Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)

289 posts, 98313 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Intersecția cu DN1 misterr

danutzu_2910 wrote:
Nu mai sunt vesti de la "giratoriul" de sub pod de la Otopeni?
Am revenit din concediu... În afară de cele două pastile de care ziceam (la care se lucra cînd am plecat) nu văd mari progrese... Nici nu au cum să fie, din moment ce nu am văzut pe nimeni lucrînd!



P1020851.JPG (154.9 KB; downloaded 3777 times)



P1020849.JPG (134.86 KB; downloaded 3777 times)



P1020846.JPG (139.93 KB; downloaded 3776 times)



P1020845.JPG (133.77 KB; downloaded 3777 times)




Nu știu cu ce instrumente lucrează (sau se conectează direct cu satelitul?), dar cred că eu, și dacă veneam la 12 noaptea, beat, și mă apucam să trasez acele forme, tot le reușeam mai bine:




P1020837.JPG (132.93 KB; downloaded 3776 times)



P1020842.JPG (124.22 KB; downloaded 3776 times)




Oricum, au ieșit niște forme ondulate ca la AquaMagic, mai trebuie niște „buburuze” ca să ne strecurăm printre ele:



P1020839.JPG (149.58 KB; downloaded 3776 times)



P1020841.JPG (163.3 KB; downloaded 3776 times)





fbsoft wrote:
trecerea la nivel cu acea cale ferata este o invitatie deschisa pentru nea Dodel, care vine cu purcel, din satu Cocotel, prima oara in Bucuresti...
Nu puteau sa o blocheze definitiv cu balize ??? Ori e scump domne'???
Există o balustradă metalică, nu cred că încearcă nimeni să treacă peste ea:



P1020843.JPG (168.22 KB; downloaded 3776 times)



P1020844.JPG (172.35 KB; downloaded 3777 times)





danutzu_2910 wrote:
Nenorocirea aia de semn mai e pe pozitie?
DA, e neclintit pe poziție, se pare că ăla e centrul Universului, alfa și omega, în jurul lui gravitează totul acum...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

Despre trenurile suburbane, se discuta si aici: viewtopic.php?f=20&t=890&start=84
Poate ar fi bine ca un moderator sa uneasca discutiile intr-un singur topic.

In alta ordine de idei:

Se restricționează traficul pe centura Capitalei

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) anunţă participanţii la trafic că începând cu data de 04.04.2012, se restricţionează circulaţia pe Centura Bucureşti, pe sectorul cuprins între km. 8+600 – km. 9+400.
Restricţionarea circulaţiei este necesară pentru executarea lucrărilor la nodul rutier de la intersecţia dintre Centura Bucureşti şi Autostrada Bucureşti – Braşov, informează CNADNR.

În acestă perioadă circulaţia autovehiculelor între Otopeni şi Voluntari se va face pe o singură bandă de circulaţie. La fel şi pe porţiunea centurii dintre Voluntari şi Otopeni, traficul se va desfăşura restricţionat, pe o singură bandă de circulaţie, prin intermediul sensului giratoriu realizat în cadrul nodului rutier amplasat la intersecţia autostrăzii Bucureşi – Ploieşti cu DN CB.

http://b365.ro/news/se-rest ... capitalei/

Si comunicatul CNADNR: http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/co ... 202012.pdf

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Adica "nodul rutier" are 800 metri lungime ? Ce "monstru " se construieste acolo ?

 


Intersecția cu DN1 misterr

danutzu_2910 wrote:
Are cineva vesti despre "giratoriul" de sub DN1?


Noile bretele:



Fotografie0440.jpg (148.92 KB; downloaded 5059 times)



Fotografie0441.jpg (148.58 KB; downloaded 5059 times)



Fotografie0442.jpg (142.8 KB; downloaded 5060 times)

 


Intersecția cu DN1 misterr

Lucrările sînt din nou abandonate:



P1020947.JPG (296.69 KB; downloaded 3790 times)



P1020950.JPG (327.47 KB; downloaded 3791 times)



P1020955.JPG (357.79 KB; downloaded 3790 times)



P1020957.JPG (321.13 KB; downloaded 3791 times)



P1020960.JPG (380.79 KB; downloaded 3792 times)



P1020961.JPG (359.46 KB; downloaded 3790 times)



P1020965.JPG (322.78 KB; downloaded 3790 times)

 


Intersecția cu DN1 misterr

Și coșmelia de gaze care spuneam că trebuie respațializată:



P1020948.JPG (396.65 KB; downloaded 3791 times)



P1020954.JPG (352.82 KB; downloaded 3789 times)



P1020963.JPG (517.95 KB; downloaded 3789 times)



P1020964.JPG (516.78 KB; downloaded 3790 times)

 


Re: CENTURA BUCURESTI syndic8r

Asfalt nou dupa podul de la Chitila, spre Otopeni

IMG_20120607_203406.jpg (89.77 KB; downloaded 4089 times)

 


Re: CENTURA BUCURESTI Techno

Am vazut si eu, ce e cu asfaltul asta, nu era bun ala existent? Deci nu terminasera nici portiunea asta la inaugurare...
In alta ordine de idei, am mers si eu pe centura am zis sa vad cum mai e (cine m-o fi pus?), aceeasi teroare intre Chiajna si Chitila, cozi si pe o parte si pe alta, cred ca din cauza celor doua strazi spre stanga spre UM si dreapta spre groapa de gunoi. Bai frate, daca nu ne-o largim pe toata (centura) macar niste largiri in zona aia sau sitematizat traficul cumva... Bullshit de atatia ani... :oops:

 


Re: CENTURA BUCURESTI vancouver

syndic8r wrote:
Asfalt nou dupa podul de la Chitila, spre Otopeni



Si de la mine câteva poze pe aceeasi tema, facute pe 07.06.2012, pe sensul A1 spre Otopeni (sud spre nord):


























La întoarcere (adica venind de la Otopeni spre Militari/A1) am stat intr-un ambuteiaj imens, de peste 40 minute. Initial am crezut ca este din cauza lucrarilor de asfaltare. Dar de fapt nici vorba. Coada era numai pâna la sensul girotoriu de la intersectia cu DN1a (sau Soseaua Bucuresti-Târgoviste, denimire gresita dupa parerea mea in contextul actual, pentru ca cine vrea spre Târgoviste iesi pe DN7 spre Titu, si nu pe Dn1a). La aceasta intersectia trebuia facut pasaj peste sensul giratoriu, dar dintr-un motiv sau altul nu s-a mai facut. S-a considerat probabil ca un sens giratoriu e suficient. DATI TARII CAT MAI MULTE SENSURI GIRATORII !!! Si desigur sensul giratoriu era cu doua benzi, dar NU AJUTA CU APROAPE NIMIC, pentru ca pe DN1a masinile veneau câte una dinspre Bucuresti spre Mogosoaia. Si atunci masinile de pe centura trebuie sa cedeze prioritatea.

Asa cum am spus deja de o mie de ori pe toate formurile, dar parca unii au mintea ingusta si nu vor sa inteleaga: NICIODATA UN SENS GIRATORIU NU POATE FI AMPLASAT LA INTERSECTIA A DOUA DRUMURI CU 2x2 BENZI sau mai multe, pentru ca nu are cum sa faca fata daca pe ambele artere vin masini la nivelul capacitatii maxime a drumurilor respective.

In situatia de aici pâna si un semafor bine gândit (cu 4-5 benzi pe sens, adica una de dreapta, doua de inainte si una sau doua de stânga) ar fi facut fata muuult mai bine, asta daca nu suntem capabili sa facem un pasaj pe directia cea mai circulata.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Adrian Rosca

Accesarea site-ului e-licitatie.ro poate aduce din cand in cand cate o surpriza destul de placuta, cum ar fi de exemplu aceasta:

"Anunt de atribuire numarul 127045/28.07.2012
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt:  133427 / 28.02.2012
Denumire contract: Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare faza DE + Asistenta tehnica pentru obiectivul "Completarea centurii rutiere a muni Bucuresti prin constr sect cuprins intre DN7 -DN1A,Obiect 7 Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8.
Tip legislatie: OG 34
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)  Denumirea, adresa si punct(e) de contact: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Achizitii Publice , Tel. +40 213150126 , Email: licitatii@andnet.ro , Fax: +40 21315026 , Adresa internet (URL): http://www.andnet.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.e-licitatie.ro
I.2)  Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale): Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati): Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante: Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)  Descriere
II.1.1)  Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta: Executie lucrari inclusiv servicii de proiectare faza DE + Asistenta tehnica pentru obiectivul "Completarea centurii rutiere a muni Bucuresti prin constr sect cuprins intre DN7 -DN1A,Obiect 7 Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8.
II.1.2)  Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare

Locul principal de executare: Centura rutiera a municipiului Bucuresti,Pasaj Mogosoaia
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3)  Anuntul implica
II.1.4)  Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor: executie Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8, proiectare faza Detalii de Executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor
II.1.5)  Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile):
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)

II.1.6)  Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice: Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)  Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor: 19,834,967.35RON    
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)  Tipul procedurii
IV.1.1)  Tipul procedurii: Licitatie deschisa
IV.2)  Criterii de atribuire
IV.2.1)  Criterii de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
   - criteriile mentionate in continuare
   - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2)  S-a organizat o licitatie electronic: Nu
IV.3)  Informatii administrative
IV.3.1)  Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)  Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract: Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S41-066437 din 29.02.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 55    Denumirea: Executie lucrari Pasaj Mogosoaia inclusiv rampele aferente; bretelele de acces 7 si 8
V.1)  Data atribuirii contractului    13.07.2012
V.2)  Numarul de oferte primite    6
Numarul de oferte admisibile    4
V.3)  Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea Societatea de Constructii in Transporturi Bucuresti SA - SC LUCA WAY SRL (fosta POYRY Romania) -CCCF Drumuri si PODURI Timisoara SRL
Adresa postala: Str.Opanez nr.3A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 78565 , Romania , Tel. +40 21/211.16.25
V.4)  Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 32494008.10     Moneda: RON    Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 19834967.35     Moneda: RON    Fara TVA
V.5)  Contractul ar putea fi subcontractat: Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 461266.42
Descriere succinta a valorii/procentului din contract care urmeaza sa fie subcontractat
Instalatii iluminat public pasaj
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)  Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.2)  Alte informatii
1.Daca 2 oferte considerate acceptabile contin aceeasi propunere financiara (punctaj egal), pt departajare, AC va solicita ofertantilor in cauza, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, noi propuneri financiare in plic inchis, elaborate in aceleasi conditii. 2.Pt cifra de afaceri globala ultimii 3 ani sunt 2008,2009,2010, sau 2009,2010,2011 daca op ec au depus bilant ptr 2011.Cursul euro necesar pentru transformarea in lei este specificat in Formularul 6.3. Detalii privind algoritmul de calcul; 1.Ptr factorul de evaluare-(Pdurata proiectare) ,se acorda maxim 10 pcte astfel:a)Ptr o durata de pr de 20 zile, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 pcte;b) Ptr o durata de pr mai mica de 20 zile si mai mare de 45 zile, oferta este considerata neconforma.c)Ptr o durata de pr mai mare de 20 zile si mai mica de 45 zile, se acorda punctajul astfel:Pn = (termen minim/termenn) x 10 pcte.2.Factorul de evaluare-(Pdurata de executie) este de maxim 15 pcte si se acorda astfel:a)Ptr o durata de executie de 7 luni se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 pcte;b) Ptr o durata de executie mai mica de 7 luni si mai mare de 12 luni, oferta este considerata neconforma.c) Ptr o durata de executie mai mare de 7 luni si mai mica de 12 luni, se acorda punctajul astfel:Pn = (termen minim/termenn) x 15 pcte.3.Pt factorul de evaluare ,,pretul ofertei” -(Pfinanciar) este de maxim 75 puncte si se acorda astfel: a)ptr cel mai scãzut dintre preturile ofertelor se acordã punctajul maxim, respectiv 75 pcte;b) ptr alt pret decât cel prevãzut la lit. a) se acordã punctajul astfel:P(financiar n)= [pret minim/ pret (n)]x75 pcte.
VI.3)  Cai de atac
VI.3.1)  Organismul competent pentru caile de atac: Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii 37, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 040034 , Romania , Email: office@cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)  Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)  Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti -Departament Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 061127 , Romania , Tel. +04 213186684 , Email: valeriuzanfir@drdpb.ro , Fax: +04 213186704 , Adresa internet (URL): http://www.drdpb.ro
VI.4)  Data expedierii prezentului anunt: 25.07.2012 10:21"

 


Intersecția cu DN1 misterr

Deocamdată se apropie 1 decembrie (ziua în care se inaugurează centura în fiecare an), așa că iar au fost scoși de la conservare cei cîțiva amețiți care se fac că vor să reînceapă lucrările (sînt cîțiva rătăciți care în fiecare an înainte de 1 decembrie își fac de lucru pe acolo):



Fotografie0765.jpg (135.19 KB; downloaded 4292 times)



Fotografie0766.jpg (131.38 KB; downloaded 4291 times)



Fotografie0767.jpg (143.02 KB; downloaded 4290 times)

 


Re: Intersecția cu DN1 misterr

Oamenii sînt îndîrjiți în efortul lor, nu-i poate opri nimic...



Fotografie0768.jpg (149.14 KB; downloaded 4100 times)

 


Re: Intersecția cu DN1 misterr

misterr wrote:
S-a realizat semnalizarea rutieră în toată intersecția (indicatoare + marcaje). Intersecția nu e semnalizată ca sens giratoriu, sînt doar indicatoare „Cedează trecerea” pentru cei care intră în ea.
Evident, nu s-a pus vreo presemnalizare a configurației intersecției.


Iată și pozele.

Mai întîi, partea dinspre est:



P1020989.JPG (137.68 KB; downloaded 3853 times)



P1030025.JPG (192.79 KB; downloaded 3853 times)



P1020991.JPG (155.12 KB; downloaded 3855 times)



P1020993.JPG (153.25 KB; downloaded 3853 times)



P1020994.JPG (141.67 KB; downloaded 3853 times)



P1020999.JPG (143.93 KB; downloaded 3854 times)



P1030001.JPG (160.54 KB; downloaded 3853 times)



P1030004.JPG (156.08 KB; downloaded 3854 times)



P1030002.JPG (129.86 KB; downloaded 3853 times)



P1030003.JPG (152.13 KB; downloaded 3853 times)

 


Re: Intersecția cu DN1 misterr

Și de sus:



P1030014.JPG (166.84 KB; downloaded 3853 times)



P1030013.JPG (148.3 KB; downloaded 3859 times)



P1030009.JPG (154.32 KB; downloaded 3853 times)



P1030005.JPG (159.09 KB; downloaded 3853 times)




Și spre vest:



P1030016.JPG (126.76 KB; downloaded 3852 times)



P1030017.JPG (127.34 KB; downloaded 3857 times)



P1030019.JPG (160.71 KB; downloaded 3852 times)



P1030022.JPG (116.15 KB; downloaded 3852 times)

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424380 posts in 5283 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use