Topic: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
145 posts, 55464 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
shoppy
Banii investiti in restaurare / cosmetizare nu se recupereaza niciodata, cine este pasionat si vrea sa investeasca bani in restaurare / cosmetizare vrea sa o faca dupa ideile lui nu dupa ale altuia.
Apoi la vanzare oricine pune 20% peste pretul pietei ca poate pica vreun nestiutor, deci mereu trebuie calculat 80% din pretul cerut, adica 5.200€.
Banii investiti in restaurare / cosmetizare nu se recupereaza niciodata, cine este pasionat si vrea sa investeasca bani in restaurare / cosmetizare vrea sa o faca dupa ideile lui nu dupa ale altuia.
Apoi la vanzare oricine pune 20% peste pretul pietei ca poate pica vreun nestiutor, deci mereu trebuie calculat 80% din pretul cerut, adica 5.200€.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
GPS are dreptatea lui legată de prețul unui autovehicul combinând raritatea și starea acestuia, poate ați văzut chiar și o epavă de Ferrari cât costă.
Un VW Bully (acel faimos Transporter din 1949), original din primele modele are un preț de zeci de mii de euroi. Acum, nu știu dacă prin țara noastră există vreunul, clasicele T1 find făcute undeva intre '49 și '65, puține aduse cam după 1990 și din seria a doua, nu primele cu vreo 20 geamuri și multe elemente cromate.
Acum ... investițiile de regulă nu se prea mai scot, asta faci cumva pe barba ta dacă pot zice așa. E greu dacă nu chiar imposibil de crescut valoarea cuiva indiferent de investiții, dacă atâta face, nu știu cine îți va da mai mult. Am făcut greu să înțeleagă un bătrân care a băgat în Matizul său vreo 2000 lei, că tot pe aici a luat și când l-a vândut (și asta la remat), el vrând vreo 3500 lei ... Păi, bre, la banii ăștia îți iau un Matiz ca nou și full, nu răgălia huruitoare a dumitale plină de praf și ruptă pe toate drumurile de țară. Să fim serioși.
GPS are dreptatea lui legată de prețul unui autovehicul combinând raritatea și starea acestuia, poate ați văzut chiar și o epavă de Ferrari cât costă.
Un VW Bully (acel faimos Transporter din 1949), original din primele modele are un preț de zeci de mii de euroi. Acum, nu știu dacă prin țara noastră există vreunul, clasicele T1 find făcute undeva intre '49 și '65, puține aduse cam după 1990 și din seria a doua, nu primele cu vreo 20 geamuri și multe elemente cromate.
Acum ... investițiile de regulă nu se prea mai scot, asta faci cumva pe barba ta dacă pot zice așa. E greu dacă nu chiar imposibil de crescut valoarea cuiva indiferent de investiții, dacă atâta face, nu știu cine îți va da mai mult. Am făcut greu să înțeleagă un bătrân care a băgat în Matizul său vreo 2000 lei, că tot pe aici a luat și când l-a vândut (și asta la remat), el vrând vreo 3500 lei ... Păi, bre, la banii ăștia îți iau un Matiz ca nou și full, nu răgălia huruitoare a dumitale plină de praf și ruptă pe toate drumurile de țară. Să fim serioși.
- valy
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
valy
Un exemplar foarte interesant întâlnit la SAB.
Un exemplar foarte interesant întâlnit la SAB.
IMG-20231014-WA0097.jpg (253.57 KB; downloaded 1719 times)
IMG-20231014-WA0078.jpg (355.04 KB; downloaded 1712 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Jantele alea pare-mi-se că sunt de Renault 12, nu știu cât de "des" le vedeai prin România anilor '70-80.
Jantele alea pare-mi-se că sunt de Renault 12, nu știu cât de "des" le vedeai prin România anilor '70-80.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Utilizator anonim 2
Le mai vedeai, erau pare-mi-se dotari optionale sau echipau anumite modele mai cu staif. Am sa caut cartea tehnica a masinii si daca vreti am sa o scanez. Acolo se pomeneste de aceste accesorii de lux precum compartiment de acte iluminat, portbagaj iluminat, scaune cu tetiera inclusa, volan cu piele de nu-stiu-ce, etc.
Va dati seama ce nivel daca asta era lux. Vai de noi.
PS: un vecin avea jante din astea la Dacia lui neagra. De fapt nu era a lui ci masina de serviciu a sefului lui, un bastan de pe la un minister; el era doar soferul.
Le mai vedeai, erau pare-mi-se dotari optionale sau echipau anumite modele mai cu staif. Am sa caut cartea tehnica a masinii si daca vreti am sa o scanez. Acolo se pomeneste de aceste accesorii de lux precum compartiment de acte iluminat, portbagaj iluminat, scaune cu tetiera inclusa, volan cu piele de nu-stiu-ce, etc.
Va dati seama ce nivel daca asta era lux. Vai de noi.
PS: un vecin avea jante din astea la Dacia lui neagra. De fapt nu era a lui ci masina de serviciu a sefului lui, un bastan de pe la un minister; el era doar soferul.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
cris_m
Dacia aceea vrea sa semene cu cele ale fostei securitati, nu imi dau seama cat de reusita sau nu este restaurarea. Ce pot spune cu certitudine este ca am vazut-o si la expozitia Retromobil de acum 2 saptamani din fata Operei.
Dacia aceea vrea sa semene cu cele ale fostei securitati, nu imi dau seama cat de reusita sau nu este restaurarea. Ce pot spune cu certitudine este ca am vazut-o si la expozitia Retromobil de acum 2 saptamani din fata Operei.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
shoppy
Pai scaneaz-o sau poti direct sa pozezi cu telefonul, sa nu se piarda.
Pai scaneaz-o sau poti direct sa pozezi cu telefonul, sa nu se piarda.
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Dristorul Nr.3
Sunt jante ,,Fergat'' utilizate initial pe R12 TS in Franta si aduse pe modelele Dacia 1301 destinate aparatului de stat
Automobilul din pozele anterioare este un 1310 TX/TLX caruia proprietarul a decis sa-i dea un pic din stilul variantei 1301.
Exista totusi de prin anii 70' un catalog cu accesorii/optionale pentru Dacia 1300 in care apar si aceste jante alaturi de alte "chichite" interesante. Asta doar in teorie, pentru ca in realitate erau foarte greu de procurat daca nu aveai pilele necesare.
L.E: Aceasta este catalogul....Scuzati rezolutia mica a imaginii:
Sunt jante ,,Fergat'' utilizate initial pe R12 TS in Franta si aduse pe modelele Dacia 1301 destinate aparatului de stat
Automobilul din pozele anterioare este un 1310 TX/TLX caruia proprietarul a decis sa-i dea un pic din stilul variantei 1301.
Exista totusi de prin anii 70' un catalog cu accesorii/optionale pentru Dacia 1300 in care apar si aceste jante alaturi de alte "chichite" interesante. Asta doar in teorie, pentru ca in realitate erau foarte greu de procurat daca nu aveai pilele necesare.
L.E: Aceasta este catalogul....Scuzati rezolutia mica a imaginii:
Dacia 1301 la EREN 197x (nu cunosc anul)
Sursa: Romaniancar.com
Sursa: Romaniancar.com
5b8e0862dd8a22b7fce7c951032a6681.jpg (61.79 KB; downloaded 1762 times)
Jante ,,Fergat''.
Sursa: anunt de pe OLX gasit la intamplare
Sursa: anunt de pe OLX gasit la intamplare
ezgif-3-eca6b40b38.jpg (651.41 KB; downloaded 1762 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
shoppy
Bucuresti, Fabrica de Glucoza, a existat culoarea aceasta din fabrica?
Bucuresti, Fabrica de Glucoza, a existat culoarea aceasta din fabrica?
dacia2.jpg (197.49 KB; downloaded 1547 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Utilizator anonim 2
La modelul acela sigur nu. A fost o nuanta asemanatoare, un verde metalizat mai inchis, la modelul 1993.
La modelul acela sigur nu. A fost o nuanta asemanatoare, un verde metalizat mai inchis, la modelul 1993.
- 1689
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
1689
1301 nu se comercializa prin IDMS.
Ah, uitindu-ma la catalog (multumiri @Dristorul Nr.3 !), mi-am adus aminte ca pompa pentru lichidul de spalat parbrizul la 1300 era … “manuala” (actionata cu piciorul de fapt). Cea electrica a aparut mult mai tirziu, cred ca odata cu faimoasa serie “Canada”. La 1300 cred - de altfel - ca era greu/imposibil de montat pompa electrica fie si pentru simplul fapt ca tabloul de sigurante era extrem de restrins si nu ar fost loc pentru inca un consumator relativ mare…
Eu, unul, in afara de faimosul radio “Predeal” si de jantele de R12 (si acelea doar pe anumite Dacii 1301), nu am vazut nici unul din acele faimoase dotari suplimentare pe vreo Dacie in anii ‘80.
Incalzitorul de galerie de admisie si dezaburirea lunetei au fost dotari standard in ‘75, lampa de marche-arriere, standard incepind cu ‘77 (?) -trecerea la tampoanele mici.
Pavilionul PVC nu l-am vazut decit pe un 1310 la un TIB/EREN… (cred ca acelasi care apare si pe diverse forumuri, albastru metalizat). Oricum, nu era nimeni inconstient sa-si puna asa ceva cind jgheaburile si ramele parbrizului / lunetei rugineau si fara ajutorul unei folii de PVC care sa retina mizeria si umezeala
Deflectorul de aer (eu n-am vazut decit pentru geamul soferului) se cumpara de la magazinele IDMS sau de la faimosul Dacia de pe Pantelimon.
1301 nu se comercializa prin IDMS.
Ah, uitindu-ma la catalog (multumiri @Dristorul Nr.3 !), mi-am adus aminte ca pompa pentru lichidul de spalat parbrizul la 1300 era … “manuala” (actionata cu piciorul de fapt). Cea electrica a aparut mult mai tirziu, cred ca odata cu faimoasa serie “Canada”. La 1300 cred - de altfel - ca era greu/imposibil de montat pompa electrica fie si pentru simplul fapt ca tabloul de sigurante era extrem de restrins si nu ar fost loc pentru inca un consumator relativ mare…
Eu, unul, in afara de faimosul radio “Predeal” si de jantele de R12 (si acelea doar pe anumite Dacii 1301), nu am vazut nici unul din acele faimoase dotari suplimentare pe vreo Dacie in anii ‘80.
Incalzitorul de galerie de admisie si dezaburirea lunetei au fost dotari standard in ‘75, lampa de marche-arriere, standard incepind cu ‘77 (?) -trecerea la tampoanele mici.
Pavilionul PVC nu l-am vazut decit pe un 1310 la un TIB/EREN… (cred ca acelasi care apare si pe diverse forumuri, albastru metalizat). Oricum, nu era nimeni inconstient sa-si puna asa ceva cind jgheaburile si ramele parbrizului / lunetei rugineau si fara ajutorul unei folii de PVC care sa retina mizeria si umezeala
Deflectorul de aer (eu n-am vazut decit pentru geamul soferului) se cumpara de la magazinele IDMS sau de la faimosul Dacia de pe Pantelimon.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
Utilizator anonim 2
A noastra din '79 avea (are) pompa aceea celebra de picior pentru spalarea parbrizului. A functionat pina recent cind intr-o iarna am uitat apa chioara in sistem, a inghetat si a spart ceva inauntru.
A noastra din '79 avea (are) pompa aceea celebra de picior pentru spalarea parbrizului. A functionat pina recent cind intr-o iarna am uitat apa chioara in sistem, a inghetat si a spart ceva inauntru.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Un 1300 întâlnit într-o curte de vânzări auto (mașina respectivă nefind aparent de vânzare) din Tg. Jiu:
Un 1300 întâlnit într-o curte de vânzări auto (mașina respectivă nefind aparent de vânzare) din Tg. Jiu:
IMG-20231028-WA0202.jpg (661.77 KB; downloaded 1357 times)
IMG-20231028-WA0203.jpg (602.39 KB; downloaded 1357 times)
IMG-20231028-WA0204.jpg (419.63 KB; downloaded 1357 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DACIA 1300 (Berlină, Break, Pick-Up)
ADK
Uitasem să adaug în mesajul anterior - singurul 1300 aflat în curtea Muzeului Automobilului Românesc din Câmpulung Muscel:
Uitasem să adaug în mesajul anterior - singurul 1300 aflat în curtea Muzeului Automobilului Românesc din Câmpulung Muscel:
IMG_20231027_121935145_copy_1600x1200.jpg (629.47 KB; downloaded 1321 times)
📖 Pagination options