Topic: Discuții despre transportul regional din Ilfov (4XX)
2360 posts, 848321 views
📖 Pagination options
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Stiri despre operatorii AMTB
nokia2110
Dacă ai 20 de călători pe oră la ce îţi trebuie autobuze de mare capacitate?
Dacă ai 20 de călători pe oră la ce îţi trebuie autobuze de mare capacitate?
- serafim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
serafim
De data asta vad ca s-au miscat repede cei care raspund de siteul ratb. Au postat orarul pentru toate cele trei noi autobuze. http://www.ratb.ro/v_bus_preorasenesc.php
P.S.: Observ ca 438 ramane in continuare, desi tot traseul pe care il are este dublat de 407.
V2A wrote:
RATB înfiinţează linii preorăşeneşti spre localităţile Popeşti-Leordeni şi Cornetu
Începând din data de 21.05.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa liniile de autobuze 402, 414 şi 407, între Bucureşti şi localităţile Popeşti- Leordeni, respectiv Cornetu.
Autobuzele vor circula pe următoarele trasee:
Linia 402 va funcţiona între terminalul ,,Romprim’’ şi localitatea Popeşti-Leordeni, pe Şos. Olteniţei, Drumul Naţional 4, cu întoarcere la terminalul ,,Danubiana’’.
Linia 414 va funcţiona între terminalul ,,Romprim’’ şi localitatea Popeşti-Leordeni, pe Şos. Olteniţei, Str. Leordeni, Şoseaua de Centura, pană la terminalul Glincarn.
Linia 407 va funcţiona intre terminalul ,,Depoul Alexandria’’ şi localitatea Cornetu, pe Şos. Alexandriei, Drumul National 6 şi Str. Garoafei.
Înfiinţarea acestor trasee s-a realizat în urma unor contracte de transport încheiate între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăriile din localităţile Popeşti-Leordeni şi Cornetu.
Precizăm că, activitatea de transport public pe liniile preorăşeneşti dintre Municipiul Bucureşti şi localităţile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti, prin care îşi asumă responsabilitatea susţinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei şi onorării obligaţiilor de plată revenite prin contract.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=236
De data asta vad ca s-au miscat repede cei care raspund de siteul ratb. Au postat orarul pentru toate cele trei noi autobuze. http://www.ratb.ro/v_bus_preorasenesc.php
P.S.: Observ ca 438 ramane in continuare, desi tot traseul pe care il are este dublat de 407.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
No coment.
Ideea era ca autobuzele lui 438 sa vina si ele in 407 pentru a avea un parc de 4 masini pe zi/2 wekend si in total 6 masini cu licenta.
Masini teoretice in 407 de maine vor fi: 4917,6291 si 6294.
O mare prostie ca lasa si 438.
serafim wrote:
De data asta vad ca s-au miscat repede cei care raspund de siteul ratb. Au postat orarul pentru toate cele trei noi autobuze. http://www.ratb.ro/v_bus_preorasenesc.php
P.S.: Observ ca 438 ramane in continuare, desi tot traseul pe care il are este dublat de 407.
No coment.
Ideea era ca autobuzele lui 438 sa vina si ele in 407 pentru a avea un parc de 4 masini pe zi/2 wekend si in total 6 masini cu licenta.
Masini teoretice in 407 de maine vor fi: 4917,6291 si 6294.
O mare prostie ca lasa si 438.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Lasă 438 pentru că acolo cotizează primăria Bragadiru. Călătorii oricum vor urca în ce vine primul, ceea ce ar putea duce la desfiinţarea lui 438, pentru că pasagerii din Bragadiru ar folosi şi 407le (deşi mă îndoiesc că abonamentul pe 438 e valabil şi pe tronsonul comun cu 407), astfel că încasările vor fi mai mari, iar Primăria Cornetu va plăti o subvenţie mai mică. La polul opus, încasările liniei 438 vor scădea, Primăria Bragadiru va trebui să plătească mai mult, ceea ce după alegeri s-ar putea să nu-i mai convină.
