Topic: Despre Serviciile Patriei Noastre
313 posts, 100901 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Dr2005
Am păţit-o şi eu cu facturile lipsă... într-o lună nu a venit factura (pe care o punea tanti care încasează şi care vine cu chitanţele scrise şi rupte din chitanţier de acasă!). După vreo 3 luni, deşi scria pe celelalte facturi că nu am restanţe, am primit preaviz de desfiinţare a branşamentului dacă nu plătesc în 5 zile calendaristice. Din astea 5, două erau sâmbătă şi duminică, una era prima zi lucrătoare din lună, iar alta era ultima zi lucrătoare din lună, când eneii nu lucrează. Şi dă-i la 4 după-amiaza şi aleargă la casierie, stai la coadă cu toţi pensionarii... că dacă plăteam la bancă nu mai intrau banii - şi chiar dacă intrau, tot mă trezeam fără curent vreo câteva zile, până le venea lor confirmarea.
----
Azi, după vreo 4 luni pauză, am primit şi eu factura la RDS. Emisă pe 18.03.2011, azi fiind în 30.03. Bine că are scadenţa la 30.04. Evident, scrie pe ea că am restanţă pe martie, deşi am plătit, aşa că iar tre' să mă duc la bancomat, să scot bani, apoi să intru la casierie (iar cu toate babele la coadă) şi să plătesc, că la bancă nu o pot plăti, că după codul de bare e de 118 RON în loc de 59 RON.
Am păţit-o şi eu cu facturile lipsă... într-o lună nu a venit factura (pe care o punea tanti care încasează şi care vine cu chitanţele scrise şi rupte din chitanţier de acasă!). După vreo 3 luni, deşi scria pe celelalte facturi că nu am restanţe, am primit preaviz de desfiinţare a branşamentului dacă nu plătesc în 5 zile calendaristice. Din astea 5, două erau sâmbătă şi duminică, una era prima zi lucrătoare din lună, iar alta era ultima zi lucrătoare din lună, când eneii nu lucrează. Şi dă-i la 4 după-amiaza şi aleargă la casierie, stai la coadă cu toţi pensionarii... că dacă plăteam la bancă nu mai intrau banii - şi chiar dacă intrau, tot mă trezeam fără curent vreo câteva zile, până le venea lor confirmarea.
----
Azi, după vreo 4 luni pauză, am primit şi eu factura la RDS. Emisă pe 18.03.2011, azi fiind în 30.03. Bine că are scadenţa la 30.04. Evident, scrie pe ea că am restanţă pe martie, deşi am plătit, aşa că iar tre' să mă duc la bancomat, să scot bani, apoi să intru la casierie (iar cu toate babele la coadă) şi să plătesc, că la bancă nu o pot plăti, că după codul de bare e de 118 RON în loc de 59 RON.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
lecter
Dr2005, tu chiar nu vrei sa intelegi romaneste?? RDS are posibilitatea de a plati DIRECT LA EI PE SITE, CU CARDUL! Acolo iti apar toate facturile platite sau neplatite efectiv, indiferent de ce scrie pe hartiile trimise prin posta! La orice firma (inclusiv din strainatate) poate fi un decalaj destul de mare intre ce au ei in baza de date si ce primesti fizic prin posta, dar asta se poate corecta foarte simplu verificand site-ul, care are acces direct si real-time la baza de date!
Acest lucru e valabil si pentru ENEL: se poate intra pe www.enel.ro, se face cont in 5 minute si acolo poti vedea absolut toate facturile si platile, inclusiv niste grafice dragute cu consumul pe ultimii ani...e drept, la ei nu se poate plati, dar cu siguranta se poate afla daca exista vreo factura neplatita de acum 5 luni!
In alta ordine de idei, voua cand nu va vine o factura intr-o luna, vi se pare ca a decis ENEL sau RDS sa va dea acea luna gratis??? Normal e sa consideri ca s-a pierdut hartia pe drum si sa vezi cat face si s-o platesti, nu sa te miri dupa aia ca vin penalizari!
In cazuri de genul asta nu pot decat sa fiu de acord cu RyanAir, care nu are callcenter sau suport e-mail, ci vor ca orice plangere sa fir trimisa prin FAX...intrebat de ce a facut asta, seful lor a zis "Pt. ca 99% din cererile de support erau de la oameni care vroiau ceva care nu era prevazut in Termeni si Conditii, astfel pierzandu-ne timpul"
In multi ani de facturi de platit, singura data cand a fost o plata neasteptat de mare si a trebuit sa sun si sa rezolv ceva a fost intr-o luna la Vodafone cand mi-am schimbat telefonul si in loc sa folosesc setarile de net de la vechiul telefon (un Blackberry, care accesa netul prin niste setari mai speciale), le-am folosit pe cele standard, fiind astfel taxat per MB. Oamenii mi-au rezolvat pozitiv cererea, chit ca practic tot vina mea era, pt. ca eu aveam in continuare contract de Blackberry!
Astfel, inainte sa dam cu piatra in "broscari" sau nea Zoli de la RDS (incercati voi sa asigurati suport pentru cateva milioane de utilizatori si apoi mai vorbim) sau chiar Posta Romana (mi se pare ca mult mai frecvente sunt cutiile postale de la bloc vandalizate de semenii nostri sau neincuiate, deci cine ar fi mai degraba de vina pt. neprimirea unui plic??), uitati-va un pic in oglinda si ganditi-va cat de corecti suntem de fapt chiar noi in relatiile cu acestia...ati platit toata viata facturile la timp? Ati oferit adresa COMPLETA? (cred ca cel putin trei sferturi din populatie habar n-are care ii este propriul cod postal) N-or fi nici aceste companii perfecte, dar nici noi nu suntem nici pe departe atat de "curati ca lacrima" in relatiile cu ei...
