Topic: Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)
1439 posts, 491756 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)
Gabi23
60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0510-2 - Arad - 17.08.2010.JPG (618.6 KB; downloaded 19354 times)
60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0809-8 - Timisoara Nord - 15.08.2010.JPG (693.08 KB; downloaded 19322 times)
60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-0930-2 - Arad - 14.08.2010_002.JPG (601.75 KB; downloaded 19385 times)
60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1097-9 - Arad - 17.08.2010_001.JPG (544.09 KB; downloaded 19323 times)
60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1124-1 - Arad - 14.08.2010.JPG (695.58 KB; downloaded 19336 times)
60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1507-7 - Timisoara Nord - 22.08.2010_003.JPG (696.28 KB; downloaded 19346 times)
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1631-5 - Arad - 14.08.2010_003.JPG (661.87 KB; downloaded 19319 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania)
Dominatrix
60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010Care este motivul pentru care exista locomotive de acest tip cu numere mai mari de 1407? Din cate stiu, in total s-au fabricat numai 1407 de bucati pentru CFR (+alte 160 pentru operatori industriali). Aceeasi intrebare o am in legatura cu locomotivele diesel-electrice din seriile 69/73, din care stiu ca s-au fabricat doar 28 de bucati, dar in poze apar si numere mai mari. Care este motivul renumerotarii?
60-1663-8
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).
Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).
O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.
S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).
Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).
O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.
----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?
Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.
----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?
- stakee
-
Posted:
-
60-0093-9
stakee
60-0093-9
60-0093-9
60-0093-9 a.jpg (153.93 KB; downloaded 10252 times)
60-0093-9 b.jpg (188.87 KB; downloaded 10260 times)
60-0093-9 c.jpg (322.51 KB; downloaded 10278 times)
60-0093-9 d.jpg (205.54 KB; downloaded 10275 times)
60-0093-9 e.jpg (190.88 KB; downloaded 10277 times)
60-0093-9 f.jpg (221.93 KB; downloaded 10258 times)
60-0093-9 g.jpg (171.35 KB; downloaded 10257 times)
- stakee
-
Posted:
-
811
stakee
811
811
62-0811-0 a.jpg (334.43 KB; downloaded 10271 times)
62-0811-0 b.jpg (246.68 KB; downloaded 10271 times)
62-0811-0 c.jpg (309.21 KB; downloaded 10269 times)
62-0811-0 d.jpg (270.47 KB; downloaded 10275 times)
62-0811-0 e.jpg (258.42 KB; downloaded 10267 times)
62-0811-0 f.jpg (313.11 KB; downloaded 10261 times)
- stakee
-
Posted:
-
1058
stakee
1058
1058
62-1058-7 a.jpg (269.89 KB; downloaded 10256 times)
62-1058-7 b.jpg (246.62 KB; downloaded 10281 times)
62-1058-7 c.jpg (226.88 KB; downloaded 10269 times)
62-1058-7 d.jpg (284.3 KB; downloaded 10253 times)
62-1058-7 e.jpg (270.78 KB; downloaded 10261 times)
62-1058-7 f.jpg (173.2 KB; downloaded 10253 times)
62-1058-7 g.jpg (290.42 KB; downloaded 10254 times)
62-1058-7 h.jpg (327.36 KB; downloaded 10262 times)
- stakee
-
Posted:
-
Timis 2
stakee
1269
1269
60-1269-4 a.jpg (223.4 KB; downloaded 10255 times)
60-1269-4 b.jpg (175.93 KB; downloaded 10264 times)
60-1269-4 c.jpg (496.93 KB; downloaded 10249 times)
60-1269-4 d.jpg (235.8 KB; downloaded 10253 times)
60-1269-4 e.jpg (233.44 KB; downloaded 10252 times)
60-1269-4 f.jpg (518.6 KB; downloaded 10256 times)
60-1269-4 g.jpg (220.28 KB; downloaded 10254 times)
60-1269-4 h.jpg (528.8 KB; downloaded 10251 times)
60-1269-4 i.jpg (265.9 KB; downloaded 10248 times)
- stakee
-
Posted:
-
1058
stakee
1058
1058
62-1058-7 i.jpg (215.79 KB; downloaded 10247 times)
62-1058-7 j.jpg (488.6 KB; downloaded 10256 times)
62-1058-7 k.jpg (205.25 KB; downloaded 10254 times)
62-1058-7 l.jpg (204.85 KB; downloaded 10253 times)
62-1058-7 m.jpg (380.49 KB; downloaded 10259 times)
62-1058-7 n.jpg (318.8 KB; downloaded 10256 times)
62-1058-7 o.jpg (248.92 KB; downloaded 10253 times)
62-1058-7 p.jpg (310.1 KB; downloaded 10254 times)
- stakee
-
Posted:
-
1012 1044 1088 1089 1253
stakee
1012 1044 1088 1089 1253
1012 1044 1088 1089 1253
60-1012-8 cta.jpg (218.49 KB; downloaded 10270 times)
60-1044-1 cta.jpg (228.61 KB; downloaded 10281 times)
60-1088-8 cta a.jpg (225.1 KB; downloaded 10265 times)
60-1088-8 cta b.jpg (239.87 KB; downloaded 10294 times)
60-1089-6 ct.jpg (273.2 KB; downloaded 10283 times)
60-1089-6 cta.jpg (314.22 KB; downloaded 10268 times)
60-1253-8 cta.jpg (264.15 KB; downloaded 10268 times)
60-1253-8 fetesti.jpg (345.57 KB; downloaded 10261 times)
60-1253-8.jpg (279.73 KB; downloaded 10275 times)
- stakee
-
Posted:
-
1099
stakee
1099 - Depoul Medgidia
1099 - Depoul Medgidia
62-1099-1 a.jpg (291.63 KB; downloaded 10258 times)
62-1099-1 b.jpg (185.69 KB; downloaded 10255 times)
62-1099-1 c.jpg (211.96 KB; downloaded 10260 times)
62-1099-1 d.jpg (255.15 KB; downloaded 10250 times)
62-1099-1 e.jpg (188.83 KB; downloaded 10264 times)
62-1099-1 f.jpg (482.97 KB; downloaded 10253 times)
62-1099-1 g.jpg (201.34 KB; downloaded 10254 times)
62-1099-1 h.jpg (463.77 KB; downloaded 10287 times)
62-1099-1 i mangalia.jpg (322.59 KB; downloaded 10272 times)
62-1099-1 j.jpg (237.51 KB; downloaded 10255 times)
62-1099-1 k medgidia.jpg (308.93 KB; downloaded 10274 times)
- stakee
-
Posted:
-
1269
stakee
1269
1269
60-1269-4 j.jpg (504.63 KB; downloaded 10272 times)
60-1269-4 k.jpg (276.58 KB; downloaded 10250 times)
60-1269-4 l.jpg (243.42 KB; downloaded 10252 times)
60-1269-4 m.jpg (244.65 KB; downloaded 10250 times)
60-1269-4 n.jpg (249.58 KB; downloaded 10245 times)
60-1269-4 o.jpg (263.99 KB; downloaded 10251 times)
60-1269-4 p.jpg (175.9 KB; downloaded 10247 times)
60-1269-4 q.jpg (240.8 KB; downloaded 10244 times)
60-1269-4 r.jpg (211.74 KB; downloaded 10250 times)
60-1269-4 s.jpg (193.28 KB; downloaded 10255 times)
60-1269-4 t.jpg (202.94 KB; downloaded 10246 times)
60-1269-4 u.jpg (239.92 KB; downloaded 10247 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman
Dr2005
Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.
65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.
Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.
65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.
- costin1300
-
Posted:
-
Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania)
costin1300
Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?
Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?
📖 Pagination options