Lasă 438 pentru că acolo cotizează primăria Bragadiru. Călătorii oricum vor urca în ce vine primul, ceea ce ar putea duce la desfiinţarea lui 438, pentru că pasagerii din Bragadiru ar folosi şi 407le (deşi mă îndoiesc că abonamentul pe 438 e valabil şi pe tronsonul comun cu 407), astfel că încasările vor fi mai mari, iar Primăria Cornetu va plăti o subvenţie mai mică. La polul opus, încasările liniei 438 vor scădea, Primăria Bragadiru va trebui să plătească mai mult, ceea ce după alegeri s-ar putea să nu-i mai convină.
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
hADRIAN
Iar noi cei care avem nevoie de masina in Clinceni ramanem cu dubele. Puteau sa faca o conventie Bragadiru -Clinceni cu doua ture/zi, respectiv una/weekend. Dar daca oamenii au bani, sa dea 3 lei/cursa dubarilor.
Iar noi cei care avem nevoie de masina in Clinceni ramanem cu dubele. Puteau sa faca o conventie Bragadiru -Clinceni cu doua ture/zi, respectiv una/weekend. Dar daca oamenii au bani, sa dea 3 lei/cursa dubarilor.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
SprinterXP
La autobuze avem asa:
DAF: 701, 734, 738, 750, 755, 778, 787, 788, 789, 836, 842, 845, 854, 855, 860, 861, 872, 878.
Rocar De Simon: 1032, 1035, 1036, 1042.
La autobuze avem asa:
DAF: 701, 734, 738, 750, 755, 778, 787, 788, 789, 836, 842, 845, 854, 855, 860, 861, 872, 878.
Rocar De Simon: 1032, 1035, 1036, 1042.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ikarus13
Eram 100% sigur ca asa se va intampla....nu cred ca trebuie sa ne miram ca nu mai sunt 402 si 414. Acolo sunt maxi-taxi-urile alea care au o licenta platita pentru acea zona ,fata de RATB care are doar un contract cu primaria.
Robert24 wrote:
Minunea a durat doar o luna si 10 zile. Alegerile au trecut, cu aceasta ocazie 402 si 414 nu vor mai circula incepand de azi, 30 iunie 2012. In acest sens, azi a fost postat un anunt in statia Romprim.
Eram 100% sigur ca asa se va intampla....nu cred ca trebuie sa ne miram ca nu mai sunt 402 si 414. Acolo sunt maxi-taxi-urile alea care au o licenta platita pentru acea zona ,fata de RATB care are doar un contract cu primaria.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
Un mare LIKE de la mine. Doamne-ajuta la controlori cat mai multi si statii mai dese decat cele ale lui 409 in "orasul" Voluntari.
V2A wrote:
RATB înfiinţează o linie preorăşenească spre localitatea 1 Decembrie
Începând din data de 05.09.2012, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va înfiinţa linia de autobuze 471, între Bucureşti şi localitatea 1 Decembrie, pe următorul traseu: CFR Progresul, Şos. Giurgiului, comuna 1 Decembrie.
Activitatea de transport public pe traseele preorăşeneşti dintre Municipiul Bucureşti şi localităţile din Judetul Ilfov poate fi asigurată numai la solicitarea primăriilor care încheie contract cu Regia Autonomă de Transport Bucureşti, prin care îşi asumă responsabilitatea susţinerii serviciilor prestate de Regie pentru locuitorii comunei şi onorării obligaţiilor de plată revenite prin contract
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=256
Un mare LIKE de la mine. Doamne-ajuta la controlori cat mai multi si statii mai dese decat cele ale lui 409 in "orasul" Voluntari.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Pe vremuri 471 oprea decat la Primarie in orasul Jilava si statiile dintre Bucuresti si Centura, era un fel de linie express pentru a ajunge repede in Comunele 1 Decembrie si Copaceni.
