Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul ClujTransportul în comun din municipiul Cluj-Napoca (SC CTP SA)

 

Topic: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric

20 posts, 3524 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Pavlov195

Conform unor postări pe facebook, primele 3 autobuze Solaris Urbino 18 Electric au sosit în Cluj-Napoca.

Poate pasionații din oraș pot venii cu mai multe detalii despre aceste autobuze. 🙂

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Robert

Conform contractului trebuiau sa ajunga exact acum, dar primarul declarase ca vin in toamna. Am sa fiu vigilent, poate le surpind in teste. 😏

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Pavlov195

Un prim set de fotografii cu noile autobuze.
Sursa: Facebook - Municipiul Cluj-Napoca












 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric valy

Interesant că au o variantă specifică a schemei de vopsire dedicată autobuzelor electrice.
De remarcat că în prima poză este și un autobuz de 12 metri, astfel că putem vedea ce diferențe sunt între acestea, ca de exemplu masca frontală.

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electrice Robert

Da, cele de 12 m sunt modelul pre-facelift. S-au mai adaugat ceva camere exterioare suplimentare, probabil sistemul de informare va fi diferit (ca al troleibuzelor Solaris) si au acele perii  la roti (prezente doar la troleibuzele Solaris din Cluj). In rest nu am sesizat diferente la design int/ext.

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric punmeister

Doar barele din zona usilor sunt diferite, fiind puse la fel ca la Kenturile din Bucuresti.

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Robert

Bună observație. Cu ocazia asta am sesizat că oglinzile exterioare au un upgrade față de modelul anterior. De asemenea designul acoperișului e drept ca la troleibuze, la modelul de 12 m cobora spre display. Oricum astea sunt detalii...

Ajungem la 50% flotă electrică cu această achiziție (incluzând tramvaiele). Sunt curios cum are de gând primăria cu CTP să schimbe celelalte 50% în următorii 4 ani în ritmul acesta.  :lol:  Oricum am fost atent la declarațiile tuturor oficialilor și nu se mai înaintează termene, doar obosita propoziție continuăm spre un parc 100% electric.

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric punmeister

Poate daca revine Firea la PMB o sa vedem targeturi noi pentru 100% electric la Cluj 🤣

 


Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric ghermanlucadanny

29.03.2024, Dispecerat Gheorgheni


 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Robert

Stau bine mersi în soare la peste 6 luni de la sosirea lor. Ieri surprins unul în teste. Imediat vor fi expediate în spațiu la cât le testează CTP-ul. Din surse par a fi ceva probleme cu ele....
IMG_3397.jpg (1.86 MB; downloaded 1350 times)
IMG_4388.jpg (1.27 MB; downloaded 1350 times)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric GPS

244 în probe prin Bucium, ieri.
IMG_6545.jpeg (1.85 MB; downloaded 1205 times)

 


Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Andrei Andraș

Prin încredințare directă, primăria cumpără pentru 13 autobuze asigurări RCA doar pentru o lună, așadar „testele” par să continue.

https://www.e-licitatie.ro/pub/direct-ac ... 18060846

 


Re: Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Robert

Se va suplimenta comanda cu 18 autobuze și cu stațiile de încărcare aferente.

 


Autobuzele Solaris Urbino 18 Electric Andrei Andraș

Clujul trimite înapoi în Polonia autobuzele electrice livrate în primăvară

Autobuzele electrice articulate de 18 metri, achiziționate de municipiul Cluj-Napoca și comuna Florești, vor fi trimise înapoi în Polonia. Acestea nu ar corespunde întocmai cerințelor stipulate în caietul de sarcini al licitației, iar după aproape șase luni de teste, autoritățile și constructorul au ajuns la concluzia că autobuzele nu pot fi puse în circulație.

Din luna mai, de când au început testele, autobuzele au fost verificate îndeaproape de o comisie mixtă formată din reprezentanți ai Companiei de Transport Public Cluj-Napoca și ai companiei Solaris. Liviu Neag, directorul CTP, declara recent că „polonezii sunt aici, fac teste. Ei trebuie să respecte niște reguli, trebuie să dea un produs conform caietului de sarcini”. Inițial, Solaris s-a angajat să facă toate ajustările necesare pentru a aduce autobuzele la standardele cerute de contract.

Cu toate acestea, în pofida eforturilor de reglaj și ajustare, autobuzele nu îndeplinesc cerințele caietului de sarcini. După luni de încercări, soluția găsită de constructor și autoritățile locale este returnarea autobuzelor în Polonia pentru a fi refăcute sau înlocuite cu modele conforme.
0.jpeg (26.46 KB; downloaded 379 times)
1.jpeg (29.82 KB; downloaded 379 times)
Media9

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Cluj-Napoca (SC CTP SA)  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433052 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use