Topic: Substații electrice STB
158 posts, 43870 views
📖 Pagination options
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Sectorul 4
Luca M.
Sa zicem ca totusi s-ar reloca reteaua de troleibuz pe Emil Racovita. Si sa zicem ca ar mai avea Berceni destule troleibuze si pt 74. Ar tine substatia noua trei linii de troleibuz, 73, 74, 76 si liniile 1, 10? Se spunea pe forum ca substatia noua poate sustine maxim 2 linii de troleibuz si tramvaiul…
V2A wrote here:
Centrul giratoriului din intersecția Str. Emil Racoviță x Aleea Terasei este umplut, chiar acum, cu pământ așternut peste asfalt. Nu s-au obosit să spargă asfaltul.
Nicio mișcare în privința relocării rețelei de troleibuz...
Sa zicem ca totusi s-ar reloca reteaua de troleibuz pe Emil Racovita. Si sa zicem ca ar mai avea Berceni destule troleibuze si pt 74. Ar tine substatia noua trei linii de troleibuz, 73, 74, 76 si liniile 1, 10? Se spunea pe forum ca substatia noua poate sustine maxim 2 linii de troleibuz si tramvaiul…
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
bgd70
Avem confirmare concreta ca puterea substatiei nu permite circulatia tuturor liniilor?
Avem confirmare concreta ca puterea substatiei nu permite circulatia tuturor liniilor?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
V2A
Posibil să aibă legătură cu substația: se lucrează în zona stâlpului cu cablurile de injecție din dreptul dep. Berceni; după stația de la Piața Sudului, sens Unirii; pe Olteniței, înainte de Mega - Image Piața Sudului (în zona stâlpului cu cablurile de injecție) și pe Văcărești, înainte de benzinăria MOL (aici au terminat).
Posibil să aibă legătură cu substația: se lucrează în zona stâlpului cu cablurile de injecție din dreptul dep. Berceni; după stația de la Piața Sudului, sens Unirii; pe Olteniței, înainte de Mega - Image Piața Sudului (în zona stâlpului cu cablurile de injecție) și pe Văcărești, înainte de benzinăria MOL (aici au terminat).
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
Daddy
In ultima saptamana am citit in doua locuri ca lucrarea e aproape gata, se face receptia si in cateva saptamani va fi reluat transportul electric (pana la finalul lui septembrie). Pana nu vedem un comunicat oficial insa nimic nu este sigur. In afara de reabilitarea liniilor de tramvai, pe partea de transport public in prezent lucrurile stau prost - lucrarile la substatie au durat doi ani jumatate, nu s-au introdus in circulație toate autobuzele electrice, nu s-au pornit alte licitații in afara de finalizarea celor incepute in trecut, foarte multe troleibuze Solaris stau in depou din motive necunoscute, curățenia vehiculelor lasa de dorit, se fac achiziții de freon abia la sfârșitul verii, etc.
Raspuns la întrebarea cu capacitatea substatiei posibil sa o poata obține oricine printr-o adresa catre STB, banuiesc ca este o informație publica si poate fi solicitată. 74 nu poate reveni pe fir, fara autonomie, daca nu are undeva un capat cu staționare, s-a discutat in alt subiect despre acea bucla noua de pe Obregia dar acolo desi poti sa întorci nu ai unde stationa. Asociația ar putea trimite o cerere ca din cele 22 cu autonomie prin pnrr sa fie alocate o parte pentru refacerea lui 74 (312).
In ultima saptamana am citit in doua locuri ca lucrarea e aproape gata, se face receptia si in cateva saptamani va fi reluat transportul electric (pana la finalul lui septembrie). Pana nu vedem un comunicat oficial insa nimic nu este sigur. In afara de reabilitarea liniilor de tramvai, pe partea de transport public in prezent lucrurile stau prost - lucrarile la substatie au durat doi ani jumatate, nu s-au introdus in circulație toate autobuzele electrice, nu s-au pornit alte licitații in afara de finalizarea celor incepute in trecut, foarte multe troleibuze Solaris stau in depou din motive necunoscute, curățenia vehiculelor lasa de dorit, se fac achiziții de freon abia la sfârșitul verii, etc.
Raspuns la întrebarea cu capacitatea substatiei posibil sa o poata obține oricine printr-o adresa catre STB, banuiesc ca este o informație publica si poate fi solicitată. 74 nu poate reveni pe fir, fara autonomie, daca nu are undeva un capat cu staționare, s-a discutat in alt subiect despre acea bucla noua de pe Obregia dar acolo desi poti sa întorci nu ai unde stationa. Asociația ar putea trimite o cerere ca din cele 22 cu autonomie prin pnrr sa fie alocate o parte pentru refacerea lui 74 (312).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
shoppy
Numai ca pe langa puterea instalata sa intrebati si de puterea prevazuta in contractul cu Enel(sau ce o fi).
Numai ca pe langa puterea instalata sa intrebati si de puterea prevazuta in contractul cu Enel(sau ce o fi).
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
Daddy
Avem parte de noutati din surse sigure? In acest moment unii afirma ca ar fi gata si se da drumul săptămânile următoare iar altii ca e amânat pe termen nedeterminat, cel mai probabil anul viitor.
