Topic: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
38 posts, 28748 views
📖 Pagination options
-
- Gabi23
-
Posted:
Sunday, 04.07.2010, 10:47 -
Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
Vagoanele seriile 19-80 si 21-80 au fost cumparate de CFR perioada 1992-1994 de la DWA Bautzen. Sunt apte pentru circulatia in trafic international si folosite la trenuri P, A si R.
Vagoane seria 19-80
Codificarea literală: Amee
Ani de fabricatie: 1993 - 1994
Lungimea peste tampoane: 26.400 mm
Ampatamentul: 19.000 mm
Masa vagonului gol: 39 tone
Viteza maximă de circulatie: 160 km/h
Boghiurile: GP 200 S
Frâna pneumatică: KE-GPR-D
Tensiuni de alimentare: 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c.
Încălzire: cu aer modulat; abur
Număr de locuri: 54 (9 comp. a 6 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-80
Codificarea literală: Bmee
Ani de fabricatie: 1992 -1993
Lungimea peste tampoane: 26.400 mm
Ampatamentul: 19.000 mm
Masa vagonului gol: 39 tone
Viteza maximă de circulatie: 160 km/h
Boghiurile: GP 200 S
Frâna pneumatică: KE-GPR-D
Tensiuni de alimentare: 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c.
Încălzire: cu aer modulat; abur
Număr de locuri: 88 (11 comp. a 8 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoanele seriile 19-80 si 21-80 au fost cumparate de CFR perioada 1992-1994 de la DWA Bautzen. Sunt apte pentru circulatia in trafic international si folosite la trenuri P, A si R.
Vagoane seria 19-80
Codificarea literală: Amee
Ani de fabricatie: 1993 - 1994
Lungimea peste tampoane: 26.400 mm
Ampatamentul: 19.000 mm
Masa vagonului gol: 39 tone
Viteza maximă de circulatie: 160 km/h
Boghiurile: GP 200 S
Frâna pneumatică: KE-GPR-D
Tensiuni de alimentare: 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c.
Încălzire: cu aer modulat; abur
Număr de locuri: 54 (9 comp. a 6 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
Vagoane seria 21-80
Codificarea literală: Bmee
Ani de fabricatie: 1992 -1993
Lungimea peste tampoane: 26.400 mm
Ampatamentul: 19.000 mm
Masa vagonului gol: 39 tone
Viteza maximă de circulatie: 160 km/h
Boghiurile: GP 200 S
Frâna pneumatică: KE-GPR-D
Tensiuni de alimentare: 1000 V 17,5 Hz c.a., 1500 V 50 Hz c.a., 1500 V c.c., 3000 V c.c.
Încălzire: cu aer modulat; abur
Număr de locuri: 88 (11 comp. a 8 locuri)
Cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine
-
- Gabi23
-
Posted:
Tuesday, 27.12.2011, 13:58 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
O parte destul de insemnata dintre aceste vagoane au fost tranferate in anul 2011, de la Revizia Bucuresti Grivita la Revizia Bucureşti Basarab. Sunt folosite pentru a circula in compunerea trenurilor Regio deservite de catre aceasta revizie. Sunt foarte multe vagoane "conservate" în Ploieşti Sud.
51 53 21-80 004-4
O parte destul de insemnata dintre aceste vagoane au fost tranferate in anul 2011, de la Revizia Bucuresti Grivita la Revizia Bucureşti Basarab. Sunt folosite pentru a circula in compunerea trenurilor Regio deservite de catre aceasta revizie. Sunt foarte multe vagoane "conservate" în Ploieşti Sud.
51 53 21-80 004-4
51 53 21-80 004-4 - Ploiesti Sud - 23.09.2011.JPG (306.5 KB; downloaded 11095 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
Thursday, 23.05.2013, 20:51 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Utilizator anonim
026
026
DSC_3192.JPG (376.51 KB; downloaded 10681 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Friday, 19.07.2013, 22:05 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
19-80 024 şi 21-80 036 sub Pasajul Basarab sosite cu un Regio de la Piteşti...
19-80 024 şi 21-80 036 sub Pasajul Basarab sosite cu un Regio de la Piteşti...
19-80 024 si 21-80 036 - Bucuresti Nord - 19.07.2013.jpg (520.86 KB; downloaded 10436 times)
-
- Robert24
-
Posted:
Wednesday, 14.08.2013, 13:56 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Robert24
21-80 001 sosit de la Sofia
21-80 001 sosit de la Sofia
21-80 001 BucN.jpg (264.06 KB; downloaded 10386 times)
-
- Robert24
-
Posted:
Sunday, 20.10.2013, 19:04 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Robert24
19-80 012 (tren region catre Targoviste, declasificat) si013 (tren interregio, clasa I)
19-80 012 (tren region catre Targoviste, declasificat) si013 (tren interregio, clasa I)
19-80 012 Basarab 201013.jpg (228.96 KB; downloaded 10317 times)
19-80 013 Grivita 201013.jpg (373.81 KB; downloaded 10331 times)
-
- Robert24
-
Posted:
Sunday, 20.10.2013, 19:07 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Robert24
21-80 007 si 020 intr-un tren regio Bucuresti - Targoviste
21-80 007 si 020 intr-un tren regio Bucuresti - Targoviste
21-80 007 Basarab 201013.jpg (331.07 KB; downloaded 10308 times)
21-80 020 Basarab 2010113.jpg (258.75 KB; downloaded 10303 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Tuesday, 11.03.2014, 21:19 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
007, 015, 033 formând compunerea trenului Regio Bucureşti - Slobozia Veche - Bucureşti.
007, 015, 033 formând compunerea trenului Regio Bucureşti - Slobozia Veche - Bucureşti.
51 53 21-80 007-7 - Halta Bucuresti Basarab - 11.03.2014.jpg (336.97 KB; downloaded 10214 times)
51 53 21-80 015-0 - Halta Bucuresti Basarab - 11.03.2014.jpg (341.2 KB; downloaded 10202 times)
51 53 21-80 033-3 - Halta Bucuresti Basarab - 11.03.2014.jpg (339.5 KB; downloaded 10198 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Monday, 21.04.2014, 19:12 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
19-80 017
26.03.2010 - ca vagon de Clasa 1 în compunerea trenului Accelerat Bucureşti - Vatra Dornei:
21.04.2014 - conservat (abandonat) în Ploieşti Sud, în stadiu incipient de coroziune şi "atacat" de graffiti... Vagonul a avut conform inscripţiilor, ultima revizie la Griviţa la 17.04.2009 şi a circulat până la 17.04.2011. Câtă prostie şi incompetenţă, să nu doreşti menţinerea în exploatare a acestor vagoane, măcar declasificate pe trenurile Regio.
19-80 017
26.03.2010 - ca vagon de Clasa 1 în compunerea trenului Accelerat Bucureşti - Vatra Dornei:
51 53 19-80 017-0 - Revizia Buc. Grivita - 26.03.2010_002.jpg (359.9 KB; downloaded 10160 times)
21.04.2014 - conservat (abandonat) în Ploieşti Sud, în stadiu incipient de coroziune şi "atacat" de graffiti... Vagonul a avut conform inscripţiilor, ultima revizie la Griviţa la 17.04.2009 şi a circulat până la 17.04.2011. Câtă prostie şi incompetenţă, să nu doreşti menţinerea în exploatare a acestor vagoane, măcar declasificate pe trenurile Regio.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
51-53 19-80 017-0 - Ploiesti Sud - 21.04.2014 (1).jpg (303.01 KB; downloaded 10136 times)
51-53 19-80 017-0 - Ploiesti Sud - 21.04.2014 (2).jpg (216.44 KB; downloaded 10140 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Tuesday, 10.06.2014, 00:45 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
21-80 042 folosit corespunzător ca vagon Cls a 2a, în trenul Bucureşti - Sofia, surprins în Bulgaria la Ruse.
21-80 042 folosit corespunzător ca vagon Cls a 2a, în trenul Bucureşti - Sofia, surprins în Bulgaria la Ruse.
51 53 21-80 042-5 - Ruse - 09.06.2014.jpg (348.19 KB; downloaded 10021 times)
51 53 21-80 042-5 - Ruse - 09.06.2014 (1).jpg (247.07 KB; downloaded 10032 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Wednesday, 23.07.2014, 21:51 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
19-80 025 titular în garnitura IR1527/1528 Bucureşti - Sibiu - Bucureşti.
19-80 025 titular în garnitura IR1527/1528 Bucureşti - Sibiu - Bucureşti.
51 53 19-80 025-3 - Bucuresti Nord - 23.07.2014.jpg (344.77 KB; downloaded 9908 times)
51 53 19-80 025-3 - Bucuresti Nord - 23.07.2014 (1).jpg (234.74 KB; downloaded 9914 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
Friday, 19.12.2014, 23:30 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
O parte din vagoanele 19-80 și 21-80 au început să fie renumerotate cu numere 1XX. Spre exemplu, vagonul 19-80 014 a devenit 19-80 114. Această renumerotare s-a produs la vagoanele la care au început să li se monteze surse de la fostele vagoane 20-59, retrase majoritatea definitiv din circulație. Vagoanele renumerotate au început să circule de scurt timp, după ce au fost trecute prin RG-uri la Grivița începând din noiembrie 2014. Sunt montate în general pe vagoane care au stat conservate foarte mulți ani de zile și care n-au apucat să intre la modernizare în varianta 19/21-70, la mijlocul anilor 2000.
Două vagoane repuse în circulație, aflate în compunerea trenului regio București-Craiova:
19-80 114
21-80 113
O parte din vagoanele 19-80 și 21-80 au început să fie renumerotate cu numere 1XX. Spre exemplu, vagonul 19-80 014 a devenit 19-80 114. Această renumerotare s-a produs la vagoanele la care au început să li se monteze surse de la fostele vagoane 20-59, retrase majoritatea definitiv din circulație. Vagoanele renumerotate au început să circule de scurt timp, după ce au fost trecute prin RG-uri la Grivița începând din noiembrie 2014. Sunt montate în general pe vagoane care au stat conservate foarte mulți ani de zile și care n-au apucat să intre la modernizare în varianta 19/21-70, la mijlocul anilor 2000.
Două vagoane repuse în circulație, aflate în compunerea trenului regio București-Craiova:
19-80 114
21-80 113
51 53 19-80 114-5 - Bucure?ti Nord - 18.12 (1).JPG (94.86 KB; downloaded 9701 times)
51 53 19-80 114-5 - Bucure?ti Nord - 18.12 (2).JPG (101.98 KB; downloaded 9703 times)
51 53 19-80 114-5 - Bucure?ti Nord - 18.12 (3).JPG (71.72 KB; downloaded 9700 times)
51 53 21-80 113-3 - Bucure?ti Nord - 18.12 (1).JPG (107.08 KB; downloaded 9704 times)
51 53 21-80 113-3 - Bucure?ti Nord - 18.12 (2).JPG (87.79 KB; downloaded 9729 times)
51 53 21-80 113-3 - Bucure?ti Nord - 18.12 (3).JPG (81.75 KB; downloaded 9714 times)
51 53 21-80 113-3 - Bucure?ti Nord - 18.12 (4).JPG (93.67 KB; downloaded 9710 times)
- mureseanu_976
-
Posted:
Saturday, 20.12.2014, 14:27 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
mureseanu_976
Masura este binevenita, dar se putea trece direct la continuarea modernizarii in 19-70 + 21-70, doar cu adaugarea unor prize de 220V si usi automate (preferabil austriece).
Pacat de vagonul 19-80, prindea bine sa fie folosit "downgradat" ca si clasa a 2-a la trenurile IR. Ca tot vin sarbatorile si se suplimenteaza-n prostie o gramada de trenuri. Si mai ales c-a fost trecut prin RG si salubrizat masiv (dupa cum povestea un coleg de forum), curat, cu perdele si sauna in toata regula, semn ca incalzirea merge stas
Masura este binevenita, dar se putea trece direct la continuarea modernizarii in 19-70 + 21-70, doar cu adaugarea unor prize de 220V si usi automate (preferabil austriece).
Pacat de vagonul 19-80, prindea bine sa fie folosit "downgradat" ca si clasa a 2-a la trenurile IR. Ca tot vin sarbatorile si se suplimenteaza-n prostie o gramada de trenuri. Si mai ales c-a fost trecut prin RG si salubrizat masiv (dupa cum povestea un coleg de forum), curat, cu perdele si sauna in toata regula, semn ca incalzirea merge stas
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Gabi23
-
Posted:
Monday, 27.04.2015, 21:14 -
Re: Vagoane seria 19/21-80 (DWA Bautzen)
Gabi23
19-80 114 la interior la aproape 6 luni de circulație pe trenurile regio București - Craiova - București, se prezintă încă relativ decent. Din păcate, au început să lipsească intrerupătoare, neoane, mânere de uși + jeg cauzat și de proasta salubrizare. Totuși acesta ar fi putut înlocui lejer unul dintre epavele 19-55 care circulă ca vagoane de clasa 1 încă pe trenuri IR.
19-80 114 la interior la aproape 6 luni de circulație pe trenurile regio București - Craiova - București, se prezintă încă relativ decent. Din păcate, au început să lipsească intrerupătoare, neoane, mânere de uși + jeg cauzat și de proasta salubrizare. Totuși acesta ar fi putut înlocui lejer unul dintre epavele 19-55 care circulă ca vagoane de clasa 1 încă pe trenuri IR.
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (1).JPG (81.42 KB; downloaded 9190 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (6).JPG (120.66 KB; downloaded 9184 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (2).JPG (125.99 KB; downloaded 9185 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (4).JPG (60.53 KB; downloaded 9186 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (5).JPG (70.09 KB; downloaded 9188 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (3).JPG (110.71 KB; downloaded 9189 times)
51 53 19-80 114- - R2022 - 27.04.2015 (7).JPG (89.6 KB; downloaded 9259 times)
📖 Pagination options