Topic: Grup Feroviar Român (GFR)
36 posts, 29137 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Grup Feroviar Român (GFR)
Utilizator anonim
SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA este o societate cu capital social integral privat, care are ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de marfuri si a serviciilor conexe transportului feroviar.
Rezultatele înregistrate, potentialul si disponibilitatea, parcul propriu de vagoane si locomotive, capacitatile de transport întretinere si reparatii, sunt menite sa garanteze efectuarea unor servicii sigure si de calitate si recomanda firma noastra ca fiind unul dintre cei mai importanti operatori feroviari din Romania.
Pentru a sustine la un inalt nivel de calitate o gama larga de servicii, SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA dispune de:
Licenta de transport feroviar pentru efectuarea transportului feroviar de marfa;
Certificatul de siguranta pentru operarea pe circa 90% din sectiile de cale ferata din România
Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 certificat de Autoritatea Feroviara Româna (AFER), atât pentru transport feroviar, cât si pentru activitatea de manevra
Autorizatie de furnizor feroviar pentru întretinere curenta si reparatii de linii de cale ferata în executie manuala
Autorizatie de furnizor feroviar pentru revizii si reparatii accidentale pentru locomotive diesel electrice si diesel hidraulice
Autorizatie de furnizor feroviar pentru reparatii accidentale la vagoane de marfa
SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA si-a elaborat principiile de dezvoltare, luând în calcul toate conditiile de compatibilitate si interoperabilitate cu sistemul feroviar european. In scurt timp de la infiintare, GFR a devenit membru afiliat la Uniunea Internationala a Cailor Ferate (UIC), membru OSJD si membru asociat al Organizatiei de Colaborare a Cailor Ferate (OCCF). Totodata a încheiat acorduri de colaborare cu caile ferate din Ungaria, Bulgaria, Serbia si Ucraina.
Prin activitatea de investitii, GFR urmareste trei directii principale, toate sub egida calitatii: asigurarea unui transport ieftin, rapid si sigur, implementarea unor tehnici moderne de efectuare a transportului feroviar de marfa si asigurarea unor conditii de munca foarte bune pentru propriul personal.
În prezent GFR exploateaza un parc de peste 2.300 de vagoane, din care 1.200, proprietate si 100 de locomotive, din care 75 locomotive sunt în proprietate. Modernizarea locomotivelor electrice si diesel-electrice în conformitate cu noile cerinte europene, a facut ca parcul de locomotive al Grupului Feroviar Roman, prin dotarile tehnologice unice in Romania (inclusiv cu sistem de urmarire GPS) sa fie unul din cele mai moderne din sud-estul Europei.
Dupa primii cinci ani de functionare, GFR a demonstrat ca poate urmari cu tenacitate atingerea obiectivelor, oferta si portofoliul de clienti dezvoltîndu-se permanent, performantele financiare fiind cu adevarat remarcabile.
S.C. Grup Feroviar Roman S.A. ofera la cel mai inalt nivel de calitate o gama larga de servicii feroviare:
transport de marfa pe infrastructura feroviara publica si privata;
toate tipurile de manevre tehnologice ale materialului rulant de cale ferata:
■ compunerea trenurilor si a convoaielor de manevra;
■ descompunerea trenurilor si a convoaielor de manevra;
■ introducera si scoaterea vagoanelor de la fronturile de incarcare/descarcare;
■ potrivirea la fronturile de incarcare-descarcare;
■ alegerea (separarea) vagoanelor pe categorii date de tipul marfii, tipul vagoanelor, starea vagoanelor, clientii expeditori sau destinatari, etc.
Revizia si intretinerea curenta a locomotivelor si vagoanelor de marfa;
Intretinere curenta si reparatii periodice la linii de cale ferata;
Logistica feroviara;
Asistenta de specialitate in domeniul transportului feroviar;
Inchiriere de vagoane pentru transportul de marfurilor;
Inchiriere de locomotive;
Principial, oferta noastra poate cumula în functie de solicitarile beneficiarului atât activitati de transport cât si activitati conexe, în spiritul degrevarii clientului de probleme nespecifice obiectului sau de activitate dar necesare acestuia.
Oferta noastra garanteaza un pachet de servicii individualizat, conform cerintelor fiecarui beneficiar, vizând cresterea eficientei si reducerea costurilor pe fundalul îmbunatatirii calitatii operatiilor de transport feroviar de marfuri.
http://www.gfr.ro/
SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA este o societate cu capital social integral privat, care are ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de marfuri si a serviciilor conexe transportului feroviar.
Rezultatele înregistrate, potentialul si disponibilitatea, parcul propriu de vagoane si locomotive, capacitatile de transport întretinere si reparatii, sunt menite sa garanteze efectuarea unor servicii sigure si de calitate si recomanda firma noastra ca fiind unul dintre cei mai importanti operatori feroviari din Romania.
Pentru a sustine la un inalt nivel de calitate o gama larga de servicii, SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA dispune de:
Licenta de transport feroviar pentru efectuarea transportului feroviar de marfa;
Certificatul de siguranta pentru operarea pe circa 90% din sectiile de cale ferata din România
Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 certificat de Autoritatea Feroviara Româna (AFER), atât pentru transport feroviar, cât si pentru activitatea de manevra
Autorizatie de furnizor feroviar pentru întretinere curenta si reparatii de linii de cale ferata în executie manuala
Autorizatie de furnizor feroviar pentru revizii si reparatii accidentale pentru locomotive diesel electrice si diesel hidraulice
Autorizatie de furnizor feroviar pentru reparatii accidentale la vagoane de marfa
SC GRUP FEROVIAR ROMÂN SA si-a elaborat principiile de dezvoltare, luând în calcul toate conditiile de compatibilitate si interoperabilitate cu sistemul feroviar european. In scurt timp de la infiintare, GFR a devenit membru afiliat la Uniunea Internationala a Cailor Ferate (UIC), membru OSJD si membru asociat al Organizatiei de Colaborare a Cailor Ferate (OCCF). Totodata a încheiat acorduri de colaborare cu caile ferate din Ungaria, Bulgaria, Serbia si Ucraina.
Prin activitatea de investitii, GFR urmareste trei directii principale, toate sub egida calitatii: asigurarea unui transport ieftin, rapid si sigur, implementarea unor tehnici moderne de efectuare a transportului feroviar de marfa si asigurarea unor conditii de munca foarte bune pentru propriul personal.
În prezent GFR exploateaza un parc de peste 2.300 de vagoane, din care 1.200, proprietate si 100 de locomotive, din care 75 locomotive sunt în proprietate. Modernizarea locomotivelor electrice si diesel-electrice în conformitate cu noile cerinte europene, a facut ca parcul de locomotive al Grupului Feroviar Roman, prin dotarile tehnologice unice in Romania (inclusiv cu sistem de urmarire GPS) sa fie unul din cele mai moderne din sud-estul Europei.
Dupa primii cinci ani de functionare, GFR a demonstrat ca poate urmari cu tenacitate atingerea obiectivelor, oferta si portofoliul de clienti dezvoltîndu-se permanent, performantele financiare fiind cu adevarat remarcabile.
S.C. Grup Feroviar Roman S.A. ofera la cel mai inalt nivel de calitate o gama larga de servicii feroviare:
transport de marfa pe infrastructura feroviara publica si privata;
toate tipurile de manevre tehnologice ale materialului rulant de cale ferata:
■ compunerea trenurilor si a convoaielor de manevra;
■ descompunerea trenurilor si a convoaielor de manevra;
■ introducera si scoaterea vagoanelor de la fronturile de incarcare/descarcare;
■ potrivirea la fronturile de incarcare-descarcare;
■ alegerea (separarea) vagoanelor pe categorii date de tipul marfii, tipul vagoanelor, starea vagoanelor, clientii expeditori sau destinatari, etc.
Revizia si intretinerea curenta a locomotivelor si vagoanelor de marfa;
Intretinere curenta si reparatii periodice la linii de cale ferata;
Logistica feroviara;
Asistenta de specialitate in domeniul transportului feroviar;
Inchiriere de vagoane pentru transportul de marfurilor;
Inchiriere de locomotive;
Principial, oferta noastra poate cumula în functie de solicitarile beneficiarului atât activitati de transport cât si activitati conexe, în spiritul degrevarii clientului de probleme nespecifice obiectului sau de activitate dar necesare acestuia.
Oferta noastra garanteaza un pachet de servicii individualizat, conform cerintelor fiecarui beneficiar, vizând cresterea eficientei si reducerea costurilor pe fundalul îmbunatatirii calitatii operatiilor de transport feroviar de marfuri.
http://www.gfr.ro/
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
AlexCta
A aparut si 60-1546-5
A aparut si 60-1546-5
DSCF5322.jpg (192.5 KB; downloaded 10495 times)
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
AlexCta
60-1514-3 + 69-0031-0 spre port
60-1514-3 + 69-0031-0 spre port
DSCF5450.jpg (184.97 KB; downloaded 10556 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Utilizator anonim
GFR prezinta - combinatie de culori
GFR prezinta - combinatie de culori
IMG_6382.JPG (410.62 KB; downloaded 10529 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Dr2005
81-0720-3 la Craiova
Elodia la Roşiori:
81-0720-3 la Craiova
81-0720-3.jpg (485.58 KB; downloaded 10363 times)
Elodia la Roşiori:
40-1023-7.jpg (403.82 KB; downloaded 10353 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Gabi23
GFR are pana acum reparate in schema "Rolling Stock" urmatoarele locomotive seria 40: 066, 082, 085, 087, 090, 172, 173, 344, 367, 409, 428, 469, 477, 478, 487, 494, 534, 553, 571, 578, 582, 584, 635, 640, 656, 704, 797, 803.
40-0803-9 + 40-0172-3 - Bucuresti Baneasa - 05.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
GFR are pana acum reparate in schema "Rolling Stock" urmatoarele locomotive seria 40: 066, 082, 085, 087, 090, 172, 173, 344, 367, 409, 428, 469, 477, 478, 487, 494, 534, 553, 571, 578, 582, 584, 635, 640, 656, 704, 797, 803.
40-0803-9 + 40-0172-3 - Bucuresti Baneasa - 05.01.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Elful
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Elful
Mai sunt doua 167 si 795.
Iar in proiect mai sunt cateva care sunt pe la Pascani: 64, 103, 115, 378, 389, 424, 426, 459, 504, 517, 518, 523, 749, 907, 915.
Mai sunt doua 167 si 795.
Iar in proiect mai sunt cateva care sunt pe la Pascani: 64, 103, 115, 378, 389, 424, 426, 459, 504, 517, 518, 523, 749, 907, 915.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Utilizator anonim
GFRiste in Gara de Nord
GFRiste in Gara de Nord
IMG_2336.JPG (478.45 KB; downloaded 10015 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
shoppy
Oho, Ldh GFR in Nord, ca tot nu ma credea Mishu ca se fac H-rui GFR la BC, bine, majoritatea vazute de mine nu erau H-uri ci Lde125, dar oricum, foarte buna poza.
Oho, Ldh GFR in Nord, ca tot nu ma credea Mishu ca se fac H-rui GFR la BC, bine, majoritatea vazute de mine nu erau H-uri ci Lde125, dar oricum, foarte buna poza.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
133 313
A facut-o de oaie GFR pe la Brasov...
http://www.n24plus.ro/stiri-social-econ ... rasov.html A fost si la televizor.
A facut-o de oaie GFR pe la Brasov...
http://www.n24plus.ro/stiri-social-econ ... rasov.html A fost si la televizor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Dr2005
Adică 62-1531 a ajuns cu roţile în sus. Totuşi, cum or fi reuşit să o dea aşa?
Adică 62-1531 a ajuns cu roţile în sus. Totuşi, cum or fi reuşit să o dea aşa?
- mradulescu
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
mradulescu
Intreb si eu pe cei care se pricep... unde era pedala "mortului?
Intreb si eu pe cei care se pricep... unde era pedala "mortului?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
Dr2005
Dacă postul e inactiv, nu funcţionează DSV-ul.
Nu e prima dată: http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investi ... oiesti.pdf
Dacă postul e inactiv, nu funcţionează DSV-ul.
Nu e prima dată: http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investi ... oiesti.pdf
- vlaicuandrei
-
Posted:
-
Re: Grup Feroviar Roman (GFR)
vlaicuandrei
Oficial se pare ca masina era pusa in treapta 1 si cu directa trasa la jumatate. mecanicul s-a dat jos sa isi faca nevoile si locomotiva s-a defranat singura (cum dracu nu stiu,dar nu ma mira nimic stiind starea tehnica a locomltivelor lor). se pare ca si mecanicul era de mai bine de 24 de ore la drum. intrebarea care se pune e de ce nu a reactionat dsv-ul sau sistemul de indusi...teoretic un eveniment de genul acestuia se lasa cu retragerea licentei operarorului.
Oficial se pare ca masina era pusa in treapta 1 si cu directa trasa la jumatate. mecanicul s-a dat jos sa isi faca nevoile si locomotiva s-a defranat singura (cum dracu nu stiu,dar nu ma mira nimic stiind starea tehnica a locomltivelor lor). se pare ca si mecanicul era de mai bine de 24 de ore la drum. intrebarea care se pune e de ce nu a reactionat dsv-ul sau sistemul de indusi...teoretic un eveniment de genul acestuia se lasa cu retragerea licentei operarorului.
📖 Pagination options