Dr2005, tu chiar nu vrei sa intelegi romaneste?? RDS are posibilitatea de a plati DIRECT LA EI PE SITE, CU CARDUL! Acolo iti apar toate facturile platite sau neplatite efectiv, indiferent de ce scrie pe hartiile trimise prin posta! La orice firma (inclusiv din strainatate) poate fi un decalaj destul de mare intre ce au ei in baza de date si ce primesti fizic prin posta, dar asta se poate corecta foarte simplu verificand site-ul, care are acces direct si real-time la baza de date!
Acest lucru e valabil si pentru ENEL: se poate intra pe www.enel.ro, se face cont in 5 minute si acolo poti vedea absolut toate facturile si platile, inclusiv niste grafice dragute cu consumul pe ultimii ani...e drept, la ei nu se poate plati, dar cu siguranta se poate afla daca exista vreo factura neplatita de acum 5 luni!
In alta ordine de idei, voua cand nu va vine o factura intr-o luna, vi se pare ca a decis ENEL sau RDS sa va dea acea luna gratis??? Normal e sa consideri ca s-a pierdut hartia pe drum si sa vezi cat face si s-o platesti, nu sa te miri dupa aia ca vin penalizari!
In cazuri de genul asta nu pot decat sa fiu de acord cu RyanAir, care nu are callcenter sau suport e-mail, ci vor ca orice plangere sa fir trimisa prin FAX...intrebat de ce a facut asta, seful lor a zis "Pt. ca 99% din cererile de support erau de la oameni care vroiau ceva care nu era prevazut in Termeni si Conditii, astfel pierzandu-ne timpul"
In multi ani de facturi de platit, singura data cand a fost o plata neasteptat de mare si a trebuit sa sun si sa rezolv ceva a fost intr-o luna la Vodafone cand mi-am schimbat telefonul si in loc sa folosesc setarile de net de la vechiul telefon (un Blackberry, care accesa netul prin niste setari mai speciale), le-am folosit pe cele standard, fiind astfel taxat per MB. Oamenii mi-au rezolvat pozitiv cererea, chit ca practic tot vina mea era, pt. ca eu aveam in continuare contract de Blackberry!
Astfel, inainte sa dam cu piatra in "broscari" sau nea Zoli de la RDS (incercati voi sa asigurati suport pentru cateva milioane de utilizatori si apoi mai vorbim) sau chiar Posta Romana (mi se pare ca mult mai frecvente sunt cutiile postale de la bloc vandalizate de semenii nostri sau neincuiate, deci cine ar fi mai degraba de vina pt. neprimirea unui plic??), uitati-va un pic in oglinda si ganditi-va cat de corecti suntem de fapt chiar noi in relatiile cu acestia...ati platit toata viata facturile la timp? Ati oferit adresa COMPLETA? (cred ca cel putin trei sferturi din populatie habar n-are care ii este propriul cod postal) N-or fi nici aceste companii perfecte, dar nici noi nu suntem nici pe departe atat de "curati ca lacrima" in relatiile cu ei...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Tom
Desigur, e un punct de vedere exprimat democratic, dar cine a spus ca eu as avea obligatia sa le pun mokka la dispozitie teren ca sa-si puna ei stalpii acolo? Daca imi taie curentul, le tai stalpii. Ar cam fi cazul sa le calculez eu penalitati pentru ce nu au platit de 10 ani incoace si o voi face, pentru ca acest Enel, Gaz de France si altii ca ei sunt societati comerciale PRIVATE. Daca eu vreau curent, platesc. Daca ei vor sa-si puna stalp pe terenul meu, trebuie si ei sa plateasca.
Desigur, e un punct de vedere exprimat democratic, dar cine a spus ca eu as avea obligatia sa le pun mokka la dispozitie teren ca sa-si puna ei stalpii acolo? Daca imi taie curentul, le tai stalpii. Ar cam fi cazul sa le calculez eu penalitati pentru ce nu au platit de 10 ani incoace si o voi face, pentru ca acest Enel, Gaz de France si altii ca ei sunt societati comerciale PRIVATE. Daca eu vreau curent, platesc. Daca ei vor sa-si puna stalp pe terenul meu, trebuie si ei sa plateasca.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Dr2005
Dragă lecter, mie îmi place să am factura la dosar şi lângă ea o hârtie cu referina plăţii sau chitanţa. Plăţi cu cardul pe site am mai experimentat la Vodafone şi intrau banii şi după 2 săptămâni, dar penalităţile curgeau până intrau banii (eu plăteam pe 18 - 19, scadenţa era pe 20, iar banii intrau pe 30 sau chiar 1 luna viitoare). Aşa că prefer să plătesc direct în contul lor, care e la aceeaşi bancă cu al meu, deci transferul se face INSTANT chiar şi la 12 nopatea.
Oarecum adevărat. Problema e că nu toţi au atâta timp liber să stea să se gândească ,,o fi venit factura de curent pe luna asta?" Plus că Enelul mai avea perioade în care veneau facturile la 2 luni (la ,,ţară" la Scăeni veneau o dată la 6 luni într-o vreme!), deci dacă nu a venit factura o dată, nu mi-am făcut griji, mai ales că pe următoarele facturi nu scria că am restanţă (!).
Apropo de nea' Zoli cu RDS-ul: de 13 luni (din 25.02.2010) aştept telefonul mobil pe care sunt obligaţi prin contract să mi-l asigure fără nicio sumă de bani!!!! În fiecare lună mi se spune ,,nu avem decât contracost, la sediul din Str. X".
lecter wrote:
RDS are posibilitatea de a plati DIRECT LA EI PE SITE, CU CARDUL!
