Topic: Liniile 641 / 642 / 643 lucrări în 2019/2020
365 posts, 123433 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Andrei98
Mie mi se pare foarte ok ca in momentul cand sunt 2 sau mai multe autobuze unul dupa altul, cel mai gol din spate sa il depaseasca pe cel plin, mai ales in situatii de genul liniei 641. Daca tot se aduna macar sa faca ceva util din asta.
Mie mi se pare foarte ok ca in momentul cand sunt 2 sau mai multe autobuze unul dupa altul, cel mai gol din spate sa il depaseasca pe cel plin, mai ales in situatii de genul liniei 641. Daca tot se aduna macar sa faca ceva util din asta.
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Am sa va las câteva poze mai jos cu aglomeratia liniei 641, dimineața 2 iulie 2019, la stația Bd. CEAHLAU.
Apropo: luni au fost pe traseul 641 aproximativ 80% Mercedes-Benz Citaro Euro 3 și 4, majoritare fiind euro 3...
Am sa va las câteva poze mai jos cu aglomeratia liniei 641, dimineața 2 iulie 2019, la stația Bd. CEAHLAU.
Screenshot_20190702_234825.jpg (192.32 KB; downloaded 3444 times)
Screenshot_20190702_234813.jpg (261.92 KB; downloaded 3445 times)
Screenshot_20190702_234758.jpg (246.53 KB; downloaded 3444 times)
Screenshot_20190702_234726.jpg (202.54 KB; downloaded 3446 times)
Screenshot_20190702_234704.jpg (209 KB; downloaded 3445 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
barbuandrei
Acelasi lucru se intampla pe ambele linii. Autobaze precum Floreasca, Alexandria sau Pipera, trimit foarte multe E3 pe traseu, in timp ce in garaj se afla masini E4.
Acelasi lucru se intampla pe ambele linii. Autobaze precum Floreasca, Alexandria sau Pipera, trimit foarte multe E3 pe traseu, in timp ce in garaj se afla masini E4.
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Cred ca am găsit o deviere cât de cât mai ok, asta în caz ca nu merge cea cu sensul unic pe Grant. Cel puțin nu mai ocolește pe la Gara de Nord.. M-am uitat pe google live earth și autobuzele ar avea destul spațiu sa facă curbele pe strada 9 Mai. Si de asemenea au loc și sa meargă efectiv.. Ce părere aveti?
Cred ca am găsit o deviere cât de cât mai ok, asta în caz ca nu merge cea cu sensul unic pe Grant. Cel puțin nu mai ocolește pe la Gara de Nord.. M-am uitat pe google live earth și autobuzele ar avea destul spațiu sa facă curbele pe strada 9 Mai. Si de asemenea au loc și sa meargă efectiv.. Ce părere aveti?
Screenshot_20190703_005943.jpg (373.99 KB; downloaded 3415 times)
- Lucian
-
Posted:
-
- Trole
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Trole
Nu pe Bd. Banul Manta! Explicația mai jos.
După cum s-a relatat deja, unul din tronsoanele foarte aglomerate este cel dintre intersecția str. Turda / Bd. Ion Mihalache și intersecția Șos. Nicolae Titulescu / Bd. Banul Manta.
Timpul de mers pe jos este de circa 18 min, distanța măsurată pe harta Google (pe bulevardele Ion Mihalache și Banul Manta) fiind de 1,5 km. Timpul în care a parcurs un 641 luat ca reper aceeași distanță a fost de 40 de minute!!!
Concret: plecare simultană de la Turda la 18:28, ajuns pe jos la Nicolae Titulescu la 18:45, așteptat autobuz până la 19:08.
Principala cauză a blocajului o reprezintă timpul de acces în intersecția cu Șos. Nicolae Titulescu. Acesta este de 30 de secunde urmat de aproape 120 de secunde de așteptare. Totuși, simpla modificare a timpilor de semaforizare nu e cea mai bună soluție, deoarece în zonă există numeroase scurtături accesibile doar automobilelor. Practic, un număr însemnat de mașini vin pe străzile Teodosie Rudeanu, General Vlădoianu Barbu și Frosa Sarandy. Astfel, apare un fenomen amplu de pâlnie, în fapt doar o parte din vehiculele ce pătrund din Bd. Ion Mihalache pe Bd. Banul Manta beneficiind de un eventual verde extins. Evident, autobuzele sunt perdante aici. Pe de altă parte, cele 40 de minute de blocaj afectează și linia 282!!!
Un artificiu simplu poate fi următorul. Liniile 641 și 282 își pot modifica traseul prin strada Doctor Iacob Felix! Pe această stradă, pe sensul spre Șos. Nicolae Titulescu, se poate introduce temporar și un acces interzis cu excepția STB. Stație obligatorie înainte de intersecția cu Șos. Nicolae Titulescu, pentru a facilita inclusiv transferul către linia 1. Pentru linia 641 se poate aborda apoi traseul prin Șos. Nicolae Titulescu - Pasaj Basarab - Șos. Giulești - str. Boișoara. Absența stațiilor pe acest tronson nu ar trebui să ridice probleme, întrucât traseul este menit să înlocuiască linia 41, ce nu tranzita zona.
Pentru linia 282 se propune traseul prin Șos. Nicolae Titulescu - Calea Griviței, comun cu linia 182.
Bonus. Toate autobuzele în 641!
Nu pe Bd. Banul Manta! Explicația mai jos.
După cum s-a relatat deja, unul din tronsoanele foarte aglomerate este cel dintre intersecția str. Turda / Bd. Ion Mihalache și intersecția Șos. Nicolae Titulescu / Bd. Banul Manta.
Timpul de mers pe jos este de circa 18 min, distanța măsurată pe harta Google (pe bulevardele Ion Mihalache și Banul Manta) fiind de 1,5 km. Timpul în care a parcurs un 641 luat ca reper aceeași distanță a fost de 40 de minute!!!
Concret: plecare simultană de la Turda la 18:28, ajuns pe jos la Nicolae Titulescu la 18:45, așteptat autobuz până la 19:08.
Principala cauză a blocajului o reprezintă timpul de acces în intersecția cu Șos. Nicolae Titulescu. Acesta este de 30 de secunde urmat de aproape 120 de secunde de așteptare. Totuși, simpla modificare a timpilor de semaforizare nu e cea mai bună soluție, deoarece în zonă există numeroase scurtături accesibile doar automobilelor. Practic, un număr însemnat de mașini vin pe străzile Teodosie Rudeanu, General Vlădoianu Barbu și Frosa Sarandy. Astfel, apare un fenomen amplu de pâlnie, în fapt doar o parte din vehiculele ce pătrund din Bd. Ion Mihalache pe Bd. Banul Manta beneficiind de un eventual verde extins. Evident, autobuzele sunt perdante aici. Pe de altă parte, cele 40 de minute de blocaj afectează și linia 282!!!
Un artificiu simplu poate fi următorul. Liniile 641 și 282 își pot modifica traseul prin strada Doctor Iacob Felix! Pe această stradă, pe sensul spre Șos. Nicolae Titulescu, se poate introduce temporar și un acces interzis cu excepția STB. Stație obligatorie înainte de intersecția cu Șos. Nicolae Titulescu, pentru a facilita inclusiv transferul către linia 1. Pentru linia 641 se poate aborda apoi traseul prin Șos. Nicolae Titulescu - Pasaj Basarab - Șos. Giulești - str. Boișoara. Absența stațiilor pe acest tronson nu ar trebui să ridice probleme, întrucât traseul este menit să înlocuiască linia 41, ce nu tranzita zona.
Propunere Traseu 641.jpg (201.64 KB; downloaded 3421 times)
Pentru linia 282 se propune traseul prin Șos. Nicolae Titulescu - Calea Griviței, comun cu linia 182.
Bonus. Toate autobuzele în 641!
20190702_190533-1.jpg (183.13 KB; downloaded 3417 times)
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Azi #6338 a circulat toată ziua pe linia 641 fără afișajul electric, doar cu o hârtie pusa în parbriz la mișto. Știe cineva dacă el în sine are probleme cu afișajul, sau doar nu întra scris linia 641?
Azi #6338 a circulat toată ziua pe linia 641 fără afișajul electric, doar cu o hârtie pusa în parbriz la mișto. Știe cineva dacă el în sine are probleme cu afișajul, sau doar nu întra scris linia 641?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
CiprianTRB
6338 nu are nici-o problema cu afisajul, el este titular pe 106,doar ca nu are în memorie traseul lui 641...
6338 nu are nici-o problema cu afisajul, el este titular pe 106,doar ca nu are în memorie traseul lui 641...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
cris_m
Trole, dar ce faci cu traficul de pe Titulescu si de pe Mihalache? Si acolo sunt probleme mari. Scapi de Banu Manta si dai de astea...
Trole, dar ce faci cu traficul de pe Titulescu si de pe Mihalache? Si acolo sunt probleme mari. Scapi de Banu Manta si dai de astea...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
PTMZ
Era o vreme cam prin 2009-2010 când o lua 282 pe Dr. Felix temporar și prindea ditamai traficul pe Titulescu spre gară (mă rog, Fluviului pe atunci)
Era o vreme cam prin 2009-2010 când o lua 282 pe Dr. Felix temporar și prindea ditamai traficul pe Titulescu spre gară (mă rog, Fluviului pe atunci)
- vladvlt
-
Posted:
-
Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6xx)
vladvlt
Utilizator anonim wrote:La 641 e de inteles, avand in vedere situatia de pe str. Pascal Cristian. Dar pe 642 de ce nu ar baga? Pe unde nu ar putea sa intre autobuzele pe traseu?
Oficial nu vom avea Kent 18 pe 641/2. Nu intra pe devieri.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Utilizator anonim
642 e bine asa, are parc majoritar Kent si Euro 4 si vine bine. 18m erau pentru 641.
642 e bine asa, are parc majoritar Kent si Euro 4 si vine bine. 18m erau pentru 641.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Victor92
642 are parc majoritar Mercedes-Benz Euro 4. Urmarit linia pe aplicatie de luni pana astazi.
642 are parc majoritar Mercedes-Benz Euro 4. Urmarit linia pe aplicatie de luni pana astazi.
- Lucian
-
Posted:
-
Re: Liniile 641 / 642 lucrări în 2019
Lucian
Pe 641 au băgat azi mai multe E4 sau Otokare? Sau tot parc majoritar de E3 avem? Eu cred ca s-a circulat cel mai bine Sâmbăta, prima zi când s-au băgat 641/2. Erau majoritare E4 și Otokar pe ambele linii.. Doar 3-4 E3 de la Ferentari dacă nu ma înșel... Ar trebui sa trimită E4 si/sau Otokare pentru liniile care stau în trafic.. Mai ales 641. E3 sa rămână pentru regionale, ca doar alea nu stau în trafic...
Pe 641 au băgat azi mai multe E4 sau Otokare? Sau tot parc majoritar de E3 avem? Eu cred ca s-a circulat cel mai bine Sâmbăta, prima zi când s-au băgat 641/2. Erau majoritare E4 și Otokar pe ambele linii.. Doar 3-4 E3 de la Ferentari dacă nu ma înșel... Ar trebui sa trimită E4 si/sau Otokare pentru liniile care stau în trafic.. Mai ales 641. E3 sa rămână pentru regionale, ca doar alea nu stau în trafic...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination