Topic: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
23 posts, 4246 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
Friday, 06.12.2019, 08:38 -
Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
SirVlady
Primul exemplar care a trecut granita de la Curtici a fost 188 002. La acest moment, locomotiva se afla in curs de teste pentru autorizare pe teritoriul Romaniei de catre AFER.
Cateva capturi cu 188 002 in statia Videle, la tractiunea unui marfar de la Curtici pentru Crangul lui Bot hm.
Primul exemplar care a trecut granita de la Curtici a fost 188 002. La acest moment, locomotiva se afla in curs de teste pentru autorizare pe teritoriul Romaniei de catre AFER.
Cateva capturi cu 188 002 in statia Videle, la tractiunea unui marfar de la Curtici pentru Crangul lui Bot hm.
188 002 (1).jpg (1.37 MB; downloaded 4901 times)
188 002 (2).jpg (1019.15 KB; downloaded 4877 times)
- punmeister
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 13:52 -
Locomotive Alstom TRAXX 3 MS
punmeister
https://ow.ly/gmoN50QvkWb
29 January 2024 – Alstom, global leader in smart and sustainable mobility, and the Romanian Railway Reform Authority (ARF) have signed a contract for the delivery of 16 Traxx 3 MS electric locomotives and 20 years of associated maintenance services. The contract, totalling around €150 million, extends Alstom’s collaboration with ARF within the rolling stock sector. The 20-year maintenance and repair period can be extended by a further 20 years by concluding an additional agreement.
The four-axle electric locomotives will have a maximum speed of 200 km/h and will be able to tow up to 16 passenger cars. They will be equipped with Alstom’s state-of-the-art onboard ERTMS system for optimal efficiency and high levels of safety and security, while ensuring full interoperability. The locomotives are designed to improve mobility within and between the Romania’s major cities.
https://ow.ly/gmoN50QvkWb
- PTMZ
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 18:43 -
- punmeister
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 18:49 -
Re: Locomotive clasa 188 (Alstom TRAXX MS3)
punmeister
Am pus provizoriu clasa 188, avand in vedere ca la locomotivele Siemens s-a respectat clasarea germana (189 pentru ES64F4, 192 pentru Smartron si 193 pentru Vectron).
Am pus provizoriu clasa 188, avand in vedere ca la locomotivele Siemens s-a respectat clasarea germana (189 pentru ES64F4, 192 pentru Smartron si 193 pentru Vectron).
- PTMZ
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 19:12 -
Re: Locomotive Alstom TRAXX 3 MS
PTMZ
Am șters clasa 188, atunci. Vom vedea când ajung locomotivele ce clasă vor avea. Așa, mai mult se induce în eroare.
Am șters clasa 188, atunci. Vom vedea când ajung locomotivele ce clasă vor avea. Așa, mai mult se induce în eroare.
- SirVlady
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 20:23 -
Re: Locomotive Alstom TRAXX 3 MS
SirVlady
Eu unul zic că acest topic se poate comasa cu topicul Bombardier TRAXX MS3, creat de mine anterior în anul 2019 cu prilejul testării respectivei locomotive pe teritoriul României.
Eu unul zic că acest topic se poate comasa cu topicul Bombardier TRAXX MS3, creat de mine anterior în anul 2019 cu prilejul testării respectivei locomotive pe teritoriul României.
- PTMZ
-
Posted:
Monday, 29.01.2024, 22:18 -
- Robert
-
Posted:
Tuesday, 30.01.2024, 06:40 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
Robert
Dacă Bombardier a fost autorizat, vor mai trebui autorizate și locomotivele Alstom de către AFER...ținând cont că s-a schimbat doar producătorul, nu și produsul. Sau ele diferă și ca produs?
Dacă Bombardier a fost autorizat, vor mai trebui autorizate și locomotivele Alstom de către AFER...ținând cont că s-a schimbat doar producătorul, nu și produsul. Sau ele diferă și ca produs?
- punmeister
-
Posted:
Thursday, 22.08.2024, 11:12 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
punmeister
Avem oficial schema de vopsire a noilor TRAXX MS3!
https://clubferoviar.ro/locomotivele-traxx-3-ms/
Si totodata se confirma faptul ca DA, o sa avem TRAXXuri cu toate cele patru sisteme de alimentare din Europa, deschizand calea catre trenuri din România spre tarile DC precum Cehia si Polonia.
Avem oficial schema de vopsire a noilor TRAXX MS3!
https://clubferoviar.ro/locomotivele-traxx-3-ms/
Si totodata se confirma faptul ca DA, o sa avem TRAXXuri cu toate cele patru sisteme de alimentare din Europa, deschizand calea catre trenuri din România spre tarile DC precum Cehia si Polonia.
- reiny2000
-
Posted:
Thursday, 22.08.2024, 12:03 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
reiny2000
Sunt curios, astea sunt opțiunile disponibile (adică o prezentare generală) sau exact ce au ales ai noștri? Eu mă îndoiesc că vom vedea trenuri spre Cehia sau Polonia, în plus, dintre astea două Cehia face tranziția către 25kv 50hz AC.
Cel mult vom merge cu TRAXX până la Viena, dar nu știu ce vor face în Budapest-Keleti care este tot gară terminus ca București Nord. Vagoane cu post de conducere?
Sunt curios, astea sunt opțiunile disponibile (adică o prezentare generală) sau exact ce au ales ai noștri? Eu mă îndoiesc că vom vedea trenuri spre Cehia sau Polonia, în plus, dintre astea două Cehia face tranziția către 25kv 50hz AC.
Cel mult vom merge cu TRAXX până la Viena, dar nu știu ce vor face în Budapest-Keleti care este tot gară terminus ca București Nord. Vagoane cu post de conducere?
- punmeister
-
Posted:
Thursday, 22.08.2024, 12:15 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
punmeister
Asta a fost oferta Alstom, TRAXX MS3, cu toate cele patru sisteme de alimentare. Daca era doar pentru retelele AC atunci am fi avut TRAXX AC3.
Asta a fost oferta Alstom, TRAXX MS3, cu toate cele patru sisteme de alimentare. Daca era doar pentru retelele AC atunci am fi avut TRAXX AC3.
- shoppy
-
Posted:
Thursday, 22.08.2024, 13:07 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
shoppy
Foarte bine ca schema pare unitara cu ramele elctrice.
La Budapesta sa mearga la Kelenfold ca are metrou si autobuz.
Foarte bine ca schema pare unitara cu ramele elctrice.
La Budapesta sa mearga la Kelenfold ca are metrou si autobuz.
- PTMZ
-
Posted:
Thursday, 22.08.2024, 13:23 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
PTMZ
Pentru a evita confuziile și a oferi ceva context, așa cum este menționat și în articolul de la Club Feroviar, cele 4 tensiuni de alimentare suportate de locomotivele acestea sunt:
1. 25 kV AC, 50 Hz. Aceasta este tensiunea folosită predominant în Europa de Est și Sud-Est, inclusiv în România (celelalte țări din regiune sunt Ungaria, Bulgaria, fosta Iugoslavie*, Belarus, Lituania, Grecia, iar în Cehia, Slovacia și Ucraina este operat în paralel cu 3 kV DC pe alte linii), dar și în state vestice precum Danemarca, Franța (nordul țării), Luxemburg, Marea Britanie (majoritatea ei) și Portugalia. Plus Finlanda.
_____________________
*exceptând Slovenia
_____________________
2. 15 kV AC, 16,7 Hz sau 16,67 Hz, în funcție de regiune. Aceasta este tensiunea nemțească, folosită în Germania, Austria și Elveția (cu 16,7 Hz), dar și în Norvegia și Suedia (cu 16,67 Hz).
3. 3 kV DC. A doua cea mai răspândită tensiune din UE, este folosită în Italia, Polonia, Letonia, Estonia, Belgia, Slovenia și Spania (plus Cehia, Slovacia și Ucraina, care au atât linii cu 3 kV DC, cât și cu 25 kV AC, 50 Hz).
4. 1.5 kV DC - tensiune folosită de doar două state membre UE: Franța (în partea de sud) și Olanda.
___________________________________
Per total, e bine că s-au achiziționat locomotive multisistem, deoarece sunt luate în calcul perspective de viitor, dar mi se pare puțin exagerat, ținând cont de operațiunile CFR. N-am citit CS-ul, dar e posibil ca aceasta să fi fost și opțiunea de bază a Alstom pentru locomotivele multisistem.
Pentru a evita confuziile și a oferi ceva context, așa cum este menționat și în articolul de la Club Feroviar, cele 4 tensiuni de alimentare suportate de locomotivele acestea sunt:
1. 25 kV AC, 50 Hz. Aceasta este tensiunea folosită predominant în Europa de Est și Sud-Est, inclusiv în România (celelalte țări din regiune sunt Ungaria, Bulgaria, fosta Iugoslavie*, Belarus, Lituania, Grecia, iar în Cehia, Slovacia și Ucraina este operat în paralel cu 3 kV DC pe alte linii), dar și în state vestice precum Danemarca, Franța (nordul țării), Luxemburg, Marea Britanie (majoritatea ei) și Portugalia. Plus Finlanda.
_____________________
*exceptând Slovenia
_____________________
2. 15 kV AC, 16,7 Hz sau 16,67 Hz, în funcție de regiune. Aceasta este tensiunea nemțească, folosită în Germania, Austria și Elveția (cu 16,7 Hz), dar și în Norvegia și Suedia (cu 16,67 Hz).
3. 3 kV DC. A doua cea mai răspândită tensiune din UE, este folosită în Italia, Polonia, Letonia, Estonia, Belgia, Slovenia și Spania (plus Cehia, Slovacia și Ucraina, care au atât linii cu 3 kV DC, cât și cu 25 kV AC, 50 Hz).
4. 1.5 kV DC - tensiune folosită de doar două state membre UE: Franța (în partea de sud) și Olanda.
___________________________________
Per total, e bine că s-au achiziționat locomotive multisistem, deoarece sunt luate în calcul perspective de viitor, dar mi se pare puțin exagerat, ținând cont de operațiunile CFR. N-am citit CS-ul, dar e posibil ca aceasta să fi fost și opțiunea de bază a Alstom pentru locomotivele multisistem.
- punmeister
-
Posted:
Friday, 23.08.2024, 05:38 -
Re: Locomotive Bombardier/Alstom Traxx 3 MS
punmeister
Conform sistemului ARF, CFR nu primeste toate masinile.
Conform sistemului ARF, CFR nu primeste toate masinile.
📖 Pagination options