Dragă lecter, mie îmi place să am factura la dosar şi lângă ea o hârtie cu referina plăţii sau chitanţa. Plăţi cu cardul pe site am mai experimentat la Vodafone şi intrau banii şi după 2 săptămâni, dar penalităţile curgeau până intrau banii (eu plăteam pe 18 - 19, scadenţa era pe 20, iar banii intrau pe 30 sau chiar 1 luna viitoare). Aşa că prefer să plătesc direct în contul lor, care e la aceeaşi bancă cu al meu, deci transferul se face INSTANT chiar şi la 12 nopatea.
lecter wrote:
In alta ordine de idei, voua cand nu va vine o factura intr-o luna, vi se pare ca a decis ENEL sau RDS sa va dea acea luna gratis??? Normal e sa consideri ca s-a pierdut hartia pe drum si sa vezi cat face si s-o platesti, nu sa te miri dupa aia ca vin penalizari!
Oarecum adevărat. Problema e că nu toţi au atâta timp liber să stea să se gândească ,,o fi venit factura de curent pe luna asta?" Plus că Enelul mai avea perioade în care veneau facturile la 2 luni (la ,,ţară" la Scăeni veneau o dată la 6 luni într-o vreme!), deci dacă nu a venit factura o dată, nu mi-am făcut griji, mai ales că pe următoarele facturi nu scria că am restanţă (!).
Apropo de nea' Zoli cu RDS-ul: de 13 luni (din 25.02.2010) aştept telefonul mobil pe care sunt obligaţi prin contract să mi-l asigure fără nicio sumă de bani!!!! În fiecare lună mi se spune ,,nu avem decât contracost, la sediul din Str. X".
- lecter
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
lecter
Daca vrei facturi pt. dosar, nu vad care e problema in a printa factura de pe site-ul RDS (care arata la fel ca cea primita) si pagina cu confirmarea platii...
De asemenea, nu stiu unde ai vazut tu sa curga penalitatile la Vodafone, pt. ca se ia in considerare data de efectuare a platii (i-am si intrebat candva la callcenter), nu cea in care ajung banii intr-un final in contul lor...astfel, poti plati si in ziua scadentei pe site, ca nu iti vor incasa penalitati si nu iti vor taia telefonul cel putin 3-4 zile cat ar dura procesarea platii. Acum, 10-14 zile cat zici tu ca a durat la un moment dat procesarea e enorm si in nici un caz situatia normala, sunt convins ca daca i-ai fi sunat cu nrul de ordine a platii din ziua efectuarii, ti-ar fi taiat penalizarile, etc. De asemenea, esti sigur ca nu faci confuzie intre data incasarii banilor de catre Vodafone si data la care soldul facturilor tale de pe site e actualizat? Pt. ca intr-adevar soldul se actualizeaza chiar rar (cel putin la o saptamana), dar ei au deja banii.
Chestia cu "lipsa de timp liber" nu mi se pare deloc o scuza, oricum unui om in mod normal nu-i vin mai mult de 4-5 facturi intr-o luna, deci nu e chirurgie pe creier sa iti dai seama ca lipseste una...si cum naiba nu ti-ai facut griji cand nu veneau 6 luni, venea doar una de 6 ori mai mare sau cum??
Ultima problema este intr-adevar f. deranjanta la RDS, aproape la fel de rau e si cu decodoarele HD, se aduc stocuri mici (cel putin raportate la cerere) si doar urmarind Softpedia (unde posteaza cativa angajati) poti apuca unul...cred ca totul (inclusiv pierderile anuale ale RDS) se datoreaza preturilor percepute, sunt f. agresive din dorinta de a acapara piata, dar duc la situatii de genul asta...pt. ca serios vorbind, nu vad cum o firma ar putea percepe cum fac ei sub 20 EUR pe luna si in pretul asta sa-si acopere costurile pt. net prin fibra optica, cablu TV + canale HD, telefonie fixa, telefonie mobila si stick pt. Internet 3G mobil.
Daca vrei facturi pt. dosar, nu vad care e problema in a printa factura de pe site-ul RDS (care arata la fel ca cea primita) si pagina cu confirmarea platii...
De asemenea, nu stiu unde ai vazut tu sa curga penalitatile la Vodafone, pt. ca se ia in considerare data de efectuare a platii (i-am si intrebat candva la callcenter), nu cea in care ajung banii intr-un final in contul lor...astfel, poti plati si in ziua scadentei pe site, ca nu iti vor incasa penalitati si nu iti vor taia telefonul cel putin 3-4 zile cat ar dura procesarea platii. Acum, 10-14 zile cat zici tu ca a durat la un moment dat procesarea e enorm si in nici un caz situatia normala, sunt convins ca daca i-ai fi sunat cu nrul de ordine a platii din ziua efectuarii, ti-ar fi taiat penalizarile, etc. De asemenea, esti sigur ca nu faci confuzie intre data incasarii banilor de catre Vodafone si data la care soldul facturilor tale de pe site e actualizat? Pt. ca intr-adevar soldul se actualizeaza chiar rar (cel putin la o saptamana), dar ei au deja banii.
Chestia cu "lipsa de timp liber" nu mi se pare deloc o scuza, oricum unui om in mod normal nu-i vin mai mult de 4-5 facturi intr-o luna, deci nu e chirurgie pe creier sa iti dai seama ca lipseste una...si cum naiba nu ti-ai facut griji cand nu veneau 6 luni, venea doar una de 6 ori mai mare sau cum??