Statii:
1.C.F.R. Progresul: 4,7,25,202.
2.Progresul S.A. >> Sos.Giurgiului.
3.Nicolae Balcescu >> Sos.Giurgiului.
4.Pielorex: >> Sos.Giurgiului.
5.C.F.R. Centura. >> Orasul Jilava.
6.Sc. Generala 123. >> Orasul Jilava.
7.Primaria Jilava. >> Orasul Jilava.
8.Ferma 13. >> Sos.Giurgiului.
9.Artistilor. >> Comuna 1 Decembrie
10.Facultativa. >> Comuna 1 Decembrie
11.Comuna 1 Decembrie. >> Comuna 1 Decembrie
Cel mai sigur linia va fi exploatata de Autobaza Ferentari cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4 : 4473,4533,6244 si 6254 care au facut fostele linii: 402 si414.
Maine demarez Reportajul.
Pe vremuri 471 oprea decat la Primarie in orasul Jilava si statiile dintre Bucuresti si Centura, era un fel de linie express pentru a ajunge repede in Comunele 1 Decembrie si Copaceni.
Statii:
1.C.F.R. Progresul: 4,7,25,202.
2.Progresul S.A. >> Sos.Giurgiului.
3.Nicolae Balcescu >> Sos.Giurgiului.
4.Pielorex: >> Sos.Giurgiului.
5.C.F.R. Centura. >> Orasul Jilava.
6.Sc. Generala 123. >> Orasul Jilava.
7.Primaria Jilava. >> Orasul Jilava.
8.Ferma 13. >> Sos.Giurgiului.
9.Artistilor. >> Comuna 1 Decembrie
10.Facultativa. >> Comuna 1 Decembrie
11.Comuna 1 Decembrie. >> Comuna 1 Decembrie
Cel mai sigur linia va fi exploatata de Autobaza Ferentari cu autobuzele Mercedes-Benz Citaro Euro 3 si 4 : 4473,4533,6244 si 6254 care au facut fostele linii: 402 si414.
Maine demarez Reportajul.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
O singura corectura, Axel. Jilava nu este inca oras
Statiile din Jilava sunt suficiente, daca sunt aceleasi ca inainte. Eu ma refeream sa nu existe vreo "combinatie nenorocita" ca linia 409 din Voluntari, gen sa nu opreasca in Jilava pentru a obliga locuitorii sa se suie tot in dube.
P.S. Ai uitat de statia Nicolae Balcescu, intre Progresul S.A. si Pielorex
O singura corectura, Axel. Jilava nu este inca oras
Statiile din Jilava sunt suficiente, daca sunt aceleasi ca inainte. Eu ma refeream sa nu existe vreo "combinatie nenorocita" ca linia 409 din Voluntari, gen sa nu opreasca in Jilava pentru a obliga locuitorii sa se suie tot in dube.
P.S. Ai uitat de statia Nicolae Balcescu, intre Progresul S.A. si Pielorex
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
Asa e uitasem de acea statie multumesc mult.
alch3mist wrote:
O singura corectura, Axel. Jilava nu este inca oras
Statiile din Jilava sunt suficiente, daca sunt aceleasi ca inainte. Eu ma refeream sa nu existe vreo "combinatie nenorocita" ca linia 409 din Voluntari, gen sa nu opreasca in Jilava pentru a obliga locuitorii sa se suie tot in dube.
P.S. Ai uitat de statia Nicolae Balcescu, intre Progresul S.A. si Pielorex
Asa e uitasem de acea statie multumesc mult.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alchimistul
Am cobit...ori am avut o presimtire...cert e ca 471 nu e de niciun folos pentru Jilava.
Dar in situatia in care cineva din 1 Decembrie vrea sa coboare in Jilava, plateste tot la duba, aditional eventualului abonament pe 471 ?
Daca e vorba sa nu urce nimeni fara bilet, ce ii opreste sa infiinteze statii si in Jilava, lasandu-i pe cei fara card sa plateasca bilet direct in autobuz ori sa astepte duba ?
Chiar speram sa nu mai fac naveta pana la capatul lui 25 cu masina
Am cobit...ori am avut o presimtire...cert e ca 471 nu e de niciun folos pentru Jilava.
Dar in situatia in care cineva din 1 Decembrie vrea sa coboare in Jilava, plateste tot la duba, aditional eventualului abonament pe 471 ?
Daca e vorba sa nu urce nimeni fara bilet, ce ii opreste sa infiinteze statii si in Jilava, lasandu-i pe cei fara card sa plateasca bilet direct in autobuz ori sa astepte duba ?
Chiar speram sa nu mai fac naveta pana la capatul lui 25 cu masina
- serafim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
serafim
Problema tine de faptul ca o linie de transport cum este aceasta nu se poate sustine doar din ceea ce platesc calatorii (abonamente si calatorii validate). Primariile din Ilfov suporta diferenta intre ce vinde RATB calatorilor platitori si cat cheltuie pentru a tine linia in functiune. Probabil ca Primaria din Jilava n-a vrut sa „cotizeze”, asa ca autobuzul merge direct la 1 Decembrie. Ar fi fost avantajos ca cele doua primarii sa se inteleaga intre ele: cei de la 1 Decembrie ar fi avut mai putin de platit, iar cei de la Jilava ar fi beneficiat de autobuz (trebuie vazut insa daca nu cumva, in conditiile in care linia preoraseneasca putea fi folosita si de locuitorii din Jilava, n-ar fi fost nevoie de ture suplimentare, adica de bani in plus).
alch3mist wrote:
Am cobit...ori am avut o presimtire...cert e ca linia nu e de niciun folos pentru Jilava.
Dar in situatia in care cineva din 1 Decembrie vrea sa coboare in Jilava, plateste tot la duba, aditional eventualului abonament pe 471 ?
Daca e vorba sa nu urce nimeni fara bilet, ce ii opreste sa infiinteze statii si in Jilava, lasandu-i pe cei fara card sa plateasca bilet direct in autobuz ori sa astepte duba ?
Chiar speram sa nu mai fac naveta pana la capatul lui 25 cu masina
Problema tine de faptul ca o linie de transport cum este aceasta nu se poate sustine doar din ceea ce platesc calatorii (abonamente si calatorii validate). Primariile din Ilfov suporta diferenta intre ce vinde RATB calatorilor platitori si cat cheltuie pentru a tine linia in functiune. Probabil ca Primaria din Jilava n-a vrut sa „cotizeze”, asa ca autobuzul merge direct la 1 Decembrie. Ar fi fost avantajos ca cele doua primarii sa se inteleaga intre ele: cei de la 1 Decembrie ar fi avut mai putin de platit, iar cei de la Jilava ar fi beneficiat de autobuz (trebuie vazut insa daca nu cumva, in conditiile in care linia preoraseneasca putea fi folosita si de locuitorii din Jilava, n-ar fi fost nevoie de ture suplimentare, adica de bani in plus).
- Axel
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Axel
460 BIS hmm probabil a fost bagat pentru soferii de la Nordului care stau in Buftea si pentru elevii/studentii care invata in Bucuresti.
Probabil au facut cerere la primarie deoarece dubele sunt scumpe rau.
P.S. nu am gasit orarul liniilor 402 si 414 probabil iar o eroare facuta de conducerea site-ului.
Robert24 wrote:
Se pare ca se reinfiinteaza liniile 402 si 414... Au aparut programe noi de circulatie pentru ele pe site.
Si inca ceva... 460 BIS - Laromet - Buftea....
460 BIS hmm probabil a fost bagat pentru soferii de la Nordului care stau in Buftea si pentru elevii/studentii care invata in Bucuresti.
Probabil au facut cerere la primarie deoarece dubele sunt scumpe rau.
P.S. nu am gasit orarul liniilor 402 si 414 probabil iar o eroare facuta de conducerea site-ului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination