Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
1035 posts, 413098 views
📖 Pagination options
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
AndreyCFR
Crăiţa pe M2, Berceni
Crăiţa pe M2, Berceni
bmovia346_craita.jpg (443.4 KB; downloaded 7091 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Rathgeber2523
1007-2007
1009-2009
1013-2013
1015-2015
1016-2016
1017-2017
1007-2007
1007-2007 Bujorul.JPG (211.28 KB; downloaded 6508 times)
1009-2009
1009-2009 Craita.JPG (222.38 KB; downloaded 6516 times)
1013-2013
1013-2013 Irisul.JPG (216.04 KB; downloaded 6582 times)
1015-2015
1015-2015 Nalba.JPG (204.92 KB; downloaded 6491 times)
1016-2016
1016-2016 Magnolia.JPG (215.35 KB; downloaded 6507 times)
1017-2017
1017-2017 Liliacul.JPG (211.29 KB; downloaded 6489 times)
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
IK4
Se pare ca metroul lui rex n-a mai avut rabdare sa vada CAF-urile in circulatie si deja a trimis cel putin vreo 4 trenuri din cele cu nume de flori pe magistralele 1 si 3. Eu inteleg ca s-au achizitionat trenuri noi pentru a fi inlocuite cele tip IVA de pe M3. Ulterior si-au dat seama ca au luat trenuri care nu incap in statii si ca sa dreaga efectele incompetentei crase au bagat niste vrajeala cu GAP-ul si le-au deturnat catre M2 urmand ca BM1 sa inlocuiasca IVA pe M3. (Apropo, ce fac acum cu GAP-ul la Bombardiere dupa ce au mai si raschetat peroanele pe M2? Sigur vor mai ramane minim 4 in circulatie pentru ca 16 CAF-uri sunt insuficiente).
Totusi nu inteleg ce cauta acele BM1 fara bare de sprijin in locurile esentiale si cu ventilatie ineficienta pe magistrala 1, unde intervalul de succedare este mizerabil si trenurile sunt full. Stai 10 minute la ora de varf dupa un tren intre Dristor 2 - Gara - Eroilor si Dristor 1 - Republica. Sa inlocuiasca IVEle de pe M3!
Se pare ca metroul lui rex n-a mai avut rabdare sa vada CAF-urile in circulatie si deja a trimis cel putin vreo 4 trenuri din cele cu nume de flori pe magistralele 1 si 3. Eu inteleg ca s-au achizitionat trenuri noi pentru a fi inlocuite cele tip IVA de pe M3. Ulterior si-au dat seama ca au luat trenuri care nu incap in statii si ca sa dreaga efectele incompetentei crase au bagat niste vrajeala cu GAP-ul si le-au deturnat catre M2 urmand ca BM1 sa inlocuiasca IVA pe M3. (Apropo, ce fac acum cu GAP-ul la Bombardiere dupa ce au mai si raschetat peroanele pe M2? Sigur vor mai ramane minim 4 in circulatie pentru ca 16 CAF-uri sunt insuficiente).
Totusi nu inteleg ce cauta acele BM1 fara bare de sprijin in locurile esentiale si cu ventilatie ineficienta pe magistrala 1, unde intervalul de succedare este mizerabil si trenurile sunt full. Stai 10 minute la ora de varf dupa un tren intre Dristor 2 - Gara - Eroilor si Dristor 1 - Republica. Sa inlocuiasca IVEle de pe M3!
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
puidemorosan
Sfatuiesc pe bagatorii in seama sa se informeze inainte de a deschide gura. Nu de alta, dar se risca sa se cada in ridicol.
Pentru cei care de abia s-au trezit, repet niste precizari.
1. Trenurile au fost prevazute de la inceput pentru M2 (asa s-a intamplat de altfel si cu BM2).
2. Gap-ul de la peron este impus de catre UE intr-o reglementare de acum vreo 4 ani cu privire la accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati la transportul public.
3. Faptul ca decand s-a construit metroul nu s-au mai realizat lucrari de mentenanta radicale la nivelul peronului, este un fapt binecunoscut. Dovada faptului ca latimea trenului nu este o problema, sta in proba de gabarit de pe extensia Grigorescu - Anghel Saligny unde totul a mers bine din prima.
4.Faptul ca Metrorex a trimis trenuri pe M3/1, se datoreaza iesirii din exploatare a unui numar de 2 trenuri IVA cu durata de viata expirata.
In rest sarbatori frumoase si va sfatuiesc la retinere. Atat la mancare cat si la ce vorbiti.
Ganditi inainte, va jur ca nu doare.
Cu stima.
Sfatuiesc pe bagatorii in seama sa se informeze inainte de a deschide gura. Nu de alta, dar se risca sa se cada in ridicol.
Pentru cei care de abia s-au trezit, repet niste precizari.
1. Trenurile au fost prevazute de la inceput pentru M2 (asa s-a intamplat de altfel si cu BM2).
2. Gap-ul de la peron este impus de catre UE intr-o reglementare de acum vreo 4 ani cu privire la accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati la transportul public.
3. Faptul ca decand s-a construit metroul nu s-au mai realizat lucrari de mentenanta radicale la nivelul peronului, este un fapt binecunoscut. Dovada faptului ca latimea trenului nu este o problema, sta in proba de gabarit de pe extensia Grigorescu - Anghel Saligny unde totul a mers bine din prima.
4.Faptul ca Metrorex a trimis trenuri pe M3/1, se datoreaza iesirii din exploatare a unui numar de 2 trenuri IVA cu durata de viata expirata.
In rest sarbatori frumoase si va sfatuiesc la retinere. Atat la mancare cat si la ce vorbiti.
Ganditi inainte, va jur ca nu doare.
Cu stima.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
andrei11
Domnule draga,
Tot cu stima va reamintesc ca suntem pe un forum de discutii si nu pe o adresa oficiala a Metrorex, sau Sapunul Roxana SA, sau altceva. Daca nu sunt atacuri la persoana, orice opinie - chiar si trasnita - poate fi exprimata. Va reamintesc ca cele spuse de mine se regasesc si in regulamentul de functionare a forumului.
Multi din cei ce dau viata acestui forum sunt amatori in ale transportului in comun, desi uneori parerea lor este corecta si reala, evident neconvenind celor ce sunt implicati in acest proiect.
Va reamintesc ca fix asta s-a precizat cu ceva timp in urma, noile metrouri CAF erau destinate inlocuirii vechilor trenuri IVA ( care circula pe M 3 - daca nu stiti acest lucru ) si nu inlocuirii BM - urilor de pe M 2 care sa fie transferate pe M 3 ca M 2 sa beneficieze de trenuri noi totdeauna, in detrimentul celorlate magistrale.
Stiu ca nu lucrati la Metrorex, dar cei de la Metrorex in loc sa se ocupe de lucruri reale - dublarea pasajului de legatura de la Unirii, repararea lifturilor deabia montate in statii si care nu mai functioneaza, imbunatatirea frecventei de circulatie pe relatia Dristor 2 - Victoriei ( M 1 ) prefera sa introduca trenuri noi pe M 2 decat pe celalalte magistrale.
Gap-ul de la peron este impus de catre UE intr-o reglementare de acum vreo 4 ani cu privire la accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati la transportul public. este o inventie marca UE pentru a mai stoarce ceva bani. Daca peste 15 ani UE isi da seama ca acest GAP este depasit si modifica din nou standardele, ce facem ? Ce inseamna om cu dezabilitati care la ora actuala are probleme de urcare de pe peron in tren ? Definiti va rog conceptul. Un om ce nu poate face un pas de 15 cm la ora actuala in principiu este ori insotit, ori intr-un carucior, deci problema nu cred ca se refera la cei 15 cm actuali.
Un om ce nu poate face un pas de 15 cm, la ora actuala trebuie :
- sa iasa din casa.
- sa se deplaseze pe strada ( trotuar ).
- sa ajunga intr-un RATB.
- acel RATB sa-l lase prin preajma unei statii de metrou.
- sa ajunga pe peron.
- sa foloseasca avantajele GAP - ului la urcare
- sa foloseasca din nou avantajele GAP - ului la coborare.
- sa ajunga la suprafata.
- sa ajunga intr-o statie RATB.
- sa urce / coboare din noul RATB
- sa poata ajunge unde doreste dumnealui, la o institutie publica dotata cu rampa si lifturi sau intr-o locuinta particulara.
Aveti cumva date din care sa reiasa cati oameni cu astfel de dezabilitati folosesc metroul si cat costa modificarea peroanelor pentru realizarea GAP - ului ? Oricum este clar ca acest GAP va fi modificat peste 15 - 20 de ani.
Stiu ca mi-ati spus la un moment dat ca sunt pe dinafara cu problemele legate de transportul pe sina, remarca respectiva am luat-o ca o impolitete din partea dvs, am uitat de incident.
In rest sarbatori frumoase si va sfatuiesc la retinere. Atat la mancare cat si la ce vorbiti.
Aceasta este din nou o impolitete din partea dvs, fiecare are voie sa manance si sa bea cat doreste, precum sa emita si idei in cadrul forumului cat timp nu jigneste pe nimeni.
A, cunoasteti ca din motive obscure accesul in statia Parc ( M 5 ) a fost modificat substantial, in locul unui pasaj luminos s-a ales solutia unor culuare de sobolan ?
Aceasta a fost o remarca asa, in general, cunosc ca nu lucrati la Metroul SA / Metrorex, remarca nu va vizeaza in mod direct. Nici indirect.
Cu stima, ing. Andrei Ciocan
Va rog sa nu-mi reamintiti ca sunt pe langa subiect, cunosc acest lucru si nu am ascuns niciodata aceasta realitate.
In principiu toate lifturile din statii ar trebui sa functioneze. Din cate stiu eu mai mult de jumatate stau defecte.
Parca tot pentru persoanele cu dezabilitati au fost construite, nu ?
Asadar ca sa ajunga pe peron si sa se bucure de GAP, o persoana cu dezabilitati trebuie sa ajunga acolo. ( adica pe peron ). Se pare ca e cam imposibil in multe statii, sau beneficiaza de niste rute cel putin curioase, vezi accesele din lifturi de la statiile Unirii. E noaptea mintii cum s-au realizat accesele acolo. E un fel de a spune hai sa le facem si pe astea, ca sa bifam un punct de pe ordinea de zi. Ca sa respecte toate regurile de circulatie, stiti cumva cate miscari trebuie sa faca un om cu dezabilitati ca sa ia metroul de la Unirii 1* ? E bataie de joc, aia e.
____________________
* Schimbul de magistrale pentru persoanele cu dezabilitati se realizeaza numai in statiile Victoriei.
In statiile Unirii acest lucru este practic imposibil.
Domnule draga,
Tot cu stima va reamintesc ca suntem pe un forum de discutii si nu pe o adresa oficiala a Metrorex, sau Sapunul Roxana SA, sau altceva. Daca nu sunt atacuri la persoana, orice opinie - chiar si trasnita - poate fi exprimata. Va reamintesc ca cele spuse de mine se regasesc si in regulamentul de functionare a forumului.
Multi din cei ce dau viata acestui forum sunt amatori in ale transportului in comun, desi uneori parerea lor este corecta si reala, evident neconvenind celor ce sunt implicati in acest proiect.
Va reamintesc ca fix asta s-a precizat cu ceva timp in urma, noile metrouri CAF erau destinate inlocuirii vechilor trenuri IVA ( care circula pe M 3 - daca nu stiti acest lucru ) si nu inlocuirii BM - urilor de pe M 2 care sa fie transferate pe M 3 ca M 2 sa beneficieze de trenuri noi totdeauna, in detrimentul celorlate magistrale.
Stiu ca nu lucrati la Metrorex, dar cei de la Metrorex in loc sa se ocupe de lucruri reale - dublarea pasajului de legatura de la Unirii, repararea lifturilor deabia montate in statii si care nu mai functioneaza, imbunatatirea frecventei de circulatie pe relatia Dristor 2 - Victoriei ( M 1 ) prefera sa introduca trenuri noi pe M 2 decat pe celalalte magistrale.
Gap-ul de la peron este impus de catre UE intr-o reglementare de acum vreo 4 ani cu privire la accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati la transportul public. este o inventie marca UE pentru a mai stoarce ceva bani. Daca peste 15 ani UE isi da seama ca acest GAP este depasit si modifica din nou standardele, ce facem ? Ce inseamna om cu dezabilitati care la ora actuala are probleme de urcare de pe peron in tren ? Definiti va rog conceptul. Un om ce nu poate face un pas de 15 cm la ora actuala in principiu este ori insotit, ori intr-un carucior, deci problema nu cred ca se refera la cei 15 cm actuali.
Un om ce nu poate face un pas de 15 cm, la ora actuala trebuie :
- sa iasa din casa.
- sa se deplaseze pe strada ( trotuar ).
- sa ajunga intr-un RATB.
- acel RATB sa-l lase prin preajma unei statii de metrou.
- sa ajunga pe peron.
- sa foloseasca avantajele GAP - ului la urcare
- sa foloseasca din nou avantajele GAP - ului la coborare.
- sa ajunga la suprafata.
- sa ajunga intr-o statie RATB.
- sa urce / coboare din noul RATB
- sa poata ajunge unde doreste dumnealui, la o institutie publica dotata cu rampa si lifturi sau intr-o locuinta particulara.
Aveti cumva date din care sa reiasa cati oameni cu astfel de dezabilitati folosesc metroul si cat costa modificarea peroanelor pentru realizarea GAP - ului ? Oricum este clar ca acest GAP va fi modificat peste 15 - 20 de ani.
Stiu ca mi-ati spus la un moment dat ca sunt pe dinafara cu problemele legate de transportul pe sina, remarca respectiva am luat-o ca o impolitete din partea dvs, am uitat de incident.
In rest sarbatori frumoase si va sfatuiesc la retinere. Atat la mancare cat si la ce vorbiti.
Aceasta este din nou o impolitete din partea dvs, fiecare are voie sa manance si sa bea cat doreste, precum sa emita si idei in cadrul forumului cat timp nu jigneste pe nimeni.
A, cunoasteti ca din motive obscure accesul in statia Parc ( M 5 ) a fost modificat substantial, in locul unui pasaj luminos s-a ales solutia unor culuare de sobolan ?
Aceasta a fost o remarca asa, in general, cunosc ca nu lucrati la Metroul SA / Metrorex, remarca nu va vizeaza in mod direct. Nici indirect.
Cu stima, ing. Andrei Ciocan
Va rog sa nu-mi reamintiti ca sunt pe langa subiect, cunosc acest lucru si nu am ascuns niciodata aceasta realitate.
In principiu toate lifturile din statii ar trebui sa functioneze. Din cate stiu eu mai mult de jumatate stau defecte.
Parca tot pentru persoanele cu dezabilitati au fost construite, nu ?
Asadar ca sa ajunga pe peron si sa se bucure de GAP, o persoana cu dezabilitati trebuie sa ajunga acolo. ( adica pe peron ). Se pare ca e cam imposibil in multe statii, sau beneficiaza de niste rute cel putin curioase, vezi accesele din lifturi de la statiile Unirii. E noaptea mintii cum s-au realizat accesele acolo. E un fel de a spune hai sa le facem si pe astea, ca sa bifam un punct de pe ordinea de zi. Ca sa respecte toate regurile de circulatie, stiti cumva cate miscari trebuie sa faca un om cu dezabilitati ca sa ia metroul de la Unirii 1* ? E bataie de joc, aia e.
____________________
* Schimbul de magistrale pentru persoanele cu dezabilitati se realizeaza numai in statiile Victoriei.
In statiile Unirii acest lucru este practic imposibil.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
IK4
Ma abtin de la a raspunde la astfel de atacuri si fac mentiunea ca opiniile au fost exprimate din postura de simplu calator cu metroul. Puteti sta linistit, nu sunt angajatul Alstom sau Siemens care va pandeste dupa colt. Daca citeati mai cu atentie, fara a va aprinde asa tare, poate observati ca n-am avut de zis nimic rau despre CAF. Astept sa circul cu ele pentru a putea spune ceva. Problema mea era legata strict de Metrorex.
Dar daca e sa discutam strict tehnic, se schimba datele problemei. In calitate de reprezentant al furnizorului ati avut curiozitatea sa cititi caietul de sarcini pentru achizitia celor 16 trenuri? Daca nu, aici este:
http://www.metrorex.ro/Resurse/Caiet_sarcini_trenuri/Partea%200%20-%20caiet%20de%20sarcini.pdf
Unde este mentionata in document directiva EU referitoare la acel GAP? Eu in acest caiet de sarcini nu gasesc nici macar capitolul de documente de referinta (standarde, legi, directive). Cred ca l-au pierdut prin tunel. Si daca tot discutam despre standarde si reglementari, ce parere aveti despre faptul ca in caietul de sarcini Metrorex se fac referinte la standarde anulate de peste 10 ani in domenii critice (PSI), cum ar fi acest STAS 4918-76 Utilaj de stins incendii. Stingătoare portative cu pulbere?
Ce parere aveti de faptul ca se solicita nivelul interferenelor radioelectrice si magnetice dupa un standard anulat de zeci de ani, luat dintr-o carte tehnica de la IVA (STAS 6084/5-71).
Comparativ cu documentele care s-au publicat pentru achizitia autobuzelor Mercedes si troleibuzelor Irisbus, acest caiet de sarcini este o varza. Insa nu pot sa nu remarc faptul ca la desenele cu dimensiunile de gabarit ale peroanelor nu scrie nicaieri ca se accepta polizarea lor.
Paste fericit!
Ma abtin de la a raspunde la astfel de atacuri si fac mentiunea ca opiniile au fost exprimate din postura de simplu calator cu metroul. Puteti sta linistit, nu sunt angajatul Alstom sau Siemens care va pandeste dupa colt. Daca citeati mai cu atentie, fara a va aprinde asa tare, poate observati ca n-am avut de zis nimic rau despre CAF. Astept sa circul cu ele pentru a putea spune ceva. Problema mea era legata strict de Metrorex.
Dar daca e sa discutam strict tehnic, se schimba datele problemei. In calitate de reprezentant al furnizorului ati avut curiozitatea sa cititi caietul de sarcini pentru achizitia celor 16 trenuri? Daca nu, aici este:
http://www.metrorex.ro/Resurse/Caiet_sarcini_trenuri/Partea%200%20-%20caiet%20de%20sarcini.pdf
Unde este mentionata in document directiva EU referitoare la acel GAP? Eu in acest caiet de sarcini nu gasesc nici macar capitolul de documente de referinta (standarde, legi, directive). Cred ca l-au pierdut prin tunel. Si daca tot discutam despre standarde si reglementari, ce parere aveti despre faptul ca in caietul de sarcini Metrorex se fac referinte la standarde anulate de peste 10 ani in domenii critice (PSI), cum ar fi acest STAS 4918-76 Utilaj de stins incendii. Stingătoare portative cu pulbere?
Ce parere aveti de faptul ca se solicita nivelul interferenelor radioelectrice si magnetice dupa un standard anulat de zeci de ani, luat dintr-o carte tehnica de la IVA (STAS 6084/5-71).
Comparativ cu documentele care s-au publicat pentru achizitia autobuzelor Mercedes si troleibuzelor Irisbus, acest caiet de sarcini este o varza. Insa nu pot sa nu remarc faptul ca la desenele cu dimensiunile de gabarit ale peroanelor nu scrie nicaieri ca se accepta polizarea lor.
Paste fericit!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Nu vad care este problema. Nu stiu cum se face ca eu am inteles de la bun inceput faptul ca aceste CAF-uri vor circula exclusiv pe M2 si ca vor inlocui indirect IVA. Inlocuitorul direct al garniturilor IVA este BM-ul, nicidecum CAF! Eu sunt perfect de acord cu introducerea lor pe M2 pentru a pastra un parc unitar in functie de magistrala, dar mai ales pentru un parc identic pe portiunea comuna M1/3. Nu prea inteleg ce discutam aici. Ele oricum trebuiesc, asemenea BM, sa fie perfect compatibile cu tot restul retelei de metrou (inclusiv M4, nu vorbim aici si despre automatizari, ci strict de gabarit). Cu ce ne deranjeaza pe noi, calatorii, daca ei vor sa le bage pe M2, ce pierdem noi? timp? bani?
Inca ceva, de ce sa le bage pe alte magistrale? M2 chiar este cireasa de pe tort. In schimb, la Victoriei M1 stai si cate 10 minute. Clasamentul meu in functie de timpul de succedare: M2, M3 (chiar daca are IVA), M1/M4.
Oricum daca era dupa mine reparam IVA si gata. Sunt atatea orase cu garnituri vechi si nu se fuduleste nimeni atat. De banii astia modernizam statiile.
Nu vad care este problema. Nu stiu cum se face ca eu am inteles de la bun inceput faptul ca aceste CAF-uri vor circula exclusiv pe M2 si ca vor inlocui indirect IVA. Inlocuitorul direct al garniturilor IVA este BM-ul, nicidecum CAF! Eu sunt perfect de acord cu introducerea lor pe M2 pentru a pastra un parc unitar in functie de magistrala, dar mai ales pentru un parc identic pe portiunea comuna M1/3. Nu prea inteleg ce discutam aici. Ele oricum trebuiesc, asemenea BM, sa fie perfect compatibile cu tot restul retelei de metrou (inclusiv M4, nu vorbim aici si despre automatizari, ci strict de gabarit). Cu ce ne deranjeaza pe noi, calatorii, daca ei vor sa le bage pe M2, ce pierdem noi? timp? bani?
Inca ceva, de ce sa le bage pe alte magistrale? M2 chiar este cireasa de pe tort. In schimb, la Victoriei M1 stai si cate 10 minute. Clasamentul meu in functie de timpul de succedare: M2, M3 (chiar daca are IVA), M1/M4.
Oricum daca era dupa mine reparam IVA si gata. Sunt atatea orase cu garnituri vechi si nu se fuduleste nimeni atat. De banii astia modernizam statiile.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Eu tot nu pricep de ce va certati pe trenuri. Metrorez are o problema cu parcul subdimensionat. De multa vreme. Daca primesti subventii nu-ti faci griji ca nu pot calatorii sa se imbarce in tren pana la ultimul. Probabil se gandesc ca nu merita sa cumpere in plus doar pentru orele de varf.
Eu tot nu pricep de ce va certati pe trenuri. Metrorez are o problema cu parcul subdimensionat. De multa vreme. Daca primesti subventii nu-ti faci griji ca nu pot calatorii sa se imbarce in tren pana la ultimul. Probabil se gandesc ca nu merita sa cumpere in plus doar pentru orele de varf.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Avem IVA destule, nu vrem sa le bagam, preferam sa ne inghesuim in lux decat sa calatorim decent.
Avem IVA destule, nu vrem sa le bagam, preferam sa ne inghesuim in lux decat sa calatorim decent.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
133 313
Sunt functionale, dar depasite complet. La iva apesi butonul de alarma in ultimul vagon si astepti. Ce? Nu se stie, ca nu are nimeni cum sa ajunga sa te intrebe care-i problema. Face unul infarct in vagon si trenul in loc sa ajunga mai repede in statie...
Sunt functionale, dar depasite complet. La iva apesi butonul de alarma in ultimul vagon si astepti. Ce? Nu se stie, ca nu are nimeni cum sa ajunga sa te intrebe care-i problema. Face unul infarct in vagon si trenul in loc sa ajunga mai repede in statie...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Suntem total offtopic. Te-ai gandit de ce nu merge acel buton? Pentru ca ei nu vor sa mearga. Chiar crezi ca in era tehnologiei nu poti sa faci niste legaturi? Nu este vina trenurilor ca au ajuns cum au ajuns... nu sunt intretinute.
Suntem total offtopic. Te-ai gandit de ce nu merge acel buton? Pentru ca ei nu vor sa mearga. Chiar crezi ca in era tehnologiei nu poti sa faci niste legaturi? Nu este vina trenurilor ca au ajuns cum au ajuns... nu sunt intretinute.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
IK4
Ca sa inchidem offtopicul, ideea mea era ca, daca nu avem CAF pe M1/3, BM din prima serie sa inlocuiasca strict IVA de pe M3. Sa mearga numai pe M3 care are interval ceva mai bun fata de M1 si este mai lejer din punct de vedere al aglomeratiei. Nu sunt amenajate interior pentru flux mare de calatori si nu vreau sa fac zilnic echilibristica in ele pe M1 intre Obor si Crangasi asa cum am facut azi si nici sa-mi storc camasa cand ajung la serviciu. Geamurile alea adaugate sunt o idee foarte proasta, o cheltuiala inutila si te pot trimite direct la spital.
Nu era vorba de o preferinta pentru CAF pe M1/3, din contra. Imi place mancarea italiana, muzica si dansul spaniol, dar trenurile le prefer nemtesti. Totusi, cu CAFuri pe M2 oricum nu va mai fi un parc unitar, pentru ca sunt doar 16 si tot vor circula amestecate cu 4-5 Bombardiere (pentru care GAPul va fi acum si mai mare unde s-a raschetat peronul ).
Ca sa inchidem offtopicul, ideea mea era ca, daca nu avem CAF pe M1/3, BM din prima serie sa inlocuiasca strict IVA de pe M3. Sa mearga numai pe M3 care are interval ceva mai bun fata de M1 si este mai lejer din punct de vedere al aglomeratiei. Nu sunt amenajate interior pentru flux mare de calatori si nu vreau sa fac zilnic echilibristica in ele pe M1 intre Obor si Crangasi asa cum am facut azi si nici sa-mi storc camasa cand ajung la serviciu. Geamurile alea adaugate sunt o idee foarte proasta, o cheltuiala inutila si te pot trimite direct la spital.
Nu era vorba de o preferinta pentru CAF pe M1/3, din contra. Imi place mancarea italiana, muzica si dansul spaniol, dar trenurile le prefer nemtesti. Totusi, cu CAFuri pe M2 oricum nu va mai fi un parc unitar, pentru ca sunt doar 16 si tot vor circula amestecate cu 4-5 Bombardiere (pentru care GAPul va fi acum si mai mare unde s-a raschetat peronul ).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
ByOnu
Uiti ca n-au raschetat peronul doar pe M2. Si mai uiti ca vor sa mai cumpere inca 8 (daca nu ma insel), deci mai mult decat suficiente pentru M2.
Uiti ca n-au raschetat peronul doar pe M2. Si mai uiti ca vor sa mai cumpere inca 8 (daca nu ma insel), deci mai mult decat suficiente pentru M2.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Este bine daca ai inteles asa, nimeni n-a mai inteles chestia asta. Este de ajuns sa citesti ce s-a scris pe topicul de CAF acum cativa ani.
Eu de ex, daca as auzi ca unchiul bogat spune "cumpar o masina noua sa inlocuiesc rabla de 30 ani a nepotului meu" nu cred ca as intelege ca unchiul isi o masina noua pentru amanta si ii da nepotului masina amantei....Alt harb, dar vechi de doar 10 ani... Este mai bine pentru nepot, dar tot "vechitura" este
Eu nu am remarcat vreo deosebire intre cele doua generatii de BM din punct de vedere al ventilatiei. Dar pot sa spun ca intr-o zi de vara am calatorit pe M2 cu o garnitura care avea ventilatia data la maxim si chiar era placut. Eu cred ca desteptii aia care conduc trenurile nu dau ventilatia la maxim. De ce ? Nu stiu, poate sa nu ii traga pe ei curentul in cabina dotata cu A/C/ Ca deh, ei merita , noi nu.
Iti spun eu care este problema, ca stau pe M3. Dupa ce am indurat vreo 4 ani constructia statiei Gorjului (capodopera post-decembrista dpdv al aspectului), apoi vreo 10 ani batjocura cu "racordul" pana la Eroilor, cand in sfarsit am zis ca am fost adusi si noi "adusi in randul lumii " si putem ajunge fara schimbare pana in centru, cred ca puteam macar sa beneficiem de trenuri noi.
Cand, ce sa vezi, ne trezim cu niste vechituri fara afisaje si fara bare de sustinere, ca tot a incasat cineva consultanta grasa cand le-au cumparat, Iar exemplele date mai sus, cu ce scriu "consultantii" in caietul de licitatie, niste standarde depasite, ar fi comice dar, din pacate, este tragice.
Si nu ca as vrea neaparat niste trenuri "ultimul racnet".. Ci doar niste trenuri corecte, in care sa ai de ce sa te tii, nu sa te aseze ca pe niste cartofi la fiecare frana. Intre IVA si BM1 prefer, fara niciun dubiu, IVA.
Nu mai amintesc si de problemele cu rotile despre care s-a scris atata....Sa le tina pentru ei pe aceste BM1-uri, ei care au acordat consultanta si eu care au fost de acord sa ia niste rebuturi. Daca au fost asa mandri de aceasta achizitie , sa le tina pe "magistrala de protocol" M2.
ByOnu wrote:
eu am inteles de la bun inceput faptul ca aceste CAF-uri vor circula exclusiv pe M2 si ca vor inlocui indirect IVA. Inlocuitorul direct al garniturilor IVA este BM-ul, nicidecum CAF!
Este bine daca ai inteles asa, nimeni n-a mai inteles chestia asta. Este de ajuns sa citesti ce s-a scris pe topicul de CAF acum cativa ani.
Eu de ex, daca as auzi ca unchiul bogat spune "cumpar o masina noua sa inlocuiesc rabla de 30 ani a nepotului meu" nu cred ca as intelege ca unchiul isi o masina noua pentru amanta si ii da nepotului masina amantei....Alt harb, dar vechi de doar 10 ani... Este mai bine pentru nepot, dar tot "vechitura" este
IK4 wrote:
Totusi nu inteleg ce cauta acele BM1 fara bare de sprijin in locurile esentiale si cu ventilatie ineficienta pe magistrala 1, unde intervalul de succedare este mizerabil si trenurile sunt full. Stai 10 minute la ora de varf dupa un tren intre Dristor 2 - Gara - Eroilor si Dristor 1 - Republica. Sa inlocuiasca IVEle de pe M3!
Eu nu am remarcat vreo deosebire intre cele doua generatii de BM din punct de vedere al ventilatiei. Dar pot sa spun ca intr-o zi de vara am calatorit pe M2 cu o garnitura care avea ventilatia data la maxim si chiar era placut. Eu cred ca desteptii aia care conduc trenurile nu dau ventilatia la maxim. De ce ? Nu stiu, poate sa nu ii traga pe ei curentul in cabina dotata cu A/C/ Ca deh, ei merita , noi nu.
ByOnu wrote:
Cu ce ne deranjeaza pe noi, calatorii, daca ei vor sa le bage pe M2, ce pierdem noi? timp? bani?il:
Iti spun eu care este problema, ca stau pe M3. Dupa ce am indurat vreo 4 ani constructia statiei Gorjului (capodopera post-decembrista dpdv al aspectului), apoi vreo 10 ani batjocura cu "racordul" pana la Eroilor, cand in sfarsit am zis ca am fost adusi si noi "adusi in randul lumii " si putem ajunge fara schimbare pana in centru, cred ca puteam macar sa beneficiem de trenuri noi.
Cand, ce sa vezi, ne trezim cu niste vechituri fara afisaje si fara bare de sustinere, ca tot a incasat cineva consultanta grasa cand le-au cumparat, Iar exemplele date mai sus, cu ce scriu "consultantii" in caietul de licitatie, niste standarde depasite, ar fi comice dar, din pacate, este tragice.
Si nu ca as vrea neaparat niste trenuri "ultimul racnet".. Ci doar niste trenuri corecte, in care sa ai de ce sa te tii, nu sa te aseze ca pe niste cartofi la fiecare frana. Intre IVA si BM1 prefer, fara niciun dubiu, IVA.
Nu mai amintesc si de problemele cu rotile despre care s-a scris atata....Sa le tina pentru ei pe aceste BM1-uri, ei care au acordat consultanta si eu care au fost de acord sa ia niste rebuturi. Daca au fost asa mandri de aceasta achizitie , sa le tina pe "magistrala de protocol" M2.
📖 Pagination options