Ultima problema este intr-adevar f. deranjanta la RDS, aproape la fel de rau e si cu decodoarele HD, se aduc stocuri mici (cel putin raportate la cerere) si doar urmarind Softpedia (unde posteaza cativa angajati) poti apuca unul...cred ca totul (inclusiv pierderile anuale ale RDS) se datoreaza preturilor percepute, sunt f. agresive din dorinta de a acapara piata, dar duc la situatii de genul asta...pt. ca serios vorbind, nu vad cum o firma ar putea percepe cum fac ei sub 20 EUR pe luna si in pretul asta sa-si acopere costurile pt. net prin fibra optica, cablu TV + canale HD, telefonie fixa, telefonie mobila si stick pt. Internet 3G mobil.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Dr2005
Deci...la Vodafone curg penalităţile până le intră banii în cont. Apar pe factura următoare, se plătesc şi sunt scăzute din factura peste 2 luni. Dar punctele de fidelitate nu mi le mai dau înapoi.
Tot apropo de Vodafone, acum câteva luni au vrut să îmi ofere un abonament la telefon fix + aparatul telefonic. Am acceptat, cu condiţia să îmi aducă ei telefonul şi contractul acasă. O lună m-am certat cu dobitocii de la Fan Curier, care mereu sunau să mă întrebe când sunt acasă, le ziceam că după ora 17 şi pe la 17 mă sunau să îmi spună că au fost la 12 la mine şi nu le-am deschis. Până la urmă i-am lăsat să îşi bage telefonul undeva, dar nesimţiţii mi-au facturat şi fixul, deşi nu semnasem nimic! Am luat factura, le-am plătit tot dar minus abonamentul la fix, apoi mă sunau să mă întrebe de ce nu am achitat complet factura. Până la urmă, după 2 luni, am plătit şi diferenţa aia, după ce mi-au scăzut-o dintr-o factură.
De ce să printez factura pe cenreala mea, când ei sunt obligaţi prin contract să mi-o trimită? Am cutie poştală cu lacăt, deci nu poate dispărea de acolo. Problema e că facturile RDS nu sunt trimise prin poştă... plicurile nu au niciun fel de ştampilă!
În ceea ce priveşte factura, Enelul mai trimitea facturile o dată la 2 luni, deci nu mi-am făcut griji că nu a venit în luna aia. Mai ales că pe facturile următoarea scria clar că NU am restanţe! Ca fapt divers, acum vreo câţiva ani, facturile de curent veneau o dată la 3 luni (evident, erau facturi pentru consumul pe 3 luni şi abonamentul pe 3 luni). Chiar, la ce e nevoie de abonament la curent?!
--
25 RON internet + 27 RON cablu + 5 RON telefoane + 10 RON stick înseamnă 67 RON, adică vreo 16 euro. Nu e drum lung până la 20. Şi vorbesc de abonamentele cele mai ieftine, fără HBO, HD, canale pentru adulţi (mai puţin SuperOne HD, care e în pachetul de bază), cu traficul minim la stick, fără convorbiri în afara reţelei RDS la telefon... deci poţi să depăşeşti 20 de euro lejer. Şi încă mai aştepot telefonul pentru care plătesc lunar 5 RON...
Deci...la Vodafone curg penalităţile până le intră banii în cont. Apar pe factura următoare, se plătesc şi sunt scăzute din factura peste 2 luni. Dar punctele de fidelitate nu mi le mai dau înapoi.
Tot apropo de Vodafone, acum câteva luni au vrut să îmi ofere un abonament la telefon fix + aparatul telefonic. Am acceptat, cu condiţia să îmi aducă ei telefonul şi contractul acasă. O lună m-am certat cu dobitocii de la Fan Curier, care mereu sunau să mă întrebe când sunt acasă, le ziceam că după ora 17 şi pe la 17 mă sunau să îmi spună că au fost la 12 la mine şi nu le-am deschis. Până la urmă i-am lăsat să îşi bage telefonul undeva, dar nesimţiţii mi-au facturat şi fixul, deşi nu semnasem nimic! Am luat factura, le-am plătit tot dar minus abonamentul la fix, apoi mă sunau să mă întrebe de ce nu am achitat complet factura. Până la urmă, după 2 luni, am plătit şi diferenţa aia, după ce mi-au scăzut-o dintr-o factură.
De ce să printez factura pe cenreala mea, când ei sunt obligaţi prin contract să mi-o trimită? Am cutie poştală cu lacăt, deci nu poate dispărea de acolo. Problema e că facturile RDS nu sunt trimise prin poştă... plicurile nu au niciun fel de ştampilă!
În ceea ce priveşte factura, Enelul mai trimitea facturile o dată la 2 luni, deci nu mi-am făcut griji că nu a venit în luna aia. Mai ales că pe facturile următoarea scria clar că NU am restanţe! Ca fapt divers, acum vreo câţiva ani, facturile de curent veneau o dată la 3 luni (evident, erau facturi pentru consumul pe 3 luni şi abonamentul pe 3 luni). Chiar, la ce e nevoie de abonament la curent?!
--
25 RON internet + 27 RON cablu + 5 RON telefoane + 10 RON stick înseamnă 67 RON, adică vreo 16 euro. Nu e drum lung până la 20. Şi vorbesc de abonamentele cele mai ieftine, fără HBO, HD, canale pentru adulţi (mai puţin SuperOne HD, care e în pachetul de bază), cu traficul minim la stick, fără convorbiri în afara reţelei RDS la telefon... deci poţi să depăşeşti 20 de euro lejer. Şi încă mai aştepot telefonul pentru care plătesc lunar 5 RON...
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Tom
Eu cu vodafone nu am probleme. Cu fancurierii, da. Nu mi-a placut firma asta inca din vremea cand era sa-i stric nunta unui prieten pentru ca era sa-i intorc capatana la spate unui idiot cu care ma pusese la masa si care dupa ce s'a laudat in permanenta cum conduce el si fancurierii lui si cum ii face pe toti pe strada, a plecat la toaleta si cand s'a intors a gasit o pisica pe scaunul lui, i-a tras cateva palme si a aruncat-o jos. Am vrut sa-i fac si eu la fel vaffanculierului si a avut mare noroc ca n'am facut-o. Revenind la subiectul general si de ce nu-mi plac astazi fancurierii este pentru ca colegii lui gigelul ala nu sunt in stare sa noteze cum trebuie o adresa si data livrarii. Veti avea surprize daca puneti pachete vinerea si nu verificati ca gigelul a scris acolo ca se livreaza sambata. Iar daca se plictisesc sa livreze, veti avea surpriza ca vor scrie ca pachetul se ridica dela sediul lor. Nu stiu ce fac unii cu pachetele returnate, dar cred ca incep sa inteleg de ce unii fancurieri au de vanzare biscuiti si alte obiecte.
Eu cu vodafone nu am probleme. Cu fancurierii, da. Nu mi-a placut firma asta inca din vremea cand era sa-i stric nunta unui prieten pentru ca era sa-i intorc capatana la spate unui idiot cu care ma pusese la masa si care dupa ce s'a laudat in permanenta cum conduce el si fancurierii lui si cum ii face pe toti pe strada, a plecat la toaleta si cand s'a intors a gasit o pisica pe scaunul lui, i-a tras cateva palme si a aruncat-o jos. Am vrut sa-i fac si eu la fel vaffanculierului si a avut mare noroc ca n'am facut-o. Revenind la subiectul general si de ce nu-mi plac astazi fancurierii este pentru ca colegii lui gigelul ala nu sunt in stare sa noteze cum trebuie o adresa si data livrarii. Veti avea surprize daca puneti pachete vinerea si nu verificati ca gigelul a scris acolo ca se livreaza sambata. Iar daca se plictisesc sa livreze, veti avea surpriza ca vor scrie ca pachetul se ridica dela sediul lor. Nu stiu ce fac unii cu pachetele returnate, dar cred ca incep sa inteleg de ce unii fancurieri au de vanzare biscuiti si alte obiecte.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
autob368
In concluzie RDS-ul face asta doar pentru a avea monopol, dar serviciile (poate mai putin internetul) sunt de kko. Nu generalizez afirmatia, dar in foarte multe zone nu se aude bine telefonul (aproape ca nu il poti utiliza), de fiecare data cand sunt variatii de tensiune de la broscarii enel sau intreruperi de curent telefonul fix nu-l poti folosi - ACEST LUCRU LA ROMTELECOM NU SE INTAMPLA- , iar in ceea ce priveste televiziunea analogica de la RDS se vede destul de prost in comparatie cu Dolce. Sunt total neseriosi, au datorii in banci de peste 100 milioane de euro, iar acea taxa de 5 lei pentru telefonie fusese bagata abuziv, fara a chema clientii deja existenti sa semneze vreun act aditional, daca sunt sau nu se acord cu aceasta. Scopul acestui ungur sau ce o fi el (Zoltan) este de a acapara piata, dar in curand (cititi bine aici si bagati la cap.... in maxim 1-2 ani RDS da faliment sau se vinde compania). Nu au cum sa mai faca fata, avand si un numar de peste 5-6000 de angajati... Si daca vor pierde licitatia pentru liga 1, care va fi la inceputul saptamanii viitoare, se va duce incet - incet de rapa. Romtelecomul are rezervati minim 200 milioane de euro pentru drepturile de televizare ale ligii 1 (va dori sa ia pachet de minim 4-5 meciuri/etapa + 1 meci se va difuza mai mult ca sigur de TVR (s-ar putea sa fie unul de importanta 3, adica echipele mai slabe)). Oricum liga 1 e putin mai ieftina (cred) decat drepturile de televizare platite de Romtelecom pentru UEFA CHAMPIONS LEAGUE si celelalte campionate de fotbal si cupe straine, liga 2 din Romania si NBA. Asa ca nu investea Romtelecom in 2 canale DOLCE SPORT si DOLCE SPORT 2 degeaba....
Mai vedem saptamana viitoare...
lecter wrote:
Ultima problema este intr-adevar f. deranjanta la RDS, aproape la fel de rau e si cu decodoarele HD, se aduc stocuri mici (cel putin raportate la cerere) si doar urmarind Softpedia (unde posteaza cativa angajati) poti apuca unul...cred ca totul (inclusiv pierderile anuale ale RDS) se datoreaza preturilor percepute, sunt f. agresive din dorinta de a acapara piata, dar duc la situatii de genul asta...pt. ca serios vorbind, nu vad cum o firma ar putea percepe cum fac ei sub 20 EUR pe luna si in pretul asta sa-si acopere costurile pt. net prin fibra optica, cablu TV + canale HD, telefonie fixa, telefonie mobila si stick pt. Internet 3G mobil.
Dr2005 wrote:
25 RON internet + 27 RON cablu + 5 RON telefoane + 10 RON stick înseamnă 67 RON, adică vreo 16 euro. Nu e drum lung până la 20. Şi vorbesc de abonamentele cele mai ieftine, fără HBO, HD, canale pentru adulţi (mai puţin SuperOne HD, care e în pachetul de bază), cu traficul minim la stick, fără convorbiri în afara reţelei RDS la telefon... deci poţi să depăşeşti 20 de euro lejer. Şi încă mai aştepot telefonul pentru care plătesc lunar 5 RON...
In concluzie RDS-ul face asta doar pentru a avea monopol, dar serviciile (poate mai putin internetul) sunt de kko. Nu generalizez afirmatia, dar in foarte multe zone nu se aude bine telefonul (aproape ca nu il poti utiliza), de fiecare data cand sunt variatii de tensiune de la broscarii enel sau intreruperi de curent telefonul fix nu-l poti folosi - ACEST LUCRU LA ROMTELECOM NU SE INTAMPLA- , iar in ceea ce priveste televiziunea analogica de la RDS se vede destul de prost in comparatie cu Dolce. Sunt total neseriosi, au datorii in banci de peste 100 milioane de euro, iar acea taxa de 5 lei pentru telefonie fusese bagata abuziv, fara a chema clientii deja existenti sa semneze vreun act aditional, daca sunt sau nu se acord cu aceasta. Scopul acestui ungur sau ce o fi el (Zoltan) este de a acapara piata, dar in curand (cititi bine aici si bagati la cap.... in maxim 1-2 ani RDS da faliment sau se vinde compania). Nu au cum sa mai faca fata, avand si un numar de peste 5-6000 de angajati... Si daca vor pierde licitatia pentru liga 1, care va fi la inceputul saptamanii viitoare, se va duce incet - incet de rapa. Romtelecomul are rezervati minim 200 milioane de euro pentru drepturile de televizare ale ligii 1 (va dori sa ia pachet de minim 4-5 meciuri/etapa + 1 meci se va difuza mai mult ca sigur de TVR (s-ar putea sa fie unul de importanta 3, adica echipele mai slabe)). Oricum liga 1 e putin mai ieftina (cred) decat drepturile de televizare platite de Romtelecom pentru UEFA CHAMPIONS LEAGUE si celelalte campionate de fotbal si cupe straine, liga 2 din Romania si NBA. Asa ca nu investea Romtelecom in 2 canale DOLCE SPORT si DOLCE SPORT 2 degeaba....
Mai vedem saptamana viitoare...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Utilizator anonim
Nici Romtelecom nu prea sta bine la calitatea serviciilor, in special la "comportamentul" fata de abonati - acum vreo saptamana si ceva suna zilnic o tanti ca sa ne convinga de cat de bune sunt noile tipuri de abonamente (care or fi alea) desi i-am spus de nu stiu cate ori ca nu vrem schimbarea abonamentului. Iar pentru convorbirile internationale fixul de la RDS este binecuvantare, ma aud cu Canada de parca ar fi un etaj mai jos, cu Romtelecom aud ca din fundu' oceanului. Pe langa asta de multe ori desi factura este platita tot suna robotul ala nenorocit spunand ca factura nu a fost achitata bla bla bla, solutia cea mai buna a fost renuntarea la contract, traiasca RDS&Cosmote . La mine cel putin personal a fi frecat la cap de angajatii unei companii de genul asta = renuntare automata la serviciile acesteia.
Pacat ca nu avem alternative si la porcaria de Enel care ne livreaza pauze zilnice
P.S. La net RDSul este lider, nici nu mai stiu cand a fost ultima data sa nu mearga (cred ca prin 2006 cand nu mi-a mers 3 zile ca m-au trecut de pe cablu pe fibra)
La TV nu ma exprim pentru ca nu ma uit la televizor din cauza cantitatilor industriale de publicitate, cretini, curve, filme proaste, stirile de la ora 5 generalizate la toate orele, dan diaconescu, telenovele etc etc
Nici Romtelecom nu prea sta bine la calitatea serviciilor, in special la "comportamentul" fata de abonati - acum vreo saptamana si ceva suna zilnic o tanti ca sa ne convinga de cat de bune sunt noile tipuri de abonamente (care or fi alea) desi i-am spus de nu stiu cate ori ca nu vrem schimbarea abonamentului. Iar pentru convorbirile internationale fixul de la RDS este binecuvantare, ma aud cu Canada de parca ar fi un etaj mai jos, cu Romtelecom aud ca din fundu' oceanului. Pe langa asta de multe ori desi factura este platita tot suna robotul ala nenorocit spunand ca factura nu a fost achitata bla bla bla, solutia cea mai buna a fost renuntarea la contract, traiasca RDS&Cosmote . La mine cel putin personal a fi frecat la cap de angajatii unei companii de genul asta = renuntare automata la serviciile acesteia.
Pacat ca nu avem alternative si la porcaria de Enel care ne livreaza pauze zilnice
P.S. La net RDSul este lider, nici nu mai stiu cand a fost ultima data sa nu mearga (cred ca prin 2006 cand nu mi-a mers 3 zile ca m-au trecut de pe cablu pe fibra)
La TV nu ma exprim pentru ca nu ma uit la televizor din cauza cantitatilor industriale de publicitate, cretini, curve, filme proaste, stirile de la ora 5 generalizate la toate orele, dan diaconescu, telenovele etc etc
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Dr2005
Vezi că Cosmote e tot Romtelecom
Ce e frumos e că poţi vorbi din Romtelecom în Cosmote şi invers la preţ de apel local, adică moka dacă ai un abonament Nelimitat, ca ăla pe care tot încearcă să mă convingă cei de la Romtelecom să îl înclouiesc cu altceva cu minute incluse (dacă io vreau nelimitat, care e problema lor?).
---
Dacă pe tine te suna tanti cu abonamentele, eu m-am trezit cu promoterul Romtelecom la uşă o dată... oricum, pe lângă apelurile primite de la Vodafone o dată la câteva luni ca să încerce să mă convingă că au nu-ştiu-ce ofertă numai pentru mine, celui de la uşă puteam să îi spun că nu am timp şi el nu mai continua fraza cu ,,atunci la ce oră aş putea să vin?".
Utilizator anonim wrote:
traiasca RDS&Cosmote
Vezi că Cosmote e tot Romtelecom
Ce e frumos e că poţi vorbi din Romtelecom în Cosmote şi invers la preţ de apel local, adică moka dacă ai un abonament Nelimitat, ca ăla pe care tot încearcă să mă convingă cei de la Romtelecom să îl înclouiesc cu altceva cu minute incluse (dacă io vreau nelimitat, care e problema lor?).
---
Dacă pe tine te suna tanti cu abonamentele, eu m-am trezit cu promoterul Romtelecom la uşă o dată... oricum, pe lângă apelurile primite de la Vodafone o dată la câteva luni ca să încerce să mă convingă că au nu-ştiu-ce ofertă numai pentru mine, celui de la uşă puteam să îi spun că nu am timp şi el nu mai continua fraza cu ,,atunci la ce oră aş putea să vin?".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Utilizator anonim
Spune-i sa iti trimita o gagica
Dr2005 wrote:
Dacă pe tine te suna tanti cu abonamentele, eu m-am trezit cu promoterul Romtelecom la uşă o dată... oricum, pe lângă apelurile primite de la Vodafone o dată la câteva luni ca să încerce să mă convingă că au nu-ştiu-ce ofertă numai pentru mine, celui de la uşă puteam să îi spun că nu am timp şi el nu mai continua fraza cu ,,atunci la ce oră aş putea să vin?".
Spune-i sa iti trimita o gagica
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Dr2005
Să vă mai povestesc una despre un serviciu pe care nu putem să îl înlocuim cu altceva: plata impozitelor.
Cum era ultima zi (ştiu, o să îmi sară unii în cap că am avut 3 luni la dispoziţie) de plată fără 2% pe lună penalităţi, pe 31.03 am zis să merg să plătesc impozitul pe casă. Când am văzut ce coadă era pe la 11 (şi 99,9999% erau pensionari) am zis că mai pe seară voi încerca alte metode mai moderne de plată, doar se lăuda Boc (sau alt bok din alt minister) că putem plăti taxele on-line. Totate bune şi frumoase, Primăria Sector 6 avea oricum serviciu de plată on-line dedicat, aşa că îmi văd liniştit de treabă, iar pe la 19 când ajung acasă să plătesc on-line. Ajung acasă, intru pe site-ul direcţiei de taxe şi impozite... şi aflu că s-a desfiinţat serviciul de plată on-line, că acum e ,,unificat" şi să merg pe ghiseul.ro. Evident, site-ul nu are certificat de securitate valid, iar pentru înregistrare trebuie făcută cerere la primărie, care trimite user-nameul şi parola prin poştă cu confirmare de primire (deci în câteva zile)! Era deja 19:15. Soluţia a 2a: infochioşcul din mall-ul din apropiere... ajung şi acolo, scanez actul de identitate al proprietarului... dar degeaba, că apartamentul e luat de mama înainte de căsătorie, deci e pe numele ei de domnişoară, nu pe cel din buletin, iar sistemul ,,nu ştie" să facă legătura. Până la urmă, pe la vreo 20:15 am ajuns la casierie (erau doar vreo 2 persoane în faţa mea, deci în 10 minute (!!) s-a rezolvat). 91,7 RON în plus la bugetul de stat. De fapt 92 RON, petru că totul se rotunjeşte, evident în defavoarea plătitorului de taxe, ba chiar scrie pe chitanţă ,,Rotunjire 0,30 RON". Nu-i o sumă mare, dar 0,30 RON * 200.000 locuinţe câte sunt în sectorul 6 = 60.000 RON. Presupunând că şi la alte primării se practică rotunjiri din astea, vă daţi seama câţi bani ne fură statul în fiecare an?
Să vă mai povestesc una despre un serviciu pe care nu putem să îl înlocuim cu altceva: plata impozitelor.
Cum era ultima zi (ştiu, o să îmi sară unii în cap că am avut 3 luni la dispoziţie) de plată fără 2% pe lună penalităţi, pe 31.03 am zis să merg să plătesc impozitul pe casă. Când am văzut ce coadă era pe la 11 (şi 99,9999% erau pensionari) am zis că mai pe seară voi încerca alte metode mai moderne de plată, doar se lăuda Boc (sau alt bok din alt minister) că putem plăti taxele on-line. Totate bune şi frumoase, Primăria Sector 6 avea oricum serviciu de plată on-line dedicat, aşa că îmi văd liniştit de treabă, iar pe la 19 când ajung acasă să plătesc on-line. Ajung acasă, intru pe site-ul direcţiei de taxe şi impozite... şi aflu că s-a desfiinţat serviciul de plată on-line, că acum e ,,unificat" şi să merg pe ghiseul.ro. Evident, site-ul nu are certificat de securitate valid, iar pentru înregistrare trebuie făcută cerere la primărie, care trimite user-nameul şi parola prin poştă cu confirmare de primire (deci în câteva zile)! Era deja 19:15. Soluţia a 2a: infochioşcul din mall-ul din apropiere... ajung şi acolo, scanez actul de identitate al proprietarului... dar degeaba, că apartamentul e luat de mama înainte de căsătorie, deci e pe numele ei de domnişoară, nu pe cel din buletin, iar sistemul ,,nu ştie" să facă legătura. Până la urmă, pe la vreo 20:15 am ajuns la casierie (erau doar vreo 2 persoane în faţa mea, deci în 10 minute (!!) s-a rezolvat). 91,7 RON în plus la bugetul de stat. De fapt 92 RON, petru că totul se rotunjeşte, evident în defavoarea plătitorului de taxe, ba chiar scrie pe chitanţă ,,Rotunjire 0,30 RON". Nu-i o sumă mare, dar 0,30 RON * 200.000 locuinţe câte sunt în sectorul 6 = 60.000 RON. Presupunând că şi la alte primării se practică rotunjiri din astea, vă daţi seama câţi bani ne fură statul în fiecare an?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Tom
Insa recent am vrut sa-mi schimb abonamentul Orange cu unul tot Orange cu minute internationale incluse. Noroc ca doamna sau domnisoara Orange m-a intrebat cu ce tari vreau sa vorbesc si mi-am dat seama ca imi luam degeaba abonamentul. In schimb din tara aia poti avea roaming aici si poti fi apelat de acolo la pret de convorbire locala. Bine, deja ati spune ca dau in SF daca as spune ca ei au telefonia fixa gratuita.
Dr2005 wrote:Eu vorbesc mokka din Romtelecom in Cosmote seara si in weekend.
Ce e frumos e că poţi vorbi din Romtelecom în Cosmote şi invers la preţ de apel local, adică moka dacă ai un abonament Nelimitat, ca ăla pe care tot încearcă să mă convingă cei de la Romtelecom să îl înclouiesc cu altceva cu minute incluse (dacă io vreau nelimitat, care e problema lor?)
Insa recent am vrut sa-mi schimb abonamentul Orange cu unul tot Orange cu minute internationale incluse. Noroc ca doamna sau domnisoara Orange m-a intrebat cu ce tari vreau sa vorbesc si mi-am dat seama ca imi luam degeaba abonamentul. In schimb din tara aia poti avea roaming aici si poti fi apelat de acolo la pret de convorbire locala. Bine, deja ati spune ca dau in SF daca as spune ca ei au telefonia fixa gratuita.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Despre Serviciile Patriei Noastre
Tom
Compania de broscari Enel nu are nici macar bunul simt sa inregistreze reclamatiile pentru serviciul de cocoa numit de ei electricitate.
Astazi am sunat la ei dupa ce s'a oprit curentul de doua ori si in final imi raspunde tanti Parvescu Mihaela, care dupa ce imi cere adresa si toate alea, imi spune ca a fost inregistrata reclamatia. Atunci ii cer numarul de inregistrare al reclamatiei, iar Parveasca imi spune sa astept putin, imi baga iar melodia aia cu voce de gay ceva de genul "gay gay little girl" si pe urma imi raspunde sec: "aveti sesizarea cu numarul 2000".
Pe moment nu m-am prins si dupa inca vreo 4 ore iarasi taie broscarel curentul de vreo doua ori asa ca iarasi sun la ei. O alta tanti imi raspunde, inregistreaza reclamatia si pe urma fara sa-mi mai bage melodia cu bye bye little girl blabla enel, imi da un numar de inregistrare din 6 cifre, ceva peste 800000.
Desi nu ma indoiesc ca intr'o zi reteaua broscarilor dela Enel da 800000 rateuri in toata tara, nu cred ca toate sunt inregistrate ca reclamatii. Evident, mi se confirma ca numarul de reclamatie la ei are 6 cifre. Deci, dupa ce in 3 zile mi s'a oprit curentul de o multime de ori, dupa ce de fiecare data cand vine curentul mai astept 30 minute si pe urma deschid sigurantele principale daca intre timp nu s'a oprit din nou, in timp ce angajatii din teren ai macaronarului enel carpesc transformatoare din anii '70, iata ca din fata cafelei la birou, Parveasca nu e in stare nici macar sa inregistreze o reclamatie. O vor primi insa la sediu sefii ei cu tot cu numele ei, odata cu Protectia Consumatorilor. Ii doresc parveascai, enelului si celor care le-au vandut electricitatea din tara asta numarul de 2000 de zile pe planeta asta. Adica vreo 4 ani de acum incolo. Dumnezeu sa-i ierte, pentru ca eu nu pot.
Compania de broscari Enel nu are nici macar bunul simt sa inregistreze reclamatiile pentru serviciul de cocoa numit de ei electricitate.
Astazi am sunat la ei dupa ce s'a oprit curentul de doua ori si in final imi raspunde tanti Parvescu Mihaela, care dupa ce imi cere adresa si toate alea, imi spune ca a fost inregistrata reclamatia. Atunci ii cer numarul de inregistrare al reclamatiei, iar Parveasca imi spune sa astept putin, imi baga iar melodia aia cu voce de gay ceva de genul "gay gay little girl" si pe urma imi raspunde sec: "aveti sesizarea cu numarul 2000".
Pe moment nu m-am prins si dupa inca vreo 4 ore iarasi taie broscarel curentul de vreo doua ori asa ca iarasi sun la ei. O alta tanti imi raspunde, inregistreaza reclamatia si pe urma fara sa-mi mai bage melodia cu bye bye little girl blabla enel, imi da un numar de inregistrare din 6 cifre, ceva peste 800000.
Desi nu ma indoiesc ca intr'o zi reteaua broscarilor dela Enel da 800000 rateuri in toata tara, nu cred ca toate sunt inregistrate ca reclamatii. Evident, mi se confirma ca numarul de reclamatie la ei are 6 cifre. Deci, dupa ce in 3 zile mi s'a oprit curentul de o multime de ori, dupa ce de fiecare data cand vine curentul mai astept 30 minute si pe urma deschid sigurantele principale daca intre timp nu s'a oprit din nou, in timp ce angajatii din teren ai macaronarului enel carpesc transformatoare din anii '70, iata ca din fata cafelei la birou, Parveasca nu e in stare nici macar sa inregistreze o reclamatie. O vor primi insa la sediu sefii ei cu tot cu numele ei, odata cu Protectia Consumatorilor. Ii doresc parveascai, enelului si celor care le-au vandut electricitatea din tara asta numarul de 2000 de zile pe planeta asta. Adica vreo 4 ani de acum incolo. Dumnezeu sa-i ierte, pentru ca eu nu pot.
📖 Pagination options