MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Devierea traficului in zona lucrarilor

308 posts, 106766 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Devierea traficului in zona lucrarilor andrei11

1) Nu trebuie sa-ti ceri scuze, suntem  pe un forum de discutii si nu in instanta de judecata.
2) Semnalizarea acolo e fara cusur, iti spune o persoana care conduce 60.000 - 80.000 km / an, si sunt trecut binisor de 50 de ani.
3) Singura solutie realista in ceea ce te priveste este sa opresti la fiecare intersectie, chit ca ai prioritate. Dar s-o faci "bland", sa nu te pocneasca unul din spate.
4) Multi soferi sunt "soferi de duminica", adica daca-i scoti de pe traseul lor nu mai stiu sa interpreteze vreun semn de circulatie.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor subway guru

@SniperGuy:
Nu e cazul sa-ti ceri nicio scuza, ca nu ai 'insultat' pe nimeni...
Eu tocmai de asta apreciez in mod deosebit forumul metrouusor, tocmai pentru ca aici e 99% necenzurat, atata timp cat e in limitele bunului simt, mai glumim, mai 'combatem', mai dezbatem, mai analizam, ne mai consultam, cu deplina libertate de exprimare...ceea ce e cam rar pe alte forumuri! :o
Revenind la subiect, vreau sa-ti marturisesc ca si eu fac exact ca si tine, desi circul pe devierea cu prioritate, pun frana la fiecare intersectie, ca sa ma feresc de 'bezmetici'... :lol:
Contra 'bizonilor' nu prea exista 'masuri preventive', doar daca pui balize de beton armat, tzepuse de otel ori santzuri antitanc de-a latul strazii, dar s-a dovedit ca astea oricum nu sunt de UE si nu functioneaza nici macar in Somalia, Afganistan ori Teritoriile arabe ocupate... :ugeek:
Toate cele bune, mai vorbim, hai sa vedem ce se intampla dupa sfintele doua saptamani 'de acomodare' si de 'dresare' a bizonilor! :mrgreen:

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor andrei11

Contra 'bizonilor' nu prea exista 'masuri preventive', doar daca pui balize de beton armat, tzepuse de otel ori santzuri antitanc de-a latul strazii, dar s-a dovedit ca astea oricum nu sunt de UE si nu functioneaza nici macar in Somalia, Afganistan ori Teritoriile arabe ocupate..
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

subway guru wrote:
Weekendul trecut m-am uitat cu mare atentie la intersectia aia celebra a lui Adrian Rosca...e perfect semnalizata, daca e nevoie fac un fotoreportaj special ca sa va convingeti, cu poze dinspre toate cele patru directii ale intersectiei...


Eu cred ca am demonstrat cu imagini explicite  :mrgreen: ca intersectille respective nu au vizibilitate atunci cand vii pe drmurile fara prioritate dinspre bulevard. Iar Codul Rutier zice asa:

STOP: Indicatorul se afla montat la intersectiile unde vizibilitatea nu este asigurata.La aparitia indicatorului conducatorii de vehicule vor opri obligatoriu inainte de a patrunde in intersectie, in locul unde au vizibilitatea asigurata la maximum, in ambele parti, fara a depasi coltul intersectiei (indicatorul se poate depasi).

CEDEAZA TRECEREA: Indicatorul se afla montat pe drumul ce intersecteaza drumul cu prioritate, unde pozitia de patrundere are vizibilitate, obligand conducatorul de vehicul sa reduca viteza si sa se asigure daca pe drumul cu prioritate circula vehicule, daca sunt , li se va acorda prioritate indiferent din ce parte vin. In cazul in care drumul cu prioritate isi schimba directia de mers in intersectie, sub acest indicator se va monta un panou aditional care indica directia drumului cu prioritate.

Deci nici vorba ca intersectiile sunt "perfect" semnalizate.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor andrei11

Aici ai dreptate ( teoretic ). Practic indiferent daca intalnesti "CEDEAZA" sau "STOP" casti ochii cat cepele, eventual opresti si te asiguri. ( la CEDEAZA ). Ca la STOP ai nu ai treaba te opresti.
Problema practica acolo este ca soferii   NU SE ASIGURA. Ăsta e baiul, si nu ca intalnesc "CEDEAZA" in loc de "STOP".
Da, sunt de acord, in loc de CEDEAZA ar trebui sa apara STOP.
Cand am spus ca intersectiile sunt perfect semnalizate m-am referit ( m-am gandit ) la faptul ca indicatoarele sunt vizibile. Greseala mea de exprimare.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Adrian Rosca

Ieri au mai fost doua accidente la Trusesti, intr-unul fiind implicata masina de politie  :mrgreen:  iar azi unul la Trusesti si unul la Manastirea Dealului. Deci daca veniti pe strada cu prioritate nu strica sa incetiniti la cele doua intersectii amintite mai sus. Oricum n-ar strica sa fie puse niste semne de atentionare, gen:


 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor subway guru

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Excelenta ideea!
Subscriu!

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Nightwolf

subway guru wrote:
Neoficial am vorbit cu baietii de la rutiera despre subiect...parerea lor e ca abia asteapta sa le ia carnetele celor ce nu acorda prioritate si ca nu le pasa de bizoni, e belea doar pentru cei de la SMURD, ca ei au grija doar de cei ce respecta codul rutier!!!
Sunt curios ce zice si colegul #Nightwolf... :roll:
Asta, ca sa stim cum stam...si cum trebuie sa circulam... :mrgreen:



sorry guys dar am prbleme cu pc-ul si intru mai rar :( d`asta si delay-ul... am avut si cu victime incarcerate acum 2 sapt in zona ... dupa deviere ...nu exista zi fara cel putin o tamponare acolo ... asta e, cand nu esti obisnuit sa conduci decat pe Magheru sau doar duminica.... se intampla :)

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor subway guru

Dupa parerea ta, ce ar trebui facut?
Lasam sa actioneze legea selectiei naturale pana la extinctia completa a bizonilor din zona, sau punem baraje antitanc, ca rezervatie naturala pentru 'bouri'???

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor ebujie

Dacă în intersecțiile astea care au mari șanse să ajungă puncte negre nu există vizibilitate iar pentru a intra pe drumul prioritar asigurându-te, e nevoie să scoți "botul" sau juma de mașină pentru a vedea ceva nici mama semnalizării nu va remedia problema accidentelor. Ca soluție ar putea fi introdusă în intersecție o astfel de oglindă.



Eu am văzut astfel de oglinzi în fabrică la Honeywell, folosite fix pentru astfel de situații.

PS. Problema cu selecția naturală apare când de pe drumul fără prioritate apare un, să zicem generic, SUV, de două tone iar tu te afli pe drumul prioritar într-o, să zicem generic, dacie, impactul fiind SUV in dacie. Dpmdv ar trebui făcută prevenție.

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Nightwolf

subway guru wrote:
Dupa parerea ta, ce ar trebui facut?
Lasam sa actioneze legea selectiei naturale pana la extinctia completa a bizonilor din zona, sau punem baraje antitanc, ca rezervatie naturala pentru 'bouri'???


Acum doi ani m-ai intrebat ce ar mai trebui facut la Basarab sa nu avem morti, raniti grav. Te-am rugat sa insisti in montajul de borduri inalte pe pod si sa se betoneze colturile la Pod Grozavesti. EXACT asa s-a facut. Nu stiu daca am contribuit cu ceva, eu sper ca da, dar rezultatul e ca in 2 ani + la Basarab avem un singur mort si, cred, maxim 4 raniti grav si nicio masina sarita...

Acum iti spun ca pt intersectiile in cruce, in afara de bumpere si glisiere pe colturi sa nu intre in case la oameni, altceva nu se poate face. Bumpere nu se mai monteaza, glisiere isi instaleaza proprietarii --> vezi Orsova, Dreptatii, Cetatea de Balta, Dezrobririi etc ... Acolo trebuie lasata selectia naturala. Indicatorul ala sub forma de triunghi intors cu margini rosii nu inseamna "Trecere pt pietoni" cum mi-a zis mie odata o blonda ... Mi se pare stupid sa creez eu, statul, solutii sa nu se mai trozneasca habarnistii care nu stiu sa mearga pe stradute ....

P.S.: Eu franez intotdeauna la intersectii mici. Niciodata nu se stie cand poate aparea vreun reisar, profesionist sau proprietar de strada :)

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor Nightwolf

ebujie wrote:
Dacă în intersecțiile astea care au mari șanse să ajungă puncte negre nu există vizibilitate iar pentru a intra pe drumul prioritar asigurându-te, e nevoie să scoți "botul" sau juma de mașină pentru a vedea ceva nici mama semnalizării nu va remedia problema accidentelor. Ca soluție ar putea fi introdusă în intersecție o astfel de oglindă.



Eu am văzut astfel de oglinzi în fabrică la Honeywell, folosite fix pentru astfel de situații.

PS. Problema cu selecția naturală apare când de pe drumul fără prioritate apare un, să zicem generic, SUV, de două tone iar tu te afli pe drumul prioritar într-o, să zicem generic, dacie, impactul fiind SUV in dacie. Dpmdv ar trebui făcută prevenție.


Oglinzile nu sunt o solutie. Din mai multe pcte de vedere care n-am nici timpul si nici cheful sa le comentez acum. Iar daca vine cineva cu un SUV si tu esti cu Dacia, nu se numeste selectie naturala, se numeste karma! Poti muri si ca pieton, iti cade semaforul in cap cand tu te uiti la un accident care tocmai s-a intamplat ... Preventie nu se face la indicatorul de cedeaza trecerea, preventia se face la pietonii care traverseaza haotic si pe si pe langa trecere ... Acum hai sa facem preventie la semafor ...

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor doctoru

Pe strada Mitropolit Varlaam intre strada ocna mures si b-dul buc noi a aparut o surpare in carosabil pe mijlocul strazii. Santierul s-a extins cu 20 m intre strada  Jimbolia si Varlaam . S-au scos dalele de la tramvai si au inceput sa foreze in acea zona.  S-au taiat toti copacii pana la laromet si s-au scos toti stalpii de la ratb. se scot dalele de tramvai din zona santierului. s-au micsorat trotruarele si se muta retelele edilitare

 


Re: Devierea traficului in zona lucrarilor subway guru

Am vazut si eu gropanul ala, pare a fi canalul colector surpat sub strada...lucrari facute de mantuiala si care-si dau in stamba acum...

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435348 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use