Avem parte de noutati din surse sigure? In acest moment unii afirma ca ar fi gata si se da drumul săptămânile următoare iar altii ca e amânat pe termen nedeterminat, cel mai probabil anul viitor.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
Andrei98
Aruncătorii de zvonuri zic de vreo 2 luni că e gata și se deschide într-o săptămână.
Aruncătorii de zvonuri zic de vreo 2 luni că e gata și se deschide într-o săptămână.
- ANDREI_TB_CFR_413
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
ANDREI_TB_CFR_413
Dacă se continuă în ritmul acesta, înseamnă că la Sfântu' Așteaptă vor reveni liniile 1 și 10 la Romprim + înființarea liniei 73.
Dacă se continuă în ritmul acesta, înseamnă că la Sfântu' Așteaptă vor reveni liniile 1 și 10 la Romprim + înființarea liniei 73.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
shoppy
In mintea lor se suspenda inspe linii de tramvai, deci cererea de energie scade.
In mintea lor se suspenda inspe linii de tramvai, deci cererea de energie scade.
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
DarthMan
Inelarul nu poate reveni la Romprim in momentul de fata, intrucat sina a fost asfaltata doar pe mici portiuni, si nu a fost inca curatata. Sansele de deraiere sunt extrem de mari. Substatia a fost deja pusa in functiune si a fost receptionata, insa nu cred ca este gata. Nu am prea multe detalii, insa cred ca functioneaza cu 10kV si abia dupa ce va fi trecuta pe 20kV se va putea relua circulatia spre Romprim. Oricum, din detaliile primite de la PPC la finalul lunii iulie intre Romprim si Stadion se putea circula doar cu viteza redusa si posibil chiar sa nu se poata ajunge la Romprim cu un numar mare de tramvaie, cate sunt pe inelar. Intre Sudului si Sura Mare tramvaiele nu mai circula cu viteza redusa, fiind un alt semn al punerii in functiune a substatiei, chiar si cu putere redusa. Asa ca probabil vom mai avea de asteptat pana in vara lui 2025, dar pana vom avea niste informatii clare si oficiale eu zic sa nu ne dam cu presupusul legat de starea actuala a substatiei si data reluarii circulatiei.
ANDREI_TB_CFR_413 wrote here:
Dacă se continuă în ritmul acesta, înseamnă că la Sfântu' Așteaptă vor reveni liniile 1 și 10 la Romprim + înființarea liniei 73.
Inelarul nu poate reveni la Romprim in momentul de fata, intrucat sina a fost asfaltata doar pe mici portiuni, si nu a fost inca curatata. Sansele de deraiere sunt extrem de mari. Substatia a fost deja pusa in functiune si a fost receptionata, insa nu cred ca este gata. Nu am prea multe detalii, insa cred ca functioneaza cu 10kV si abia dupa ce va fi trecuta pe 20kV se va putea relua circulatia spre Romprim. Oricum, din detaliile primite de la PPC la finalul lunii iulie intre Romprim si Stadion se putea circula doar cu viteza redusa si posibil chiar sa nu se poata ajunge la Romprim cu un numar mare de tramvaie, cate sunt pe inelar. Intre Sudului si Sura Mare tramvaiele nu mai circula cu viteza redusa, fiind un alt semn al punerii in functiune a substatiei, chiar si cu putere redusa. Asa ca probabil vom mai avea de asteptat pana in vara lui 2025, dar pana vom avea niste informatii clare si oficiale eu zic sa nu ne dam cu presupusul legat de starea actuala a substatiei si data reluarii circulatiei.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
Costin
Sina se curata in cateva ore, acela nu e motivul pentru care nu revin tramvaiele.
Sina se curata in cateva ore, acela nu e motivul pentru care nu revin tramvaiele.
- DarthMan
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
DarthMan
Sina se curata, insa trebuie si asfaltata pe o portiune destul de mare.
Sina se curata, insa trebuie si asfaltata pe o portiune destul de mare.
- TudorSt
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
TudorSt
Dar în caietul de sarcini pentru substația nouă nu erau prevăzute tensiuni și puteri similare celei care a ars? De ce există discuția “livrează 10 kV în loc de 20”? Înseamnă ca ceva nu a fost respectat: ori caietul de sarcini a fost prost făcut, ori a fost livrat un produs neconform.
Dar în caietul de sarcini pentru substația nouă nu erau prevăzute tensiuni și puteri similare celei care a ars? De ce există discuția “livrează 10 kV în loc de 20”? Înseamnă ca ceva nu a fost respectat: ori caietul de sarcini a fost prost făcut, ori a fost livrat un produs neconform.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Substații electrice STB
bgd70
Ce anume trebuie asfaltat si care nu permite circulatia tramvaiului? Curatatul sinei inteleg dar ca trebuie asfaltat ceva ca sa mearaga tramvaiul nu.
DarthMan wrote here:
Sina se curata, insa trebuie si asfaltata pe o portiune destul de mare.
Ce anume trebuie asfaltat si care nu permite circulatia tramvaiului? Curatatul sinei inteleg dar ca trebuie asfaltat ceva ca sa mearaga tramvaiul nu.
📖 Pagination options