Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 73725 views
📖 Pagination options
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
nathalael
Cred ca au mai facut si alte modificari pentru ca intre scari/lift si prima banda sigur nu sunt 4 metri.
Cred ca au mai facut si alte modificari pentru ca intre scari/lift si prima banda sigur nu sunt 4 metri.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Cred ca are dreptate Costin...
Au "tras" rampa Nitu Vasile mai spre intersectie.
Dar nu inteleg de ce....
Cred ca are dreptate Costin...
Au "tras" rampa Nitu Vasile mai spre intersectie.
Dar nu inteleg de ce....
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
nathalael
N-am vazut mesajul lui, dar uitandu-ma pe planuri si comparand cu ce am vazut astazi, sigur are dreptate. Asta ar insemna ca n-au mai masurat la PP si l-au construit raportandu-se la rampa.
N-am vazut mesajul lui, dar uitandu-ma pe planuri si comparand cu ce am vazut astazi, sigur are dreptate. Asta ar insemna ca n-au mai masurat la PP si l-au construit raportandu-se la rampa.
- Costin
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
ByOnu
Lumea se plange, Baluta da asigurari.
Lumea se plange, Baluta da asigurari.
Screenshot_20171028-155017.jpg (483.48 KB; downloaded 3111 times)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Si de la mine niste poze de vineri 27.10 seara... Cei care nu sunt in autobuz nu pot urca...
Si de la mine niste poze de vineri 27.10 seara... Cei care nu sunt in autobuz nu pot urca...
20171027_184257.jpg (1.59 MB; downloaded 3214 times)
20171027_184205.jpg (1.73 MB; downloaded 3213 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Victor92
Cam asa se prezenta situatia astazi in statia Piata Sudului - jurul orei 19:30. A fost un gol de vreo 5 minute in care vreun troleibuz sau autobuz nu a trecut, iar dupa au venit toate in trenulet ... desigur, toate troleibuzele care veneau dinspre Unirii erau goale si plecau pline spre Berceni, cu precadere cele de pe linia 76. Cat am stat in zona (pana in jurul orei 20:00), majoritatea troleibuzelor mergeau in echipa spre Unirii, respectiv veneau in formatie dinspre Centru. O solutie trebuie gasita pentru ca nervii bercenarilor vor fi intinsi la maxim daca uneia dintre linii nu i se vor scadea din timpii alocati intervalului de succedare, respectiv de scurtare a traseului ...
Cam asa se prezenta situatia astazi in statia Piata Sudului - jurul orei 19:30. A fost un gol de vreo 5 minute in care vreun troleibuz sau autobuz nu a trecut, iar dupa au venit toate in trenulet ... desigur, toate troleibuzele care veneau dinspre Unirii erau goale si plecau pline spre Berceni, cu precadere cele de pe linia 76. Cat am stat in zona (pana in jurul orei 20:00), majoritatea troleibuzelor mergeau in echipa spre Unirii, respectiv veneau in formatie dinspre Centru. O solutie trebuie gasita pentru ca nervii bercenarilor vor fi intinsi la maxim daca uneia dintre linii nu i se vor scadea din timpii alocati intervalului de succedare, respectiv de scurtare a traseului ...
DSC_0209.JPG (251.04 KB; downloaded 3032 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
ByOnu
O solutie pe termen scurt ar fi infiintarea unor 6xx pe fostele trasee. Daca ar avea de unde sa scoata vreo 20 de autobuze.
O solutie pe termen scurt ar fi infiintarea unor 6xx pe fostele trasee. Daca ar avea de unde sa scoata vreo 20 de autobuze.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Da, dar asta ar insemna sa recunosca public cat au fost de incompetenti/prosti/incapabili daca au bagat atatia bani in proiectul asta si au ratat unul dintre principalele obiective ale acestuia: posibilitatea unei bucle de intoarcere decente pentru troleele "de cartier".
Va marturisesc, intaia oara cand am vazut PUZ-ul, primul lucru pe care l-am gandit a fost: "Mamaaaaa! Nu mai stau la semafor !".
Al doilea a fost: "Daca ies la bere, intoarce troleul la fix sa ma duca acasa !..."
Primul "gand" a iesit, al doilea NU...
Sa le fie rusine.
Da, dar asta ar insemna sa recunosca public cat au fost de incompetenti/prosti/incapabili daca au bagat atatia bani in proiectul asta si au ratat unul dintre principalele obiective ale acestuia: posibilitatea unei bucle de intoarcere decente pentru troleele "de cartier".
Va marturisesc, intaia oara cand am vazut PUZ-ul, primul lucru pe care l-am gandit a fost: "Mamaaaaa! Nu mai stau la semafor !".
Al doilea a fost: "Daca ies la bere, intoarce troleul la fix sa ma duca acasa !..."
Primul "gand" a iesit, al doilea NU...
Sa le fie rusine.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Da, bine zis,sa le fie rusine. Locuitorii din sectorul 4 sunt greu incercati si dupa terminarea pasajului, nu mai vorbim de ce a fost inainte, iar acum vorbim de o permanentizare, asta este problema cea mai grava.
Asociatia a venit in intampinarea lor si au ignorat sfaturile.
Ar trebui mers la presa cu toate documentele si numerele de inregistrare si raspunsurile. ProTV, Realitatea TV si unele ziare, celelalte se pare ca sunt aservite.
Si totusi, parerea mea e ca si pentru intoarcerea pe sub Pasajul Mihai Bravu e nevoie de multe troleibuze in plus si acestea vor cara aer 99%. Singura varianta plauzibila pentru flota de acum este intoarcerea in rondul de la Piatra Sudului!
Pe viitor ar putea fi prelungita reteaua pana la Romana (la Victoriei este rondul foarte mare si cred ca e complicat sistemul, iar 300 are interval destul de bun cred) si desfiintat 381. Dar o singura linie de troleibuz sa mearga pana acolo, nu toate liniile...
Am senzatia ca a fost aleasa cea mai proasta variata posibila, este o batjocura inimaginabila sa mearga toate liniile pana la Unirii degeaba.
Da, bine zis,sa le fie rusine. Locuitorii din sectorul 4 sunt greu incercati si dupa terminarea pasajului, nu mai vorbim de ce a fost inainte, iar acum vorbim de o permanentizare, asta este problema cea mai grava.
Asociatia a venit in intampinarea lor si au ignorat sfaturile.
Ar trebui mers la presa cu toate documentele si numerele de inregistrare si raspunsurile. ProTV, Realitatea TV si unele ziare, celelalte se pare ca sunt aservite.
Si totusi, parerea mea e ca si pentru intoarcerea pe sub Pasajul Mihai Bravu e nevoie de multe troleibuze in plus si acestea vor cara aer 99%. Singura varianta plauzibila pentru flota de acum este intoarcerea in rondul de la Piatra Sudului!
Pe viitor ar putea fi prelungita reteaua pana la Romana (la Victoriei este rondul foarte mare si cred ca e complicat sistemul, iar 300 are interval destul de bun cred) si desfiintat 381. Dar o singura linie de troleibuz sa mearga pana acolo, nu toate liniile...
Am senzatia ca a fost aleasa cea mai proasta variata posibila, este o batjocura inimaginabila sa mearga toate liniile pana la Unirii degeaba.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
MikeT
Sa vedem daca se schimba ceva in bine dupa haosul asta. Este o aventura pentru cei care vor sa ia 76 de la Piata Sudului spre Piata Resita.
Nu am inteles opozitia politiei de a nu intoarce in rond la Piata Sudului, nici macar nu vorbim despre trolee articulate.
Sa vedem daca se schimba ceva in bine dupa haosul asta. Este o aventura pentru cei care vor sa ia 76 de la Piata Sudului spre Piata Resita.
Nu am inteles opozitia politiei de a nu intoarce in rond la Piata Sudului, nici macar nu vorbim despre trolee articulate.
- survola
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
survola
Cred că o să schimbe și aici, așa cum au schimbat și cu 1 și 34.
Dublarea asta de trasee până la Piața Unirii e ridicolă, inutilă și ineficientă.
Cred că o să schimbe și aici, așa cum au schimbat și cu 1 și 34.
Dublarea asta de trasee până la Piața Unirii e ridicolă, inutilă și ineficientă.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Sa speram. Oricum, e inca o chestie negandita deloc si aruncata asa in teren ca sa se descurce lumea. Greu de tot vor face ceva. Nu de alta, dar e si complicat pe alocuri. Un motiv in plus sa mai treneze lucrurile...
Sa speram. Oricum, e inca o chestie negandita deloc si aruncata asa in teren ca sa se descurce lumea. Greu de tot vor face ceva. Nu de alta, dar e si complicat pe alocuri. Un motiv in plus sa mai treneze lucrurile...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Robert24
Sincer, cât se vor câcâi până să realizeze un alt capăt undeva, soluția cea mai bună ar fi să înlocuiască temporar 76 cu un 677 până la Piața Sudului care să vină la 3 minute (10 autobuze), iar restul de troleibuze să fie turate în 73 și 74 (ar rămâne câte 17 ture în fiecare linie). Vreo 3-4 ture pentru 677 se pot lua din 313 ( având în vedere că dublează foarte mult 73).
Sincer, cât se vor câcâi până să realizeze un alt capăt undeva, soluția cea mai bună ar fi să înlocuiască temporar 76 cu un 677 până la Piața Sudului care să vină la 3 minute (10 autobuze), iar restul de troleibuze să fie turate în 73 și 74 (ar rămâne câte 17 ture în fiecare linie). Vreo 3-4 ture pentru 677 se pot lua din 313 ( având în vedere că dublează foarte mult 73).
📖 Pagination options