Unirii, asta ca sa mai reducem costurile proiectului. Exista deja o corespondenta la 11 iunie.
Eu subscriu pentru varianta propusa de userul #Dominatrix.
Are cele mai mari sanse de realizare pe situatia actuala, daca ar exista un minim de vointa.
Eventual fara legatura dintre Marasesti si Bd.Unirii, asta ca sa mai reducem costurile proiectului. Exista deja o corespondenta la 11 iunie.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
mastocitu
Pentru inceput poate fi dus 21 la SF.VINERI si refacuta linia de tramvai de la UNIREA ca sa mearga 14 si 40 inapoi la SF.GHEORGHE
Pentru inceput poate fi dus 21 la SF.VINERI si refacuta linia de tramvai de la UNIREA ca sa mearga 14 si 40 inapoi la SF.GHEORGHE
- aztec
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
aztec
Pt cine are chef de sapat dupa informatii exista propunerea oficiala a unui pasaj dedicat tramvaiului in pta Unirii. Din pacate nu mai stiu exact unde...OAR..CUTAT...PMB.?....
De pe tel e greu sa gasesc...dar stiu ca am citit acolo undeva propunerea cat si comentarile unor arhitecti plus date suplimentare...
Pt cine are chef de sapat dupa informatii exista propunerea oficiala a unui pasaj dedicat tramvaiului in pta Unirii. Din pacate nu mai stiu exact unde...OAR..CUTAT...PMB.?....
De pe tel e greu sa gasesc...dar stiu ca am citit acolo undeva propunerea cat si comentarile unor arhitecti plus date suplimentare...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
telvanni
Varianta lui Dominatrix are dezavantajul ca nu asigura o buna legatura cu metroul (magistrala 2 e cea mai circulata), de aceea eu am trecut cu tramvaiul prin fata magazinului Unirea, ar fi un dublu avantaj: magazinul + metroul.
Eu as duce tramvaiul cat mai aproape si de centrul istoric si de aceea trecerea prin fata Hanului lui Manuc este iar buna.
Ca sa nu se supere Dominatrix pe mine(si cred ca e de rau daca s-ar intampla ), eu as face o varianta combinata.
Variante supra/subterane sunt SF-uri si nu-si au locul. Tramvaiul dupa parerea meu nu trebuie sa traverseze fulgerator zona ci trebuie sa ofere posibilitatea de preluare cat mai usoara de calatori precum si interconectarea rapida la metrou.
Varianta lui Dominatrix are dezavantajul ca nu asigura o buna legatura cu metroul (magistrala 2 e cea mai circulata), de aceea eu am trecut cu tramvaiul prin fata magazinului Unirea, ar fi un dublu avantaj: magazinul + metroul.
Eu as duce tramvaiul cat mai aproape si de centrul istoric si de aceea trecerea prin fata Hanului lui Manuc este iar buna.
Ca sa nu se supere Dominatrix pe mine(si cred ca e de rau daca s-ar intampla ), eu as face o varianta combinata.
Variante supra/subterane sunt SF-uri si nu-si au locul. Tramvaiul dupa parerea meu nu trebuie sa traverseze fulgerator zona ci trebuie sa ofere posibilitatea de preluare cat mai usoara de calatori precum si interconectarea rapida la metrou.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
133 313
Nu, fara gard nu se poate. Circuli la ore de varf cu 32? Fara cale de rulare dedicata nu poti avea o linie de tramvai de lungimea asta.
Mircea G wrote:
Daca asa gindesc si cei de la ratb , ne-am dus ....
Nu sintem in stare in 2013 sa avem o linie de tramvai Rahova - Colentina ?
Jalnic si paguboasa gindire .
Nu, fara gard nu se poate. Circuli la ore de varf cu 32? Fara cale de rulare dedicata nu poti avea o linie de tramvai de lungimea asta.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
LArSON
Se pot uni cele doua linii, pastrand o parte din parc si pentru liniile existente (si capetele respective), astfel daca exista blocaj in Colentina, cei din Rahova tot vor ajunge la Unirii.
Se pot uni cele doua linii, pastrand o parte din parc si pentru liniile existente (si capetele respective), astfel daca exista blocaj in Colentina, cei din Rahova tot vor ajunge la Unirii.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
133 313
Adica vom avea un tramvai alternativ. Care va ajunge la capat sau va face capat undeva pe parcurs in functie de numarul de soferi grabiti care fac coada pe linii... Un tramvai din Rahova pana in Colentina nu va exista decat daca linia este exclusiv pentru el, izolata de carosabil.
Adica vom avea un tramvai alternativ. Care va ajunge la capat sau va face capat undeva pe parcurs in functie de numarul de soferi grabiti care fac coada pe linii... Un tramvai din Rahova pana in Colentina nu va exista decat daca linia este exclusiv pentru el, izolata de carosabil.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
Dominatrix
La traficul actual din oras, orice varianta de traversare a Pietei Unirii cu tramvaiul are sanse infime de realizare. La drept vorbind, e o solutie paleativa care nu rezolva mare lucru atat timp cat nu elimina strangularile de trafic de pe Regina Maria si Mosilor Vechi.
Varianta buna ar fi 'pre-metrou' intre Chirigiu si Carol (sau Obor), daca M7 - PPP nu are sanse sa se realizeze. Evident, construita in asa fel incat sa nu excluda posibilitatea de realizare a metroului intr-un viitor mai indepartat, daca necesitatile de trafic o impun. E o solutie folosita cu succes si in alte parti - vezi Bruxelles.
La traficul actual din oras, orice varianta de traversare a Pietei Unirii cu tramvaiul are sanse infime de realizare. La drept vorbind, e o solutie paleativa care nu rezolva mare lucru atat timp cat nu elimina strangularile de trafic de pe Regina Maria si Mosilor Vechi.
Varianta buna ar fi 'pre-metrou' intre Chirigiu si Carol (sau Obor), daca M7 - PPP nu are sanse sa se realizeze. Evident, construita in asa fel incat sa nu excluda posibilitatea de realizare a metroului intr-un viitor mai indepartat, daca necesitatile de trafic o impun. E o solutie folosita cu succes si in alte parti - vezi Bruxelles.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
ANTENA
"Acest tronson din bulevard va avea o lungime de circa 3 km cu doua benzi pe sens si spatiu rezervat pentru linia de tramvai. Deocamdata nu facem si linia de tramvai, fiindca nu avem cum sa ne conectam cu bd. Unirii, Piata Unirii, insa in viitor vom face si asta. Am vrea sa punem tramvaiul pe bd Libertatii, sa facem conexiunea cu liniile de tramvai 32 si 31. Tramvaiul nu va subtraversa pasajul, dar va merge pe langa. Aceasta solutie propusa pentru bulevard nu necesita exproprieri si nu vom demola nicio cladire", a declarat Ion Dedu, seful directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, prezent la dezbatere.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...crarea.htm
A vrut sa spuna 32 si 21, dar nu e clar ce solutie gandea acest domn.
"Acest tronson din bulevard va avea o lungime de circa 3 km cu doua benzi pe sens si spatiu rezervat pentru linia de tramvai. Deocamdata nu facem si linia de tramvai, fiindca nu avem cum sa ne conectam cu bd. Unirii, Piata Unirii, insa in viitor vom face si asta. Am vrea sa punem tramvaiul pe bd Libertatii, sa facem conexiunea cu liniile de tramvai 32 si 31. Tramvaiul nu va subtraversa pasajul, dar va merge pe langa. Aceasta solutie propusa pentru bulevard nu necesita exproprieri si nu vom demola nicio cladire", a declarat Ion Dedu, seful directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, prezent la dezbatere.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...crarea.htm
A vrut sa spuna 32 si 21, dar nu e clar ce solutie gandea acest domn.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Liniile 21, 32 si traversarea pietei Unirii cu tramvaiul
Sava_6115-6315
Ce inteleleg din acest articol e ca se vrea tramvai pe Bd Libertatii si Bd Unirii pe directia Constitutiei - Unirii. Asta inseamna un 32 dus de la Cojbuc spre Unirii prin Constitutiei si o linie noua cu un posibil traseu Berzei - Hasdeu - Natiunile - Unite - Constitutiei - Unirii. Daca punem si unirea cu linia 21, asta inseamna o reconfigurare a zonei Unirii.
Oricum stirea e ambigua si reconfigurarea tramvaielor in zona Unirii tine si de alte proiecte.
ANTENA wrote:
"Acest tronson din bulevard va avea o lungime de circa 3 km cu doua benzi pe sens si spatiu rezervat pentru linia de tramvai. Deocamdata nu facem si linia de tramvai, fiindca nu avem cum sa ne conectam cu bd. Unirii, Piata Unirii, insa in viitor vom face si asta. Am vrea sa punem tramvaiul pe bd Libertatii, sa facem conexiunea cu liniile de tramvai 32 si 31. Tramvaiul nu va subtraversa pasajul, dar va merge pe langa. Aceasta solutie propusa pentru bulevard nu necesita exproprieri si nu vom demola nicio cladire", a declarat Ion Dedu, seful directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, prezent la dezbatere.
http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...crarea.htm
A vrut sa spuna 32 si 21, dar nu e clar ce solutie gandea acest domn.
Ce inteleleg din acest articol e ca se vrea tramvai pe Bd Libertatii si Bd Unirii pe directia Constitutiei - Unirii. Asta inseamna un 32 dus de la Cojbuc spre Unirii prin Constitutiei si o linie noua cu un posibil traseu Berzei - Hasdeu - Natiunile - Unite - Constitutiei - Unirii. Daca punem si unirea cu linia 21, asta inseamna o reconfigurare a zonei Unirii.
Oricum stirea e ambigua si reconfigurarea tramvaielor in zona Unirii tine si de alte proiecte.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination