Topic: Rocar Autodromo #98 (1998-2014)
302 posts, 128552 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
Azi in jurul orei 15, se intrepta pe Bd. Iuliu Maniu spre Autobaza Militari. Probabil ca a fost la R.A.R. pentru ITP. Sper totusi sa il mai vedem in circulatie cativa ani pentru ca este intr-o stare tehnica buna, chiar daca conducerea RATB nu mai vrea sa aloce bani pentru el... Daca nu reuseste sa primeasca ITP-ul sa il revedem in circulatie in luna mai, aproape sigur il trecem si pe el in istorie .
Azi in jurul orei 15, se intrepta pe Bd. Iuliu Maniu spre Autobaza Militari. Probabil ca a fost la R.A.R. pentru ITP. Sper totusi sa il mai vedem in circulatie cativa ani pentru ca este intr-o stare tehnica buna, chiar daca conducerea RATB nu mai vrea sa aloce bani pentru el... Daca nu reuseste sa primeasca ITP-ul sa il revedem in circulatie in luna mai, aproape sigur il trecem si pe el in istorie .
98 - CURSA SPECIALA - 27.04.2012.jpg (203.47 KB; downloaded 4555 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Dr2005
Dacă au găsit parbriz de schimb (sau s-a dat ,,ceva" să se ignore parbrizul crăpat) o să treacă ITP, că nu are probleme.
Totuşi, de ce neapărat vor să facă ITP fix la RAR (care e prin Voluntari parcă?)? Staţii ITP pentru autobuze sunt destul (bine, chiar şi RATB are una, dar nu cred că mai are voie să verifice vehiculele proprii, parcă era o lege care interzicea societăţilor care au staţii de ITP să facă ITP la vehiculele proprii). Oare licitaţie s-o fi făcut? Un ITP pentru autobuz costă în jur de 188 RON la RATB (140 RON costă la RATP Ploieşti, deci se găseşte şi mai ieftin), dar dacă pui la socoteală 800 de autobuze (că bănuiesc că nu fac ITP la vehiculele imobilizate cu lunile) şi vreo 100 de camioane de intervenţie (că la troleibuze tot RATB-ul face, în lipsă de altceva) iese o sumă frumuşică, mai ales că trebuie făcut o dată la 6 luni.
Dacă au găsit parbriz de schimb (sau s-a dat ,,ceva" să se ignore parbrizul crăpat) o să treacă ITP, că nu are probleme.
Totuşi, de ce neapărat vor să facă ITP fix la RAR (care e prin Voluntari parcă?)? Staţii ITP pentru autobuze sunt destul (bine, chiar şi RATB are una, dar nu cred că mai are voie să verifice vehiculele proprii, parcă era o lege care interzicea societăţilor care au staţii de ITP să facă ITP la vehiculele proprii). Oare licitaţie s-o fi făcut? Un ITP pentru autobuz costă în jur de 188 RON la RATB (140 RON costă la RATP Ploieşti, deci se găseşte şi mai ieftin), dar dacă pui la socoteală 800 de autobuze (că bănuiesc că nu fac ITP la vehiculele imobilizate cu lunile) şi vreo 100 de camioane de intervenţie (că la troleibuze tot RATB-ul face, în lipsă de altceva) iese o sumă frumuşică, mai ales că trebuie făcut o dată la 6 luni.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
Incepand cu 1 aprilie 2012 orice autobuz mai vechi de 12 ani, trebuie sa efectueze ITP-ul la RAR si sa fie autorizat de ei (ceva in genu' nu cunosc exact ca la carte cum zice legea)... Autodromo este fabricat in anul 1998, deci are 14 ani. Din acest motiv s-au grabit cu ITP-urile (la RATB Berceni si Ferentari) la DAFuri in luna martie pentru a le mai prelungii dreptul de circulatie pana in septembrie. Daca ar fi mers la RAR ar fi fost aproape imposibil sa le mai prelungeasca...
Incepand cu 1 aprilie 2012 orice autobuz mai vechi de 12 ani, trebuie sa efectueze ITP-ul la RAR si sa fie autorizat de ei (ceva in genu' nu cunosc exact ca la carte cum zice legea)... Autodromo este fabricat in anul 1998, deci are 14 ani. Din acest motiv s-au grabit cu ITP-urile (la RATB Berceni si Ferentari) la DAFuri in luna martie pentru a le mai prelungii dreptul de circulatie pana in septembrie. Daca ar fi mers la RAR ar fi fost aproape imposibil sa le mai prelungeasca...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Dr2005
La Daf-uri au fost (şi încă sunt) probleme cu sistemul de frânare şi cu direcţia. Dar la Autodromo nu cred să fie asemenea probleme, mi-e frică doar din cauza parbrizului crăpat şi al combustibilului şi uleiului de proastă calitate băgat în el (deşi cred că ,,poluarea" o trece fără probleme).
Probabil obligativitatea ITP-ului la RAR e o măsură de a favoriza dubarii, în contul şpăgii acestora respingându-se la ITP Romanurile concurenţei, chiar dacă majoritatea accidentelor din cauze tehnice se întâmplă la maşini mai noi (vezi accidentul din judeţul Argeş, unde un Man Turkkar din 2008 a zburat de pe un pod după ce a crăpat sistemul de direcţie).
La Daf-uri au fost (şi încă sunt) probleme cu sistemul de frânare şi cu direcţia. Dar la Autodromo nu cred să fie asemenea probleme, mi-e frică doar din cauza parbrizului crăpat şi al combustibilului şi uleiului de proastă calitate băgat în el (deşi cred că ,,poluarea" o trece fără probleme).
Probabil obligativitatea ITP-ului la RAR e o măsură de a favoriza dubarii, în contul şpăgii acestora respingându-se la ITP Romanurile concurenţei, chiar dacă majoritatea accidentelor din cauze tehnice se întâmplă la maşini mai noi (vezi accidentul din judeţul Argeş, unde un Man Turkkar din 2008 a zburat de pe un pod după ce a crăpat sistemul de direcţie).
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
SprinterXP
"Rosia" a luat ITP-ul cu succes iar astazi a revenit la traseu pe linia 336
98 - 336 - 3.05.2012 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
98 - 336 - 3.05.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
"Rosia" a luat ITP-ul cu succes iar astazi a revenit la traseu pe linia 336
98 - 336 - 3.05.2012 (2) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
98 - 336 - 3.05.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Axel
'' Rosia '' inapoi la traseu dupa ce a luat I.T.P.-ul.
Acesta a primit linoleu nou unde cel vechi era tocit de tot, si a mai primit o noua culoare gri pe el.
In viitor poate primeste si el o revopsire totala ca in rest merge super masinuta.
Respect soferilor
http://www.youtube.com/watch?v=JYhfVZLJjRU&feature=g-all-lik
'' Rosia '' inapoi la traseu dupa ce a luat I.T.P.-ul.
Acesta a primit linoleu nou unde cel vechi era tocit de tot, si a mai primit o noua culoare gri pe el.
In viitor poate primeste si el o revopsire totala ca in rest merge super masinuta.
Respect soferilor
http://www.youtube.com/watch?v=JYhfVZLJjRU&feature=g-all-lik
98-336,15.05.2012m.jpg (89.07 KB; downloaded 4230 times)
98-336,15.05.2012,,,.jpg (102.6 KB; downloaded 4239 times)
98-336,15.05.2012..jpg (70.41 KB; downloaded 4229 times)
98-336,15.05.2012.jpg (87.89 KB; downloaded 4229 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Axel
98 la Apusului.
98 la Apusului.
98-336,25.05.2012.jpg (96.48 KB; downloaded 4105 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Utilizator anonim
In seara asta am mers si eu cu el prima data de la revenire, pe langa ca au umblat sa cosmetizeze interiorul la linoleum cred ca au umblat si pe la motor, ultima data cand am mers cu el in iarna vibra destul de urat toata partea din spate la demaraj, acum vibratia a disparut.
In seara asta am mers si eu cu el prima data de la revenire, pe langa ca au umblat sa cosmetizeze interiorul la linoleum cred ca au umblat si pe la motor, ultima data cand am mers cu el in iarna vibra destul de urat toata partea din spate la demaraj, acum vibratia a disparut.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
S-a lucrat la el destul de intens in a doua jumatate a lunii aprilie pentru a fi pregatit de ITP. Estetic i-a fost vopsita marginea gri si schimbate parti din linoleumul deteriorat. Deasemenea a fost spalat bine de tot. Tehnic i s-a umblat la motor, curatat si schimbat unele piese minore. La inspectie la RAR, cand a fost pe 27 aprilie, a corespuns perfect la limitele adimise la noxe, la sistemul de franare etc. Sasiul este intr-o stare buna. Este inca un autobuz decent si fiabil, avand o insemnatate aparte pentru o parte din sefii, mecanicii si nu in ultimul rand soferii care il conduc si il intretin.
Afisajul cu leduri marca Hannover, care l-a inlocuit pe cel matricial, a fost montat in anul 2003 in Autobaza Obregia (odata cu cele montate in aceeasi perioada pe De Simoanele: 1037, 1174, 1180, 1196, 1258, 1282, 1283, 1284, 1285).
S-a lucrat la el destul de intens in a doua jumatate a lunii aprilie pentru a fi pregatit de ITP. Estetic i-a fost vopsita marginea gri si schimbate parti din linoleumul deteriorat. Deasemenea a fost spalat bine de tot. Tehnic i s-a umblat la motor, curatat si schimbat unele piese minore. La inspectie la RAR, cand a fost pe 27 aprilie, a corespuns perfect la limitele adimise la noxe, la sistemul de franare etc. Sasiul este intr-o stare buna. Este inca un autobuz decent si fiabil, avand o insemnatate aparte pentru o parte din sefii, mecanicii si nu in ultimul rand soferii care il conduc si il intretin.
Afisajul cu leduri marca Hannover, care l-a inlocuit pe cel matricial, a fost montat in anul 2003 in Autobaza Obregia (odata cu cele montate in aceeasi perioada pe De Simoanele: 1037, 1174, 1180, 1196, 1258, 1282, 1283, 1284, 1285).
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
SprinterXP
"Rosia" la Eroii Revolutiei
98 - 173 - 3.06.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
98 - 173 - 3.06.2012 (800x426) by SprinterXP, on Flickr
"Rosia" la Eroii Revolutiei
98 - 173 - 3.06.2012 (3) (800x600) by SprinterXP, on Flickr
98 - 173 - 3.06.2012 (800x426) by SprinterXP, on Flickr
- Axel
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Axel
Din anul 2010 nu l-am mai vazut in 173.
Din anul 2010 nu l-am mai vazut in 173.
98-173,03.06.2012.jpg (84 KB; downloaded 4574 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Rocar Autodromo #98
Gabi23
El este si ramane in continuare titular in principal pe linia 336. Luna aceasta linia 336 este "combinata" in repartizare cu liniile 173, 185 si 601.
Axel wrote:
Din anul 2010 nu l-am mai vazut in 173.
El este si ramane in continuare titular in principal pe linia 336. Luna aceasta linia 336 este "combinata" in repartizare cu liniile 173, 185 si 601.
📖 Pagination options