Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1248 posts, 513676 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
bercenicity
Nu e nemaiîntalnit, e rarisim; am si eu vagi amintiri de asemenea vagoane bine-luminate.
Nu e nemaiîntalnit, e rarisim; am si eu vagi amintiri de asemenea vagoane bine-luminate.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim 2
Azi am nimerit si eu in garnitura aceea; eram in vagonul 060B. Ma gindeam sa intru in seara asta sa va dau vestea si, cind colo, vad ca nu sint primul
E prima data in viata cind vad sa functioneze acele lumini, nici macar pe vremea raposatului nu am vazut asa ceva. Chiar am intrebat pe cineva atunci de ce la trenurile noi nu sint neoane acolo si mi-a zis ca nu le pun pentru a nu-i deranja pe batrinii de pe locurile rezervate...Absurd, dar poate adevarat ("oricum nu vad bine, lasa-i sa doarma acolo...").
In aceasta garnitura am remarcat de asemenea si lipsa mizgalelilor din interior. Poate ne citesc baietii veseli si rezolva, doar nu sa rateze ei o asemenea "prada".
Azi am nimerit si eu in garnitura aceea; eram in vagonul 060B. Ma gindeam sa intru in seara asta sa va dau vestea si, cind colo, vad ca nu sint primul
E prima data in viata cind vad sa functioneze acele lumini, nici macar pe vremea raposatului nu am vazut asa ceva. Chiar am intrebat pe cineva atunci de ce la trenurile noi nu sint neoane acolo si mi-a zis ca nu le pun pentru a nu-i deranja pe batrinii de pe locurile rezervate...Absurd, dar poate adevarat ("oricum nu vad bine, lasa-i sa doarma acolo...").
In aceasta garnitura am remarcat de asemenea si lipsa mizgalelilor din interior. Poate ne citesc baietii veseli si rezolva, doar nu sa rateze ei o asemenea "prada".
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
IK4
Trenurile acestea (am vazut cel putin doua) nu sunt iesite din comun doar datorita lampilor din capetele vagoanelor. Se pare ca aici e vorba de o modernizare. S-au inlocuit vechile compresoare cu piston, cu unele foarte silentioase, montate sub vagonul B al ramelor. In fuga, am observat si pe la bord ceva noutati sub forma unor LED-uri verzi. Si franarea parca se desfasoara altfel decat la o IVA clasica, in sensul ca frana electrica pare a fi mai eficienta, aducand trenul la o viteza mai mica inainte de intrarea franei pneumatice pentru oprire.
Ne poate oferi detalii cineva?
Trenurile acestea (am vazut cel putin doua) nu sunt iesite din comun doar datorita lampilor din capetele vagoanelor. Se pare ca aici e vorba de o modernizare. S-au inlocuit vechile compresoare cu piston, cu unele foarte silentioase, montate sub vagonul B al ramelor. In fuga, am observat si pe la bord ceva noutati sub forma unor LED-uri verzi. Si franarea parca se desfasoara altfel decat la o IVA clasica, in sensul ca frana electrica pare a fi mai eficienta, aducand trenul la o viteza mai mica inainte de intrarea franei pneumatice pentru oprire.
Ne poate oferi detalii cineva?
- Axel
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
IK4
Modernizari la IVA:
http://www.inda.ro/p2_7r.html
Aveau nevoie si de asa ceva pentru alimentarea unui compresor modern.
Modernizari la IVA:
http://www.inda.ro/p2_7r.html
Aveau nevoie si de asa ceva pentru alimentarea unui compresor modern.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Rathgeber2523
A inceput sa puna reclame pe IVE
A inceput sa puna reclame pe IVE
Picture 007.jpg (193.71 KB; downloaded 5960 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
sab
O codificare noua si interesanta dintr-o rama IVA . Nu stiu ce semnificatie are al doilea "8". Si cam multi de "RO"...
Mai jos se observa si codul "pe stil vechi". Oare de ce s-a mai apucat Metrorex sa schimbe numerele la aceste rame daca tot le pregateste casarea ?
O codificare noua si interesanta dintr-o rama IVA . Nu stiu ce semnificatie are al doilea "8". Si cam multi de "RO"...
Mai jos se observa si codul "pe stil vechi". Oare de ce s-a mai apucat Metrorex sa schimbe numerele la aceste rame daca tot le pregateste casarea ?
Fotografia 0374.jpg (21.58 KB; downloaded 5531 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Robert24
Se vrea a fi o codificare UIC... Nu prea le-a reusit.
Oricum, s-au agitat degeaba, atata vreme cat Metorex oricum trece la CGMB.
Se vrea a fi o codificare UIC... Nu prea le-a reusit.
Oricum, s-au agitat degeaba, atata vreme cat Metorex oricum trece la CGMB.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
bercenicity
E cifra de control CFR (1*5 = 5; 2*8=16 >>> 5 + 1+6 =12 >>> 10-2=8)
sab wrote:
O codificare noua si interesanta dintr-o rama IVA . Nu stiu ce semnificatie are al doilea "8". Si cam multi de "RO"...
E cifra de control CFR (1*5 = 5; 2*8=16 >>> 5 + 1+6 =12 >>> 10-2=8)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Utilizator anonim 2
Le trebuie codificare internationala de parca ar fi pericol sa o ia de capul lor pe liniile lumii si sa nu mai stie aia ale cui sunt
E ca in bancul ala cu militianul care a vrut sa deturneze metroul. A intrat peste conductor cu pistolu' : "du'ma la Istanbul ca trag"! La care conductorul: "atentie se inchid usile, urmeaza statia Istanbul..".
Le trebuie codificare internationala de parca ar fi pericol sa o ia de capul lor pe liniile lumii si sa nu mai stie aia ale cui sunt
E ca in bancul ala cu militianul care a vrut sa deturneze metroul. A intrat peste conductor cu pistolu' : "du'ma la Istanbul ca trag"! La care conductorul: "atentie se inchid usile, urmeaza statia Istanbul..".
- Chev Celios
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
nokia2110
1) Primele rame - cele aduse în 1978 au fost casate sau au ajuns înapoi la Arad?
2) Are cineva un desen cu coetel ramelor?
3) La ce foloseşte uşa dintre A şi B, din moment ce nu pot trece călătorii pe acolo? E folosită de mecanici în depou?
1) Primele rame - cele aduse în 1978 au fost casate sau au ajuns înapoi la Arad?
2) Are cineva un desen cu coetel ramelor?
3) La ce foloseşte uşa dintre A şi B, din moment ce nu pot trece călătorii pe acolo? E folosită de mecanici în depou?
📖 Pagination options